Narayan Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Όλα καλά αυτά που λέτε για αντικατάσταση κάρτας με άλλη βάσει νομοθεσίας, αλλά ΙΜΗΟ αυτά ισχύουν για προϊόντα που αγοράστηκαν από το κανονικό κατάστημα του Πλαισίου. Σε όσα αγοράστηκαν από το "φαρ ουέστ" του στοκάδικου, ισχύει μόνο ο νόμος του σερίφη
liopyr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Ποιος ομως ειναι αυτος που κρινει ποιες ειναι οι αποδοσεις και τα χαρακτηριστικα μιας τετοιας καρτας;Το Πλαισιο Kαι οσο να παρακαλας (εκτος σπανιων περιπτωσεων) θα σου δωσουν αυτο που θελουν αυτοι και τους συμφερει. Οι επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά μιας κάρτας είναι αντικειμενικά κριτήρια, δεν μπορεί το κατάστημα να ισχυρίζεται ότι θέλει. Είναι στο χέρι του πελάτη να τους αποδείξει πως κάνουν λάθος σε τέτοια περίπτωση, εσκεμμένα ή μη. Πριν λιγο καιρο ειχε βαλει ενας φιλος μας εδω μεσα ενα περιστατικο με εναν Turbo X που εκτος απο τα τραγελαφικα σκηνικα με χρεωσεις ελεγχου service κλπ του προτειναν ενα "noname" τροφοδοτικο πολυ κατω απο την τιμη αγορας του παλιου του μιας και δεν υπηρχε το ιδιο.Αρα ειμαστε ολοι στα χερακια του Πλαισιου Μάλλον το παραπάνω παράδειγμα είναι σπάνια περίπτωση. Μπορώ να σου αναφέρω πολλές άλλες περιπτώσεις που όσοι είχαν πρόβλημα εξυπηρετήθηκαν τουλάχιστον τυπικά. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:30 ---------- Όλα καλά αυτά που λέτε για αντικατάσταση κάρτας με άλλη βάσει νομοθεσίας, αλλά ΙΜΗΟ αυτά ισχύουν για προϊόντα που αγοράστηκαν από το κανονικό κατάστημα του Πλαισίου. Σε όσα αγοράστηκαν από το "φαρ ουέστ" του στοκάδικου, ισχύει μόνο ο νόμος του σερίφη Δεν νομίζω πως ισχύουν διαφορετικοί νόμοι για τις stock αγορές.
d3m0n Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Μπορώ να σου αναφέρω πολλές άλλες περιπτώσεις που όσοι είχαν πρόβλημα εξυπηρετήθηκαν τουλάχιστον τυπικά. Να αναφέρω εγώ μία. Πήγα το pc μου στο πλαίσιο Ψυχικού με εγγύηση γιατί έσβηνε από υπερθέρμανση της κάρτας και του επεξεργαστή.Το αφήνω το pc,χωρίς να με ρωτήσει παραπάνω πληροφορίες για το τι έχει,με πέρνει την άλλη μέρα μου λέει σου "σου αλλάξαμε κάρτα σου βάλαμε την καινούργια παρτίδα που δεν έχει πρόβλημα με θερμοκρασίες,και σου αλλάξαμε και ψύκτρα επεξεργαστή".Και χωρίς να πληρώσω τίποτα.
JIML Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Στο στοκ του πλαισιου δεν σου αντικαθηστουν την καρτα με μια ιδιας ή καλυτερης τεχνολογιας.Αν υπαρχει η ιδια σου την δινουν αλλιως πιστωτικο...δεν εχεις επιλογη.
liopyr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Στο στοκ του πλαισιου δεν σου αντικαθηστουν την καρτα με μια ιδιας ή καλυτερης τεχνολογιας.Αν υπαρχει η ιδια σου την δινουν αλλιως πιστωτικο...δεν εχεις επιλογη. Από πού προκύπτει αυτό? Υπάρχει κάποιος νόμος που να τους καλύπτει, ή έστω κάποιος όρος στην εγγύηση όταν αγοράζεις από stock?
