gs20309 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Ναι δε λέω, αλλά έχει διαφορά το "κάνω αυτή την δουλειά" και το "θέλω να κάνω αυτή την δουλειά". προφανώς κ κάποιοι που έχουν πρόβλημα όπως σε όλες τις δουλειές (αστυνομία, ταξί, γιατροί) κάνουν κατάχραση και δεν συμπεριφέρονται όπως πρέπει, το ίδιο κ στον κλάδο φαντάζομαι των mystery shopper. Σίγουρα θα υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που θα το κορόιδευαν στο σχολείο κ θα βγάλει τη χολή του στους υπαλλήλους. Αλλά φαντάζομαι είναι το ίδιο όπως παντού. Ο καθένας αν είναι κακοπροέρετος μπορεί να κάνει ζημιά στον συνάδελφό του. Τώρα όσον αφορά το mystery shopper, κατά καιρούς βλέπω στις αγγελίες για δουλειά τη συγκεκριμένη http://www.internationalservicecheck.com/ κ εχω γραφτεί πέρασα κ κάτι κουλά τεστ αλλά δεν μου έχουν στείλει κάποιο έλενχο, με τη μοναδική σκέψη το θέμα της δουλειάς, έστω ένα χαρτζιλίκι γιατί όντως απ ότι κατάλαβα τα λεφτά είναι΄ψίχουλα κ τα παίρνεις μετά από κάνα δυο μήνες αφού έχεις κάνει τους ελέγχους που σου έχουν στείλει. Πίστεψε με με τόση ανεργία υπάρχουν κ χειρότερες δουλειές.Απλά τη συγκεκριμένη πρέπει να είσαι πολύ μεθοδικός κ να ακολουθείς κατά γράμμα τις οδηγίες του ελένχου, δεν είναι άντε μπήκα βγήκα κ λέω τη γνώμη μου για τους υπαλλήλους, είναι λιγάκι πιο σύνθετο, τουλάχιστον στα τεστ έτσι φάνηκε, επαναλαμβάνω δεν μου έχουν στείλει κανένα real έλενχο ακόμα(κ έχω γραφτεί από το καλοκαίρι-εννοείται δεν πλήρωσα για να γραφτώ, απλά χάλασα ένα3ωρο από τη ζωή μου για τα τεστ) αυτά. κ όχι δεν με κορόιδευαν στο σχολείο ---------- Προσθήκη στις 12:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:49 ---------- Είναι θέμα ηθικής. Πρέπει να αντιδράσουν στο "κατεστημένο" και την "καταπίεση".Κατάλοιπα του παρελθόντος. Περνούν από γενιά σε γενιά, τι να κάνουμε. όταν κάποιος σε πληρώνει για να κάνεις τη δουλειά σου τότε με κάποιο τρόπο πρέπει να προστατέψει την επιχείρισή του από το να γίνει τσαντίρι. Γιατί εκεί που δεν υπάρχει έλενχος είναι στο DNA του έλληνα η λούφα. Και δεν λέω ότι το κάνουν όλοι αλλά σε ολόκληρο κατάστημα 1 να μην κάνει τη δουλειά του καλά είναι 1) βάρος στους υπόλοιπους υπαλλήλους 2) άσχημο για την εικόνα προς τους πελάτες 3) κάποιος που πραγματικά μπορεί να δουλέψει με όρεξη είναι άνεργος επείδή ο τεμπελάκος/κακός υπάλληλος του έχει πάρει τη θέση. Δεν είπαμε να βάλει κοριούς στα τηλέφωνα (που έχω δει περίπτωση παλιά) αλλά το mystery είναι light και πάντα ο mystery είναι ένας συνηθισμένος πελάτης, δεν έχει εντολές να το παίζει τρελός κ να εξοργίσει τους υπαλλήλους απλά να δει τον βαθμό εξυπηρέτησης κ την διαθεση/συμπεριφορά των υπαλλήλων. Εστω ότι κάποιος κάνει καλά τη δουλειά του κάθε μέρα, κ μια μέρα που τυχαίνει το mystery εχει τις στραβές του, δε σημαίνει ότι θα τον διώξουν απλά ίσως αν