Προς το περιεχόμενο

Αίσχος Εξυπηρέτηση Στο πλαίσιο (και γενικα στα ηλ.μαγαζια)


LsPhotography

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί με τις απαιτήσεις μας προς τους πωλητές. Οι άνθρωποι δεν είναι ειδικευμένοι στο αντικειμενό τους και δεν πρέπει να είναι για τα 700 ευρώ που πιθανόν παίρνουν. Η εταιρία που εργάζονται τους προσφέρει μια Α ενημέρωση πάνω στα προϊόντα που πουλά ώστε να ξέρουν σε γενικές γραμμές τα χαρακτιριστικά τους και να μη σε κοιτάνε σαν κινέζο όταν θα ζητήσεις "μια sdcard hc 8GB με usb adaptor"

 

Δεν είναι δυνατόν να έχουν εις βάθος γνώσεις σε τεχνικά θέματα ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για λιανική με χιλιάδες προϊόντα. Αν κάποιος μπορούσε να ξέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέριες για μια οθόνη προφανώς δε θα δουλευε στο πλαίσιο για ψίχουλα αλλα στη samsung να σχεδιάζει την οθόνη που θα πάμε εμείς να πάρουμε αύριο. H έστω στη χονδρική ώστε να πουλάει μόνο οθόνες και να το κάνει καλά. Το ίδιο και για τα αυτοκίνητα και για ότι άλλο εμείς έχουμε πάθος και από χόμπι ξέρουμε 10 πράγματα. Αντίστοιχα κι ο πωλητής μπορεί να έχει γνώσεις πάνω σε πράγματα που αγαπά και ασχολείται.

 

Και φυσικά οι ετερίες δεν θα πληρώνουν 3χίλιαρα σε άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις για να μπορώ εγώ ο x περίεργος να κάνω μάθημα ηλεκτρονικής στο πλαίσιο. Οι πωλητές λιανικής είναι οι τελευταίοι μαζί με τις καθαρίστριες στις βαθμίδες μιας ετερίας, και οι απαιτήσεις από αυτούς πολύ χαμηλές.

 

Ένας άνθρωπος είδε το πρόβλημα και πέσατε να τον φάτε.

 

Το πρόβλημα δεν είναι οι πωλητές. Είναι η εταιρίες. Αν στον άλλον δίνει βασικό μισθό για να στέκεται όλη τη μέρα όρθιος και να ακούει την ιστορία του κάθε περίεργου (δεν ξέρω πόσοι έχετε έρθει σε επαφή με μεγάλη μάζα πελατών, οι περισσότεροι άσχετοι), ε, για μαντέψτε τι συμβαίνει.

 

Δεν ξέρει ο άνθρωπος. Δεν προλαβαίνει να μάθει τα καινούργια. Είναι όλη τη μέρα εκεί, να βγάζει χιλιάδες ευρώ για τον επιχειρηματία και αυτός να παίρνει 700 Ευρώ. Όταν γυρίσει το βράδυ σπίτι του, θα δει λίγο τηλεόραση και θα κοινωνικοποιηθεί. Δεν θα γυρίσει τα site όλων των εταιριών των προιόντων που πουλάει για να μάθει τα καινούργια κόλπα. Δεν θα μπει στο insomnia, να μάθει για τις ασυμβατότητες της gigabyte με τις dominator. Αν είναι φυσιολογικός δηλαδή.

 

Αν λοιπόν θέλετε καλούς πωλητές, καλό θα ήταν αυτή την απαίτηση να την διαβιβάσετε στην εταιρία και να μην απαξιώνεται τους μεροκαματιάρηδες.

 

Εννοείται ότι υπάρχουν και καλοί και κακοί πωλητές. Δεν τα ισοπεδώνω όλα.

Υπάρχει ο τεμπέλης πωλητής, που βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή που έπρεπε να δουλέψει και αφού ήταν πάντα τεμπέλης δεν έχει τελειώσει καμία σχολή (ειρήσθω εν παρόδω ότι δεν υπάρχει ΤΕΕ πληροφορικής και καλά θα ήταν να προσλάμβαναν κάποιον από εκεί. Και όταν μάθεις πως το λένε, έλα να το απαξιώσεις vaspet13) και τώρα ξυπνάει το πρωί και κρατάει την αναπνοή του μέχρι να σχολάσει, να πάει για μπύρες και να δει μπάλα.

