Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι πληροφοριες που δινουμε και οι συμβουλες στο κοσμο για καποια πραγματα δεν νομιζω οτι μπορουν να θεωρηθουν ως παραπληροφορη ΄΄ παπαγαλακια κτλ ΄΄. Δεν χρειαζεται να μπω στη διαδικασια αντιπαραθεσης με κανεναν..λιγη υπομονη και θα τα δειτε ολα σε λιγες μερες.Οπως καταλαβαινετε το να μην μπορουμε δημοσια να αναφερουμε καποια πραγματα για ευνοητους λογους δεν νομιζω οτι μπορει να υποβαθμισει την αξια της πληροφοριας. Αν εβγαινα κ ελεγα ανοιχτα τις πηγες κ οσα γνωριζω δεν νομιζω να υπηρχε αυτο το μηνυμα.

 

ευχαριστω

 

 

Γενικά εδώ παιδιά θα ακούσετε πολλούς "ενήμερους" που έχουν "έγκυρες" πηγές για το τι έγινε (ναι καλά). Κρατάτε μικρό καλάθι γιατί πολλοί απ' αυτούς είναι απλά ανταγωνιστές, ή απλά παπαγαλάκια ανταγωνιστών (βλέπε υπάλληλοι άλλων καταστημάτων).

 

Εγώ προσωπικά είχα πάρει πριν 2 χρόνια ένα bluetooth ακουστικό κι όλα μια χαρά. Δεν το περίμενα πάντως να κάτσει τέτοια φάση φαίνονταν σοβαρή προσπάθεια.

 

Πάντως γενικότερα μία προσοχή πάντα την θέλει. Κι όταν είναι να αγοράσετε κάτι μέσω internet στην Ελλάδα, πάντα να έχετε μία προσωπική επαφή, ρωτώντας για το προϊόν που σας ενδιαφέρει το οποίο είδατε και στο site τους. Κι αν μπορείτε πάντα αγορά μέσω Αντικαταβολής. Εμπεριέχει μικρότερο ρίσκο.

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τότε καλύτερα να μην ποστάρεις καθόλου φίλε GioKorm, γιατί ακόμα και δίκαιο να έχεις, άνετα θα μπορούσε κάποιος ο οποίος έχει άδικο να λέει τα ίδια ή αντίθετα με εσένα. Εφόσον δεν μπορείς ή δεν έχεις το περιθώριο να στηρίξεις την αποψή σου, για οποιοδήποτε λόγο, τότε μην την εκφράζεις.

 

Αυτό το λέω, γιατί αυτό που λέει ο Z3R@tuL είναι απόλυτα αληθές και φυσικά δεν ισχύει μόνο για το insomnia, αλλά γενικά.

Δημοσ.

Το να προσπαθω να προφυλαξω καποιους να κανουν μια ενδεχομενη αγορα το θεωρω υποχρεωση μου απο τη στιγμη που γνωριζω κατι..το αν θες εσυ ή ο οποισδηποτε να το λαβεις υποψιν ειναι δικαιωμα σας. Δεν προκειται να ξαναγραψω κατι για το συγκεκριμενο θεμα. Οσοι εχουν μυαλο και διαβασουν προσεκτικα δεν θα κανουν αγορες απο το συγκεκριμενο καταστημα πλεον. Οι υπολοιποι αναμεινατε τα νεα κ επισημα.

 

 

Τότε καλύτερα να μην ποστάρεις καθόλου φίλε GioKorm, γιατί ακόμα και δίκαιο να έχεις, άνετα θα μπορούσε κάποιος ο οποίος έχει άδικο να λέει τα ίδια ή αντίθετα με εσένα. Εφόσον δεν μπορείς ή δεν έχεις το περιθώριο να στηρίξεις την αποψή σου, για οποιοδήποτε λόγο, τότε μην την εκφράζεις.

 

Αυτό το λέω, γιατί αυτό που λέει ο Z3R@tuL είναι απόλυτα αληθές και φυσικά δεν ισχύει μόνο για το insomnia, αλλά γενικά.

Δημοσ.
Το να προσπαθω να προφυλαξω καποιους να κανουν μια ενδεχομενη αγορα το θεωρω υποχρεωση μου απο τη στιγμη που γνωριζω κατι..

 

Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν θέλω να πω το εξής... Κουβέντες όπως εγώ το ήξερα, ήταν απατεώνες , έχει γεμίσει η αγορά απατεώνες, ετοιμάζονται πολλά κανόνια κλπ κλπ εμένα προσωπικά περισσότερο με κάνουν να γελάω παρά να μαζεύομαι.

 

Κάθε φορά που σκάει κάποιο κανόνι όλοι βγαίνουν και μιλάνε εγώ το ήξερα, απατεώνες, κλπ κλπ .. Έλεος δηλαδή... αν το ξέρετε από πριν δηλώστε το από πριν ανώνυμα και να είστε σίγουροι αν υπάρχει πρόβλημα πραγματικό κανείς δεν θα σας διώξει η θα ψάζει να σας βρει .. θα έχει πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθεί.. αν είναι ράδιο αρβύλα οκ... τότε το κρίμα στο λαιμό σας.

