klainmaingr Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Έχω κάνει τη συγκεκριμένη δουλειά για μια άσχετη εταιρεία δημοσκοπήσεων στην οποία εργάζομαι ακόμα και σήμερα περιστασιακά. Δεν ήτανε στάνταρ ώρες κτλ αλλα όποτε καθόταν κάτι σχετικό με έστελναν σε διάφορα μαγαζιά με ένα to do list και μια φόρμα αξιολόγησης όσον αφορά την ευγένεια την ταχύτητα και τον τρόπο εξυπηρέτησης. Κάθε εταιρεία είχε άλλες ερωτήσεις και απαιτήσεις. Προσωπικά το θεωρώ κορυφαία part time δουλειά μιας και πάς τρώς/πίνεις/αγοράζεις όπως ούτως η άλλως θα έκανες στον ελεύθερο χρόνο σου με δεδομένα έξοδα της εταιρίας και στο τέλος αντικειμενικά αξιολογείς. Το ερωτηματολόγιο δεν αναφέρεται στον συγκεκριμένο πωλητή/σερβιτόρο/μπογιατζή/προαγωγό αλλα στο κατάστημα γενικότερα και το πολύ πολύ να γράψεις το μικρό του (το έγραφα αν ήταν εμφανές κάπου και αν ο χ υπάλληλος ήταν καλός). Είναι πολύ καλός και απαραίτητος τρόπος αξιολόγησης... Η "είδηση" μόνο εντυπώσεις προσπαθεί να προκαλέσει σε αδαείς..
Tenshi Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Εδώ στα Mc Donald's που δούλευα φοιτητής είχαμε ghost customer, το Πλαίσιο δεν θα έχει? Και τα Goody's,απο αρχαιοτάτων χρόνων.
liopyr Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Προσωπικά το θεωρώ κορυφαία part time δουλειά μιας και πάς τρώς/πίνεις/αγοράζεις όπως ούτως η άλλως θα έκανες στον ελεύθερο χρόνο σου με δεδομένα έξοδα της εταιρίας και στο τέλος [..] Οι αγορές σου μένουν? Αν είναι να πηγαίνω και να τσιμπάω καμμία GTX295 την κάνω και τσάμπα την δουλεια.
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Οι αγορές σου μένουν?Αν είναι να πηγαίνω και να τσιμπάω καμμία GTX295 την κάνω και τσάμπα την δουλεια. Πονηρούλη.... την αξιολόγιση μπορείς κάλιστα να την κάνεις αγοράζοντας μια ταπεινή 7200gs!
Teaser Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Πολύ καλό κόλπο (αν και γνωστό) για την αξιολόγηση των εργαζομένων. Στα + του πλαισίου...
BaLsAmoMenos Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα περιμενω την μερα που θα βρω τον ρουφιανο της δικιας μας εταιριας. Ειμαστε ολοι με τα ματια 14 μηπως και τον πετυχουμε. Προσωπικα, η συνεργασια μου με την εταιρια θα τελειωσει την ονειρεμενη μερα που θα βρω ενα απο τους ρουφιανους της.
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα περιμενω την μερα που θα βρω τον ρουφιανο της δικιας μας εταιριας. Ειμαστε ολοι με τα ματια 14 μηπως και τον πετυχουμε. Προσωπικα, η συνεργασια μου με την εταιρια θα τελειωσει την ονειρεμενη μερα που θα βρω ενα απο τους ρουφιανους της. Δεν νομίζω οτι πρόκειται περι ρουφιάνου. Είναι απλά ένας άνθρωπος που ελέγχει άτομα τα οποία πληρώνονται για την δουλειά που κάνουν, αν την κάνουν σωστά. Αν κάποιος είναι τυπικός δεν νομίζω να έχει να φοβηθεί κάτι.
klainmaingr Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Οι αγορές σου μένουν?Αν είναι να πηγαίνω και να τσιμπάω καμμία GTX295 την κάνω και τσάμπα την δουλεια. Ανάλογα την εκάστοτε περίπτωση.. Συνήθως πάντως το ποσό είναι μικρό και ναι σου μένει.. Με τον ίδιο τρόπο καλύπτονται και τα έξοδα είτε φαγητού είτε καφέ είτε είτε είτε ανάλογα με το είδος της εταιρείας.. Βαλσαμωμένε άλλο ο συνεργάτης σου που θα σε δώσει στεγνά επειδή είναι κωλόπαιδο και θέλει να τα έχει καλά με το αφεντικό σου και άλλο ένας άτυπος επιθεωρητής που απλά αξιολογεί αν κάνεις καλά η όχι την δουλειά σου... Αν δεν την κάνεις δεν σου φταίει κανένας.. Εσύ φταίς..
kage Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 ναι οκ για διαφημιση του πλαισιου ειναι καλο αυτο που κανει...αλλα μην ξεχναμε οτι καθε βδομαδα βγαζουν απο ενα προιον με λαθος τιμη .εκει πως γινετε και δεν τους ελεγχει κανεις ? 400ε με αυτοκ.δικο σου(συντηρηση,κμ) ακομη και για 4ωρο ειναι λιγα...
Teaser Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που πιστεύουν ότι η εργασιακή αξιολόγηση είναι ρουφιανιά? Νομίζω ότι το παρόν θέμα θα έπρεπε να είχε λήξει από το 3ο-4ο ποστ.