Υπάρχει και ο φιλότιμος, που μπορεί να μην ξέρει, να μην είχε ευκαιρίες, αλλά θα προσπαθήσει να σε βοηθήσει, συχνά λέγοντας σου πράγματα που δεν ισχύουν.

Τέλος, υπάρχει και ο φοβερός, ο οποίος με κίνδυνο να χάσει τη δουλειά του αν τον ακούσει κάνας προϊστάμενος, θα παραδεχθεί ότι δεν ξέρει αυτό που τον ρωτάς και θα σε βοηθήσει όσο μπορεί.

 

Να σας ρωτήσω. Εσείς θα πηγαίνατε να δουλέψετε σε τέτοια καταστήματα πωλητές;

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Να σας ρωτήσω. Εσείς θα πηγαίνατε να δουλέψετε σε τέτοια καταστήματα πωλητές;

 

Να στο πω αλλιώς.. εγώ προσωπικά στη δουλειά μου (οποιασδήποτε φύσεως) έχω σκοπό να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος μπορώ (κι έτσι ήμουν όπου έχω δουλέψει έως σήμερα), όχι απαραίτητα για τους άλλους, αλλά πρώτ' απ' όλα για μένα, ώστε να μιζεριάσω όσο λιγότερο γίνεται στη ζωή μου.

Δημοσ.
αυτες οι υστεριες δεν καταλαβαινω που θα ωφελησουν

εαν εσυ αισθανεσαι ο σουπερ γαματος γνωστης να διαβασεις να μαθεις ποιο τσιπακι μνημης ειναι το πιο γρηγορο και σε ποια μνημη εινα ειναι αυτο

ο υπαλληλος κανει δουλεια εκει μεσα, δεν σκοτωνει την ωρα του ολη ημερα στο internet

δεν εχει τον χρονο να καθησει να κανει τεστ ολους τους δυνατους συνδιασμους για να ξερει οτι τρελο μπορει να ρωτησει ο καθε ενας

 

Nομιζω οτι θα συμφωνησω μαζι σου.Βεβαια παντα σε ενα μεγαλο καταστημα ειναι καλο να υπαρχει ενα μερος που να ειναι υπευθυνο για πληροφοριες,ωστε να καλυπτονται ολες οι απετησεις ενος πελατη.Ενταξει τωρα,αμα δεις εναν επεξργαστη(λεμε τωρα παραδειγμα)και πας και τον ρωτησεις,οτι αν τον κλοκαρεις στα 4,2 τι θερμοκρασιες θα εχεις,ε τοτε λογικο ειναι να σε κοιταει ο αλλος μεσα στα ματια.Παρολα αυτα πολλες φορες το κακο ειναι οτι δεν γνωριζουν τα βασικα και απλα για να πουλησουν σου λενε μια π@π@ρια για να δειξουν οτι ξερουν κατι(τι να κανουμε κι αυτοι πρεπει να πουλησουν),αν κι εγω προτιμω οταν καποιοι υπαλληλοι εχουν το θαρρος και μου λεν το εξης: Φιλε θα σε γελασω,με αυτο δεν ξερω ακριβως τι παιζει.

Δημοσ.

εγω παλι πιστευω πως τους ανθρωπους τους εχουν βαλει χωρις καμια ενημερωση χωρις κανενα σεμιναριο, απλα κανουν την δουλεια του πωλητη. τωρα τι ψαχνεται να βρειτε, μηπως περιμενεται τα παιδια να μπαινουν ολη μερα στο ιντερνετ και να ενημερωνονται για 3.60 δε νομιζω. ως ποτε το παιδι που ξεκινησε το thread κακως το εκανε καθως δεν ειναι μονο στο καταστημα που αναφερε ειναι γενικο το κακο. το θεμα ειναι πως εσυ σαν αγοραστης κανεις την ερευνα σου απο το σπιτι σου. παλιοτερα την εκανες απο κοντα και ρωτωντας. μην εχεται μεγαλες απαιτησεις.