 

Τέλος δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που ξεκινάνε με σκοπό να κάνουν απάτη ιδιαίτερα αν αυτές οι επιχειρήσεις έχουν διάρκεια ζωής μέχρι το τελικό τους κλείσιμο κάποια χρόνια.Για μια επιχείρηση που σε 6 μήνες κλίνει αφήνωντας μεγάλο νουμεράκι ως φέσι στην αγορά ναι ... αλλα τέτοιες περιπτώσεις σαν αυτή που συζητάμε όχι. Συνήθως το πόρισμα που βγαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι έπεσαν έξω είτε από κακοδιαχείρηση, είτε από κακή επιχειρηματική στρατηγική, είτε πολλές φορές και από εξωεταιρικούς παράγοντες, κοινώς υπάρχουν χιλιάδες λόγοι που μπορεί να συμβεί το παραπάνω. Το κακό είναι ότι όταν συμβεί αυτό τότε ναι , τότε πραγματοποιείται απάτη εις βάρος των καταναλωτών και όλω των υπολοίπων και είναι λογικό...Δεν το επικρωτώ απλά το αναφέρω.... Όλοι οι επιχειρηματίες που τους γυρνάει ανάποδα κατά το κλείσιμο προσπαθούν να μαζέψουν ότι μπορούν γιατί πολύ απλά με αυτό καλούνται να προχωρήσουν στην υπόλοιπη ζωή τους με ότι προλάβουν να μαζέψουν. Και πιστέψτε αυτή είναι η συμβουλή που δίνουν οι νομικοί που αναλαμβάνουν να διεκπερεώσουν πτωχεύσεις. Ακόμα και να υπάρχει κάτι που μπορεί να μειώσει τη ζημιά οι δικηγόροι συμβουλεύουν αυτό το κάτι να το πάρουν μαζί τους.

 

 

Τέλος θέλω να πω ότι ο μόνος τρόπος που υπάρχει για να προστατευθούμε από τέτοιες περιπτώσεις (όλες οι επιχειρήσεις ειδικά σε περιόδους ύφεσης μπορεί να είναι επίφοβες με ελάχιστες εξαιρέσεις μετρημένες στα δάχτυλα) είναι να φροντίζουμε να πραγματοποιούμε τις συναλλαγές μας με τρόπους που τουλάχιστον μας διασφαλίζουν στο μέγιστο δυνατό ποσοστό, αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα.... και να ενημερωνόμαστε σε περίπτωση προβλήματος για το πως πρέπει να κινηθούμε για να προασπείσουμε τα συμφέροντα μας. Η άλλη λύση πάμε σε αυτές που μετράμε στα δάχτυλα μόνο και μετά από μερικά χρόνια θα παρακαλάμε να μας πουλήσουν κάτι με τους όρους που αυτοί θα μας επιβάλουν μια και θα είναι μόνοι τους και επομένως θα κάνουν ότι θέλουν.

Δημοσ.

Επειδή ανοίξαμε όλοι εδώ ένα αρκετά μεγάλο θέμα, θα ήθελα με τη σειρά μου να σας ενημερώσω ανειδιοτελώς και χωρίς κανένα συμφέρον για το τι γίνεται πίσω από τα φώτα στα ηλεκτρονικά μαγαζιά και γιατί κάποια κλείνουν:

α)Ένα ηλεκτρονικό μαγαζί όταν πρωτοξεκινάει δεν ενοχλεί κανέναν.Προσπαθεί μάλιστα με όποιο κεφάλαιο διαθέτει να ανταγωνιστεί τους ισχυρούς και προϋπάρχοντες του χώρου με την καλή του διάθεση και την επιχειρηματική ελπίδα.Στη συνέχεια η κατάσταση αλλάζει.Μόλις ένα τέτοιο κατάστημα μεγαλώσει έχει να κάνει με το κύκλωμα στην Ελληνική αγορά.Κύκλωμα γνωστό - πραγματικά - σε όλους όσοι το ζούμε από μέσα. Συγκεκριμένο παράδειγμα. Μεγαλοχονδρέμπορος πληροφορικής έχει δημιουργήσει τη δική του αλυσίδα πληροφορικής. Ο Μεγαλοχονδρέμπορος σαφέστατα πουλάει στα δικά του και σε όλους τους μικρούς. Μόλις δει ότι ο "μικρός" μεγαλώνει αρχίζει τα "τσαλιμάκια" σε αυτόν. Καθυστερεί τις παραδόσεις, αρνείτε τις επισκευές, αλλάζει τους τρόπους πληρωμής κατά το δοκούν κλπ. Στη συνέχεια, ο Μεγαλοχονδρέμπορος επικοινωνεί με τις άλλες 2 (ναι μόνο 3 είναι στην πληροφορική όσο κι αν σας φαίνετε απίστευτο) επίσης Μεγαλοχονδρικές εταιρείες και τους λέει ο Μήτσος παίδες έχει πρόβλημα πάει για φούντο. Ακόμα και να λέει ψέμματα εν γνώσει τους, σταματάνε την πίστωση στο Μήτσο. Έτσι ο Μήτσος υποχρεωτικά αρχίζει να ψωνίζει μόνο από τον Μεγαλοχονδρέμπορο και σιγά σιγά από το εξωτερικό. Το παραμύθι έχει 2 τροπές. Ο Μήτσος ως άλλος Κολοκοτρώνης καταφέρνει την επανάσταση στο σύστημα. Ο Μήτσος κλείνει και ο Μεγαλοχονδρέμπορος - ασφαλισμένος στην πίστωση που του έκανε - παίρνει το πελατολόγιο του. Απλό, νομότυπο, και έχει γίνει από το 2001 και μετά τουλάχιστον σε 10 περιπτώσεις.

