Προς το περιεχόμενο

Focus


jimarass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να μας πείς σε ποιό ρεπορτάζ αναφέρεσαι? ty

 

ενδεικτικα http://kitrinos-typos.blogspot.com/2007/11/fiat-bravo-14.html

 

 

Στο google αν γραψεις "fiat bravo φρενα" θα βρεις κι αλλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
αλήθεια με τα φρένα του τι έγινε;

 

Ο,τι να ναι...

 

Το οτι ενα γερμανικο περιοδικο, το οποιο υποστηριζει ανοιχτα τα γερμανικα αυτοκινητα εκανε τοσο ντορο για το τιποτα, εμενα με εκανε οχι μονο να μη χαλασω την αποψη μου για το Bravo, αλλα να σταματησω τη συνδρομη στο περιοδικο αυτο.

 

Μια χαρα ειναι τα φρενα του. Αν ειχε γινει το παραμικρο στη καθημερινοτητα (και οχι σε "δοκιμες") θα ειχε βουΐξει ο τοπος.

 

;)

 

Παντως ο 1.4 του Cee'd/i30 (ο ιδιος ειναι), ειναι απο τους πιο δυνατους 1.4 ατμοσφαιρα, και χαριζουν αν οχι καλες επιδοσεις, τουλαχιστον αξιοπρεπεις. Οχι σαν τα 80 του Focus δηλαδη :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο λινκ που εγραψα διαβασε τα σχολια απο κατω.

Τα σχόλια των αναγνωστών;

 

Επισης αποδειχτηκε απο τη μυνηση που κερδισε η Fiat για το συγκεκριμενο θεμα...

Η μήνυση της Fiat απορρίφθηκε από το δικαστήριο... τι ακριβώς κέρδισε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σχόλια των αναγνωστών;

 

 

Η μήνυση της Fiat απορρίφθηκε από το δικαστήριο... τι ακριβώς κέρδισε;

 

 

Τη φωτογραφία που είχαν βάλει που ήταν από το δισκόφρενο του Bravo την είχες δει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιοτικά πως πάει η εταιρία SEAT?

Ποιοτικα μια χαρα ειναι η Seat,μπορει να μην ειναι εντυπωσιακο το Leon στο εσωτερικο του,αλλα σιγουρα ειναι πολυ ποιοτικο.

Έχω κόλλημα με τα Ιτάλικά και δεν τα πάω , μετά από μια άσχημη εμπειρία κολλητού μου. Δε λέω ότι είναι όλα χάλια, αλλά και το πως αισθάνεσαι παίζει ρόλο!!

Μάλλον θα πάω για το LEON!!

 

Eχουμε και λεμε. Φιλος με φιατακι πουντο, σκουρια στο μηνα. Του ειπαν τις γνωστες π@π@ριες για υγρασια απ το καραβι κτλ..Τωρα στο χρονο εχει πιασει σκουρια σε ολο το σασι.

 

Κολλητος με σεατ Ιμπιζα 8μηνων, τρακαρε και επεσε σε τοιχο με ταχυτητα. Δεν ανοιξαν οι αεροσακοι!!!!!!!! Οταν πηγε το αυτοκινητο για επισκευη του λενε οι τεχνικοι: ''Μα καλα, πως και δεν ανοιξαν? Αφου εχει παρει και τους αισθητηρες απο κατω".

 

Τα συμπερασματα δικα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α,καλα τετοια παραδειγματα απειρα απο ολες τις μαρκες.Ολες ομως,καμια εξαιρεση.Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο τετοια περιστατικα.Δεν ειναι αξιοπιστο το δειγμα για να βγαλεις συμπερασμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας καταθέσω την άποψη μου για το leon.

 

-Ποιότητα εσωτερικού: πολύ καλή σε σχέση με τα παλιότερα seat. Αυτό αφορά βέβαια την αίσθηση καθώς για να κρίνεις την το επίπεδο συναρμολόγησης πρέπει να περάσουν αρκετά km. Όσον αφορά την εμφάνιση του εσωτερικού είναι αρκετα φτωχή σε σχέση με τους ανταγωνιστές του αλλά γούστα είναι αυτά.

 

-Πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης!!

 

-Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ειναι οδηγική του συμπεριφορά που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις σκληρές του αναρτήσεις αλλά και στο πολύ καλό τιμόνι. Βέβαια ίσως αυτό σε δυσκολέψει σε εγκάρσιες ανωμαλίες (η ρύθμιση των αναρτήσεων) των τόσο καλών ελληνικών δρόμων αλλά... επιλογές είναι αυτές. Το αμάξι θα είναι πιο κούτσουρο αν πάρεις την έκδοση με τις 17αρες ζάντες

 

- Κιβώτιο πολύ καλό, καθόλου ασαφές και αρκετά κοντό

 

- Τα φρένα είναι (για το 1.4tsi) μια χαρά.

 

-Μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων (πραγματικά πολύ λίγοι) και η περιορισμένη ορατότητα. Ίσως και ο χώρος αποσκευών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α,καλα τετοια παραδειγματα απειρα απο ολες τις μαρκες.Ολες ομως,καμια εξαιρεση.Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο τετοια περιστατικα.Δεν ειναι αξιοπιστο το δειγμα για να βγαλεις συμπερασμα...

 

Kαλα, δεν το αναφερω ως στατιστικα αξιοπιστο δειγμα για να υποστηριξω οτι ολα τα φιατ εμφανιζουν σκουρια, και οτι σε ολα τα σεατ δε λειτουργουν τα συστηματα ασφαλειας που (χρυσο) πληρωνεις.

