Προς το περιεχόμενο

Αίσχος Εξυπηρέτηση Στο πλαίσιο (και γενικα στα ηλ.μαγαζια)


LsPhotography

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον , πηγα στο πλαισιο και πηγα στο 2ο οροφο που ειχε τις οθονες

και ηταν δυο οθονες σε μια γωνια η μια Samsung 24 ιντες(budget series των 200ευρω)

και η αλλη η 24" COLOR EDGE της Eizo.

Και ρωταω τον υπαληλο εκει (για να δω τι θα πει) ,

"Τι πρεπει να κοιταξω σε μιά οθονη για να ξερω αν ειναι καλη; "

Και μου απανταει πως οσο πιο υψηλο contrast εχει μια οθονη τοσο καλυτερη.

Μετα τον ρωταω ,

"Γιατι τοτε αυτη εδω (η eizo ) σε σχεση με αυτην (samsung) εχει πιο καλα χρωματα και εχει 1000 αντιθεση ενω η samsung 10.000 ,

και στην αρχη το σκευτοταν , μετα απο λιγο μου λεει αυτη ειναι για γραφίστες.

Ειναι αισχος δεν ξερουν τιποτα οι πιο πολλοι.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Μια αλλη φορα πηγα στα multirama και ο υπαληλος νομιζε πως το stereo με το Left & Right δεν εχουν καμια σχεση και πως το mini jack/jack δεν βγαζει 5.1 ηχο.

 

Φανταστειτε να παει καποιος που δεν ξερει τιποτα και θελει μια καλη οθονη , θα του πουν να ψαξει για την μεγαλυτερη αντιθεση...

 

Ελεος παιδια!! :X

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@LsPhotography

 

"Ειναι αισχος δεν ξερουν τιποτα οι πιο πολλοι."

ή βαριούνται ή σε νομίζουν άσχετο ή έτσι τους είπαν να λένε κλπ.

 

"Φανταστειτε να παει καποιος που δεν ξερει τιποτα και θελει μια καλη οθονη , θα του πουν να ψαξει για την μεγαλυτερη αντιθεση..."

Και να είσαι σίγουρος ότι θα τη πάρει θα την ευχαριστηθεί και θα την συστήσει και στο φίλο του γιατί ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙ.

Δημοσ.

Ναι, μπράβο, καλά τα λέτε, το θέμα όμως είναι να εντοπίσουμε το πρόβλημα στη ρίζα του κι όχι να μιλάμε έτσι αυθαίρετα...

  • Super Moderators
Δημοσ.

προτιμώ τέτοια είδους χάλια εξυπηρέτηση παρά αντίστοιχη στο service...

Δημοσ.
Ναι, μπράβο, καλά τα λέτε, το θέμα όμως είναι να εντοπίσουμε το πρόβλημα στη ρίζα του κι όχι να μιλάμε έτσι αυθαίρετα...

 

Δηλαδη φιλε τι μπορουμε να κανουμε εμεις ετσι ωστε το πλαισιο και το multirama να μην προσλαμβανουν ασχετους?

 

Δε νομιζω οτι τα παιδια πιο πανω μιλησαν αυθαιρετα, ειναι το πιο ευκολο για τον οποιοδηποτε να παει σε καποιο καταστημα στο τμημα hardware (και οχι μονο) και να δει με τα ιδια του τα ματια οτι τα παιδια που δουλευουν εκει εχουν πραγματικα ελαχιστες γνωσεις πανω στο αντικειμενο.

Δημοσ.
προτιμώ τέτοια είδους χάλια εξυπηρέτηση παρά αντίστοιχη στο service...

 

Παρόμοια εξυπηρέτηση σε multirama Πειραιά...όπου πουλούσαν fuji φωτογραφικη 9600 (αυτην που μοιαζει με dslr αλλά δεν είναι...μιας και ο φακος ειανι μόνιμα πάνω στο σώμα...) για dslr... και όταν τους ειπα..ότι η μηχανή δεν είναι digital single lens riflex προσπαθουσε να με πεισει για το αντιθετο!!! Όχι μόνο δεν ξέρουν τι τους γίνεται...αλλά κοροιδεύουν και τον κοσμάκη! Και την μηχανην την εδιναν 550 και βαλε ευρω...ενω έκανε λιγότερο απο 300 σε οποιοδήποτε σοβαρό φωτογραφικό κατάστημα!

  • Super Moderators
Δημοσ.

προφανώς μιλάω για τον εαυτό μου έτσι, δεν την επικροτώ...(επειδή δεν με επηρεάζει :o )

Δημοσ.
Δε νομιζω οτι τα παιδια πιο πανω μιλησαν αυθαιρετα, ειναι το πιο ευκολο για τον οποιοδηποτε να παει σε καποιο καταστημα στο τμημα hardware (και οχι μονο) και να δει με τα ιδια του τα ματια οτι τα παιδια που δουλευουν εκει εχουν πραγματικα ελαχιστες γνωσεις πανω στο αντικειμενο.

