fearwhatnow Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Περιμένω τα charts σου που υποστηρίζουν αυτά που λές. Για να δούμε τις σχετικές οικονομικές ανακοινώσεις λοιπόν για την "χασούρα" της MS από το 360. Μπες gamesindustry.biz και ψαξε.Ειναι απλο.Η πλευρα της MS που ασχολειται με ο,τι εχει να κανει με το xbox εχει μερικα εκατομμυρια δολλαρια χασουρα.Τωρα εσυ αν θελεις υποστηριζε τα δικα σου.Μιλαω με γεγονοτα και εσυ πας χωρις λογο να την βγεις.Και μαλιστα θεωρω το x360 την καλυτερη παιχνιδοκονσολα.Παντως η MS χεστηκε αν πουλαει x360 το Carrefour!!Τι αλλο θα ακουσουμε.
pavlos77 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Θα υποστηριζεται απο ολα τα παιχνιδια που εχουν βγει μεχρι σημερα στο Χβοχ 360?
panospc Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Ουαου!! θα μπορώ να κάνω και virtual sex με αυτό;;;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 αμέ αρκεί να μην λερώνεις την tv
elven Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Ουαου!! θα μπορώ να κάνω και virtual sex με αυτό;;; Μάλλον όχι,έχει face recognition πλάκα κάνω,μην αρπαχτείς
GabrielConnor Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Μπες gamesindustry.biz και ψαξε.Ειναι απλο.Η πλευρα της MS που ασχολειται με ο,τι εχει να κανει με το xbox εχει μερικα εκατομμυρια δολλαρια χασουρα.Τωρα εσυ αν θελεις υποστηριζε τα δικα σου.Μιλαω με γεγονοτα και εσυ πας χωρις λογο να την βγεις.Και μαλιστα θεωρω το x360 την καλυτερη παιχνιδοκονσολα.Παντως η MS χεστηκε αν πουλαει x360 το Carrefour!!Τι αλλο θα ακουσουμε. Αυτός που κάνει τον αρχικό ισχυρισμό αγαπητέ είναι υποχρεωμένος να τον υποστηρίξει με αποδείξεις. Τέλος πάντων...Δεν θέλω να σε φέρω άλλο σε δύσκολη θέση.
Lomar Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 μου θυμίζει το eye-toy, το οποίο στο ps2, αναγνώριζε τις κινήσεις σου και δεν άγγιζες καθόλου μοχλό, και στο ίδιο το παιχνίδι αλλά και στο menu του παιχνιδιού. ίδια φάση ακριβώς, χωρίς το face recognition όμως. δεν υποστηρίχθηκε και δεν προχώρησε εξαιτίας ίσως ανεπάρκειας hardware (απο πλευρά ps2). post.part2.offtopic.flame(on) κωλοjava με βάση το παραπάνω η M$ κλόπιαρε τη $ony
m3ltd0wn Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να δουλέψει τουλάχιστον για 3-5 χρόνια ακόμα. Δεν υπάρχουν επιστημονικές εργασίες που να υποστηρίζουν τέτοια τεχνολογία ακόμα (εκτός αν πρέπει να φοράμε σκάφανδρο για να το πετύχουμε αυτό). To video είναι άκρως πλασματικό μιας και η παρούσα τεχνολογία δεν επιτρέπει ακόμα την σωστή αναγνώριση ανθρώπινων gestures τουλάχιστον δίχως την χρήση 3-4 καμερών και ειδικού φωτισμού και και και... Μια παρόμοια (κάπως) προσπάθεια είχε γίνει αρκετά χρόνια πριν αλλά με άσχημη κατάληξη...(sega activator ring για το MegaDrive!): http://video.google.com/videoplay?docid=7783366196223400692
GabrielConnor Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να δουλέψει τουλάχιστον για 3-5 χρόνια ακόμα. Δεν υπάρχουν επιστημονικές εργασίες που να υποστηρίζουν τέτοια τεχνολογία ακόμα (εκτός αν πρέπει να φοράμε σκάφανδρο για να το πετύχουμε αυτό). To video είναι άκρως πλασματικό μιας και η παρούσα τεχνολογία δεν επιτρέπει ακόμα την σωστή αναγνώριση ανθρώπινων gestures τουλάχιστον δίχως την χρήση 3-4 καμερών και ειδικού φωτισμού και και και... Μια παρόμοια (κάπως) προσπάθεια είχε γίνει αρκετά χρόνια πριν αλλά με άσχημη κατάληξη...(sega activator ring για το MegaDrive!): http://video.google.com/videoplay?docid=7783366196223400692 Το video του LIVE DEMO είναι πλασματικό; Τα παιδιά ανέβηκαν στην σκηνή και το έδειξαν να δουλεύει live... Για ξαναδες της Live Conference και πες μας.
m3ltd0wn Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δεν είδα το live video, θα το δω και θα σου πω αλλά δεν θα απέκλεια μια καλά στημένη χορογραφία... Μου φαίνεται πολύ εξωπραγματικό όχι λόγω της τεχνολογίας που υπάρχει σε επίπεδο hardware αλλά κυρίως λόγω της έρευνας που έχει γίνει επάνω στον τομέα. Πολύ πιθανό είναι να βγει αλλά πόσο καλά θα δουλεύει το αμφισβητώ ΠΟΛΥ... Μακάρι να έχουν κανένα κρυφό χαρτί, θα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Πάντως, ακόμα και να μην δουλεύει τέλεια, να ξέρουμε πως η οποιαδήποτε τέτοια τεχνολογία και προσπάθεια είναι άξια θαυμασμού!
