doctorkostis Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Καλησπέρα, αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να μας πείς σε ποιό ρεπορτάζ αναφέρεσαι? ty ενδεικτικα http://kitrinos-typos.blogspot.com/2007/11/fiat-bravo-14.html Στο google αν γραψεις "fiat bravo φρενα" θα βρεις κι αλλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 και τελικά πως αποδείχθηκε οτι το ρεπορτάζ ήτανε μουφα και πως το bravo έχει γαμάτα φρένα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Στο λινκ που εγραψα διαβασε τα σχολια απο κατω.Επισης αποδειχτηκε απο τη μυνηση που κερδισε η Fiat για το συγκεκριμενο θεμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Moderators Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 αλήθεια με τα φρένα του τι έγινε; Ο,τι να ναι... Το οτι ενα γερμανικο περιοδικο, το οποιο υποστηριζει ανοιχτα τα γερμανικα αυτοκινητα εκανε τοσο ντορο για το τιποτα, εμενα με εκανε οχι μονο να μη χαλασω την αποψη μου για το Bravo, αλλα να σταματησω τη συνδρομη στο περιοδικο αυτο. Μια χαρα ειναι τα φρενα του. Αν ειχε γινει το παραμικρο στη καθημερινοτητα (και οχι σε "δοκιμες") θα ειχε βουΐξει ο τοπος. Παντως ο 1.4 του Cee'd/i30 (ο ιδιος ειναι), ειναι απο τους πιο δυνατους 1.4 ατμοσφαιρα, και χαριζουν αν οχι καλες επιδοσεις, τουλαχιστον αξιοπρεπεις. Οχι σαν τα 80 του Focus δηλαδη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Στο λινκ που εγραψα διαβασε τα σχολια απο κατω. Τα σχόλια των αναγνωστών; Επισης αποδειχτηκε απο τη μυνηση που κερδισε η Fiat για το συγκεκριμενο θεμα... Η μήνυση της Fiat απορρίφθηκε από το δικαστήριο... τι ακριβώς κέρδισε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Τα σχόλια των αναγνωστών; Η μήνυση της Fiat απορρίφθηκε από το δικαστήριο... τι ακριβώς κέρδισε; Τη φωτογραφία που είχαν βάλει που ήταν από το δισκόφρενο του Bravo την είχες δει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Μόλις την είδα. Τι απάτη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Ποιοτικά πως πάει η εταιρία SEAT? Ποιοτικα μια χαρα ειναι η Seat,μπορει να μην ειναι εντυπωσιακο το Leon στο εσωτερικο του,αλλα σιγουρα ειναι πολυ ποιοτικο. Έχω κόλλημα με τα Ιτάλικά και δεν τα πάω , μετά από μια άσχημη εμπειρία κολλητού μου. Δε λέω ότι είναι όλα χάλια, αλλά και το πως αισθάνεσαι παίζει ρόλο!!Μάλλον θα πάω για το LEON!! Eχουμε και λεμε. Φιλος με φιατακι πουντο, σκουρια στο μηνα. Του ειπαν τις γνωστες π@π@ριες για υγρασια απ το καραβι κτλ..Τωρα στο χρονο εχει πιασει σκουρια σε ολο το σασι. Κολλητος με σεατ Ιμπιζα 8μηνων, τρακαρε και επεσε σε τοιχο με ταχυτητα. Δεν ανοιξαν οι αεροσακοι!!!!!!!! Οταν πηγε το αυτοκινητο για επισκευη του λενε οι τεχνικοι: ''Μα καλα, πως και δεν ανοιξαν? Αφου εχει παρει και τους αισθητηρες απο κατω". Τα συμπερασματα δικα σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Α,καλα τετοια παραδειγματα απειρα απο ολες τις μαρκες.Ολες ομως,καμια εξαιρεση.Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο τετοια περιστατικα.Δεν ειναι αξιοπιστο το δειγμα για να βγαλεις συμπερασμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anterovgaltis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Ας καταθέσω την άποψη μου για το leon. -Ποιότητα εσωτερικού: πολύ καλή σε σχέση με τα παλιότερα seat. Αυτό αφορά βέβαια την αίσθηση καθώς για να κρίνεις την το επίπεδο συναρμολόγησης πρέπει να περάσουν αρκετά km. Όσον αφορά την εμφάνιση του εσωτερικού είναι αρκετα φτωχή σε σχέση με τους ανταγωνιστές του αλλά γούστα είναι αυτά. -Πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης!! -Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ειναι οδηγική του συμπεριφορά που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις σκληρές του αναρτήσεις αλλά και στο πολύ καλό τιμόνι. Βέβαια ίσως αυτό σε δυσκολέψει σε εγκάρσιες ανωμαλίες (η ρύθμιση των αναρτήσεων) των τόσο καλών ελληνικών δρόμων αλλά... επιλογές είναι αυτές. Το αμάξι θα είναι πιο κούτσουρο αν πάρεις την έκδοση με τις 17αρες ζάντες - Κιβώτιο πολύ καλό, καθόλου ασαφές και αρκετά κοντό - Τα φρένα είναι (για το 1.4tsi) μια χαρά. -Μειονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων (πραγματικά πολύ λίγοι) και η περιορισμένη ορατότητα. Ίσως και ο χώρος αποσκευών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Α,καλα τετοια παραδειγματα απειρα απο ολες τις μαρκες.Ολες ομως,καμια εξαιρεση.Δε νομιζω οτι μπορεις να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα απο τετοια περιστατικα.