cortaN@ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Χωρις να ξερω τι θα γινει τελικα.Αποψη μου ειναι οτι το τελευταιο ειναι δυσκολο. Παντως ως κατοχος xbox,μπoρω να πω οτι μου αρεσαν πολυ τα γραφικα των Halo σε αυτη τη κονσολα. Εχω την αισθηση οτι εντυπωσιαζαν περισσοτερο(στον οπτικο τομεα) απο τα σημερινα Halo. Και εγώ χλωμό το κόβω για Gears 3 > Uncharted 2. Μάλλον ισοπαλία, χαχά ! Το Halo 2 περισσότερο. Ανάμεσα τώρα σε Halo 3/ODST/Reach νομίζω μόνο τώρα το Reach έχει κάνει αίσθηση. Τα 2 προηγούμενα δεν ήταν κάτι τόσο το ιδιαίτερο, κυρίως επειδή η μηχανή τους προερχόταν απ το Halo 2. Ενώ στο Reach, ανασχεδίασαν πάρα πολλά από την αρχή.
KilliK Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Περιμενω να το τσεκαρω σημερα με την ησυχια μου. Παντως ολη η σειρα με εξαιρεση το πρωτο φυσικα,ειναι απογοητευτικη με καθε σηκουελ χειροτερο απο το προηγουμενο.Τραγελαφικο στορυ,μετρια γραφικα,στειρο γκειμπλει,απαρχαιωμενο μουλτι. Απορω πραγματικα πως ολα τα σηκουελς εισπρατουν καθε φορα τοση μεγαλη κριτικη αποδοχη απο τα "επαγγελματικα" σαιτς του χωρου.ισως δεν θελουν να εναντιωθουν στο general consensus του μεγαλου φανατικου fanbase. Τεσπα.Το χα γραψει και σε αλλο ποστ,ειχα παιξει την μπιτα του παιχνιδιου,το βρηκα το μουλτι πολυ καλο,αρκετα βελτιωμενο και πιο ανανεωμενο απο τους προκατοχους του,μενει μονο τωρα να δω πως θα ειναι και το καμπαιν το οποιο και με ενδιαφερει πιο πολυ. ελπιζω το παιχνιδι να σταθει στο υψος των προσδοκιων που εχει υποσχεθει.για να δουμε. Να πάρει τα σκήπτρα απο που; Το Reach δεν φτάνει ούτε στο ελάχιστο τα γραφικά του Gears 2. Πόσο μάλλον το 3 που αναμένεται να είναι ανώτερο του Uncharted 2. ναι οπως ειχε παρει και τα σκηπτρα γραφικων το Halo3 απο το Κιllzone2.διοτι κατι τετοια διαβαζα στις κριτικες μεγαλων σαιτς και ακουγα απο τα fanboys οταν ειχε πρωτοβγει.
status Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Το τελείωσα σήμερα το πρωί (από εχθές:Ρ) μια χαρά ήταν σαν υλοποίηση πάντως, άσχετα από haters - fanboys ήταν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.
KilliK Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 τοσο γρηγορα το τελειωσες;;; μα καλα τοσο μικρο ειναι σε διαρκεια; σε τι δυσκολια το επαιζες;
status Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 τοσο γρηγορα το τελειωσες;;; μα καλα τοσο μικρο ειναι σε διαρκεια; σε τι δυσκολια το επαιζες; 17 ώρες περίπου σηκώθηκα μόνο για φαί και ..λοιπές βιολογικές ανάγκες. Την τελευταία αποστολή την έκανα με run, αν παίξεις θα καταλάβεις ότι δεν γίνεται να σκοτώσεις τόσους εχθρούς, συν ότι νύσταξα και ήθελα να πάω για ύπνο
therock Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 17 ώρες περίπου σηκώθηκα μόνο για φαί και ..λοιπές βιολογικές ανάγκες. Την τελευταία αποστολή την έκανα με run, αν παίξεις θα καταλάβεις ότι δεν γίνεται να σκοτώσεις τόσους εχθρούς, συν ότι νύσταξα και ήθελα να πάω για ύπνο 17? Eγω γυρω στις 9-11 εγω υπολογισα οτι ειναι. 3 μερες χαλαρου gaming μου χρειαστηκαν. 3,5 ωρες ανα μερα δλδ.
status Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 17? Eγω γυρω στις 9-11 εγω υπολογισα οτι ειναι. 3 μερες χαλαρου gaming μου χρειαστηκαν. 3,5 ωρες ανα μερα δλδ. Στο νόρμαλ;
KilliK Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 α δηλαδη μιλαμε για επικης διαστασης καμπαιν.καταλαβα.καλα κρασια. στατους στο λετζενταρι το επαιξες;
status Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 α δηλαδη μιλαμε για επικης διαστασης καμπαιν.καταλαβα.καλα κρασια.στατους στο λετζενταρι το επαιξες; Νόρμαλ, λέτζεντερι θέλει παρέα, ειδικά στην τελευταία αποστολή που γίνεται της κακομοίρας. ---------- Προσθήκη στις 02:44 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:42 ---------- Για να είμαι ειλικρινής δεν ψοφάω για το καμπέϊν, εντάξει πρίκουελ ήταν σιγά.. όσο για το Firefight που γ@μ31 και δέρνει.
Pytzamarama Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Καλα αυτα περι μετριου τεχνικου τομεα τα θελετε και τα λετε ή ηπιατε κατι παραπανω? Διαβαστε την τεχνικη αναλυση της DF team για να καταλαβετε το λογο που το Reach αποτελει το bleeding edge αυτης της παιχνιδο-γενιας.
dr_thodt Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Καλα αυτα περι μετριου τεχνικου τομεα τα θελετε και τα λετε ή ηπιατε κατι παραπανω? Διαβαστε την τεχνικη αναλυση της DF team για να καταλαβετε το λογο που το Reach αποτελει το αυτης της παιχνιδο-γενιας. Oσοι περιμενουν να δουνε textures ποιοτητας Gears/Uncharted σε ενα παιχνιδι με 10 φορες μεγαλυτερες περιοχες, πολυ περισσοτερους εχθρους στην οθονη, παρα πολλα full res particles/alpha textures/transparecies ταυτοχρονα στην οθονη, υψηλης ποιοτητας ΗDR, το καλυτερο enemy ΑΙ στην αγορα, SSAO, deferred rendering, particles τα οποια το καθενα ειναι ξεχωριστο light source, object motion blur, φυσικη οχηματων και υψηλης αναλυσης με διαφορα layers skyboxes στα 30fps εστω κ με καποιες ελαχιστες πτωσεις στο frame-rate μαλλον δεν ξερουν τι τους γινεται. Αυτα που κανει το Reach δεν τα κανει κανενα αλλο shooter στην αγορα - end of story...οταν βγει καποιο παιχνιδι που να κανει ολα τα παραπανω με γραφικα επιπεδου Gears 3 ή Uncharted 2 στις σημερινες κονσολες τοτε το ξανασυζηταμε. Αλλα τι να λεμε τωρα οι ειδημονες που εχουμε εδω μεσα δεν εντυπωσιαζονται απο το Reach οποτε ποιος δινει σημασια στο DF.
therock Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2010 Εγω παντως που δεν ειμαι καν φαν της σειρας ειναι το μοναδικο FPS κοσνολας που μου εχει αρεσει. Και με εκανε να αναρωτιεμαι μετα απο ολες αυτες τις μετριοπαθεις κριτικες που εχω διαβασει.
rikos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Καλό είναι, αλλά halo 1 δεν είναι....σε σχέση με τα 2,3 πολύ καλύτερο πάντως.
therock Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Το 1 τι το καλο ειχε? Εμενα δεν με ειχε κρατησει ουτε τοτε που βγηκε. Τωρα ειδικα που προσπαθησα να το ξαναπαικω για να τα παρω με την σειρα, δεν τα αντεχω καθολου τα γραφικα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.