Β)Σκληρή αλήθεια που πάλι όλοι οι "μέσα" τι συζητάμε και οι απέξω δεν γνωρίζουν. Οι τιμές στην πληροφορική είναι συγκεκριμένες. Αν αγοράζεις από Ελλάδα και είναι 100π.χ. ευρώ από έξω θα είναι 95. Τέλος. Δεν μπορεί να είναι ούτε 90 ούτε 80.Είναι εντυπωσιακό όμως ότι 2 μεγάλα - πολύ μεγάλα - ηλεκτρονικά μαγαζιά - και όχι μόνο πλέον - είναι πιο φτηνοί από όλους , σε όλα τους τα είδη. Μάλιστα, όσοι γνωρίζουν ξέρουν ότι είναι πιο φτηνοί κι από το εξωτερικό!!!Μας πως τα καταφέρνουν;; Οι ποσότητες λένε κάποιοι. Βγάζουν λίγα λένε κάποιοι άλλοι. Τσούκου! Το κύκλωμα έχει ως εξής.Όταν κάποιος αγοράσει από Γερμανία π.χ. ή Ολλανδία (εκεί είναι οι 3 και μοναδικοί υπερδιανομείς πληροφορικής), πληρώνει και τιμολογείται πάντα χωρίς ΦΠΑ. Όταν πουλήσει αυτός ο κάποιος στην Ελλάδα πρέπει να βάλει το ΦΠΑ.

Το κόλπο: Πουλάνε τριγωνικά από Γερμανία στην Ισπανία και από Ισπανία στην Ελλάδα. Στην Ισπανία στήνετε κάθε 5-6 μήνες μια νέα εταιρεία ως αγοραστής. Ο ιδιοκτήτης είναι αχυράνθρωπος. Παλαιότερα ρώσος πλέον κινέζος. Η ισπανία τιμολογεί στην ίδια τιμή για Ελλάδα ΜΕ ΤΟ ΦΠΑ. Φυσικά η τιμή ΔΕΝ αλλάζει, ΔΕΝ προστίθεται δηλαδή κάτι στην αρχική. Η ισπανική εταιρεία ΔΕΝ αποδίδει ποτέ το ΦΠΑ στην Ισπανία. Ο Έλληνας-κολπατζής- δεν έχει πρόβλημα κανένα με τους εδώ και απλά πουλάει πολύ πολύ φτηνότερα, βγάζοντας πολλά, πολλά περισσότερα. Αυτά. Όσο απλό ακούγεται. Όσο περίεργο κι αν είναι.

Δημοσ.
Επειδή ανοίξαμε όλοι εδώ ένα αρκετά μεγάλο θέμα, θα ήθελα με τη σειρά μου να σας ενημερώσω ανειδιοτελώς και χωρίς κανένα συμφέρον για το τι γίνεται πίσω από τα φώτα στα ηλεκτρονικά μαγαζιά και γιατί κάποια κλείνουν:

α)Ένα ηλεκτρονικό μαγαζί όταν πρωτοξεκινάει δεν ενοχλεί κανέναν.Προσπαθεί μάλιστα με όποιο κεφάλαιο διαθέτει να ανταγωνιστεί τους ισχυρούς και προϋπάρχοντες του χώρου με την καλή του διάθεση και την επιχειρηματική ελπίδα.Στη συνέχεια η κατάσταση αλλάζει.Μόλις ένα τέτοιο κατάστημα μεγαλώσει έχει να κάνει με το κύκλωμα στην Ελληνική αγορά.Κύκλωμα γνωστό - πραγματικά - σε όλους όσοι το ζούμε από μέσα. Συγκεκριμένο παράδειγμα. Μεγαλοχονδρέμπορος πληροφορικής έχει δημιουργήσει τη δική του αλυσίδα πληροφορικής. Ο Μεγαλοχονδρέμπορος σαφέστατα πουλάει στα δικά του και σε όλους τους μικρούς. Μόλις δει ότι ο "μικρός" μεγαλώνει αρχίζει τα "τσαλιμάκια" σε αυτόν. Καθυστερεί τις παραδόσεις, αρνείτε τις επισκευές, αλλάζει τους τρόπους πληρωμής κατά το δοκούν κλπ. Στη συνέχεια, ο Μεγαλοχονδρέμπορος επικοινωνεί με τις άλλες 2 (ναι μόνο 3 είναι στην πληροφορική όσο κι αν σας φαίνετε απίστευτο) επίσης Μεγαλοχονδρικές εταιρείες και τους λέει ο Μήτσος παίδες έχει πρόβλημα πάει για φούντο. Ακόμα και να λέει ψέμματα εν γνώσει τους, σταματάνε την πίστωση στο Μήτσο. Έτσι ο Μήτσος υποχρεωτικά αρχίζει να ψωνίζει μόνο από τον Μεγαλοχονδρέμπορο και σιγά σιγά από το εξωτερικό. Το παραμύθι έχει 2 τροπές. Ο Μήτσος ως άλλος Κολοκοτρώνης καταφέρνει την επανάσταση στο σύστημα. Ο Μήτσος κλείνει και ο Μεγαλοχονδρέμπορος - ασφαλισμένος στην πίστωση που του έκανε - παίρνει το πελατολόγιο του. Απλό, νομότυπο, και έχει γίνει από το 2001 και μετά τουλάχιστον σε 10 περιπτώσεις.