Δημοσ.
μην εχεται μεγαλες απαιτησεις.

 

Μπράβο, ωραία λογική.. εσύ μην έχεις μεγάλες απαιτήσεις γενικά στη ζωή σου.

Ξεκινήσαμε να λέμε ότι όντως αυτή η κατάσταση δεν είναι αποδεκτή, και τώρα τη θεωρούμε τόσο λογική, που είμαστε και παράλογοι.

Δημοσ.
εγω παλι πιστευω πως τους ανθρωπους τους εχουν βαλει χωρις καμια ενημερωση χωρις κανενα σεμιναριο, απλα κανουν την δουλεια του πωλητη. τωρα τι ψαχνεται να βρειτε, μηπως περιμενεται τα παιδια να μπαινουν ολη μερα στο ιντερνετ και να ενημερωνονται για 3.60 δε νομιζω.

 

Δυστυχος στην μερες μας πρωτα κοιταει καποιος να εχει μια δουλεια για να βγαζει το ψωμακι του ασχετα εαν εχει γνωσεις η οχι πανω στο αντικειμενο και μετα ολα τα υπολοιπα.Οι μερες που καποιος προσπαθει να κανει την δουλεια των ονειρων του μαλλον εχουν τελειωσει!

Δημοσ.

And the flames are Rising!

Οκ πες οτι τελειωσα ενα ΤΕΕ ή ενα ΙΕΚ και δεν εχω στον ηλιο μοιρα

 

Για να μην παρεξηγηθω επειδη πριν το ΑΕΙ πηγα σε δημοσιο ΙΕΚ επειδη γουσταρα τους υπολογιστες και ξερω απο πρωτο χερι οτι δεν σου μαθαινουν τιποτα και επικρατει ενα χαος το ανεφερα σαν παραδειγμα!

 

ψαχνω δουλεια οπου να`ναι δεν μπορω να ειμαι εκλεκτικος,αν μου παρουσιαστει μια ευκαιρια ειδικα σε μια εταιρια που ξερω οτι βρεξει χιονισει θα μου κολλησει ΟΛΑ τα ενσημα μου θα μου δωσει τον μισθο ή και την υπερωρια(Οσο μικρος και να ειναι) μεχρι το τελευταιο Cent δεν θα την αφησω να παει χαμενη.

Το θεμα μας ειναι ομως οτι ειναι απαραδεκτο εφοσον επιλεξεις μια τετοια δουλεια οπως πωλητης που εχεις αυτη την αμεσοτητα με τον κοσμο και απο εσενα περιμενουν να παρουν το τελικο οκ αν δεν εψαξαν χιλιαδες ωρες στο διαδικτυο να κοιτανε Forums για το τι ειναι το καλυτερο-αποδοτικοτερο κλπ να μην γνωριζεις εστω τα βασικα για τον τομεα που διαλεξες.

Και εγω δουλευα σε μεγαλο χονδρεμπορο με Videogames η τελευταια κονσολα που ειχα ηταν το PSX και ειχα φτασει στο σημειο να απαντω σε απορειες καταστηματαρχων σχετικα με τιτλους περιφερειακα λειτουργιες PS3 X360 που δεν ειχα καν πιασει στα χερια μου.

Καθε δουλεια που θες να την κανεις καλα απαιτει θυσιες και μην μου πειτε οτι να κοιταξει εστω 10 λεπτα(δεν θελει παραπανω) τι καινουργιο βγηκε ή ενα Review ειναι τοσο τεραστια θυσια που δεν μπορει να γινει μερος της καθημερινοτητας του;

Καλος πωλητης ειναι αυτος που θα ενδιαφερθει να εξυπηρετησει οχι επειδη θα βγαλει χρημα για το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο αλλα για να βοηθησει εσενα σαν ανθρωπο και οχι σαν ενα πορτοφολι.

Δημοσ.

