WatchYourBack Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Ρε παιδια, εχει σκεφτει ποτε κανεις σας την αλλη μερια?? Ειμαστε ολοι εδω μεσα σιγουροι οτι εχουμε περισσοτερες γνωσεις, περισσοτερο φιλοτιμο και περισσοτερη ορεξη απο ολους τους πωλητες πλαισιου, e-shop, multirama, media markt κτλ κτλ...??? Μηπως ειμαστε αρκετοι απο εμας "ξερολες"?? Εδω σηζηταμε για μια μητρικη και ο ενας λεει ασπρο και ο αλλος μαυρο... Αν εγω δηλαδη εχω κακη εμπειρια απο gigabyte και μου πει ενας πωλητης "παρε οπωσδηποτε gigabyte, ειναι οτι καλυτερο" παει να πει οτι αυτος ειναι ασχετος?? Η να το πω κι αλλιως, εσεις κι εγω οπου δουλευουμε, ειναι ολοι οι συναδελφοι μας τελειοι? Οχι βεβαια!! Παντου υπαρχουν καλοι και κακοι. Θεωρω ομως λαθος να θιγουμε συνεχεια τα καταστηματα πληροφορικης λες και καθε ιστορια που ακουμε ειναι κατι το πρωτογνωρο... Δηλαδη πουθενα αλλου δεν μας εχει δωσει κανεις λαθος πληροφορια?? Η εμεις?? Παντου σωστοι ειμαστε?? Και να σας πω ποια νομιζω οτι ειναι η μαγκια? Αν πας να παρεις κατι και ο πωλητης σου πει μπαρουφα, πες του τι ισχυει πραγματικα για να μην πει την ιδια μπαρουφα στον επομενο! Anyway δεν θελω να θιξω καποιον με αυτα που γραφω, απλα νομιζω οτι ισως γινομαστε υπερβολικοι μερικες φορες... Φιλικα, WatchYourBack
Moderators Gi0 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Ειμαστε ολοι εδω μεσα σιγουροι οτι εχουμε περισσοτερες γνωσεις, περισσοτερο φιλοτιμο και περισσοτερη ορεξη απο ολους τους πωλητες πλαισιου, e-shop, multirama, media markt κτλ κτλ...??? Πιστευω πως εχεις λαθος.Δεν νομιζω-και ελπιζω-πως εννοει κανεις κατι τετοιο σ αυτο το topic.Και γενικως σε ολο το forum,οι ξερολες οπως λες,αργα η γρηγορα φαινονται και εχουν την αναλογη αντιμετωπιση.Ενας απο τους θεικοτερους ξερολες που εχει περασει απο δω μεσα ειναι ο Δελαπορτας,μεγιστος"καθηγητης"του MIT κλπ κλπ..Τρελο γελιο τα topic που ξεκινησε
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 "παρε οπωσδηποτε gigabyte, ειναι οτι καλυτερο" παει να πει οτι αυτος ειναι ασχετος?? αν πει σκέτη αυτή την πρόταση χωρίς τπτ άλλο ναι είναι άσχετος
Mvpgr Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί με τις απαιτήσεις μας προς τους πωλητές. Οι άνθρωποι δεν είναι ειδικευμένοι στο αντικειμενό τους και δεν πρέπει να είναι για τα 700 ευρώ που πιθανόν παίρνουν. Η εταιρία που εργάζονται τους προσφέρει μια Α ενημέρωση πάνω στα προϊόντα που πουλά ώστε να ξέρουν σε γενικές γραμμές τα χαρακτιριστικά τους και να μη σε κοιτάνε σαν κινέζο όταν θα ζητήσεις "μια sdcard hc 8GB με usb adaptor" Δεν είναι δυνατόν να έχουν εις βάθος γνώσεις σε τεχνικά θέματα ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για λιανική με χιλιάδες προϊόντα. Αν κάποιος μπορούσε να ξέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέριες για μια οθόνη προφανώς δε θα δουλευε στο πλαίσιο για ψίχουλα αλλα στη samsung να σχεδιάζει την οθόνη που θα πάμε εμείς να πάρουμε αύριο. H έστω στη χονδρική ώστε να πουλάει μόνο οθόνες και να το κάνει καλά. Το ίδιο και για τα αυτοκίνητα και για ότι άλλο εμείς έχουμε πάθος και από χόμπι ξέρουμε 10 πράγματα. Αντίστοιχα κι ο πωλητής μπορεί να έχει γνώσεις πάνω σε πράγματα που αγαπά και ασχολείται. Και φυσικά οι ετερίες δεν θα πληρώνουν 3χίλιαρα σε άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις για να μπορώ εγώ ο x περίεργος να κάνω μάθημα ηλεκτρονικής στο πλαίσιο. Οι πωλητές λιανικής είναι οι τελευταίοι μαζί με τις καθαρίστριες στις βαθμίδες μιας ετερίας, και οι απαιτήσεις από αυτούς πολύ χαμηλές.