 

Απλα καταδεικνυω και στηλιτευω την συμπεριφορα της Φιατ (δεν ειναι τπτ, μην γινεσαι υπερβολικος, απ το καραβι ειναι) που ακομα και σημερα δεν αναγνωριζει το λαθος της, οπως επισης και την εγκληματικη μεταχείριση της επισημης Σεατ, οπου απλα διαπιστωσαν οτι δεν λειτουργησαν οι αισθητηρες και απλα τους αλλαξαν (!). Δηλαδη και να δεχτουμε οτι τα περιστατικα αυτα συμβαινουν σε ολες τις μαρκες (που και παλι η πιθανοτητα να συμβει σε αλλες μαρκες ειναι μικροτερη), η αντιμετωπιση απο την επισημη εταιρια ηταν η χειριστη δυνατη.

 

Θα θελα παντως να συνεβαινε παρομοιο περιστατικο με αεροσακους σε καμια merc, bmw ή αουντι, να βλεπα τοτε τι αποζημιωση θα πληρωναν..

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:19 ----------

 

Και οσο για το φιλο που ρωταει, για μενα καλυτερα 1000φορες να πας σε ενα i30 η ακομα και γκολφ αν σε παιρνει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα κάναμε βόλτα στις αντιπροσωπίες.

 

Το bravo είναι όμορφο με καλό κινητήρα, αλλά fiat με 2 χρόνια εγγύηση; No thanx.

 

Στη seat εκτός του οτι το leon είναι -τελικά- ακριβό για αυτά που προσφέρει, μας έβαλαν καπέλο 700 ευρώ -Άκουσον Άκουσον- για έξοδα μεταφοράς!!!! Αν είναι δυνατόν. Δηλαδή η τιμή που έχει είναι για αυτούς που πηγαίνουν να το πάρουν από την Ισπανία; lol

 

Το focus με πολύ ωραίο και ποιοτικό εσωτερικό, αρκετά καλό εξοπλισμό και καλή τιμή, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον,βρηκα σε παλιοτερο τευχος των 4 τροχων(2/09) συγκριτικο μεταξυ Focus 1.6,Hyundai i30 1.6,toyota auris 1.6,leon 1.4 TSI,Bravo 1,4 Tjet 120ps.Γραφω τις κυριοτερες μετρησεις που εγιναν,δωστε προσοχη στις ρεπριζ που ειναι και το κυριο μεγεθος που απασχολει σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης.Στο 0-100 και στο χιλιομετρο μπορει οι διαφορες να ειναι μικρες,αλλα στις ρεπριζ μεγαλωνουν αρκετα.Επισης στο θεμα της καταναλωσης ολα κυμαινονται στα ιδια περιπου επιπεδα.

 

0-100 km/h -------------80-110km/h με 4η--------120-140km/h με 5η --------------- 0-1000m(s,km/h)

Bravo 10.5s--------------- 6.5s------------------------- 6.4s ---------------------------------32.4/158

Focus 11.1s -------------- 8.9s -------------------------11.2s ------------------------------- 33.1/158

i30 10.3s--------------- 9.0s -------------------------10.1s--------------------------------32.0/162

Leon 9.4s-----------------6.4s--------------------------6.7s---------------------------------31.0/165

Auris 10.4s----------------8.7s--------------------------9.2s---------------------------------31.8/165

 

 

Προσπερασμα με 3η νταλικας μηκους 18μ που κινειται με 70km/h (χρονος+αποσταση)

Bravo---------6.1s/149m

Focus---------6.2s/150m

i30------------6.6s/158m

Leon----------5.9s/144m

Auris----------6.3s/153m

 

 

Προσπερασμα 80-140mk/h με 5η χρονος+αποσταση(κουλη προσπεραση βεβαια,αλλα τα συγκεκριμενα με τουρμπο ειναι 6ταχυτα,οποτε ισως και να μην ειναι τελειως παραλογη.)

 

Bravo---18.4s/565m

Focus---27.8s/860m

i30------26.2s/817m

Leon----17.1s/535m

Auris---25.3s/778m

 

 

Καταναλωση συγκριτικης διαδρομης lt/100Km (σε μια συγκεκριμενη,ιδια διαδρομη που εκαναν ολα τα αυτοκινητα)

Bravo---9.4lt

Focus---9.2lt

i30------8.9lt

Leon----8.0lt

Auris---9.3lt

 

Φρεναρισμα 120-0Km/h

Bravo---55.1m

Focus---54.2m

i30------58.3m

Leon----56.3m

Auris---56.0m

 

αν καποιος θελει να γραψω και καμια παραπανω μετρηση,ας το πει και αν την εχει το περιοδικο ευχαριστως να την γραψω εδω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως είναι πιο... θεμιτο να συγκρίνεις το bravo με το leon. Τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν ενα διαφορετικό προφίλ, με λιγότερο (εως καθόλου) σπορ κινητήρες.

 

Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του leon είναι και η πολύ καλή κατανάλωση. (α ρε tsi:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες.Απλα ολα αυτα τα μοντελα ειναι στην ιδια κατηγορια τιμης.Εκτος των αλλων,αναφερονται και σε αυτο το τοπικ ως υποψηφια προς αγορα.Τα ειχε και ολα μαζι το περιοδικο,οποτε γιαυτο τα εβαλα ολα μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...