Sotosgl Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Οι επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά μιας κάρτας είναι αντικειμενικά κριτήρια, δεν μπορεί το κατάστημα να ισχυρίζεται ότι θέλει.Είναι στο χέρι του πελάτη να τους αποδείξει πως κάνουν λάθος σε τέτοια περίπτωση, εσκεμμένα ή μη. Πω πω support! :-P(Αστεΐζομαι) Οκ και εγω σου λεω ειναι το ιδιο μια καρτα που εχει Μνημη 256MB GDDR2 στα 128-bit. με μια αντιστοιχη 256ΜΒ GDDR3 στα 256-bit; O πελατης δεν μπορει να απαιτησει τιποτα...θα τους παει μηπως φωτοτυπια με Benchmarks και θα τους πει να η 8600 μου εχει σχεδοοον ιδια FPS σε αυτο το παιχνιδι με Antialasing τοσο αναλυση τοση και ακριβως τα ιδια stats εχει και μια 4870Χ2; Και τι τους εμποδιζει να του πουν παρε ενα πιστωτικο των 10€ και παρε μια 10αδα DVD? Αν βαλουμε στο παιχνιδι RamDac Shaders κλπ χανεται η μπαλα... Αν θελουμε να μεινουμε στα απολυτα νουμερα Καρτα 256αρα πηρες με 9 € καρτα 256αρα θα σου δωσω αν το παμε ετσι.. Εις γνωση του ο πελατης αγορασε μια καρτα απο τα stock house και γιαυτο τον λογο ειναι τοσο φτηνη.. Με πιο κριτήριο θα δεχτει ανευ ορων το Πλαισιο να χασει τα ωραια του λεφτουδακια για εναν πελατη που ψωνιζει απο τα stock και οχι απο την πηγη που εχει βεβαια και μεγαλυτερο κερδος; Μάλλον το παραπάνω παράδειγμα είναι σπάνια περίπτωση. Μπορώ να σου αναφέρω πολλές άλλες περιπτώσεις που όσοι είχαν πρόβλημα εξυπηρετήθηκαν τουλάχιστον τυπικά. Ναι αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι προιοντα stock οπως δεν ισχυει η online παραγγελια ισως επιλεκτικα να μην ισχυουν και αλλοι οροι του Official Πλαισιου.. Μακαρι για τα παιδια που αγορασαν απο το stock και οχι απο τους μαυραγορητες να ισχυει η ιδια πολιτικη αλλα μονο ενας υπευθυνος θα μας λυσει την απορεια.. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:26 ---------- Να αναφέρω εγώ μία.Πήγα το pc μου στο πλαίσιο Ψυχικού με εγγύηση γιατί έσβηνε από υπερθέρμανση της κάρτας του επεξεργαστή.Το αφήνω το pc,χωρίς να με ρωτήσει παραπάνω πληροφορίες για το τι έχει,με πέρνει την άλλη μέρα μου λέει σου "σου αλλάξαμε κάρτα σου βάλαμε την καινούργια παρτίδα που δεν έχει πρόβλημα με θερμοκρασίες,και σου αλλάξαμε και ψύκτρα επεξεργαστή".Και χωρίς να πληρώσω τίποτα. Turbo X ο υπολογιστης να φανταστω ε; Εκει δεν τους παιρνει να κανουν κουτσουκελες δικο τους προιον δικο τους προβλημα αν σου εβαλαν Β διαλογης πραγματα ή βγηκαν ελλατωματικα.. Οταν λες καρτα του επεξεργαστη; After Market ψυκτρα ή την ιδια;
liopyr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Πω πω support! :-P(Αστεΐζομαι)Οκ και εγω σου λεω ειναι το ιδιο μια καρτα που εχει Μνημη 256MB GDDR2 στα 128-bit. με μια αντιστοιχη 256ΜΒ GDDR3 στα 256-bit; O πελατης δεν μπορει να απαιτησει τιποτα...