μαζευτούν κ άλλες κριτηκές αρνητικές να τον έχουν στη μπούκα. Οποιος κάνει καλά τη δουλειά του δεν πιστέυω ότι έχει να φοβηθεί τπτ... Μικρότερες επιχηρήσεις χρησιμοποιούν γνωστού κ φίλους για να δουν τι παίζει στο μαγαζί τους, όμως μεγαλύτερες εταιρίες χρησιμοποιούν ανθρώπους σχετικά εκπαιδευμένους για να έχουν αντικειμενική άποψη για το τι γίνεται. Ολοι δεν έχουμε τύχει περιπτώσεις ενοχλητικών ή αδιάφορων υπαλληλων, η ακόμα και άσχετων? ε τουλάχιστον όταν πας να ψωνίσεις κάτι γιατί να σου χαλάσει η διάθεση από κάτι τέτοιο? Πρέπει να υπάρχει ένα κίνητρο για να διατηρείται το επίπεδο, αν αυτό είναι του φόβου κ όχι το ότι πρέπει ο καθένας μας να κάνει καλά τη δουλειά του γιατί πληρώνεται γιαυτό, δεν έχει να κάνει, το θέμα είναι το θετικό αποτέλεσμα για τους πελάτες.Αν κ θα έπρεπε να ισχύει το δεύτερο για να μιλάμε για ηθική.
Lucifer Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Συγγνώμη αλλά διαβάζοντας το θρεντ έχω δει τόσες φορές τη λέξη ρουφιανιά που αρχίζει και μου φαίνεται περίεργη. Ναι, δε λέω, πρέπει να υπάρχουν μπόνους - συμφωνώ με όσους το ανέφεραν. Αλλά να σημειώσω ότι είναι φοβερό το γεγονός ότι στην Ελλάδα οτιδήποτε σε στριμώχνει να κάνεις καλά τη δουλειά σου είναι ρουφιανιά. Και μιλάμε για την δική σας εξυπηρέτηση ε, αυτή που όταν δεν θα λάβετε θα βρίζετε. Εκτός αν είμαστε μη καπνιστές, εκεί μιλάμε για καταπάτησυ δικαιωμάτων.
liopyr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Συγνώμη αλλά θέλω να πιστεύω πως οποιοσδήποτε κάνει σωστά την δουλειά του, την κάνει επειδή τον ευχαριστεί αυτό που κάνει ή έστω τον ευχαριστούν οι αποδοχές του από αυτό που κάνει. Κανένας δε κάνει σωστά την δουλειά του έχοντας έναν εν δυνάμει καμουφλαρισμένο μπαμπούλα δίπλα του. Τα αποτελέσματα αυτής της μεθόδου τα βλέπω π.χ στο πλαίσιο και τα έβερεστ, με τα 35 forced "παρακαλώ" και τα 65 ξύλινα χαμόγελα το λεπτό. Τέτοιου τύπου γραμμές, πιθανότατα λανσαρισμένες από υψηλόμισθους μπαστουνόβλαχους που άφησαν το τυρί και βγάλαν το ντιρί, προσωπικά με προσβάλλουν. Σαν πελάτη ε. Σαν εργαζόμενο δε το συζητώ. Ο σεβασμός και η ευγένεια είναι πάρα πολύ παρεξηγημένες έννοιες.
sugata Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Οι οποίες τείνουν να απουσιάζουν γενικότερα από την ελληνική εμπορική πραγματικότητα. Γι' αυτό αν δεν μπορούν να εμποτίσουν το μυαλό ενός ανθρώπου, για χ λόγους, καλύτερα να επιβάλλονται.
liopyr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Γι' αυτό αν δεν μπορούν να εμποτίσουν το μυαλό ενός ανθρώπου, για χ λόγους, καλύτερα να επιβάλλονται. Ο σεβασμός και η ευγένεια είναι πάρα πολύ παρεξηγημένες έννοιες. Confirmed.
sugata Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Confirmed. Σαφέστατα. Γιατί το θέμα δεν έχει να κάνει με την παίδευση, τα γονίδια φταίνε. Ή το 'χεις, ή δεν το 'χεις. Εννοείται.
