petrostr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Εδώ και 3 μήνες περίπου κατά την διάρκεια της μέρας και ειδικά Απόγευμα - Βράδυ όταν καλώ Σταθερά και Cosmote δεν μπορώ να "πιάσω" γραμμή, πρέπει να προσπαθήσω 20-30 φορές μέχρι να μπορέσω να μιλήσω. Έχω καλέσει ένα σωρό φορές το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote και μου έχουν πεί ότι υπάρχει ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ στο δίκτυο τους από τους πολλούς συνδρομητές που έχουν και ότι είναι σε διαδικασία αναβάθμισης του δικτύου για να λυθεί το πρόβλημα. Αυτή η κατάσταση είναι 3 μήνες τώρα σχεδόν! Δεν έχουν μπεί στο κόπο καν να στείλουν ένα ενημερωτικό sms στους πελάτες και να τους ενημερώσουν για την κατάσταση και να ζητήσουν την κατανοησή τους. Και ακόμα είναι άγνωστο το πρόβλημα πότε θα ληθεί...! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Να πληρώνεις μία υπηρεσία η οποία να μην σου παρέχεται σωστά!!! Έχω στείλει με Fax επιστολή παραπόνων στην Cosmote και ζητώ ενημέρωση και λύση του Καρτοσυμβολαίου ΧΩΡΙΣ καμμία υποχρέωση απέναντι τους (ούτε επιστροφής του ποσού επιδότησης), παρά μόνο πληρωμής παγίου και κλήσεων που έγιναν. Διότι το πρόβλημα ανάγεται σε υπαιτιότητα της εταιρείας και όχι του συνδρομητή. Όποιος είναι σε παρόμοια κατάσταση με την Cosmote, ας αναφέρει εδώ τι γνωρίζει.
evts Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Βασικα το παράπονο μόνο για να λυθεί το συμβόλαιο θα σε βοηθήσει μην νομίζεις θα στεναχωρηθεί κανείς. Κάνε διακοπή μόνο έτσι θα το καταλάβουν το παράπονο καλύτερα.
tolis_01 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Κατ'αρχάς λάθος μας που παίρνουμε όλοι what's up, αλλά τι να κάνεις αν όλοι οι άλλοι αυτό έχουν; Το τσάμπα είναι ωραίο Επίσης, πριν βρίσεις κάποιον άδικα επειδή δεν σου απάντησε, να ξέρεις ότι μπορεί να στείλεις μήνυμα, να έρθει αναφορά και στον άλλον να μην πάει ποτέ.
DioNiSis_000 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2009 εγω που πηρα τηλ προχθές και τους είπα οτι δεν μπορω να κανω ή να δεχθώ κλησεις καθε απογευμα περιπου απο τις 8εως τις 10μμ 2 μηνες τωρα μου είπαν οτι ειναι υπερφορτωμένο το δίκτυο και θα το διορθώσουν τις επομενες εβδομαδες.
petrostr Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 εγω που πηρα τηλ προχθές και τους είπα οτι δεν μπορω να κανω ή να δεχθώ κλησεις καθε απογευμα περιπου απο τις 8εως τις 10μμ 2 μηνες τωρα μου είπαν οτι ειναι υπερφορτωμένο το δίκτυο και θα το διορθώσουν τις επομενες εβδομαδες. Όπως το είπες φίλε μου... ΘΑ διορθωθεί τις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ! Που μπορεί να είναι από 2 μέχρι 102!!! Και 'μείς συνεχίζουμε να πληρώνουμε κανονικά. Πάντως έχει περάσει ένα εικοσιτετράωρο και δεν με έχουν καλέσει ακόμα.. Αν δεν με πάρουν μέχρι Τρίτη πρωί, θα απευθυνθώ σε ΙΝΚΑ και προστασία πολίτη (και στις 2 υπηρεσίες) και ότι γίνει..
hristos 22 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2009 Όπως το είπες φίλε μου... ΘΑ διορθωθεί τις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ! Που μπορεί να είναι από 2 μέχρι 102!!! Και 'μείς συνεχίζουμε να πληρώνουμε κανονικά. Πάντως έχει περάσει ένα εικοσιτετράωρο και δεν με έχουν καλέσει ακόμα.. Αν δεν με πάρουν μέχρι Τρίτη πρωί, θα απευθυνθώ σε ΙΝΚΑ και προστασία πολίτη (και στις 2 υπηρεσίες) και ότι γίνει.. Γιατι φιλε μου δεν φευγης απο την εταιρια αφου εχεις καποιο προβλημα? Αφου εισαι απογοητευμενος δεν σε κραταει κανενας...... Καρτοσυμβολαιο δεν εχεις? Επιδοτηση πηρες?.....Πανε σπασε το συμβολαιακι σου...πληρωσε το εναντι της συσκευης που πηρες και φυγε.....αφου μπορεις.....
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Κατ'αρχάς λάθος μας που παίρνουμε όλοι what's up, Λάθος μας είναι να επιλέγουμε αυτό που μας εξυπηρετεί ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.