plpapadopoulos Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Μίλησα αρχικά με το κατάστημα και μου είπαν πως δεν γίνεται τίποτε από αυτούς και πρέπει να απευθυνθώ στην ACER!! Το θέμα είναι ότι η ACER Hellas δεν αναφέρει πουθενά ταχυδρομική της διεύθυνση για να περάσω μια βόλτα από κει. Και όσες φορές ζήτησα τον προϊστάμενο, μου είπαν ότι απουσιάζει. Μιλάμε για μεγάλη σοβαρότητα!!!! CONTACT Address : Ortansias 23 Zip Code : 136 77 Aharne City : Athens Country : Hellas Tel. : +30 210 2409150 Fax : +30-210 2409155 E-mail : [email protected] Επικοινώνησε εκέι έχοντας μπροστά σου την απόδειξη αγοράς και το σειριακό αριθμό του προϊόντος. Εφιστώ την προσοχή σου γιατί η εν λόγω εταιρία ακούγεται ότι βγάζει εκτός εγγύησης κόσμο με το παραμικρό. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα τέτοια τσαλίμια ποτέ με αυτούς γιατί το θέμα ήξερα πως θα το χειριστώ...
gasin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 CONTACTAddress : Ortansias 23 Zip Code : 136 77 Aharne City : Athens Country : Hellas Tel. : +30 210 2409150 Fax : +30-210 2409155 E-mail : [email protected] Επικοινώνησε εκέι έχοντας μπροστά σου την απόδειξη αγοράς και το σειριακό αριθμό του προϊόντος. Εφιστώ την προσοχή σου γιατί η εν λόγω εταιρία ακούγεται ότι βγάζει εκτός εγγύησης κόσμο με το παραμικρό. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα τέτοια τσαλίμια ποτέ με αυτούς γιατί το θέμα ήξερα πως θα το χειριστώ... Φίλε νομίζω ότι αυτό είναι το service της Alman. Είναι εταιρία που συνεργάζεται με την ACER HELLAS. Το netbook το έχω δώσει για επιστευή στην CPI στον Ταύρο, της 2ης δηλαδή εταιρίας που αναλαμβάνει service σε ACER. Το θέμα είναι ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτε αν δεν τους πάνε τα ανταλλακτικά. Όλη την υπόθεση τη διαχειρίζεται η ACER και η μόνη επικοινωνία μαζί της είναι το τηλέφωνο: 801-500-2000
tolis_01 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Το θέμα είναι ότι σε ΟΛΑ τα καταστήματα, κάτω από κάθε acer γράφει αυτό: "Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο [email protected] ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών." (από το e-shop το συγκεκριμένο quote) Τώρα αν με αυτά θεωρούν τους εαυτούς τους "τον μεγαλύτερο κατασκευαστή notebooks", εγώ τους θεωρώ απλά ερασιτέχνες.
gasin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Ας δεχθούμε την μη αντικατάσταση που γράφουν. Είναι κατάσταση όμως αυτή επί 3 εβδομάδες (και πάμε για 4η) να αδυνατούν να επισκευάσουν το μηχάνημα; Ούτε τον νέο ιο της γρίπης να είχε πια!!!!!!!!!!!!!!!!!
Street-Fighter Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Ας δεχθούμε την μη αντικατάσταση που γράφουν. Είναι κατάσταση όμως αυτή επί 3 εβδομάδες (και πάμε για 4η) να αδυνατούν να επισκευάσουν το μηχάνημα; Ούτε τον νέο ιο της γρίπης να είχε πια!!!!!!!!!!!!!!!!! Ε μην κλαις και όλας. Εγω σου ειπα τι να κάνεις απο κει και περα κάτσε και περίμενε και στο τέλος θα σου πουν τελικά εσυ το χάλασες. Αν ημουν στην θέση σου θα τους κυνηγούσα νομικά βλέπεις ο παραδειγματισμός + η αποζημίωση είναι οτι πρέπει στις μέρες μας. Σκέψου το
vision Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 μακριά από Acer μέχρι να φτιάξουν το aftersales τους. για λίγα ευρώ λιγότερα δεν αξίζει. αν είναι έτσι αγοράζουμε και κινέζικα που είναι ακόμα πιο φτηνά. βάλτε 50-100 ευρώ παραπάνω και αγοράζετε κάτι καλύτερο με αξιόπιστο service... ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER.
telegamesvg Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Το θέμα είναι ότι σε ΟΛΑ τα καταστήματα, κάτω από κάθε acer γράφει αυτό: "Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο [email protected] ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών." (από το e-shop το συγκεκριμένο quote) Τώρα αν με αυτά θεωρούν τους εαυτούς τους "τον μεγαλύτερο κατασκευαστή notebooks", εγώ τους θεωρώ απλά ερασιτέχνες. Aς γραφουν οτι θελουν , υπαρχει και ο νομος .