Β)Σκληρή αλήθεια που πάλι όλοι οι "μέσα" τι συζητάμε και οι απέξω δεν γνωρίζουν. Οι τιμές στην πληροφορική είναι συγκεκριμένες. Αν αγοράζεις από Ελλάδα και είναι 100π.χ. ευρώ από έξω θα είναι 95. Τέλος. Δεν μπορεί να είναι ούτε 90 ούτε 80.Είναι εντυπωσιακό όμως ότι 2 μεγάλα - πολύ μεγάλα - ηλεκτρονικά μαγαζιά - και όχι μόνο πλέον - είναι πιο φτηνοί από όλους , σε όλα τους τα είδη. Μάλιστα, όσοι γνωρίζουν ξέρουν ότι είναι πιο φτηνοί κι από το εξωτερικό!!!Μας πως τα καταφέρνουν;; Οι ποσότητες λένε κάποιοι. Βγάζουν λίγα λένε κάποιοι άλλοι. Τσούκου! Το κύκλωμα έχει ως εξής.Όταν κάποιος αγοράσει από Γερμανία π.χ. ή Ολλανδία (εκεί είναι οι 3 και μοναδικοί υπερδιανομείς πληροφορικής), πληρώνει και τιμολογείται πάντα χωρίς ΦΠΑ. Όταν πουλήσει αυτός ο κάποιος στην Ελλάδα πρέπει να βάλει το ΦΠΑ.

Το κόλπο: Πουλάνε τριγωνικά από Γερμανία στην Ισπανία και από Ισπανία στην Ελλάδα. Στην Ισπανία στήνετε κάθε 5-6 μήνες μια νέα εταιρεία ως αγοραστής. Ο ιδιοκτήτης είναι αχυράνθρωπος. Παλαιότερα ρώσος πλέον κινέζος. Η ισπανία τιμολογεί στην ίδια τιμή για Ελλάδα ΜΕ ΤΟ ΦΠΑ. Φυσικά η τιμή ΔΕΝ αλλάζει, ΔΕΝ προστίθεται δηλαδή κάτι στην αρχική. Η ισπανική εταιρεία ΔΕΝ αποδίδει ποτέ το ΦΠΑ στην Ισπανία. Ο Έλληνας-κολπατζής- δεν έχει πρόβλημα κανένα με τους εδώ και απλά πουλάει πολύ πολύ φτηνότερα, βγάζοντας πολλά, πολλά περισσότερα. Αυτά. Όσο απλό ακούγεται. Όσο περίεργο κι αν είναι.

 

δηλαδη παλιοτερα που βλεπαμε τιμες στους καταλογους καταστηματων που λεγανε

πχ 100 ευρω χωρις φπα (δηλαδη 118 με το φπα)

τωρα το πουλανε 100 ευρω μαζι με το φπα.

 

δηλαδη ειναι 18 ευρω φτηνοτερα αλλα το κερδος ειναι ιδιο?

Δημοσ.

Φαντάζομαι ότι δεν έγινε όλο αυτό για να κρατήσουν το κέρδος ίδιο...

Λογικά ο φίλος emperorphobos θα εννοεί κάτι τέτοιο:

 

1η περίπτωση (normal):

Έστω ότι ένα προιόν αγοράζεται 100 ευρώ χωρίς το φπα από την Ισπανική-whatever εταιρία.

100 ευρώ + 5 ευρώ κέρδος Ελληνα-κολπατζή = 105 + 19% ΦΠΑ = 125

 

2η περίπτωση ("κομπίνα"):

Έστω ότι ένα προιόν αγοράζεται 100 ευρώ ΜΕ το φπα από την Ισπανική-whatever εταιρία. (Σαν να κάνει δηλαδή 84 χωρίς το φπα.)

Ο Έλληνας το πουλάει πχ 115.

Άρα είναι κατά ΚΑΙ πιο φτηνός αφού κανονικά θα έκανε 125 αλλά ΚΑΙ έχει μεγαλύτερο κέρδος απ'ότι στην πρώτη περίπτωση.

 

Χοντροειδές παράδειγμα αλλά είναι αργά για να το γράψω πιο αναλυτικά :P:p

Δημοσ.
Το κανονι φιλε μου ειναι γυρω στα 1,5εκ ευρω απο εγκυρες πηγες..

θα συμβουλευα να οσους εχουν κανει αγορες με καρτα να ζητησουν απο τις τραπεζες την ακυρωση της συναλλαγης, καθως οι τραπεζες ειναι ενημερες για το θεμα εδω κ μερικες μερες , θα σας πιστωσουν τα χρηματα..