"πάγκος λαικής - ντοματες" Για πες μου αδερφε, γιατι ειναι λιγοτερο κοκκινες απο τις αλλες απεναντι?? κινεζικες ειναι κι αυτες?? αν τις βαλω στο ψυγειο ποσο θα αντεξουν?? μου ειπε ενας φιλος μου που πηρε απο αλλη λαικη οτι του ειχαν κρατησει 8 μερες και διαβασα σε ενα forum στο internet οτι εξαρταται η διαρκεια ζωης απο το πως εχει κοπει κοπει το κοτσανι!!! τι???? δεν ξερεις?????????? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

 

"ερμου καταστημα ρουχων" Γεια σου κοπελια, για πες μου σε παρακαλω, απο που προερχεται το μεταξι για αυτο το μαυρο το πουκαμισο?? ειναι κινεζικο η κορεατικο? γιατι διαβασα σε ενα forum στο internet οτι μονο τα κορεας ειναι καλα και μαλιστα εκεινη η παρτιδα που βγηκε φεβρουαριο-μαρτιο!!! ηταν καλα ταισμενοι οι μεταξοσκωληκες!! αυτα λοιπον, πλενονται καλυτερα αν περασεις τους 87,5 βαθμους και μπορουν να ανεβουν χωρις προβλημα μεχρι και τους 94!!! ασε που στεγνωνουν σε ολες τις συνθηκες!!! τιιιιι????????? δεν ξερεις??????????? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

 

Αυτα τα ρωτατε φιλοι μου σε αντιστοιχες περιπτωσεις???? Ο-Χ-Ι !!!!!!! Και ειμαι σιγουρος οτι κανενας δεν περιμενει απο καποιον υπαλληλο να ξερει τετοια πραγματα. Γιατι να τα ξερει το τυπακι στο χ καταστημα λοιπον??

 

Ξερω οτι με το παραδειγμα μου πιανω το ενα ακρο, το κανω εν γνωση μου. Νομιζω ομως οτι ειναι ο μοναδικος τροπος να παρουσιασει κανεις την υπερβολη σε αυτην την απαιτηση που εχουμε.

 

Και να πω και κατι αλλο. Δεν ειναι ολοι οι χρηστες "τρελαμενοι" με τους υπολογιστες σαν εμας. Δεν εχουν ολοι αυτες τις απαιτησεις. Δεν νοιαζονται να ανεβασουν τη cpu τους στα 75ghz (ωωωω!!!) με σταθερη λειτουργια και να παρουν τα χαμηλοτερα timings που θελουν να τους δωσουν οι μνημες. Αυτοι οι χρηστες ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια. Για αυτην τη συντριπτικη πλειοψηφια λοιπον οι πωλητες που υπαρχουν ειναι σε παρα πολυ καλο επιπεδο. Για εναν ψαγμενο τυπο, δεν ειναι σε καλο επιπεδο. Χρειαζεται ομως ο ψαγμενος να του πουν κατι οι πωλητες??? Μονο τιμη και διαθεσιμοτητα, τιποτα αλλο!!!

 

PS: Να σας πω και μια καλη ιδεα? Την επομενη φορα που θα πατε σε αντιστοιχο καταστημα και σας εξυπηρετησει πωλητης με λιγες γνωσεις πειτε του με ωραιο τροπο εννοειται, "φιλαρακι, http://www.insomnia.gr, γινεται καλη δουλεια μπες κι εσυ να ενημερωνεσαι". Βοηθηστε τον εσεις ετσι ωστε να μπορεσει κι αυτος στο μελλον να βοηθησει καποιον αλλο.

 

Φιλικα (κι ας σχολιαζετε εσεις :P),

WatchYourBack

Δημοσ.
"πάγκος λαικής - ντοματες" Για πες μου αδερφε, γιατι ειναι λιγοτερο κοκκινες απο τις αλλες απεναντι?? κινεζικες ειναι κι αυτες?? αν τις βαλω στο ψυγειο ποσο θα αντεξουν?? μου ειπε ενας φιλος μου που πηρε απο αλλη λαικη οτι του ειχαν κρατησει 8 μερες και διαβασα σε ενα forum στο internet οτι εξαρταται η διαρκεια ζωης απο το πως εχει κοπει κοπει το κοτσανι!!! τι???? δεν ξερεις?????????? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

 