furious99 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Dead On Arrival θα έλεγα καλύτερα. Δεν έπρεπε βασικά ούτε καν να απευθυνθείς στο service αλλά στο κατάστημα που το αγόρασες. Με 1 ώρα λειτουργίας? Βεβιασμένη κίνηση πιστεύω... +1 Το μηχάνημα αγοράστηκε από εδώ:http://www.ebw.gr/store/default.aspx?tabid=144&CatID=426&productid=6558 Σωθηκες...
basilis5 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 εγω δεν καταλαβα γιατι το πηρες απο εκει; τα γνωστα μουλτιραμα-πλαισιο-εσοπ που διαφημιζουν το προφανες, πως αν παθει κατι μολις το παρεις εντος μιας εβδομαδας φερτο μας να στο αλλαξουμε γιατι δεν τα τιμας; ξερεις ειναι ενα λογος που ενδεχομενως ειναι πιο ακριβα,γιατι εκτος απο το προιον προσφερουν και καλυτερες υπηρεσιες.το να στο αλλαξουν παντως απο το καταστημα και οχι να τρεχεις σε αντιπροσωπιες ειναι δικαιωμα σου και υποχρεωση τους. για μενα πηγαινε παρε το λαπτοπ απο εκει,και οταν φερουν το ανταλλακτικο πηγαινε το παλι.το κρατανε και εχεις χασει ηδη και 1 μηνα απο την εγγυηση σου... παρε το στην τελικη και πηγαινε το αλλου.
gasin Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 εγω δεν καταλαβα γιατι το πηρες απο εκει;τα γνωστα μουλτιραμα-πλαισιο-εσοπ που διαφημιζουν το προφανες, πως αν παθει κατι μολις το παρεις εντος μιας εβδομαδας φερτο μας να στο αλλαξουμε γιατι δεν τα τιμας; ξερεις ειναι ενα λογος που ενδεχομενως ειναι πιο ακριβα,γιατι εκτος απο το προιον προσφερουν και καλυτερες υπηρεσιες.το να στο αλλαξουν παντως απο το καταστημα και οχι να τρεχεις σε αντιπροσωπιες ειναι δικαιωμα σου και υποχρεωση τους. για μενα πηγαινε παρε το λαπτοπ απο εκει,και οταν φερουν το ανταλλακτικο πηγαινε το παλι.το κρατανε και εχεις χασει ηδη και 1 μηνα απο την εγγυηση σου... παρε το στην τελικη και πηγαινε το αλλου. Βασίλη το αγόρασα από εκεί γιατί ήταν 30 € φθηνότερο από τα υπόλοιπα καταστήματα βάσει του σκρουντζ....
epivitor Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Βασίλη το αγόρασα από εκεί γιατί ήταν 30 € φθηνότερο από τα υπόλοιπα καταστήματα βάσει του σκρουντζ.... Δυστυχως φιλε πολλες φορες το φθηνο το πληρωνεις ακριβοτερα απο το ακριβο. Παντως το καταστημα που το αγορεσες ειναι πραγματικα απαραδεκτο και εννοειται οτι πρεπει να μπει στη blacklist, δε μπορω ομως να καταλαβω γιατι ακομα και τωρα δεν τους το πας πισω και να απαιτησεις αντικατασταση οπως οριζει και ο νομος αλλωστε.
gasin Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δυστυχως φιλε πολλες φορες το φθηνο το πληρωνεις ακριβοτερα απο το ακριβο. Παντως το καταστημα που το αγορεσες ειναι πραγματικα απαραδεκτο και εννοειται οτι πρεπει να μπει στη blacklist, δε μπορω ομως να καταλαβω γιατι ακομα και τωρα δεν τους το πας πισω και να απαιτησεις αντικατασταση οπως οριζει και ο νομος αλλωστε. Από το κατάστημα όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα, μου είπαν σε τηλεφωνική επικοινωνία ότι πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά στην ACER.... Πρώτη φορά αγοράζοντας μια ηλεκτρονική συσκευή μου προέκυψε τέτοιο θέμα. Το πρόβλημα είναι για μένα στην υποστήριξη από την ACER, που έπρεπε να δώσει άμεση λύση από την πρώτη στιγμή, μιας και ήταν μηχάνημα μιας μέρας!