οσοι εχετε κανει αγορα κ εχετε δωσει χρηματα καταγγελια για να να μπειτε στην ουρα μηπως παρετε κατι πισω...παντως το κανονι ειναι οριστικο εδω και 4-5 μερες.

 

Όταν αναφέρθηκα στο να προσέχετε εννοούσα στο εξής απλό η σύγκριση και τελική επιλογή για αγορά προϊόντων να γίνεται σε επώνυμα και υπαρκτά καταστήματα τα οποία έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να υπάρχουν και αύριο και τα έχουμε ανάγκη να είναι εκεί και αύριο .

Θέλω να καταγγείλω όμως ότι τα τελευταία χρόνια η αγορά και η επιλογή ενός προϊόντος γίνεται με γνώμονα την τιμή και μόνο η τιμή και αυτό κάποιοι το ‘χουν πάρει είδηση για αυτό και στο σκρουτζ πέφτουν κορμιά καθημερινά

Τα αποτελέσματα αυτών όμως των φαινομένων βγαίνουν σιγά γιατί απλά δεν υπάρχουν τα νούμερα και όλα αυτά γίνονται για τις εντυπώσεις . Δεν γίνεται να αγοράζεις κανείς 424 και να πουλαει 429 ή ακόμα και 419 και αυτό το μαγαζί να βγαίνει να πληρώσει υπάλληλο ενοίκιο φως τηλέφωνο κλπ .

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:05 ----------

 

Μην αγοραζετε απο κουκουρουκου ιντερνιτικα site .Στο σκρουτζ μπορει ο καθε απιθανος απο ολη την ελλαδα και να δωσει μια τιμη ανυπαρκτη πχ επισημος τιμοκαταλογος cq60-300 ειναι 449 λιανικη και καποιοι το ξερουν και αρχιζουν και δινουν απο εκει και κατω για μενα ειναι επικινδυνοι ολοι αυτοι γιατι απλα το νομιμο εμπορικο κερδος δεν ειναι τετοιο ωστε να κατεβει και αλλο καποιος .

Δημοσ.
άρα έχει σχέση με την πολύ πρόσφατη είδηση περί ΣΔΟΕ και κύκλωμα στο χώρο των εταιριών εμπορίας ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών?

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1018850&lngDtrID=251

 

Όχι ρε! Τώρα το διάβαζα και μπήκα να το ποστάρω.

Με μια δόση ειρωνείας και επιφύλαξης, αλλά μετά το post του emperorphobos, μάλλον είναι αλήθεια.

 

emperorphobos, ευχαριστώ για την κατατοπιστική ενημέρωση. Μας έκοψες το πόδια λίγο βέβαια, αλλά αυτά που περιγράφεις φαίνονται αρκετά δυσάρεστα, τόσο ώστε να μην μπορώ να τα αμφισβητήσω.

 

Το ποιος είναι παπαγαλάκι φαίνεται. Ο ένας συστήνει ασφαλής πληρωμές π.χ. αντικαταβολή και ο άλλος συστήνει αγορά από μεγάλα και έμπιστα καταστήματα.

 

Το θέμα είναι άλλο βέβαια. Αυτό που θα γίνει εφεξής. Εννοώ ότι εφόσον τους πιάσανε, τώρα θα μείνουμε με το ολιγοπώλιο και οι τιμές θα πάρουν την ανηφόρα;

Ότι πήρα, πήρα?

Δημοσ.

Eαν ισχυει το δημοσιευμα για <Μεγάλο κύκλωμα φοροδιαφυγής σε εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών αποκάλυψε η ΥπΕΕ> και η megamarket την εκανε,γιατι δεν αναφερει ποιες ειναι και οι υπολοιπες να τελειωνουμε?

Δημοσ.
Όταν αναφέρθηκα στο να προσέχετε εννοούσα στο εξής απλό η σύγκριση και τελική επιλογή για αγορά προϊόντων να γίνεται σε επώνυμα και υπαρκτά καταστήματα τα οποία έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να υπάρχουν και αύριο και τα έχουμε ανάγκη να είναι εκεί και αύριο .

 

Για να το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως κάντε ένα Search με την λέξη "Megamarket" μια και για αυτό άνοιξε το post εδώ για να δείτε ότι και έδρα είχε, και παρουσία , και κόσμο που εξυπηρετούσε και στο παρελθόν πολοί έχουν αναφερθεί στην ρεσεψιόν της εταιρίας και την ποιότητα της ρεσεψιόν ;-) ... άρα η περίπτωση αυτή δεν μπορεί να θεωρηθεί ως μη υπαρκτό κατάστημα η κατάστημα φάντασμα.