"ερμου καταστημα ρουχων" Γεια σου κοπελια, για πες μου σε παρακαλω, απο που προερχεται το μεταξι για αυτο το μαυρο το πουκαμισο?? ειναι κινεζικο η κορεατικο? γιατι διαβασα σε ενα forum στο internet οτι μονο τα κορεας ειναι καλα και μαλιστα εκεινη η παρτιδα που βγηκε φεβρουαριο-μαρτιο!!! ηταν καλα ταισμενοι οι μεταξοσκωληκες!! αυτα λοιπον, πλενονται καλυτερα αν περασεις τους 87,5 βαθμους και μπορουν να ανεβουν χωρις προβλημα μεχρι και τους 94!!! ασε που στεγνωνουν σε ολες τις συνθηκες!!! τιιιιι????????? δεν ξερεις??????????? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

 

Αυτα τα ρωτατε φιλοι μου σε αντιστοιχες περιπτωσεις???? Ο-Χ-Ι !!!!!!! Και ειμαι σιγουρος οτι κανενας δεν περιμενει απο καποιον υπαλληλο να ξερει τετοια πραγματα. Γιατι να τα ξερει το τυπακι στο χ καταστημα λοιπον??

 

Ξερω οτι με το παραδειγμα μου πιανω το ενα ακρο, το κανω εν γνωση μου. Νομιζω ομως οτι ειναι ο μοναδικος τροπος να παρουσιασει κανεις την υπερβολη σε αυτην την απαιτηση που εχουμε.

 

Και να πω και κατι αλλο. Δεν ειναι ολοι οι χρηστες "τρελαμενοι" με τους υπολογιστες σαν εμας. Δεν εχουν ολοι αυτες τις απαιτησεις. Δεν νοιαζονται να ανεβασουν τη cpu τους στα 75ghz (ωωωω!!!) με σταθερη λειτουργια και να παρουν τα χαμηλοτερα timings που θελουν να τους δωσουν οι μνημες. Αυτοι οι χρηστες ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια. Για αυτην τη συντριπτικη πλειοψηφια λοιπον οι πωλητες που υπαρχουν ειναι σε παρα πολυ καλο επιπεδο. Για εναν ψαγμενο τυπο, δεν ειναι σε καλο επιπεδο. Χρειαζεται ομως ο ψαγμενος να του πουν κατι οι πωλητες??? Μονο τιμη και διαθεσιμοτητα, τιποτα αλλο!!!

 

PS: Να σας πω και μια καλη ιδεα? Την επομενη φορα που θα πατε σε αντιστοιχο καταστημα και σας εξυπηρετησει πωλητης με λιγες γνωσεις πειτε του με ωραιο τροπο εννοειται, "φιλαρακι, http://www.insomnia.gr, γινεται καλη δουλεια μπες κι εσυ να ενημερωνεσαι". Βοηθηστε τον εσεις ετσι ωστε να μπορεσει κι αυτος στο μελλον να βοηθησει καποιον αλλο.

 

Φιλικα (κι ας σχολιαζετε εσεις :P),

WatchYourBack

 

Εγώ πάντως τίποτα από όλα αυτά που λες δεν είδα στο αρχικό post του topic starter...Το παιδί ρώτησε τι πρέπει να βλέπει σε μια οθόνη και για το stereo στα ηχεία, και πήρε ότι να ναι απαντήσεις...Ούτε πόσα skews να χώσει για τα 75ghz που λες, ούτε πόσα mV να δώσει στα CPUgtls :lol::lol:

Δημοσ.
Εγώ πάντως τίποτα από όλα αυτά που λες δεν είδα στο αρχικό post του topic starter...Το παιδί ρώτησε τι πρέπει να βλέπει σε μια οθόνη και για το stereo στα ηχεία, και πήρε ότι να ναι απαντήσεις...Ούτε πόσα skews να χώσει για τα 75ghz που λες, ούτε πόσα mV να δώσει στα CPUgtls :lol::lol:

 

:cry:

 

Θελεις να μου πεις τωρα πως η μονη γνωμη που λαμβανουμε υπ'οψιν σε ενα topic ειναι αυτου που το ξεκιναει?? Υπαρχουν φιλε μου αλλες 50 αποψεις... Μπορεις να τις διαβασεις. Δεν αναφερθηκα σε κανεναν προσωπικα, πολυ περισσοτερο δεν αναφερθηκα στον topic starter

