epivitor Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Με συγχωρεις τοτε, μαλλον θα παρεξηγησα εγω, γιατι καταλαβα απο αυτο που ειπες οτι για να εκφερουμε αποψη επι του θεματος θα πρεπει πρωτα να μας εχουν κανει προταση να δουλεψουμε σε τετοιο μαγαζι και στην τελικη νομιζα πως υπονοησες οτι εμεις ημαστε πιο ασχετοι απο αυτους.
phanispal Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Όχι καμία σχέση.. και μην ξεχνάς ότι μπορεί αρκετοί από 'μας να γνωρίζουν πολύ περισσότερα από αρκετούς υπάλληλους, αλλά την ίδια στιγμή μπορεί να συζητούν εκείνοι και να κράζουν τους εντελώς άσχετους υποψήφιους αγοραστές που ρωτούν ό,τι πιο άκυρο. Και εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, καθώς ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει το αντικείμενο πάνω στο οποίο δουλεύει ενώ ο αγοραστής όχι, αλλά λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε ότι ισχύει αυτό (εννοείται ότι δε με βρίσκει σύμφωνο).
epivitor Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Λιγο ακυρη η πρωτη προταση σου αλλα τη διορθωνεις ο ιδιος μ'αυτο που γραφεις στη δευτερη. Περα απ'αυτο πιστευεις οτι υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε εμεις ως καταναλωτες αλλα και ως μελη ενος πολυ δυνατου forum για να βελτιωσουμε αυτην την κατασταση?
phanispal Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Όπως προείπα (σαφώς μπορεί να είμαι λάθος), imo το πρόβλημα ξεκινάει από πολύ χαμηλά (βαθιά, όπως θες πες το) και για να γίνει κάτι σωστό, πρέπει να αντιμετωπισθεί από 'κει. Τώρα βέβαια εμπλέκουμε νοοτροπία-Σύστημα και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο και γενικεύουμε πολύ τα πράγματα (εγώ δηλαδή). Πιο συγκεκριμένα και όσον αφορά στον τομέα της τεχνολογίας και του αντικειμένου του φόρουμ, θα συμφωνήσω με Gi0 και ThReSh, εξάλλου με το πέρας του χρόνου όλο και περισσότεροι χρήστες αφυπνίζονται και γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, τους ανίδεους υπαλλήλους την ίδια στιγμή που όλο και λιγότεροι "τρέχουν στον τεχνικό της γειτονιάς" με το πρώτο ξαφνικό reboot. Σε αυτό φυσικά έχει συμβάλει τα μέγιστα το internet, απλά έχω την πεποίθηση ότι πάντα θα υπάρχουν άνιωθοι υπάλληλοι και άνιωθοι χρήστες.
Moderators Gi0 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 έχω την πεποίθηση ότι πάντα θα υπάρχουν άνιωθοι υπάλληλοι και άνιωθοι χρήστες. Μην τους βαζουμε στο ιδιο καζανι οσον αφορα τους χρηστες.Ξερω αρκετους που πολυ απλα δεν εχουν χρονο για να μαθουν να κανουν ενα format ή ενα activation πχ του photoshop ή οτιδηποτε θεωρειται ευκολο τελοσπαντων και προτιμουν να δωσουν τα 50-100€ "για να ξεμπερδευουν"παρα τις προσπαθειες μου για εκμαθηση.
phanispal Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Ναι, έχεις δίκιο, δεν το εννοούσα έτσι. Αλλά και πάλι, αν υποθέσουμε ότι κάποιοι από αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι έχουν το pc σαν εργαλείο για τη δουλειά τους, το οποίο χρειάζονται για να την διεκπεραιώσουν, τον ίδιο χρόνο θα χάσουν πάνω-κάτω είτε το πάνε στον τεχνικό για επισκευή, είτε κάτσουν μερικές ώρες-μέρες να μάθουν να επιλύουν τα "βασικά" προβλήματα μόνοι τους. Σε καμία περίπτωση πάντως, δεν τους έβαλα όλους στο ίδιο σακί.
dr lag Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 ... πάντα θα υπάρχουν άνιωθοι υπάλληλοι και άνιωθοι χρήστες. Χωρίς να ξεχνάμε φυσικά τις περιπτώσεις "γνωστικών" πωλητών που μπορεί να τους πετύχουμε σε στιγμή κούρασης ή αδιαφορίας και φυσικά τις περιπτώσεις "δόλιας" προώθησης προϊόντων, που τυχαίνει να εξυπηρετούν τους στόχους μιας εταιρείας. Αν κι έχει καταντήσει λίγο γλαφυρό, το να ανοίγονται συνέχεια τέτοια θέματα του τύπου "μόλις ανακάλυψα ότι η γη δεν είναι επίπεδη", δεν μπορώ να διαφωνήσω με όσα έχουν γραφτεί νωρίτερα. Αυτοκίνητο πήγα να πάρω κι ο πωλητής, μόλις ξεφύγαμε από τα τετριμμένα της ιπποδύναμης και του 0-100, νόμιζε πως του ζητάω να μου αναλύσει τη θεωρία της σχετικότητας. Και μιλάμε για εταιρεία με 10 κινητήρες κι όχι για τα χαρακτηριστικά εκατοντάδων προϊόντων που ανανεώνονται συνέχεια και θα πρέπει να γνωρίζει απέξω κι ανακατωτά ο δύσμοιρος πωλητής του Πλαισίου. Ίσως μια περισσότερο αμυντική στάση στα λεγόμενα του κάθε πωλητή και αρκετό διάβασμα πριν την αγορά, θα έκανε και τις εταιρείες πιο προσεκτικές στον τομέα της ενημέρωσης του υποψήφιου αγοραστή.