Praetorianos Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Συγνώμη αλλά θέλω να πιστεύω πως οποιοσδήποτε κάνει σωστά την δουλειά του, την κάνει επειδή τον ευχαριστεί αυτό που κάνει ή έστω τον ευχαριστούν οι αποδοχές του από αυτό που κάνει. Κανένας δε κάνει σωστά την δουλειά του έχοντας έναν εν δυνάμει καμουφλαρισμένο μπαμπούλα δίπλα του. Liopyr βάζω ένα προσωπικό παράδειγμα για να ταιριάζει καλύτερα. Έστω ότι εγώ είχα ένα υπάλληλο σε νετ καφέ που δεν ήταν ας το πούμε υπόδειγμα υπαλλήλου. Ένα τυπάκι ήταν που επειδή ήξερε που περίπου πέφτει η κάρτα γραφικών και να χειρίζεται κατσαβίδια, νόμιζε ότι χαραμιζόταν που ήταν υπάλληλος και θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον πρόεδρος πολυεθνικής. Επιπλέον νόμιζε ότι έκανε και χάρη στον εργοδότη του που δούλευε εκεί και συμπεριφερόταν και στα "ζώα" πελάτες του μαγαζιού λες και ήταν δουλικά του, δυσανασχετούσε σε μεταφορές υπολογιστών, καλαμπούριζε για τη φάτσα τους στα μούτρα τους, φλερτάριζε με ό,τι θηλυκό έμπαινε στο μαγαζί κλπ. Εγώ σαν εργοδότης τι πρέπει να κάνω? Να εφαρμόσω θεωρίες εσωτερικής παρακίνησης εργαζομένων σε θέση ανειδίκευτου με μισθό 700€ ή να βασιστώ στο ότι τον ευχαριστεί αυτό που κάνει?
sugata Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Γιατί περιμένω να μου πεις τι εννοείς όταν μιλάς για σεβασμό και ευγένεια. Όσο μου γράφεις: α) πολύ παρεξηγημένες έννοιες, β) confirmed, γ) όσο πας το χειροτερεύεις, συζήτηση δεν κάνουμε. Απλά διαφωνείς και διαφωνώ.
stavi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 δούλευα στο πλαίσιο και μας το λέγαν ότι πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα γιατί μπορεί να μας την πέσει ο 007 αλλά αυτό που ζεις εκεί, δεν υπάρχει κατέβηκαν οι χωριάτες από τα βουνά και νομίζουν ότι κάνουν μανατζμεν
liopyr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Liopyr βάζω ένα προσωπικό παράδειγμα για να ταιριάζει καλύτερα. Έστω ότι εγώ είχα ένα υπάλληλο σε νετ καφέ που δεν ήταν ας το πούμε υπόδειγμα υπαλλήλου. Ένα τυπάκι ήταν που επειδή ήξερε που περίπου πέφτει η κάρτα γραφικών και να χειρίζεται κατσαβίδια, νόμιζε ότι χαραμιζόταν που ήταν υπάλληλος και θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον πρόεδρος πολυεθνικής. Επιπλέον νόμιζε ότι έκανε και χάρη στον εργοδότη του που δούλευε εκεί και συμπεριφερόταν και στα "ζώα" πελάτες του μαγαζιού λες και ήταν δουλικά του, δυσανασχετούσε σε μεταφορές υπολογιστών, καλαμπούριζε για τη φάτσα τους στα μούτρα τους, φλερτάριζε με ό,τι θηλυκό έμπαινε στο μαγαζί κλπ. Εγώ σαν εργοδότης τι πρέπει να κάνω? Να εφαρμόσω θεωρίες εσωτερικής παρακίνησης εργαζομένων σε θέση ανειδίκευτου με μισθό 700€ ή να βασιστώ στο ότι τον ευχαριστεί αυτό που κάνει? Αχα! Μ'αρέσει το προσωπικό παράδειγμα που διάλεξες. Προσπερνάω το γεγονός πως το έκανες ασφυκτικά προσωπικό αφήνοντας αιχμές για πράγματα που δεν είσαι καν σε θέση να γνωρίζεις προσθέτοντας άλλα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα (ελπίζω για να δώσεις περισσότερο έμφαση στην υποθετική βάση του παραδείγματος), και περνάω