 

Μην αγοραζετε απο κουκουρουκου ιντερνιτικα site.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω εδώ με ποιο κριτήριο μια επιχείρηση χαρακτηρίζεται κουκουρούκου και γιατί κουκουρούκου είναι τα ιντερνετικά shops και όχι ας πούμε μια παραδοσιακή επιχείρηση με 20 μαγαζιά στην Ελλάδα. Μήπως το Zacks και η Microchip στο παρελθόν ήταν ιντερνετικά μαγαζιά. Γιατί αν το κριτήριο ας πούμε είναι ότι γενικά παρέχει καλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό θέλω να υπενθυμίσω ότι το 1998 ξεκίνησε μία τέτοια εταιρία σε μία αποθήκη από γυψοσανίδες η οποία κατάφερε εκμεταλευόμενη την παραπάνω εμπορική πολιτική και κρατώντας τα έξοδα της σε χαμηλά επίπεδα να είναι τώρα ένας από τους μεγαλύτερους παικτες στην αγορά. Αυτή τότε δεν ήταν κουκουρούκου δηλαδή? Επίσης να υπενθυμίσω ότι αυτό που λέμε τώρα το "κουκουρούκου" κάποιοι μεγάλοι διανομείς κάποτε το στήριξαν. Θεωρώ λοιπόν ότι το πρόβλημα αν μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα είναι πολύ σύνθετο και η λύση του δεν είναι με το να λέμε τα ιντερνετικά μαγαζιά είναι επίφοβα, "κουκουρούκου" κλπ κλπ....

 

Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι μια επιχείρηση (άσχετα αν είναι ιντερνετική ή όχι) και με τα χαμηλότερα δυνατά λειτουργικά έξοδα δεν μπορεί να επιβιώσεις με μικτό κέρδος 2-3% σε όλες τις πωλήσεις της, ή μπορεί μέχρι να μπεί μέσα η εφορία για τον τακτικό έλεγχο πενταετίας. Μόλις μπεί η εφορία ο επιχειρηματίας παραδίδει και τα κλειδιά.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:39 ----------

 

Όχι ρε! Τώρα το διάβαζα και μπήκα να το ποστάρω.

Με μια δόση ειρωνείας και επιφύλαξης, αλλά μετά το post του emperorphobos, μάλλον είναι αλήθεια.

 

Θα πρότεινα να περιμένουμε να μάθουμε λίγα περισσότερα στοιχεία γιατί το δημοσίευμα είναι λίγο ασαφές. Εκ των πραγμάτων οι ενδοκοινωτικές τιμολογήσεις δεν έχουν ΦΠΑ. Γίνονται με invoices στα οποία δεν υπάρχει ΦΠΑ. Άρα δεν ξέρω πώς μπορεί κάποιος να γλιτώσει ή να κλέψει το ΦΠΑ με αυτό τον τρόπο μια και κανένα τιμολόγιο δεν επιβαρύνεται με ΦΠΑ ακόμα και τον κύκλο της Ευρώπης να κάνει.Επίσης το ΦΠΑ των αγορών αφαιρείται από το συνολικό ΦΠΑ που έχει να καταβάλει μια επιχείρηση το οποίο προκύπτει από το ΦΠΑ των πωλήσεων.... Η κομπίνα εδώ ίσως να είναι αλλού υποτιμολογήσεις δηλαδή από την μία εταιρία στην άλλη έτσι ώστε να πέσει η τιμή αγοράς στον τελικό αποδέκτη και το κανόνι της εταιρίας που αρχικά ξεκίνησε την διαδικασία ή των ενδιάμεσων.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:51 ----------

 

α)Ένα ηλεκτρονικό μαγαζί όταν πρωτοξεκινάει δεν ενοχλεί κανέναν.Προσπαθεί μάλιστα με όποιο κεφάλαιο διαθέτει να ανταγωνιστεί τους ισχυρούς και προϋπάρχοντες του χώρου με την καλή του διάθεση και την επιχειρηματική ελπίδα.

 

Σωστό το σενάριο...χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον οποιοδήποτε χονδρέμπορο θα αναφέρω τον αντίλογο.

 

Ο Κώτσος λοιπόν σήμερα ανοίγει ένα καταστηματάκι στην αποθήκη που έχει κάτω από το σπίτι του, φτιάχνει και μια σελιδούλα στο Internet και αρχίζει σιγά σιγά να πουλάει δεξιά και αριστερά. Μια και τα έξοδα είναι ελάχιστα... νοίκι δεν έχει , προσωπικό δεν έχει μόνο τον εαυτό του συντηρεί καθότι εργένης, αρχίζει να πέρνει πραγματάκια από τους χονδρέμπορους και μια και είναι και νέος στην πιάτσα , δεν τον ξέρει για να τον εμπιστεφθεί κανείς πληρώνει μετρητό κατά την παραλαβή άρα και επιτυγχάνει και μια καλύτερη τιμούλα 1-2% από τον τιμοκατάλογο χονδρικής των κοινών θνητών κατηγορία 3 συνήθως. (Εδώ για να βγούν οι πράξεις να πώ ότι απο κατηγορία σε κατηγορία έχουμε 1-2% έκπτωση, πρακτικά δηλαδή από την κατηγορία 3 στην 1 έχουμε διαφορά μαξ 4%) Ξεκινάει λοιπόν ο Κώτσος βάζωντας ένα μικτό κέρδος 8 % δηλαδή 10% πάνω πρακτικά από την καλύτερη χονδρική τιμή και πουλάει... με το 8% ο κώτσος καλύπτει τον μισθό του και τα λειτουργικά του έξοδα και καβαντζώνει και ένα 2% στην άκρη για να έχει για τον επικείμενο φορολογικό έλεγχο. Μέχρι εδώ όλα καλά....