phanispal Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Τι λε ρα.. δηλαδή εγώ που θέλω να προβώ σε μια αγορά, από πού θα ενημερωθώ για το τι παίζει; Γιατί αν η λογική εξ' αρχής ήταν να τα μάθω μέσα στα φόρουμ, τότε γιατί να βρίσκεται σε αυτό το πόστο (ανεξαρτήτως μισθού); Δεν είπε κανείς να ξέρει τα πάντα, κάποια βασικά πράγματα..
kalmik Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Καλούς και γνώστες πωλητές (σχεδόν χωρίς εξαίρεση) έχω συναντήσει μόνον στο Fnac και στο Public, ίσως επειδή οι εταιρίες αυτές βάζουν ψηλότερα τον πήχυ και είναι στην πελατοκεντρική αντίληψή τους να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες ακόμη και αν ο πελάτης δεν είναι σίγουρο ότι θα αγοράσει εκείνη τη στιγμή. Έτσι έχουν χτίσει καλύτερο image. Aπό την άλλη μεριά υπάρχουν οι πανέξυπνοι που αφού ξεθεώσουν τον πωλητή του Public, ο οποίος αμείβεται καλύτερα από τον πανάσχετο του Κωτσόβολου, αποκτούν "άποψη" και επιστρέφουν καρφί στον.... Κωτσόβολο παζαρεύοντας 10 ευρώ χαμηλότερη τιμή. Τι να πω.. Ντρέπομαι για λογαριασμό τους....
LsPhotography Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Οι πωλητές λιανικής είναι οι τελευταίοι μαζί με τις καθαρίστριες στις βαθμίδες μιας ετερίας, και οι απαιτήσεις από αυτούς πολύ χαμηλές. Δεν θα συμφωνισω με αυτο γιατι οι ετεριες (eshop,plaisio,multirama και αλλες) βασιζονται στους υπαληλους που εχουν στο καταστημα γιατι αυτοι ειναι αυτοι που θα κανουν τον καθενα αγοραστη που μπαινει στο καταστημα να αγορασουν κατι. Και γιαυτο ακριβως πρεπει να εχουν καποιες γνωσεις περισσοτερο..αυτο προσπαθουμε να πουμε εδω
mihalakis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί με τις απαιτήσεις μας προς τους πωλητές. Οι άνθρωποι δεν είναι ειδικευμένοι στο αντικειμενό τους και δεν πρέπει να είναι για τα 700 ευρώ που πιθανόν παίρνουν. Το οτι κάποιος παιρνει 700ε δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να ξέρει καλά το αντικείμενο της δουλειάς του....Απλά οι άνθρωποι δουλειά ψάχνουν και κάνουν οτι να ναι χωρίς να είναι όλοι σχετικοί ή πορωμένοι με το αντικείμενο για να καθίσουν να ασχοληθούν με αυτό σε βάθος.... Δυστυχώς η αλήθεια είναι οτι η πλειοψηφία των πελατών στα περισσότερα από αυτά τα καταστήματα είναι ημιμαθείς, ή εντελώς νυχτωμένοι. Ε, για αυτούς τους πελάτες, οι γνώσεις των πωλητών είναι υπεραρκετές....Για τους υπόλοιπους που ξέρουν τι ζητούν, λίγα πράγματα περιμένουν να μάθουν από τους πωλητές, σχετικούς και μη. θυμάμαι περίπτωση πωλητή οταν έψαχνα για μητρική που μου είχε πει οτι λειτουργούσε τον phenom 9600 του στα 4 περίπου γηζ, οτι η 4870χ2 του δεν ζητουσε πανω απο 130 βατ και μου βρηκε λυση στο γιατι δεν μπορούσα να ανεβάσω πολύ ψηλα τον athlon X2 μου....Χρειαζομουν τουλάχιστον 880βατ τροφοδοτικο για να ειμαι καλυμμενος σε συστημα με εναν σκληρο, μια 4870 και εναν αθλον....
vaspet13 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Τα multirama, το πλαίσιο και τα υπολοιπα παρόμοια καταστήματα, δεν τσεκάρουν τις γνώσεις αυτών που προσλαμβάνουν. Τους φτάνει να έχουν τελειώσει κανα ΤΕΕ πληροφορικής και τους παίρνουν άσχετα απο τις γνώσεις που έχουν....
