anterovgaltis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Ναι σίγουρα, ίδια κατηγορία για ίδια πορτοφόλια. Απλά η συγκεκριμένη κατηγορία προσφέρει τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα που πραγματικά πριν την αγορά είναι καλύτερα να αποφασίσει τι πραγματικά θέλει κάποιος. Πιο συμβατικά τα auris, focus, i30 , άλλο στυλ τα bravo, leon. Ίσως η πιο ολοκληρωμένη πρόταση είναι το leon (αν και ζηλεύω πραγματικά την πίσω ανάρτηση του focus) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Eχουμε και λεμε. Φιλος με φιατακι πουντο, σκουρια στο μηνα. Του ειπαν τις γνωστες π@π@ριες για υγρασια απ το καραβι κτλ..Τωρα στο χρονο εχει πιασει σκουρια σε ολο το σασι. Κολλητος με σεατ Ιμπιζα 8μηνων, τρακαρε και επεσε σε τοιχο με ταχυτητα. Δεν ανοιξαν οι αεροσακοι!!!!!!!! Οταν πηγε το αυτοκινητο για επισκευη του λενε οι τεχνικοι: ''Μα καλα, πως και δεν ανοιξαν? Αφου εχει παρει και τους αισθητηρες απο κατω". Τα συμπερασματα δικα σου. Ο φιλος σου τραυματιστηκε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Δ Τι λέτε για το honda civic 1.4?αξίζει τα 18000 που ζητάει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 ΔΤι λέτε για το honda civic 1.4?αξίζει τα 18000 που ζητάει? Στα + -Ομορφο -Πολλα χρονια εγγυηση -Αξιοπιστη σαν εταιρεια γενικα,δεν εχει ακουστει κατι αρνητικο για το συγκεκριμενο ειδικα Στα - -Ακριβο -Αργο ως πολυ αργο,πολυ μετρια ροπη -Μπλεκεις με Σαρακακη και για να ισχυει η εγγυηση πρεπει να το πηγαινεις εκει ακομα και για λαδια -Ακριβη συντηρηση Για 18 χιλιαρικα θα ελεγα οτι δεν αξιζει.Το civic 1.8 ειναι σαφως καλυτερο σαν value for money,βεβαια φτανει τα 20 χιλιαρικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Στα +-Ομορφο -Πολλα χρονια εγγυηση -Αξιοπιστη σαν εταιρεια γενικα,δεν εχει ακουστει κατι αρνητικο για το συγκεκριμενο ειδικα Στα - -Ακριβο οχι για τον εξοπλισμο του,απλα σε αναγκαζουν να το παρεις full extra -Αργο ως πολυ αργο,πολυ μετρια ροπη δεν θα το ελεγα αργο απλα εχεις μια πωρωση με τις Ευρωπαικες turbo λαδιερες -Μπλεκεις με Σαρακακη και για να ισχυει η εγγυηση πρεπει να το πηγαινεις εκει ακομα και για λαδια -Ακριβη συντηρηση well said,ο κυριοτερος λογος για να το αποφυγει καποιος αν και το ατιμο ειναι το ομορφοτερο της κατηγοριας imho,αθραυστο,με χωρους απο μεσαιο αυτοκινητο και τους μεγαλυτερους στην κατηγορια και οσο πρεπει σπορτ Για 18 χιλιαρικα θα ελεγα οτι δεν αξιζει.Το civic 1.8 ειναι σαφως καλυτερο σαν value for money,βεβαια φτανει τα 20 χιλιαρικα. δεν θα το απερριπτα ετσι ευκολα,ειδικα με ολα αυτα τα αχρωμα-αγευστα κουτακια που κυκλοφορουν στην αγορα και ελεος επιτελους με αυτο το συντηρητικο-αδιαφορο-mainstream golf ΕΛΕΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 δεν θα το απερριπτα ετσι ευκολα,ειδικα με ολα αυτα τα αχρωμα-αγευστα κουτακια που κυκλοφορουν στην αγορα και ελεος επιτελους με αυτο το συντηρητικο-αδιαφορο-mainstream golf ΕΛΕΟΣ Εγω παντως πιστευω οτι αν το παρει,σε 6 μηνες θα κανει νεο τοπικ για το πως να παρει 15-20 αλογα.Επιμενω οτι ειναι αργο,η ροπη 12.9/4800 στροφες ειναι τραγικη για 1200 κιλα.Μπορει να ειναι ομορφο,τιγκα στον εξοπλισμο αλλα σε γκαζι υστερει πολυ για 18.000+αυτοκινητο. Ενταξει,καταλαβαινω τις διαφορετικες προτεραιτοτητες,το λεω οτι για μενα προηγουνται επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα και μετα ερχονται ολα τα αλλα.