θα τους παει μηπως φωτοτυπια με Benchmarks και θα τους πει να η 8600 μου εχει σχεδοοον ιδια FPS σε αυτο το παιχνιδι με Antialasing τοσο αναλυση τοση και ακριβως τα ιδια stats εχει και μια 4870Χ2; Και τι τους εμποδιζει να του πουν παρε ενα πιστωτικο των 10€ και παρε μια 10αδα DVD? Αν βαλουμε στο παιχνιδι RamDac Shaders κλπ χανεται η μπαλα... Αν θελουμε να μεινουμε στα απολυτα νουμερα Καρτα 256αρα πηρες με 9 € καρτα 256αρα θα σου δωσω αν το παμε ετσι.. Εις γνωση του ο πελατης αγορασε μια καρτα απο τα stock house και γιαυτο τον λογο ειναι τοσο φτηνη.. Με πιο κριτήριο θα δεχτει ανευ ορων το Πλαισιο να χασει τα ωραια του λεφτουδακια για εναν πελατη που ψωνιζει απο τα stock και οχι απο την πηγη που εχει βεβαια και μεγαλυτερο κερδος; Εξήγησα ξανά, χαρακτηριστικά και επιδόσεις. Αν ο τάδε πωλητής-τεχνικός κλπ. αρχίζει να μου λέει αρλούμπες, θα του πω να φωνάξει τον υπέυθυνό του γιατί είναι προφανές πως είναι άσχετος. Αν και ο υπεύθυνος μου λέει τις ίδιες αρλούμπες, σημαίνει πως προσπαθούν να με κοροϊδέψουν. Από εκεί και πέρα, μπορώ και εγώ να τραβήξω το θέμα όσο καλύπτομαι νομικά, και να βρω το δίκιο μου. Επίσης ξαναείπα, πως το πιστωτικό θεωρείται συμβιβαστική λύση, και αν θέλει ο πελάτης την δέχεται. Το πώς θα δεχτεί το κατάστημα να χάσει τα ωραία λεφτουδάκια του καθόλου δεν με απασχολεί. Πρόβλημά του. Υπάρχουν κάποιοι νόμοι, και είναι υποχρεωμένοι να τους ακολουθήσουν. Ναι αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι προιοντα stock οπως δεν ισχυει η online παραγγελια ισως επιλεκτικα να μην ισχυουν και αλλοι οροι του Official Πλαισιου..Μακαρι για τα παιδια που αγορασαν απο το stock και οχι απο τους μαυραγορητες να ισχυει η ιδια πολιτικη αλλα μονο ενας υπευθυνος θα μας λυσει την απορεια.. Αυτό που φαίνεται να μην καταλαβαίνεις και αναλωνόμαστε στα ίδια και τα ίδια είναι πως δεν είναι στο χέρι του καταστήματος να θέσει δικούς του όρους στις εγγυήσεις. Ή ακόμα και αν στην προκειμένη περίπτωση (stock) υπάρχει κάποια εξαίρεση, θα έπρεπε να αναγράφεται στους όρους της εγγύησης. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι τέτοιο στο stock house, οπότε περιττό και να το αναλύσουμε παραπάνω. Τέλος, έχω δείξει σε προηγούμενα ποστ την απέχθειά μου σε αυτούς που κάνουν παραεμπόριο με τα stock. Άλλο αυτό, και άλλο το θέμα των εγγυήσεων.
tonypapadovic Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Μα γι' αυτό παρέθεσα και γω την δικιά μου "εμπειρία". Εννοείται πως ελπίζω για όλους να συμβαίνει αυτό που συνέβη και σε μένα, και όπως τα αναλύει και ο liopyr και εξηγεί ότι έτσι πρέπει να είναι, και όχι αυτό που λέμε τόση ώρα (εκτός αν τους καλύπτει κάτι τέλος πάντων). Εμένα πάντως μου την άλλαξαν χωρίς πολλά πολλά, και επειδή είναι ακριβώς αυτά που συζητάμε, συνεχίζω. Αναλυτικά, τους πήγα πίσω την Mushkin 8800GT. Ο πωλητής πράγματι μου είπε για το πιστωτικό (60Ε υπενθυμίζω από ξεστοκάρισμα - αφού πήγα στο service) και μου πρότεινε κάποιες που φυσικά ήταν για γέλια συγκριτικά. Του λέω, αν δεν έχεις την ίδια ή άλλη υλοποίηση τουλάχιστον, θέλω αντίστοιχων επιδόσεων. Μου είπε, "Τι να σας πω... κ.λπ.". Του απάντησα, μην τρελαίνεσαι, πες μου ποιος είναι ο υπεύθυνος του ορόφου. Μου τον έδειξε, πήγα σε κείνον και με εξυπηρέτησε -σχεδόν- αμέσως. Τι σημαίνει αυτό; Κατάλαβε ότι δεν ήθελα το πιστωτικό γιατί η 8800GT ήταν πολύ καλή κάρτα σε σχέση με την τιμή του πιστωτικού, έκανε κάποιες συνεννοήσεις επί τόπου (να δει τι κάρτες είχαν παραπλήσιες απ' ότι κατάλαβα) και μου έκανε την αντικατάσταση. Εκεί βέβαια ήταν που στάθηκα τυχερός, καθώς δεν υπήρχε άλλη -παλαιότερη- στο κατάστημα και μου έδωσε την 9800GTX (δεν με χάλασε). Μάλιστα, αυτό που με ρώτησε ήταν, τι κουτί είχα, να δούμε αν χωρούσε.