 

Να τα άκουγα αυτά από άτομα που αν τους δινόταν η ευκαιρία να δουλέψουν σε τέτοιο (και όχι μόνο) πόστο τη στιγμή που δήλωναν εντελώς άσχετοι με το αντικείμενο και έριχναν άκυρο στην πρόταση (ή μέσο ή δεν ξέρω και 'γω τι άλλο), να πω ναι..

Απλά κάτι μου λέει ότι η πλειοψηφία θα έκανε και κωλοτούμπες και μάλιστα δε θα την απασχολούσε να γίνει καλύτερη, απλά να χαζεύει και να παίρνει το σάπιο μισθό της.

Δημοσ.

@Kotsovolos (Αφου και αυτη η αλυσιδα μπήκε στα εδω χωράφια):

 

Συγγενής μου : Θελω μια τηλεοραση Samsung που μεσω usb stick να παίζει ταινίες

Υπάλληλος: δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο

Συγγενης: Μα δικος μου ανθρωπος πήρε τέτοια (εγω την προσφορα του e-shop SAMSUNG LE40B650)

Υπάλληλος: μια στιγμη να φωνάξω κάποιον απο το σερβις της Samsung (που τυχαία ειναι ακριβως απεναντι απο τον Κωτσόβολο ~15μετρα)

Υπάλληλος Service: οχι κυριε δεν εχε κανενα τετοιο μοντελο η Samsung μόνο φωτογραφίες και mp3 παίζουν

Τα συμπεράσματα δικά σας

  • Moderators
Δημοσ.

Και επειδη η λυση δεν φαινεται στον οριζοντα απο την πλευρα των καταστηματων,θα συμφωνησω με τον Thresh.Καντε την ερευνα αγορας μονοι σας παιδια,καλη ωρα μερικα search στο forum βοηθουν αρκετα,και μετα ας κατσει ο πιο ασχετος υπαλληλος.Αν πετυχετε και κανενα της προκοπης,παλι κερδισμενοι θα στε.

Δημοσ.
Να τα άκουγα αυτά από άτομα που αν τους δινόταν η ευκαιρία να δουλέψουν σε τέτοιο (και όχι μόνο) πόστο τη στιγμή που δήλωναν εντελώς άσχετοι με το αντικείμενο και έριχναν άκυρο στην πρόταση (ή μέσο ή δεν ξέρω και 'γω τι άλλο), να πω ναι..

 

Για συνεχισε μετα τις τελιτσες γιατι δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις.

 

Καντε την ερευνα αγορας μονοι σας παιδια,καλη ωρα μερικα search στο forum βοηθουν αρκετα,και μετα ας κατσει ο πιο ασχετος υπαλληλος.

 

Συμφωνω απολυτως.

Δημοσ.
Και επειδη η λυση δεν φαινεται στον οριζοντα απο την πλευρα των καταστηματων,θα συμφωνησω με τον Thresh.Καντε την ερευνα αγορας μονοι σας παιδια,καλη ωρα μερικα search στο forum βοηθουν αρκετα,και μετα ας κατσει ο πιο ασχετος υπαλληλος.Αν πετυχετε και κανενα της προκοπης,παλι κερδισμενοι θα στε.

 

Ναι σύμφωνοι, αλλά το πρόβλημα εντοπίζεται αλλού, στη λάθος νοοτροπία κι ένα σωρό άλλα. Υπάρχουν υπηρεσίες για τις οποίες δε μπορείς να ενημερωθείς μέσα στα forums (ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο).

 

Για συνεχισε μετα τις τελιτσες γιατι δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις.

 

Όχι, δεν παρέλειψα, ούτε υποννόησα κάτι.. ό,τι ήταν να πω, το είπα παρακάτω ( και παραπάνω :-) )

Δημοσ.
Όχι, δεν παρέλειψα, ούτε υποννόησα κάτι.. ό,τι ήταν να πω, το είπα παρακάτω ( και παραπάνω :-) )

 

Περιεργο, γιατι ειχα ακριβως αυτην την εντυπωση, πως οι τελιτσες σημαινουν υπονοουμενο.

 

Τελοσπαντων.

Δημοσ.

Μα εξέφρασα καθαρά την άποψή μου επί του θέματος. Θεωρώ ότι πλέον ο καθένας κοιτά μόνο την πάρτη του και ελάχιστα τον απασχολεί ο συνάνθρωπος και πιο συγκεκριμένα ο πωλητής τον αγοραστή.

Νομίζω πως όλοι το γνωρίζουμε αυτό.

Από 'κει και πέρα το θεωρώ κοροϊδία να είμαι τόσο εγωιστής, ώστε να το παίζω σωστός μόνο όταν με συμφέρει.

Τέλος πάντων εγώ μιλάω γενικότερα κι εσείς ειδικότερα.

Δηλαδή κράζουμε (κι έχουμε δίκιο) όλη την ώρα, κι αν βρεθούμε στη θέση του υπαλλήλου θα κάνουμε τα ίδια (φυσικά όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι). Ελπίζω να αποσαφήνισα την άποψή μου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...