SL9S9 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Η κατασταση με τις οθόνες έχει μπλεξει. Δηλαδή παλια είχαμε 1024x768 pixels σε 17" tft, πήγαμε σε 1280x1024 19" και βλέπω τωρα και οθόνες με 1680X1050 pixels και παραπανω 1920 X 1200 Αποτέλεσμα; Το πρόγραμμα σου φαίνεται μικρό παραθυράκι στο κέντρο. Εσεις σε τι αναλυση θα προγραμματίζατε τώρα την εφαρμογή σας; Το στανταρ λετε να είναι το high definition 1920 x 1080 όπως οι tv; Eπίσης πολλά laptops έχουν 1280x800 ή 1366x768 pixels. Υποθέτω 1280 x 768 για να καλύπτεις όσο το δυνατόν περισσότερα πισια. Αλλα σε 1-2 χρόνια μήπως όλα είναι high definition οπότε καλύτερα να κάνει κανείς κάτι σε τετοια ανάλυση και ας χάνει πελάτες τώρα προσωρινά; Τι λέτε;
Evgenios1 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Ξερω γω... καλυτερα δεν ειναι να παρεις την αναλυση της οθονης και αναλογους να φταχνεις το gui? ετσι το προγραμμα θα εχει παντα την ιδια οπτικη εμφανιση.
bxenos Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Αναλόγα τι προγραμματίζεις. Μπορείς να φτιάξεις μια βιβλιοθήκη/αντικειμενο που να κρύβει τη native αναλυση και εσυ να χρησιμοποιείς αυτό και να έχει όρια display 0 εως 1.0 float οριζόντια και κάθετα (με χρήση ενός scale 4:3 ή 16:9). Με τους διαλόγους υπάρχει ένα θέμα, αλλά και εκεί μπορείς να κάνεις scale. (εγώ το έχω ονομάσει myGDI και έχει όρια 0 εως 10000 ακέραιο για να μην χρησιμοποιήσω float)
SL9S9 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Αναλόγα τι προγραμματίζεις. Μπορείς να φτιάξεις μια βιβλιοθήκη/αντικειμενο που να κρύβει τη native αναλυση και εσυ να χρησιμοποιείς αυτό και να έχει όρια display 0 εως 1.0 float οριζόντια και κάθετα (με χρήση ενός scale 4:3 ή 16:9).Με τους διαλόγους υπάρχει ένα θέμα, αλλά και εκεί μπορείς να κάνεις scale. (εγώ το έχω ονομάσει myGDI και έχει όρια 0 εως 10000 ακέραιο για να μην χρησιμοποιήσω float) Ναι, αλλα με τετοια κολπα δεν εχεις καλή ποιοτητα
bnvdarklord Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Πολύ απλά με την δημιουργία της φορμας καθορίζεις τα μεγέθη των αντικειμένων αναλογικά με την ανάλυση, πχ το παραθυρο το 50% της οθονης κτλ...
Directx Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 1024x768 με Large Fonts, από εκεί και πέρα το εργαλείο προγραμματισμού μου αναλαμβάνει αυτόματα την αναπαράσταση (scaling ή μη κτλ) κάθε φόρμας σε διάφορες αναλύσεις και Large ή Normal Fonts configuration (αν και αυτό το σημείο θέλει λίγη προσοχή). Μετά, εξασφαλίζω ότι η εφαρμογή μπορεί να δουλέψει στην ελάχιστη υποστηριζόμενη ανάλυση του Λ.Σ. και ότι δεν παρουσιάζονται οπτικά σφάλματα αν ο χρήστης επιλέξει «υπερβολικά» μεγάλες ή μικρές τιμές στα “Appearance” των Windows (ειδικά όταν η εφαρμογή χρησιμοποιεί custom painting). Τέλος, σε εφαρμογές με ειδικές απαιτήσεις γίνεται και έλεγχος λειτουργίας με ή δίχως Clear Type ενεργοποιημένο. Αυτά.
bxenos Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Ναι, αλλα με τετοια κολπα δεν εχεις καλή ποιοτητα όλες οι συντεταγμενες μετατρεπονται σε native πριν ζωγραφιστεί το τελικο αντικειμενο.
StavrosD Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Μέχρι πριν 3 μήνες χρησιμοποιούσα ανάλυση 1680χ1050, και τώρα στην 24" χρησιμοποιώ 1920χ1200. Η διαφορά στην εργονομία είναι αισθητή, όσο πιο μεγάλη ανάλυση, τόσο πιο καλά.
alexandr0s Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Εγώ είμαι με 2 οθόνες, 1280χ800 και 1280χ1024 και είμαι ευχαριστημένος. Γενικά είμαι υπέρ των 2 19" από μια 24"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.