στην ουσία. Ενδεικτικά για αρχή, άκου τι μπορείς να κάνεις: Να του κολλήσεις ένσημα, να του πληρώσεις τα βραδινά, τις άδειες, τα δώρα και τις αργίες που δουλεύει, να του δώσεις τουλάχιστον τον νόμιμο βασικό μισθό που δικαιούται στην ώρα του, να υιοθετήσεις μία μη προσβλητική συμπεριφορά απέναντί του αντιλαμβανόμενος την διαφορά της σχέσης μεταξύ εργοδότη και υπαλλήλου και αντί αφέντη και δούλου. Μετά τα παραπάνω ερχόμαστε σε αυτό που έγραψα αρχικά. Ο υπάλληλος θα κάνει σωστά την δουλειά του, επειδή τον ευχαριστεί αυτό που κάνει ή έστω τον ευχαριστούν οι αποδοχές του από αυτό που κάνει. Αν μετά από όλα αυτά εξακολουθεί να είναι βιώσιμη η επιχείρησή σου, μπορείς με κάθε δικαίωμα να θεωρείς πως δε σου κάνει χάρη που δουλεύει στο μαγαζάκι σου για να το παίζεις αφεντικάνος-γαμίκος-επιχειρηματίας με τις πλάτες των άλλων. -Ωραία και ρομαντικά αυτά που λες, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα εκεί έξω, εγώ ξέρω περιπτώσεις δημοσίων υπαλλήλων που πληρώνονται αδρά για να ψωλάρουν! (θα μου πεις). Και δίκιο θα έχεις, και όσο επικρατεί αυτή η νοοτροπία που θέλει να μεταμορφώνει την εργασία σε καταναγκαστικό έργο και όχι σε προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, τόσο θα πληθαίνουν τα παραδείγματα αυτών που θέλουν να λουφάρουν εις βάρος των άλλων, και των άλλων που θα προσλαμβάνουν μπαμπούλες για να τους κατασκοπεύουν, και των άλλων που θα λαδώνουν τους μπαμπούλες, και των άλλων που θα λαδώνουν τους άλλους για να τους κάνουν μπαμπούλες και να λαδώνονται από τους άλλους μετά, και των άλλων[..] φτάνοντας στο σημείο να υπερηφανεύονται για το θέατρο του παραλόγου που έστησαν επειδή είναι πιο ανθρώπινο από άλλα ανταγωνιστικά θέατρα όπου όποιος δε δουλεύει εκτελείται ξερωγω. Βάζω τελεία, φτιάχνω καφέ. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sugata, sorry που δεν επεκτείνομαι ρε μαν, αλλά νομίζω πως αν αρχίζω να αραδιάζω αυτονόητες προτάσεις τύπου: - "Ο σεβασμός και η ευγένεια κερδίζονται ή εμπνέονται, δεν επιβάλλονται" θα γίνω αφόρητα βαρετός.
ikaruga24 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Συγνώμη αλλά θέλω να πιστεύω πως οποιοσδήποτε κάνει σωστά την δουλειά του, την κάνει επειδή τον ευχαριστεί αυτό που κάνει ή έστω τον ευχαριστούν οι αποδοχές του από αυτό που κάνει. Κανένας δε κάνει σωστά την δουλειά του έχοντας έναν εν δυνάμει καμουφλαρισμένο μπαμπούλα δίπλα του. Τα αποτελέσματα αυτής της μεθόδου τα βλέπω π.χ στο πλαίσιο και τα έβερεστ, με τα 35 forced "παρακαλώ" και τα 65 ξύλινα χαμόγελα το λεπτό. Τέτοιου τύπου γραμμές, πιθανότατα λανσαρισμένες από υψηλόμισθους μπαστουνόβλαχους που άφησαν το τυρί και βγάλαν το ντιρί, προσωπικά με προσβάλλουν. Σαν πελάτη ε. Σαν εργαζόμενο δε το συζητώ. Ο σεβασμός και η ευγένεια είναι πάρα πολύ παρεξηγημένες έννοιες. Το εχουμε αναφερει και στο αναλογο thread αυτο. Πραγματικα δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο την forced ευγενεια. Εχουν καποια και τα ορια τους. Δεν νομιζω να υπαρχει καποιος πραγματικα σοβαρος πελατης και να μην τον προσβαλει η εν λογο κατασταση.