 

Περνάει ο καιρός ο Κώτσος σιγά σιγά ανεβάζει κύκλο εργασιών. επειδή δεν προλαβαίνει μόνος του πέρνει και ένα νέο των 700 euro να σηκώνει τα τηλέφωνα και να φτιάχνει κάνα δεματάκι και γενικά αναπτύσετε με τρελούς ρυθμούς ανεβάζωντας τους τζίρους του άρα και το ουσιαστικό μικτό του κέρδος πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει και τον νέο. Με τον καιρό αυτό μεγαλώνει και άλλο και έρχεται η στιγμή που πια ο Κώτσος είναι καλός πελάτης των χονδρεμπόρων μια και μετρητά πληρώνει , επισφάλεια καμία δεν έχει, τζίρους κάνει οπότε πεύτει και στην κλίμακα 1 του καταλόγου χονδρικής κλπ κλπ.

 

Έρχεται λοιπόν η ώρα που ο Κώτσος πιάνει έναν από τουσ χονδρέμπορους και του λέει ... ρε μεγάλε τόσο τζίρο σου κάνω... δώσε μου μια πιστοσούλα να μην με ταλεπωρείς κάθε μέρα πήγαινε στις τράπεζες βάλε κασέρι κλπ κλπ... Καλός πελάτης πια ο Κώτσος ο χονδρέμπορος του λέει οκ ρε Κώτσο φέρε μου περισσότερο τζίρο και εγώ θα σε βάλω σε 3 μηνη πίστωση (όχι 5μηνα και 6 μηνα που παίζουν έξω για άλλους) μην έχουμε και μεγάλη πολύ επισφάλεια. Τρίβει τα χέρια του ο Κώτσος λοιπόν γλίτωσα την μανούρα με τις καταθέσεις... οπότε μια χαρα...

 

Συνεχίζει λοιπόν την δουλειά του πιά αγοράζει στον μήνα με τρίμηνη πίστωση και πουλάει συνήθως μετρητά πιστωτική .. πρακτικά λοιπόν αν τον μήνα αυτό πχ κάνει τζίρο 20.000 euro (υποθετικό νούμερο) αυτά θα μείνουν στο λογαριασμό του για τρεις μήνες τουλάχιστον μεχρι να έρθει η ώρα να πληρώσει τον προμηθευτή του τα 18.400 που είναι περίπου το κόστος αγοράς του μείον το πιθανό rebate που μπορεί να έχει στην ετήσια συμφωνία αν πιάσει τους στόχους του. Τον επόμενο μήνα ο Κώτσος με 40% ανάπτυξη κανει 28κ τζιρο... αλλα 28κ στον λογαριασμο του ... και το μεθεπόμενο κάνει 39,20Κ. Στο τρίμηνο λοιπόν ο Κώτσος έχει στο λογαριασμό του 20 + 28 + 40 = 88Κ και καλείτε να δώσει τα 18.600 στον προμηθευτή του απο τον πρώτο μήνα δηλαδή του μένουν περίπου 69κ στο λογαριασμό. Αυτό θεωρητικά διαιωνίζεται για κάποιο διάστημα με υψηλά ποσοστά ανάπτυξης για όσο είναι ανταγωνιστικός κλπ κλπ.

 

Αλλά ας πούμε ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν το πάμε μακριά το μήνα λοιπόν που ο κωτσος τζίραρε 40κ περιπου έδοσε τα 18κ που οφειλε απο 2 μήνες πριν, τον επόμενο μήνα θα δώσει τα 26κ περίπου ενώ αν η ανάπτυξη τους παραμείνει στο 40% θα έχει εισπράχει 56Κ. .. οποτε ο Κώτσος βλέπωντας ότι οι δουλειές πάνε καλά και λεφτά μένουν στον λογαριασμό του την βαράει και πάει και πέρνει μία Ferrari Cabrio...

 

Όσο η ανάπτυξη συνεχίζεται όλα καλά... μετά σκάφος, σπίτι , κινητά κλπ κλπ

Όταν η ανάπτυξη όμως από 40% πάει στο 20% ,10%, 5% , ή και μείον 5% περίοδοι ύφεσης ξαφνικά αρχίζει να φαίνεται η τρύπα στο ταμείο που είναι μείον.... μια και η Ferrari , το σκάφος κλπ κλπ δεν ήταν από λευτά κέρδους αλλά χρωστούμενα που απλά καλύπτονταν ανά μήνα από την ανάπτυξη .... και έτσι ξαφνικα έρχεται η ώρα να πληρώσει ενα Χ ποσό από τα παλιά που όμως δεν το έχει...Οπότε η λύση πια είναι μαζεύει ότι μπορεί τα βάζει στο σκάφος και την κάνει για βραζιλία.

 

Το 90% των κανονιών κάπως έτσι ξεκινάει και κάπως έτσι τελειώνει.