Αυτα, :X

WatchYourBack

Δημοσ.
:cry:

 

Θελεις να μου πεις τωρα πως η μονη γνωμη που λαμβανουμε υπ'οψιν σε ενα topic ειναι αυτου που το ξεκιναει?? Υπαρχουν φιλε μου αλλες 50 αποψεις... Μπορεις να τις διαβασεις. Δεν αναφερθηκα σε κανεναν προσωπικα, πολυ περισσοτερο δεν αναφερθηκα στον topic starter

Αυτα, :X

WatchYourBack

 

Όχι δεν είπα αυτό φίλε μου απλά χρησιμοποίησα αυτά που είπε το παιδί ως παράδειγμα, sorry αν δεν το διευκρίνησα..Στις 6 σελίδες δεν είδα να αναφέρεται κάτι "τρελό" ή κάποιος να λέει ξέρετε αυτοί εκεί πρέπει να ξέρουν και την τελευταία ρύθμιση των bios της τάδε m/b, (που πράγματι κάτι τέτοιο όπως είπες και εσύ είναι εξωφρενικό...), που δικαιολογημένα να μην ήξερε ο χ ψ υπάλληλος, εκτός αν δεν το είδα εγώ :o Έχω πέσει και εγώ σε υπάλληλο που δεν ξέρει βασικά πράγματα αυτά συμβαίνουν, δεν θα τους οδηγήσουμε και στην κρεμάλα...Απλά σε ένα τέτοιο επάγγελμα, όπως και σε κάθε άλλο, ακόμα και πωλητής ρούχων να είσαι, πρέπει να ξέρεις βασικά πράγματα και να έχεις μια Α γνώση του αντικειμένου που προωθείς... Όταν προσπαθούσε ο άλλος να μου δώσει σε αντικατάσταση μητρικής ενός φίλου, την P6T Evolution, λέγοντας μου ότι είναι συμβατός ο 9400 σε 1366 socket,τι να πω εδώ; έλα μώρε που να το ήξερε το παιδί σιγά, δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει... Αν πήγαινε ο φίλος που δεν είχε ιδέα; Θα του έδινε την P6T, και άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν φταίει αυτός αλλά ο υπάλληλος που δεν ήξερε ότι ο 9400 δεν μπαίνει σε 1366... Μην το παίρνεις ως προσωπική επίθεση κουβέντα κάνουμε ;)

Δημοσ.
Δηλαδη φιλε τι μπορουμε να κανουμε εμεις ετσι ωστε το πλαισιο και το multirama να μην προσλαμβανουν ασχετους?

 

Νομίζω ότι το ζουμί της υπόθεσης είναι εδώ. Αντί να γκρινιάζουμε (μόνο) με τους "κακούς", ας "διαφημίσουμε" τους "καλούς".

Όταν βλέπετε καλή εξυπηρέτηση (όχι συχνό φαινόμενο, αλλά συμβαίνει), επικοινωνήστε την όχι μόνο στο insomnia, αλλά και στον εκάστοτε εργοδότη. Στείλτε ένα e-mail στην εταιρία που δουλεύει ο πωλητής και δώστε τα συγχαρητήριά σας. Αν ο εργοδότης είναι έξυπνος θα το λάβει υπόψη του και θα βελτιωθεί η εταιρία του, άρα και η εξυπηρέτησή μας. Αν ο εργοδότης είναι κουτοπόνηρος, ας πάθει τα χειρότερα.

 

Και σε ένα μικρό μαγαζί, τα πράγματα είναι πιο εύκολα, γιατί συνήθως ο εργοδότης είναι μέσα!

Δημοσ.
Όταν βλέπετε καλή εξυπηρέτηση (όχι συχνό φαινόμενο, αλλά συμβαίνει), επικοινωνήστε την όχι μόνο στο insomnia, αλλά και στον εκάστοτε εργοδότη. Στείλτε ένα e-mail στην εταιρία που δουλεύει ο πωλητής και δώστε τα συγχαρητήριά σας.

 

Θα κάνω αυτές τις ταρζανιές επειδή ο άλλος κάνει τη δουλειά του... πού έχουμε φτάσει χωρίς πλάκα; Πόσο πιο κάτω μπορεί να πάει;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...