Narayan Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Από πού προκύπτει αυτό?Υπάρχει κάποιος νόμος που να τους καλύπτει, ή έστω κάποιος όρος στην εγγύηση όταν αγοράζεις από stock? Υπάρχει ο νόμος του σερίφη είπαμε. Ό,τι έχουν διαθέσιμο στο στοκ είναι τοποθετημένο στις βιτρίνες και στα ράφια. Μερικές φορές όμως τους ζητάς κάτι και σου απαντάνε πως "δεν έχει ακόμα περαστεί στο σύστημα", κοινώς δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα. Σε περίπτωση λοιπόν RMA, ξαφνικά ανακαλύπτεις πως όλως τυχαίως όλες οι κάρτες που είναι ισάξιες ή καλύτερες από αυτή που επιστρέφεις, "δεν έχουν περαστεί ακόμα στο σύστημα" με αποτέλεσμα ή να φύγεις με υποδεέστερη κάρτα, ή να πάρεις πιστωτικό ίδιο με την αξία αγοράς. Τα παραπάνω μπορεί να μου έχουν συμβεί προσωπικά, μπορεί και όχι.
liopyr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Υπάρχει ο νόμος του σερίφη είπαμε. Ό,τι έχουν διαθέσιμο στο στοκ είναι τοποθετημένο στις βιτρίνες και στα ράφια. Μερικές φορές όμως τους ζητάς κάτι και σου απαντάνε πως "δεν έχει ακόμα περαστεί στο σύστημα", κοινώς δεν έχει τιμολογηθεί ακόμα. Σε περίπτωση λοιπόν RMA, ξαφνικά ανακαλύπτεις πως όλως τυχαίως όλες οι κάρτες που είναι ισάξιες ή καλύτερες από αυτή που επιστρέφεις, "δεν έχουν περαστεί ακόμα στο σύστημα" με αποτέλεσμα ή να φύγεις με υποδεέστερη κάρτα, ή να πάρεις πιστωτικό ίδιο με την αξία αγοράς. Τα παραπάνω μπορεί να μου έχουν συμβεί προσωπικά, μπορεί και όχι. Συμβαίνουν αυτά. Έχεις δίκιο. Και θα εξακολουθούν να συμβαίνουν, όσο συμβιβάζονται κάποιοι με πιστωτικά αγνοώντας τους νόμους που υπερασπίζουν τον καταναλωτή. Αν δεν έχει περαστεί στο σύστημα, να περαστεί. Να κόψουν το λαιμό τους. Ούτε αυτό είναι δικό σου θέμα. Εσύ δικαιούσαι αντικατάσταση σε εύλογο χρονικό διάστημα όπως λέει κατά λέξη ο νόμος.