Αν εχετε διαφορετικα κριτηρια,απλα μη με ακουτε... Σε επιπεδο σχεδιασμου συμφωνω απολυτα,εχω βαρεθει να βλεπω συντηρητικα σχεδια(δες το νεο polo,ΚΑΜΙΑ σχεδιαστικη πρωτοτυπια).Civic,Delta,Bravo ειναι πραγματικα ομορφα αυτοκινητα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Μόνο αν οδηγήσεις το civic 1.4 θα καταλάβεις πόσο χάλια πηγαίνει... μας προσπέρασε ένα σαλιγκάρι Επίσης η ανάρτησή του δε με εντυπωσίασε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 31 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2009 Ο φιλος σου τραυματιστηκε; Οχι φορουσε ζωνη και πηγαινε με καμια 50χλμ/ω Αλλα τι σχεση εχει αυτο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Οχι φορουσε ζωνη και πηγαινε με καμια 50χλμ/ω Αλλα τι σχεση εχει αυτο? Αφού δεν τραυματίστηκε τότε προφανώς δεν υπήρχε κανένας λόγος να ανοίξουν οι αερόσακοι. Να ανοίξουν να κάνουν τι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Αφού δεν τραυματίστηκε τότε προφανώς δεν υπήρχε κανένας λόγος να ανοίξουν οι αερόσακοι.Να ανοίξουν να κάνουν τι; Πολυ ακυρο αυτο που γραφεις.Οι αεροσακοι ανοιγουν και σε πολυ μικρες ταχυτητες. Το παλικαρι σωθηκε απο τη ζωνη προφανως γιατι σε τρακαρισμα με 50 χλμ και χωρις ζωνη χαιρετας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Πολυ ακυρο αυτο που γραφεις.Οι αεροσακοι ανοιγουν και σε πολυ μικρες ταχυτητες.Το παλικαρι σωθηκε απο τη ζωνη προφανως γιατι σε τρακαρισμα με 50 χλμ και χωρις ζωνη χαιρετας... Αυτό που γράφω είναι το σωστό. Ο,τιδήποτε άλλο είναι να 'χαμε να λέγαμε. Επίσης δεν έκανα πουθενά αναφορά στην ταχύτητα πρόσκρουσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2009 οι αεροσακοι ανοιγουν μονο σε συγκεκριμενες γωνιες προσκρουσης οι οποιες αναφερονται στο μανιουαλ του καθε κατασκευαστη (οχι παντα βεβαια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2009 Αφού δεν τραυματίστηκε τότε προφανώς δεν υπήρχε κανένας λόγος να ανοίξουν οι αερόσακοι.Να ανοίξουν να κάνουν τι; Oντως, εχεις δικιο.. Ειδικα αν αναλογιστεις οτι να τρακαρεις με 40χλμ/ω (<<50 χλμ/ω) οι δυναμεις που ασκουνται στο σωμα σου ειναι ισες μ αυτες, αν επεφτες απο τον τριτο οροφο μιας πολυκατοικιας. btw οι αεροσακοι ανοιγουν αν ενεργοποιηθουν οι αισθητηρες του αμαξιου και προφανως επρεπε να ειχαν ανοιξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Oντως, εχεις δικιο.. Ειδικα αν αναλογιστεις οτι να τρακαρεις με 40χλμ/ω (<<50 χλμ/ω) οι δυναμεις που ασκουνται στο σωμα σου ειναι ισες μ αυτες, αν επεφτες απο τον τριτο οροφο μιας πολυκατοικιας. btw οι αεροσακοι ανοιγουν αν ενεργοποιηθουν οι αισθητηρες του αμαξιου και προφανως επρεπε να ειχαν ανοιξει. Σε τι θα εξυπηρετούσε το άνοιγμα των αερόσακων από τη στιγμή που δεν τραυματίστηκε; Η ζώνη αρκούσε για να μην πάθει κάτι. Οι αερόσακοι ανοίγουν όταν οι αισθητήρες καταγράψουν πάνω από κάποια τιμή επιβράδυνσης και λαμβάνοντας υπόψη και τη γωνία πρόσκρουσης. Αυτή τη νοοτροπία αφού το πλήρωσα πρέπει και να δουλέψει δεν μπορώ να την καταλάβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Kαλα οτι πεις. Το χει πληρωσει και δεν πρεπει να δουλεψει τοτε..Γιατι το Ιμπιζα ειναι τοσο εξελιγμενο τεχνολογικα, που ξερει απο μονο του αν θα τραυματιστει ο οδηγος και ετσι δεν ανοιγει τους αεροσακους. Μηπως χρωσταμε κ ενα ευχαριστω στην Σεατ που δουλεψαν οι ζωνες που εχουμε επισης πληρωσει?? Η ειναι κ αυτο παραλογο? Τεσπα, τις αντιρρησεις σου στους τεχνικους της σεατ που μειναν μ@λ@κες μολις ειδαν τη ζημια κ οτι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.