orck Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 ε δεν αντεχω θα το πω εαν ηταν οντως για επαγγελματικη χρηση και εισαι σοβαρος επαγγελματιας θα ειχες αγορασει οχι ενα αλλα δυο φορητα ο σοβαρος επαγγελματιας που χανει καθε ημερα αρκετα χρηματα που δεν εχει το εργαλειο του προνοει και φροντιζει να εχει εφεδριες στα ΠΑΝΤΑ εναλλακτικα αγοραζει ενα συμβολαιο υποστηριξης με καποια εταιρια με τις αντιστοιχες ρητρες σε περιπτωση μη εκτελεσης επισκευης εντος προκαθορισμενων οριων το γεγονος οτι εισαι ο φοβερος επιχειριματιας και εγω ειμαι ενας αεργος που απλα το εχω για μοστρα δεν σου δινει προτεραιοτητα στο service, τα ιδια χρηματα πληρωσες εσυ τα ιδια και εγω απο την στιγμη που το πηρες για την πλακα σου καλα κανεις και δυσανασχετεις με την καθυστερηση αλλα οχι με αστεια επιχειρηματα και προπαντος μην χανεις την αξιοπρεπεια σου για ενα μηχανηματακι που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για επαγγελματικη χρηση δεν αναφερομαι στα δικαια αιτηματα σου περι DOA και καθυστερηση, σε αυτα εχεις δικιο οκ τα ειπα, μπαναρετε με εαν θελετε τωρα... Αγαπητοί φίλοι.Στις 14/5/2009 το απόγευμα αγόρασα από κατάστημα ένα καινούργιο netbook ACER ASPIRE ONE D150X. Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε πρόβλημα στο πληκτρολόγιο με μη επαναφορά συγκεκριμένου πλήκτρου. Λίγη ώρα αργότερα έσβησε χωρίς λόγο και η οθόνη του!!!!!! Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS και αφού μου έδωσαν κωδικό επισκευής, παρέδωσα την Δευτέρα 18/5/09 (λόγω Σαββατοκύριακου) ιδιοχείρως το netbook στο service της CPI στον Ταύρο. Ο τεχνικός εκεί μου είπε ότι είναι θέμα 2-3 ημερών η επισκευή και απλά το netbook έκαψε κάποια πλακέτα που τροφοδοτεί την οθόνη. Τηλεφωνώντας μετά από 3 μέρες στην acer για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι το netbook χρειάζεται αλλαγή πληκτρολογίου και οθόνης, τα οποία έχουν παραγγελθεί από την Αγγλία και αναμένονται άμεσα μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα. Έχουν περάσει 17 μέρες και ακόμη αναμένεται η οθόνη από την Αγγλία!!!! Αυτή την απάντηση μου δίνουν οι κύριοι στην ACER και μου λένε δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο, απλά περιμένετε στο ακουστικό σας! Σε σημερινή επικοινωνία μου είπαν να ξανακαλέσω σε 1 εβδομάδα, μήπως και έχει έρθει η οθόνη!!! Το netbook το αγόρασα για επαγγελματική χρήση και τελικά βρίσκομαι χωρίς μηχάνημα εδώ και 3 εβδομάδες!!!! Θεωρώ ανεπίτρεπτη την καθυστέρηση επισκευής για ένα μηχάνημα που ήταν από τη μάνα του ελαττωματικό και κανονικά η εταιρία θα έπρεπε να έχει φροντίσει για την αντικατάστασή του ή έστω για την επιτόπια επισκευή του!
kosmasgr Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 ε δεν αντεχω θα το πωεαν ηταν οντως για επαγγελματικη χρηση και εισαι σοβαρος επαγγελματιας θα ειχες αγορασει οχι ενα αλλα δυο φορητα ο σοβαρος επαγγελματιας που χανει καθε ημερα αρκετα χρηματα που δεν εχει το εργαλειο του προνοει και φροντιζει να εχει εφεδριες στα ΠΑΝΤΑ εναλλακτικα αγοραζει ενα συμβολαιο υποστηριξης με καποια εταιρια με τις αντιστοιχες ρητρες σε περιπτωση μη εκτελεσης επισκευης εντος προκαθορισμενων οριων το γεγονος οτι εισαι ο φοβερος επιχειριματιας και εγω ειμαι ενας αεργος που απλα το εχω για μοστρα δεν σου δινει προτεραιοτητα στο service, τα ιδια χρηματα πληρωσες εσυ τα ιδια και εγω απο την στιγμη που το πηρες για την πλακα σου καλα κανεις και δυσανασχετεις με την καθυστερηση αλλα οχι με αστεια επιχειρηματα και προπαντος μην χανεις την αξιοπρεπεια σου για ενα μηχανηματακι που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για επαγγελματικη χρηση δεν αναφερομαι στα δικαια αιτηματα σου περι DOA και καθυστερηση, σε αυτα εχεις δικιο οκ τα ειπα, μπαναρετε με εαν θελετε τωρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.