Moderators Gi0 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 τον ίδιο χρόνο θα χάσουν πάνω-κάτω είτε το πάνε στον τεχνικό για επισκευή, είτε κάτσουν μερικές ώρες-μέρες να μάθουν να επιλύουν τα "βασικά" προβλήματα μόνοι τους. Ενα απο τα επιχειρηματα μου.Κι ομως παραδοξως δεν πιανει.Δεν ειναι πως δεν θελουν να ξοδεψουν ωρες στην εκμαθηση.Ειναι που δεν θελουν να μαθουν/νομιζουν πως ειναι πυρηνικη φυσικη η εκμαθηση.Τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου δινουν αυτοι που ξερω. Σε καμία περίπτωση πάντως, δεν τους έβαλα όλους στο ίδιο σακί. Συζητηση κανουμε
F33L Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 μα δεν καταλαβα τι ζορι τραβαει αυτος που εκανε το τοπικ.. αυτα τα γνωριζουμε.. πατε media markt k καντε μια ερωτηση να δειτε πως ο ενας πωλητης με τον αλλον σε κανει μπαλακι κ προσπαθουν να την κοπανισουν εντελως..
Bspus Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Ενα απο τα επιχειρηματα μου.Κι ομως παραδοξως δεν πιανει.Δεν ειναι πως δεν θελουν να ξοδεψουν ωρες στην εκμαθηση.Ειναι που δεν θελουν να μαθουν/νομιζουν πως ειναι πυρηνικη φυσικη η εκμαθηση.Τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου δινουν αυτοι που ξερω. Συζητηση κανουμε Αρα συμφωνεις οτι τελικα δεν ειναι θεμα χρονου αλλα ελλειψης ενδιαφεροντος. Ισως το γεγονος οτι εχουν καποιον φιλο που μπορει να τους ξελασπωσει παντα χωρις να πληρωνουν να τους βοηθαει στο να διατηρουν αυτη τη νοοτροπια.
LsPhotography Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 μα δεν καταλαβα τι ζορι τραβαει αυτος που εκανε το τοπικ.. αυτα τα γνωριζουμε.. πατε media markt k καντε μια ερωτηση να δειτε πως ο ενας πωλητης με τον αλλον σε κανει μπαλακι κ προσπαθουν να την κοπανισουν εντελως.. Συζητηση κανουμε ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:45 ---------- αλλά την ίδια στιγμή μπορεί να συζητούν εκείνοι και να κράζουν τους εντελώς άσχετους υποψήφιους αγοραστές που ρωτούν ό,τι πιο άκυρο. Δεν το ειχα σκευτει ετσι. Μπορει δηλαδη ενας πωλητής να θελει να μας "ξεφορτωθει"
linkin Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Ολα θεμα ενδιαφεροντος ειναι παιδες!!Πριν 1 χρονο πηγα σε γνωστη αντιπροσωπεια αυτοκινητων για να ρωτησω για ενα μοντελο. Εγω:Να σε ρωτησω,τι αναρτηση φοραει πισω το νεο Χ?? Πωλητης:Ε....με αμορτισερ!!! πραγματικα εκεινη την στιγμη δεν ηξερα αν επρεπε να γελαω η να κλαψω...και το συγκεκριμενο προιον εκανε 40.000 ευρω,οχι 200 οπως κανει μια οθονη... Γι αυτο πριν αγορασετε το οτιδηποτε,καντε μια ερευνα,ρωτηστε σε ενα φορουμ κλπ κλπ γιατι κατα 90% ο πωλητης στο καταστημα θα ναι ασχετος.
phanispal Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δεν το ειχα σκευτει ετσι.Μπορει δηλαδη ενας πωλητής να θελει να μας "ξεφορτωθει" Μα φυσικά είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, παντού, όχι αποκλειστικά στον τομέα της πληροφορικής. Όλοι δεν έχουμε δει υπαλλήλους σε καταστήματα ρούχων π.χ. να έχουν φτάσει στο αμήν;
sapphire Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Κάνουμε την έρευνα αγοράς μόνοι μας, στοχεύουμε το αντικείμενο που μας ταιριάζει (αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε) και πηγαίνουμε να ζητήσουμε το συγκεκριμένο που θέλουμε, εννοώ μάρκα και μοντέλο. Εμείς πρέπει να ιεραρχίσουμε τις απαιτήσεις από το προϊόν που θέλουμε και να επιλέξουε με βάση τα δικά μς κριτήρια Αν περιμένουμε από τον πωλητή να μάς ψυχολογήσει και να μάς προτείνει αυτό που μάς ταιριάζει... σωθήκαμε... Εντάξει άλλοι πάλι είτε δεν ξέρουν πολλά από το προϊόν που ψάχνουν, είτε βαριούνται να "ψαχτούνε".. ε αυτοί τις περισσότερες φορές πέφτουν θύματα ημιμαθών φίλων ή δόλιων υπαλλήλων καταστημάτων...
LsPhotography Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Κάνουμε την έρευνα αγοράς μόνοι μας, στοχεύουμε το αντικείμενο που μας ταιριάζει (αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε) και πηγαίνουμε να ζητήσουμε το συγκεκριμένο που θέλουμε, εννοώ μάρκα και μοντέλο. Εμείς πρέπει να ιεραρχίσουμε τις απαιτήσεις από το προϊόν που θέλουμε και να επιλέξουε με βάση τα δικά μς κριτήρια Οπως ειπες αυτοι που δεν γνωριζουν τα forum , το λατρευτο insomnia και δεν γνωριζουν να "ψαχτουν", πευτουν θυματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.