WatchYourBack Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Καλούς και γνώστες πωλητές (σχεδόν χωρίς εξαίρεση) έχω συναντήσει μόνον στο Fnac και στο Public, ίσως επειδή οι εταιρίες αυτές βάζουν ψηλότερα τον πήχυ και είναι στην πελατοκεντρική αντίληψή τους να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες ακόμη και αν ο πελάτης δεν είναι σίγουρο ότι θα αγοράσει εκείνη τη στιγμή. Έτσι έχουν χτίσει καλύτερο image. Aπό την άλλη μεριά υπάρχουν οι πανέξυπνοι που αφού ξεθεώσουν τον πωλητή του Public, ο οποίος αμείβεται καλύτερα από τον πανάσχετο του Κωτσόβολου, αποκτούν "άποψη" και επιστρέφουν καρφί στον.... Κωτσόβολο παζαρεύοντας 10 ευρώ χαμηλότερη τιμή. Τι να πω.. Ντρέπομαι για λογαριασμό τους.... Εχω τελειως διαφορετικες εμπειριες και τελειως διαφορετικη γνωμη απο σενα φιλε μου. Γνωστες οι πωλητες, ειδικα, του Fnac???? Που και ποτε?? Δεν λεω οτι τα παιδια δεν ξερουν, αλλα με ποιο κριτηριο τους χαρακτηριζεις περισσοτερο γνωστες απο τους ανταγωνιστες τους?? Μου κανει εντυπωση... Για μενα γενικα φιλοι μου τη διαφορα την κανει η διαθεση σε καθε δουλεια, ετσι και σε αυτη. Αν ο πωλητης εχει διαθεση να με εξυπηρετησει, ακομα και να μην εχει τις γνωσεις που θα ηθελα θα τη βρουμε την ακρη. Αν ομως δεν εχει τη διαθεση να βοηθησει, αν δεν θελει να ενδιαφερθει και να ψαξει, εκει υπαρχει το προβλημα... Εγω το εχω ξαναδηλωσει, εχω βρει εξυπηρετικους υπαλληλους σε δυο μαγαζια και εκει πηγαινω συνεχως. Πλαισιο Περιστερι που με βολευει κιολας απο θεμα αποστασης και Πλαισιο Ψυχικο που ετυχε να χρειαστω κατι και ημουν κοντα και με βοηθησαν τα παιδια τoυ service παρα πολυ. Δεν λεω οτι οι αλλοι ειναι κακοι. Σε αυτα τα δυο μαγαζια ομως βρηκα το σωστο "μειγμα" για εμενα. Και κλεινοντας, χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν, οταν εχω ζητησει πληροφοριες στο fnac, η διαθεση των υπαλληλων εκει με εχει κανει να νιωθω καπως αβολα, σαν να τους βαζω σε κοπο.... Βεβαια παντα υπαρχει πολυς κοσμος και αυτο σιγουρα ειναι ελαφρυντικο... Αυτα προς το παρον. Φιλικα, WatchYourBack
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Φιλικα,WatchYourBack δεν ακούγεται καλά αυτό
tolis_01 Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Βασικά η δουλειά του πωλητή είναι να λέει "καλασπέρα σας" και να κατεβάζει το προιόν απ'το ράφι. Δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι τσιπάκια φοράνε οι μνήμες που σου δίνει, ούτε ποιος cpu είναι πιο γρήγορος clock to clock. Και ούτε χρειάζεται άλλωστε.
phanispal Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Βασικά η δουλειά του πωλητή είναι να λέει "καλασπέρα σας" και να κατεβάζει το προιόν απ'το ράφι. Δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι τσιπάκια φοράνε οι μνήμες που σου δίνει, ούτε ποιος cpu είναι πιο γρήγορος clock to clock. Και ούτε χρειάζεται άλλωστε. Τότε να γίνουν self service να τα παίρνουμε μόνοι μας. Πάμε καλά πρωί-πρωί;
orck Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 αυτες οι υστεριες δεν καταλαβαινω που θα ωφελησουν εαν εσυ αισθανεσαι ο σουπερ γαματος γνωστης να διαβασεις να μαθεις ποιο τσιπακι μνημης ειναι το πιο γρηγορο και σε ποια μνημη εινα ειναι αυτο ο υπαλληλος κανει δουλεια εκει μεσα, δεν σκοτωνει την ωρα του ολη ημερα στο internet δεν εχει τον χρονο να καθησει να κανει τεστ ολους τους δυνατους συνδιασμους για να ξερει οτι τρελο μπορει να ρωτησει ο καθε ενας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.