The_Judas Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Τον ghost customer ποιος τον αξιολογεί? Ας κοιτάξουν καλύτερα οι εταιρίες να δώσουν ικανοποιητικά μπόνους αποδοτικότητας και θα δούνε καλύτερα αποτελέσματα. Αρχικά κρινόμαστε απο 4-5 μέρες εξετάσεων στο σχολείο... έπειτα απο 4-5 χρόνια εξετάσεων σε πανεπιστήμια... μετά απο στελέχη-πελάτες και πάει λέγοντας. Είναι σαν να παραδέχονται όλοι οτι οι όλες οι γνώσεις που παρέχει η παιδεία είναι άχρηστες...ή σαν να παραδέχονται οτι το σύστημα προσλήψεων των εταιριών είναι προβληματικό και επιλέγει άχρηστους εργαζομένους.
De@th L0rd Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Τον ghost customer ποιος τον αξιολογεί? Ας κοιτάξουν καλύτερα οι εταιρίες να δώσουν ικανοποιητικά μπόνους αποδοτικότητας και θα δούνε καλύτερα αποτελέσματα. Αρχικά κρινόμαστε απο 4-5 μέρες εξετάσεων στο σχολείο... έπειτα απο 4-5 χρόνια εξετάσεων σε πανεπιστήμια... μετά απο στελέχη-πελάτες και πάει λέγοντας. Είναι σαν να παραδέχονται όλοι οτι οι όλες οι γνώσεις που παρέχει η παιδεία είναι άχρηστες...ή σαν να παραδέχονται οτι το σύστημα προσλήψεων των εταιριών είναι προβληματικό και επιλέγει άχρηστους εργαζομένους. Γειά σου ρε Ιούδα!!! Ακριβώς αυτά ήθελα να πω.Σε ευχαριστώ που με έβγαλες από τον κόπο.
georgemarios Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Τον ghost customer ποιος τον αξιολογεί? υποθετω πως η αναφορα του φαντασματος λαμαβανεται υποψην και συνυπολογιζεται καπου. Ας κοιτάξουν καλύτερα οι εταιρίες να δώσουν ικανοποιητικά μπόνους αποδοτικότητας και θα δούνε καλύτερα αποτελέσματα. Αρχικά κρινόμαστε απο 4-5 μέρες εξετάσεων στο σχολείο... έπειτα απο 4-5 χρόνια εξετάσεων σε πανεπιστήμια... μετά απο στελέχη-πελάτες και πάει λέγοντας. Είναι σαν να παραδέχονται όλοι οτι οι όλες οι γνώσεις που παρέχει η παιδεία είναι άχρηστες...ή σαν να παραδέχονται οτι το σύστημα προσλήψεων των εταιριών είναι προβληματικό και επιλέγει άχρηστους εργαζομένους. στανταρ υπαρχει προβλημα το οποιο δε λυνεται απο τη μια στιγμη στην αλλη. Αυτο δεν αναιρει την αναγκη για την εφ ορου ζωης αξιολογηση των υφισταμενων σου. Στο φιναλε, μετραει και αυτο στο μπονους παραγωγικοτητας που ανεφερες.... αναφερονται και οι καλοι, οχι μονο οι κακοι.
black_widow Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Τον ghost customer ποιος τον αξιολογεί? Ας κοιτάξουν καλύτερα οι εταιρίες να δώσουν ικανοποιητικά μπόνους αποδοτικότητας και θα δούνε καλύτερα αποτελέσματα. Αρχικά κρινόμαστε απο 4-5 μέρες εξετάσεων στο σχολείο... έπειτα απο 4-5 χρόνια εξετάσεων σε πανεπιστήμια... μετά απο στελέχη-πελάτες και πάει λέγοντας. Είναι σαν να παραδέχονται όλοι οτι οι όλες οι γνώσεις που παρέχει η παιδεία είναι άχρηστες...ή σαν να παραδέχονται οτι το σύστημα προσλήψεων των εταιριών είναι προβληματικό και επιλέγει άχρηστους εργαζομένους. +1. Με εκφράζει απόλυτα το post σου. Από εξετάσεις τα πάμε καλά σαν χώρα και δώστου εξετάσεις για κάθε είδους πιστοποίηση, δίπλωμα αλλά φυσικά για bonus ούτε λόγος. Ποιό είναι ακριβώς το κίνητρο σε αυτές τις δουλειές για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου; Τα λεφτά (), οι προοπτικές εξέλιξης, οι σωστές μέθοδοι αξιολόγησης προσωπικού, τα συστήματα αμοιβών, η εκπαίδευση; Το μόνο κίνητρο είναι το φιλότιμο...Για πόσο διάστημα; Μη ξεχάσουμε και τα καλά που κάνουν με τις συμβάσεις που φροντίζουν να " παραιτηθείς" και καλά και να υπογράψεις καινούργια σύμβαση. Αν θέλουν feedback πελατών ας κάνουν έρευνα ικανοποίησης πελατών.Τους εταιρικούς πελάτες μια χαρά τους πρήζουν κάθε μέρα με διαφημιστικά φαξ για προσφορές (2 το βράδι μας στέλνανε στο σπίτι fax, δεν έχουν το θεό τους)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.