pournaras Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Οποτε τι μπορεις να κανεις; Απολυεις τον μη εκ φυσεως ευγενικο; Ή του λες "ενταξει μωρε μιας και δεν γουσταρεις ευγενειες και τετοια, μη σε αναγκαζουμε, καθε που μπαινει καποιος πελατης και δεν σου καθεται η φατσα του, ριξε κανα δυο γαμωσταυρα πριν παρεις την παραγγελια".
Praetorianos Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Ο υπάλληλος θα κάνει σωστά την δουλειά του, επειδή τον ευχαριστεί αυτό που κάνει ή έστω τον ευχαριστούν οι αποδοχές του από αυτό που κάνει. Και δίκιο θα έχεις, και όσο επικρατεί αυτή η νοοτροπία που θέλει να μεταμορφώνει την εργασία σε καταναγκαστικό έργο και όχι σε προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, τόσο θα πληθαίνουν τα παραδείγματα αυτών που θέλουν να λουφάρουν εις βάρος των άλλων, και των άλλων που θα προσλαμβάνουν μπαμπούλες για να τους κατασκοπεύουν Κάτσε ρε, τώρα μιλάμε για executive στελέχη, think tank leaders και μηχανικούς της Google ή για δουλειές που τις κάνεις για να βγάλεις το χαρτζιλίκι σου? Δηλαδή -πέρα από το προσωπικό στοιχείο που ποικίλει από ζώα μέχρι τέρατα ευγενείας- αυτό που λες είναι τυπικό σκεπτικό σε τέτοιες θέσεις ή ρε παιδί μου θεωρείς ότι μπορείς να τρέξεις τόσους υπαλλήλους βασιζόμενος σε εσωτερικές παρακινήσεις και ηθική ικανοποίηση αποκλειστικά? Ακόμα και στο εξωτερικό που είναι πιο προχωρημένοι σε τέτοια θέματα και μυστικοί πελάτες υπάρχουν και manuals συμπεριφοράς υπάρχουν και ηχογραφημένες κλήσεις σε call centers υπάρχουν. (όπως πάντα, μιλάω για σήμερα, κι όχι τι θα είναι ιδανικό όταν/θα έπρεπε να/αν άλλαζε ο κόσμος τούμπα θα, που έχω δηλώσει επανειλημμένως θα γούσταρα να γίνει αύριο αλλά..) Προσπερνάω το γεγονός πως το έκανες ασφυκτικά προσωπικό αφήνοντας αιχμές για πράγματα που δεν είσαι καν σε θέση να γνωρίζεις προσθέτοντας άλλα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα κάτσε ρε, γιατί τα υπόλοιπα αποτελούν ξέρω γω υπονοούμενο για κάτι? Από που κι ως που? Μία αυτό, μία το άλλο με την αναρχία θα αρχίσω να κοτσάρω αυτονόητα disclaimers κάτω από κάθε post λες και είμαστε 10 χρονώ
ikaruga24 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Οποτε τι μπορεις να κανεις; Απολυεις τον μη εκ φυσεως ευγενικο; Ή του λες "ενταξει μωρε μιας και δεν γουσταρεις ευγενειες και τετοια, μη σε αναγκαζουμε, καθε που μπαινει καποιος πελατης και δεν σου καθεται η φατσα του, ριξε κανα δυο γαμωσταυρα πριν παρεις την παραγγελια". Ενταξει δεν λεω να περασουμε στο αλλο ακρο αλλα ας μην κοροιδευομαστε, η κατασταση "forced" ευγενεια ειναι σιγουρα ενα "ακρο". Δηλαδη ή του υψους ή του βαθους? Μια ισσοροπια +/- δεν γινετε να υπαρχει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.