Δεν ειναι αξιοπιστο το δειγμα για να βγαλεις συμπερασμα... Kαλα, δεν το αναφερω ως στατιστικα αξιοπιστο δειγμα για να υποστηριξω οτι ολα τα φιατ εμφανιζουν σκουρια, και οτι σε ολα τα σεατ δε λειτουργουν τα συστηματα ασφαλειας που (χρυσο) πληρωνεις. Απλα καταδεικνυω και στηλιτευω την συμπεριφορα της Φιατ (δεν ειναι τπτ, μην γινεσαι υπερβολικος, απ το καραβι ειναι) που ακομα και σημερα δεν αναγνωριζει το λαθος της, οπως επισης και την εγκληματικη μεταχείριση της επισημης Σεατ, οπου απλα διαπιστωσαν οτι δεν λειτουργησαν οι αισθητηρες και απλα τους αλλαξαν (!). Δηλαδη και να δεχτουμε οτι τα περιστατικα αυτα συμβαινουν σε ολες τις μαρκες (που και παλι η πιθανοτητα να συμβει σε αλλες μαρκες ειναι μικροτερη), η αντιμετωπιση απο την επισημη εταιρια ηταν η χειριστη δυνατη. Θα θελα παντως να συνεβαινε παρομοιο περιστατικο με αεροσακους σε καμια merc, bmw ή αουντι, να βλεπα τοτε τι αποζημιωση θα πληρωναν.. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:19 ---------- Και οσο για το φιλο που ρωταει, για μενα καλυτερα 1000φορες να πας σε ενα i30 η ακομα και γκολφ αν σε παιρνει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Σήμερα κάναμε βόλτα στις αντιπροσωπίες. Το bravo είναι όμορφο με καλό κινητήρα, αλλά fiat με 2 χρόνια εγγύηση; No thanx. Στη seat εκτός του οτι το leon είναι -τελικά- ακριβό για αυτά που προσφέρει, μας έβαλαν καπέλο 700 ευρώ -Άκουσον Άκουσον- για έξοδα μεταφοράς!!!! Αν είναι δυνατόν. Δηλαδή η τιμή που έχει είναι για αυτούς που πηγαίνουν να το πάρουν από την Ισπανία; lol Το focus με πολύ ωραίο και ποιοτικό εσωτερικό, αρκετά καλό εξοπλισμό και καλή τιμή, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Λοιπον,βρηκα σε παλιοτερο τευχος των 4 τροχων(2/09) συγκριτικο μεταξυ Focus 1.6,Hyundai i30 1.6,toyota auris 1.6,leon 1.4 TSI,Bravo 1,4 Tjet 120ps.Γραφω τις κυριοτερες μετρησεις που εγιναν,δωστε προσοχη στις ρεπριζ που ειναι και το κυριο μεγεθος που απασχολει σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης.Στο 0-100 και στο χιλιομετρο μπορει οι διαφορες να ειναι μικρες,αλλα στις ρεπριζ μεγαλωνουν αρκετα.Επισης στο θεμα της καταναλωσης ολα κυμαινονται στα ιδια περιπου επιπεδα. 0-100 km/h -------------80-110km/h με 4η--------120-140km/h με 5η --------------- 0-1000m(s,km/h) Bravo 10.5s--------------- 6.5s------------------------- 6.4s ---------------------------------32.4/158 Focus 11.1s -------------- 8.9s -------------------------11.2s ------------------------------- 33.1/158 i30 10.3s--------------- 9.0s -------------------------10.1s--------------------------------32.0/162 Leon 9.4s-----------------6.4s--------------------------6.7s---------------------------------31.0/165 Auris 10.4s----------------8.7s--------------------------9.2s---------------------------------31.8/165 Προσπερασμα με 3η νταλικας μηκους 18μ που κινειται με 70km/h (χρονος+αποσταση) Bravo---------6.1s/149m Focus---------6.2s/150m i30------------6.6s/158m Leon----------5.9s/144m Auris----------6.3s/153m Προσπερασμα 80-140mk/h με 5η χρονος+αποσταση(κουλη προσπεραση βεβαια,αλλα τα συγκεκριμενα με τουρμπο ειναι 6ταχυτα,οποτε ισως και να μην ειναι τελειως παραλογη.) Bravo---18.4s/565m Focus---27.8s/860m i30------26.2s/817m Leon----17.1s/535m Auris---25.3s/778m Καταναλωση συγκριτικης διαδρομης lt/100Km (σε μια συγκεκριμενη,ιδια διαδρομη που εκαναν ολα τα αυτοκινητα) Bravo---9.4lt Focus---9.2lt i30------8.9lt Leon----8.0lt Auris---9.3lt Φρεναρισμα 120-0Km/h Bravo---55.1m Focus---54.2m i30------58.3m Leon----56.3m Auris---56.0m αν καποιος θελει να γραψω και καμια παραπανω μετρηση,ας το πει και αν την εχει το περιοδικο ευχαριστως να την γραψω εδω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anterovgaltis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Πάντως είναι πιο... θεμιτο να συγκρίνεις το bravo με το leon. Τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν ενα διαφορετικό προφίλ, με λιγότερο (εως καθόλου) σπορ κινητήρες. Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του leon είναι και η πολύ καλή κατανάλωση. (α ρε tsi:-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες.Απλα ολα αυτα τα μοντελα ειναι στην ιδια κατηγορια τιμης.Εκτος των αλλων,αναφερονται και σε αυτο το τοπικ ως υποψηφια προς αγορα.Τα ειχε και ολα μαζι το περιοδικο,οποτε γιαυτο τα εβαλα ολα μαζι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.