Sotosgl Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Αυτό που φαίνεται να μην καταλαβαίνεις και αναλωνόμαστε στα ίδια και τα ίδια είναι πως δεν είναι στο χέρι του καταστήματος να θέσει δικούς του όρους στις εγγυήσεις. Μωρε μια χαρα καταλαβαινω αλλα τι θα του κανεις του Πλαισιου; Και με αποφαση της Ε.Ε. εχουν ολα τα ηλεκτροηλεκτρονικα προιοντα 2 ετη εγγυση την εχει δει κανενας ομως; Φιγουραρει στα περισσοτερα site μην πω σε ολα το 1 χρονος εγγυηση με Bold Underlines και το αναφερουν λες και μας κανουν χαρη. Τους εχει επιβληθει προστιμο ποτε;Μπορεις εσυ να βρεις το δικιο σου χωρις να πληρωσεις δικηγορο ή να μην φας την ταλαιπωρια του αιωνα; (Αν δεν πεσεις στο καλυτερο υπευθυνο οροφου του κοσμου :-P ) Γιατι αν θελει το Πλαισιο το ευλογο χρονικο διαστημα(γραφει πουθενα ο νομος ποσο ειναι ενα ευλογο ) μπορει να γινει και χρονος με την δικαιολογια οτι περιμενουμε να παραλαβουμε ιδια ή αντιστοιχης τεχνολογιας καρτα με την δικια σας σε αντιποινα για την δικαιολογημενα εντονη αντιδραση σου στις μπουρδες του καθε υπαλληλου. Μην μου πει κανενας καταγγελιες σε ΙΝΚΑ και τα αλλα μαγαζακια σαν αυτα γιατι μονο τα γελια με πιανουν καθε φορα που τα ακουω. Τι και αν εχω κανει πανω απο 10 καταγγελιες για σοβαρα θεματα δεν υπαρχει καμια επικοινωνια ποτε μαζι μου το inbox τους ειναι γεματο και αν πετυχω καποιον στο τηλεφωνο ειναι ο μπαρμπας που βαριεται που ζει του λες DSL και νομιζει οτι θελω τοστιερα ασε που μπορει να τα τσεπωνει απο Πλαισιο Ηλεκτρονικη Eshop και κανει την παπια.. (Και μην μου πει καποιος αποκλειεται,στην Ελλαδα ζουμε)
liopyr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Οι αντιπροσωπίες στα καταστήματα μπορεί να δίνουν 1 χρόνο εγγύηση, και αυτό να αναγράφεται στα site μπας και την πατήοουν οι ανυποψίαστοι. Τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να δώσουν 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Εγώ όσες φορές χρειάστηκε να βρω δίκιο το βρήκα. Χωρίς καν καταγγελίες και λοιπά. Αν εσύ δεν θέλεις να μπλέξεις μία φορά με δικηγόρους και τραβήγματα, αυτοί δεν θέλουν δέκα...
d3m0n Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Turbo X ο υπολογιστης να φανταστω ε;Εκει δεν τους παιρνει να κανουν κουτσουκελες δικο τους προιον δικο τους προβλημα αν σου εβαλαν Β διαλογης πραγματα ή βγηκαν ελλατωματικα.. After Market ψυκτρα ή την ιδια; Ναι Turbo-x. Εγώ τα διάλεξα τα πράγματα για το pc μου,δεν είναι ότι μου έβαλαν Β διαλογής.Ήταν το προηγούμενο καλοκαίρι που ότι είχαν βγει οι 4850 και εγώ είχα πάρει από τις πρώτες παρτίδες που αντιμετώπιζαν τέτοιου είδους προβλήματα.Αλλά όπως και να έχει ήταν ελλατωματικό,όπως είπες,και έπρεπε να μου την αλλάξουν. Στον επεξεργαστή μου έβαλαν συγκεκριμένα αυτή την ψύκτρα.Μλκία είναι,παίζει να ήταν χειρότερη από την stock της AMD αλλά τι να κάνουμε??Την δουλειά της την έκανε. Οταν λες καρτα του επεξεργαστη; Ήθελα να πω της κάρτας και του επεξεργαστή.?
linkin Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Ερωτηση,εστω οτι παιρνω μια cpu με 2 χρονια εγγυηση.Στον 1,5 χρονο χαλαει.Μου δινουν μια ιδια ως αντικατασταση.Θα εχει και η νεα cpu 2 χρονια εγγυηση ή θα εχει μισο χρονο λογω της προηγουμενης cpu??τι ισχυει??
Sotosgl Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Αν εσύ δεν θέλεις να μπλέξεις μία φορά με δικηγόρους και τραβήγματα, αυτοί δεν θέλουν δέκα... Δεν ιδρωνει το αυτακι τους απο την στιγμη που εχουν νομικο τμημα.. Και να μπω σε τετοιες διαδικασιες για ποιον λογο; Ουτε τον χρονο εχω ουτε το χρημα. Προτιμω χιλιες φορες να τα σκαω στους ανταγωνιστες τους και να αφησω τον μυθο περι του καλυτερου Rma στον κοσμο που εχει το Πλαισιο στα fanboys του...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.