Physics_Rulez Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Καλημέρα! Από τη μια πλευρά έχουμε το Auris 1.6 που από τη δευτέρα θα πωλείται με έναν καινούριο κινητήρα 1.6 132ps με χαμηλότερη κατανάλωση από τον υπάρχον, και σύστημα start 'n' stop. Από την άλλη έχουμε το Focus που μπορώ να πω οτι είναι μια οδηγική ευχαρίστηση και φοράει 1.6 115ps δυναμομετρημένα 126ps με ίδιο 0-100 με το auris. Πέρα από τον κινητήρα, το focus έχει ESP ενώ το auris όχι (εκτός αν το βάλεις extra και αργήσει 2-3 μήνες παραπάνω) πράγμα απαράδεκτο για ένα μοντέλλο 2009. Επίσης το Auris έχει 6χρόνια εγγύηση ενώ το Focus 2. Από κει και πέρα η ανάρτηση του focus φαίνεται λίγο καλύτερη, ενώ βολική καινοτομία είναι η θέση του λεβιέ ταχυτήτων του Auris. Τέλος το focus είναι λίγο πιο ομορφούλι. Εσείς τι θα διαλέγατε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Το auris με το νεο κινητηρα δεν πιανειτα! Γρηγορο, πολυ οικονομικο ,6 χρονια εγγυηση.. Μονο κ μονο λογω οικονομιοας καυσιμου και της 6ετης εγγυησης θα σου ερθει αρκετα πιο φθηνα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Το auris με το νεο κινητηρα δεν πιανειτα!Γρηγορο, πολυ οικονομικο ,6 χρονια εγγυηση.. Αυτά είναι τα πλεονεκτήματά του για μένα. (μιλάμε για πολύ μικρές διαφορές επιδόσεων και κατανάλωσης). Σε όλα τα άλλα υπερτερεί το focus. (Χώροι επιβατών και αποσκευών, ανάρτηση, σχεδιασμός εξωτερικού, εσωτερικού, esp, και ελάχιστα καλύτερη τιμή για την οποία δεν αξίζει να κάνουμε θέμα...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Αν πληρωνα εγω κανενα απο τα δυο. Μεταξυ των δυο μαλλον το Focus,το Auris μπορει να εχει τα πλεονεκτηματα που αναφερθηκαν,αλλα ειναι αχρωμο οδηγικα.To Focus λιγο πιο παλια ηταν το καλυτερο στην κατηγορια λογω οδικης συμπεριφορας.Χανει τα πρωτεια πλεον λογω κινητηρων,αλλα η οδικη του συμπεριφορα εξακολουθει να ειναι πολυ καλη και να προδιαθετει για στριψιμο. Αν το παραπανω σε ενδιαφερει εστω και λιγο,τοτε Focus. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Χωρίς esp δε θα αγόραζα αυτοκίνητο. Με έχει σώσει αρκετές φορές, ορισμένες που εγώ το παράκανα και ορισμένες που δεν έφταιγα και δε θα μπορούσα να κάνω τίποτα. Στην κορυφή ανηφορικής στροφής λιμνάζουν ύδατα (με αρκετό βάθος!) κατά το ήμισυ του δρόμου. Οι αριστεροί τροχοί πέφτουν στα λιμνάζοντα ενώ οι αριστεροί πατούν απλώς βρεγμένη άσφαλτο. Το αυτοκίνητο πάει να γυρίσει προς τα αριστερά και με σώνει το esp. Φυσικά δε θα μπορούσα να φρενάρω μόνο τους δεξιούς τροχούς, για να εξισορροπήσω τη διαφορά ταχύτητας, έτσι δεν είναι; Το esp όμως μπορεί. Αν καταλήξεις στο auris, πάρε το με esp. Το focus καλό-χρυσό, τα καλά του τα έχεις δει, πρόσθεσε και τα εξαιρετικά φρένα!, αλλά έχει πια παλιώσει και σε κάνα χρόνο θα αντικατασταθεί. Αν αυτό ή ο απλώς αξιοπρεπής κινητήρας δε σε ενοχλούν αγόρασε το. Το έχω δυόμιση χρόνια, το οδηγώ σε δύσκολες συνθήκες και για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα καθημερινά (55.000 χιλιόμετρα) και το μόνο που ζητά είναι βενζίνη και τα προγραμματισμένα σέρβις (κάθε 20.000 χιλιόμετρα λάδια). Ανάρτηση, πλαίσιο και φρένα τα απολαμβάνω σε κάθε διαδρομή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.