 

Ο κύριως ζημειωμένος πάντα είναι ο χονδρέμπορος ο οποίος καλείτε να καλύψει το φέσι του κάθε ένα που χάνει τον έλεγχο... Και διερωτάμε... γιατί να το κάνει? μετρητά σου λέει πια και όπιος θέλει....Στην τελική αν θέλει ας πάει να δανειστεί από την τράπεζα... :-) Και στην τελική 2 επαναλαμβανώμενο λάθος σταματάει να είναι λάθος... λέγεται κάπως αλλιώς... από Μ... ξεκινάει και μάλιστα το Μ κεφαλαίο.

 

 

 

Και αυτό με την ασφάλεια να ξέρετε δεν είναι και σιγουριά... η ασφάλεια καλύπτει το 80% του ανοίγματος συνήθως και για να το καλύψει αυτό το κάνει ανά πελάτη μετά από έλεγχο... Μπορει για ένα πελάτη η ασφάλεια να πει στον χονδρέμπορο εγώ δεν ασφαλίζω το υπόλοιπο του είναι επισφαλής και τότε ο χοδρέμπορος το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να του κόψει την πίστωση για να μην φαει αυτός το φέσι.

 

Τέλος μια λύση για τον χονδρέμπορο είναι να βρεί εκείνος συγκεκριμμένους πελάτες που θεωρεί αξιόπιστους, δυνατούς, και να τους εντάξει κάτω από μια ομπρέλα ασφαλείας έτσι ώστε και να τους βοηθήσει να ανοίξουν τον κύκλο εργασιων τους και να μην έχει μεγάλη επισφάλεια μια και θα είναι από πάνω και θα ελέγχει τα πάντα.

 

Αυτά τα ολίγα.. :-)

Δημοσ.
οποτε ο Κώτσος βλέπωντας ότι οι δουλειές πάνε καλά και λεφτά μένουν στον λογαριασμό του την βαράει και πάει και πέρνει μία Ferrari Cabrio...

 

Όσο η ανάπτυξη συνεχίζεται όλα καλά... μετά σκάφος, σπίτι , κινητά κλπ κλπ

Όταν η ανάπτυξη όμως από 40% πάει στο 20% ,10%, 5% , ή και μείον 5% περίοδοι ύφεσης ξαφνικά αρχίζει να φαίνεται η τρύπα στο ταμείο που είναι μείον.... μια και η Ferrari , το σκάφος κλπ κλπ δεν ήταν από λευτά κέρδους αλλά χρωστούμενα που απλά καλύπτονταν ανά μήνα από την ανάπτυξη .... και έτσι ξαφνικα έρχεται η ώρα να πληρώσει ενα Χ ποσό από τα παλιά που όμως δεν το έχει...Οπότε η λύση πια είναι μαζεύει ότι μπορεί τα βάζει στο σκάφος και την κάνει για βραζιλία.

 

Το 90% των κανονιών κάπως έτσι ξεκινάει και κάπως έτσι τελειώνει.

 

 

σε αυτο συμφωνω!

Δημοσ.

Σε ενα θα σταθω .....εαν μπει η εφορια......... σε μεγαλες επιχειρησεις δεν μαπινει...τα παιρνει και ολα καλα.... 300.000 Λιγοτερα κερδος δεν ειναι και τιποτα και δωροδωκεις ολο το συστημα ετσι ....

Δημοσ.
Για να το συγκεκριμενοποιήσουμε όμως κάντε ένα Search με την λέξη "Megamarket" μια και για αυτό άνοιξε το post εδώ για να δείτε ότι και έδρα είχε, και παρουσία , και κόσμο που εξυπηρετούσε και στο παρελθόν πολοί έχουν αναφερθεί στην ρεσεψιόν της εταιρίας και την ποιότητα της ρεσεψιόν ;-) ... άρα η περίπτωση αυτή δεν μπορεί να θεωρηθεί ως μη υπαρκτό κατάστημα η κατάστημα φάντασμα.

 

Δεν ξέρω αν το είπε για το megamarket αυτό ο Chris68 ή μιλούσε γενικά πάντως το συγκεκριμένο κατάστημα είναι (ήταν?) από τα πιο παλιά στην Ελλάδα, ίσως το μόνο ηλεκτρονικό "πολυκατάστημα" και είχε αρκετά ανταγωνιστικές τιμές (όσοι χρησιμοποιούν skroutz θα το ξέρουν). Δλδ υπάρχουν τουλάχιστον καμιά 20αριά άλλα "μικρότερα" eshop που θα περίμενε κανείς να βαρέσουν κανόνι πριν από το συγκεκριμένο με αυτή τη λογική. Εννοείται ότι είχε έδρα (είχε μετακομίσει μάλιστα σχετικά πρόσφατα) και απασχολούσε καμιά 10αριά άτομα τουλάχιστον. Το αφεντικό ήταν λίγο "αλλοπρόσαλλος" τύπος (μη μου ζητήσετε διευκρινήσεις) αλλά αυτό δεν λέει και πολλά από μόνο του. Δυστυχώς έχω χάσει επαφή με το "κονέ" που είχα εκεί μέσα και δεν έχω ιδέα τι γίνεται και αν ισχύουν τα περί "κανονιού".

 

Πάντως η σελίδα φαίνεται να λειτουργεί τώρα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...