Tigran Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Τα Carrefour ειναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες πολυ-σουπερμαρκετ στον κόσμο http://www.fondation-internationale-carrefour.org/fic/actions-fr/mappemonde/ Οπότε, σίγουρα την ενδιαφέρει την MS άμα τα Carrefour πουλάνε πολλές ή λίγες κονσόλες. Από εκει και πέρα, εγώ το παράδειγμα το έφερα καθαρά ενδεικτικά, για να δείξω ότι ο κόσμος όχι απλά την αγοράζει την κονσόλα, αλλά πολλές φορές μένουν άδεια και τα ράφια. Άσε που ακόμα κι αν χάνει από τις πωλήσεις κονσολών, μπορεί να τα παίρνει πίσω με το παραπάνω μέσω των Gold συνδρομών και των αγορών μέσω του XLive. Τέσπα, το σταματάω εδώ επειδή είμαστε εντελώς off topic... Μακάρι όντως το Natal να "δώσει" όσα υπόσχεται.
panospc Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Πάντως για να γίνει καταγραφή της κίνησης ενός ανθρώπινου σώματος σε υπολογιστή μέσω software θέλει πολύ δουλειά. Πρέπει καταρχάς να χρησιμοποιήσεις από 2 κάμερες και πάνω, να έχεις τοποθετήσει διάφορα markers πάνω στο σώμα σου στα κατάλληλα σημεία και από κει και πέρα θέλει αρκετή δουλειά και πολλές διορθώσεις μέχρι να πάρεις αποτέλεσμα. Αναρωτιέμαι πως στο xbox θα γίνονται όλα αυτά realtime
pappous_soulis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Πολύ καλό lol @ 3:05 "How many push-ups can Chuck Norris do?"
Lomar Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Πάντως για να γίνει καταγραφή της κίνησης ενός ανθρώπινου σώματος σε υπολογιστή μέσω software θέλει πολύ δουλειά. Πρέπει καταρχάς να χρησιμοποιήσεις από 2 κάμερες και πάνω, να έχεις τοποθετήσει διάφορα markers πάνω στο σώμα σου στα κατάλληλα σημεία και από κει και πέρα θέλει αρκετή δουλειά και πολλές διορθώσεις μέχρι να πάρεις αποτέλεσμα. Αναρωτιέμαι πως στο xbox θα γίνονται όλα αυτά realtime εδώ λέμε χειριζόσουν παιχνιδάκια με 1 κ0λ0κάμερα στο ps2, τι 2 κάμερες και άγραφτο κώδικα; άνετα μπορεί να υλοποιηθεί στο xbox, το θέμα είναι το marketing και φυσικά οι developers να φτιάξουν παιχνίδια που να το χρησιμοποιούν με διασκεδιαστικό και όχι κουραστικό τρόπο. και ναι μια χαρά realtime γίνονταν με το eye-toy στο ps2, όχι τπτ το εντυπωσιακό, αλλά η ουσία του concept μια χαρά υλοποιήθηκε (αν και λίγο γελοία, λόγω της φύσης των παιχνιδιών που το χρησιμοποιούσαν).
m3ltd0wn Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Στο eyetoy, στην ουσία αυτό που γινόταν ήταν καταγραφή της μορφής του παίχτη στις 2 διαστάσεις. Δηλαδή ο παίκτης αποτελούσε μία σκιά για το υπόβαθρο και έτσι, όπου κινείτο η σκιά, ανάλογα αντιδρούσε το παιχνίδι. Εδώ είναι κάτι το τελείως διαφορετικό, εδώ μιλάμε για 3Δ καταγραφή των κινήσεων του παίκτη και μάλιστα όχι μόνο του κεφαλιού ή των χεριών του, αλλά κάθε κλείδωσης του! Πραγματικά όσοι έχουν μια μικρή ιδέα από computer vision θα πουν πως με μία μόνο κάμερα αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Είναι βασική αρχή της ανατομίας ακόμα και του ανθρώπου, κλείσε το ένα σου μάτι και βάλε κάποιον να σου πετάξει μια μπάλα από μακρυά... δεν θα την πιάσεις γιατί πλέον έχεις χάσει την αίσθηση της τρίτης διάστασης, όλα πλέον είναι μια οθόνη για σένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις