jimarass Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Παιδιά το ford focus 1.4 είναι πολύ καλό αμάξι αλλά με προβληματίζει ότι είναι μόνο 80 άλογα. Τι λέτε? Μήπως να προτιμήσω το i30 1.6 που είναι στα ίδια λεφτά και έχει 122 άλογα?
doctorkostis Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 To focus 1.4 καλο,χρυσο αλλα ειναι ταφος.Ολα τα μικρομεσαια με 80 αλογα ετσι ειναι.Το i30 θα ειναι σαφως πιο γρηγορο,αλλα θα ξαναγραψω κατι που εχω πει και παλιοτερα εδω μεσα.Προτιμηστε αυτοκινητα με λιγα κυβικα και τουρμπο.Οι ροπες τους και η ενεργητικη ασφαλεια σε συνδυασμο με την ευκολια χρησης δε συγκρινονται. Σε αυτη την κατηγορια παιζει το Bravo 1.4 Tjet και το Leon 1.4 TSI.Οι διαφορες στις ρεπριζ με τα 1600αρια ατμοσφαιρικα του ανταγωνισμου ειναι χαωδης,παρολο που ονομαστικα εχουν τα ιδια αλογα...
jimarass Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 ΝΑι αλλά έχω όριο τα 16000! Και το huyndai έχει καλό κινητήρα και είναι τούμπανο στα extra.....
doctorkostis Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Και το Leon και το Bravo ειναι μεσα στα χρηματα που εχεις ως οριο.Πριν ενα μηνα πηρα προσφορα για το Bravo 150ps απο αντιπροσωπεια με 17 χιλιαρικα,εγω σου προτεινα αυτο με τα 120 αλογα.Το Leon το 1.8 ξεκιναει απο τα 15500,οποτε το 1.4 ειναι αρκετα χαμηλοτερα. Στις τιμες που βλεπεις στο νετ υπολογισε οτι η σεατ κανει εκπτωση 10% στην τιμη λιανικης μετα τη μειωση του ΕΕΤ και η φιατ κανει εκπτωση περιπου 2000€.Περνα μια βολτα απο τις αντιπροσωπειες να δεις και μονος σου.Ειδικα στις εκδοσεις σπορτ και τα δυο ειναι πληρη σε εξοπλισμο και σκιζουν απο επιδοσεις...
agpr Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Έχω το 1.6 με τα 115 άλογα και σε ό,τι αφορά τον κινητήρα θα το χαρακτήριζα απλώς αξιοπρεπές. Το 1.4 δεν θα το αγόραζα σε καμμία περίπτωση για τους λόγους που ο doctorkostis αναφέρει. 80 ίπποι στα 1.300 κιλά είναι αναλογία που θα έπρεπε να να κηρυχθεί παράνομη. Θα συμφωνήσω πως τα bravo και leon είναι σαφώς καλύτερες επιλογές.
jimarass Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 To focus 1.4 καλο,χρυσο αλλα ειναι ταφος.Ολα τα μικρομεσαια με 80 αλογα ετσι ειναι.Το i30 θα ειναι σαφως πιο γρηγορο,αλλα θα ξαναγραψω κατι που εχω πει και παλιοτερα εδω μεσα.Προτιμηστε αυτοκινητα με λιγα κυβικα και τουρμπο.Οι ροπες τους και η ενεργητικη ασφαλεια σε συνδυασμο με την ευκολια χρησης δε συγκρινονται.Σε αυτη την κατηγορια παιζει το Bravo 1.4 Tjet και το Leon 1.4 TSI.Οι διαφορες στις ρεπριζ με τα 1600αρια ατμοσφαιρικα του ανταγωνισμου ειναι χαωδης,παρολο που ονομαστικα εχουν τα ιδια αλογα... Πήγα και είδα σήμερα το LEON 1.4 STYLE και μου άρεσε πολύ. Μοθ είπαν πως βγαίνει τώρα καινούριο με facelift και αν το παραγείλω τώρα θα το έχω. Επίσης μου είπε πως έχει 135 άλογα ενώ στο site αναφέρει 125. Είδα πάλι και το ceed όπου είναι και αυτό ωραίο αλλά λιγότερο ποιοτικό εσωτερικά και φαντάζομαι με χειρότερο κινητήρα, αν και 109 άλογα. Δεν ξέρω , έχω μπερδευτεί. Το Αξίζει να θυσιάσω ηλιοροφή και δέρμα του ceed για τα 125 άλογα και την καλύτερη ποιότητα του Leon? Ποιοτικά πως πάει η εταιρία SEAT?
doctorkostis Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Προσωπικα θα θυσιαζα δερμα και ηλιοροφη για ενα γρηγοροτερο και καλυτερο αυτοκινητο.Αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα του καθενος...Αν και για να τα συγκρινεις με το Ceed πρεπει να το συγκρινεις με το 1.6 που εχουν περιπου τα ιδια αλογα.Βεβαια παλι το τουρμπο κερδιζει ανετα... Ποιοτικα μια χαρα ειναι η Seat,μπορει να μην ειναι εντυπωσιακο το Leon στο εσωτερικο του,αλλα σιγουρα ειναι πολυ ποιοτικο.Το facelift ειναι ακομα καλυτερο στο εσωτερικο του.Αυτα που σου ειπαν για τα αλογα μαλλον ειναι κοντα στην αληθεια γιατι σε δυναμομετρηση απο τους 4τροχους το Leon εβγαλε περιπου 125 αλογα στον τροχο,που σημαινει οτι εχει πανω απο 130...Μολις βρω το τευχος(που ειχε ενα μεγαλο συγκριτικο σε αυτη την κατηγορια) θα γραψω και για επιταχυνσεις και ρεπριζ. Το Fiat Bravo ειναι ακομα πιο ομορφο απο το Leon(παλι προσωπικη γνωμη) και περιπου στα ιδια σε κινητηρα και οδικη συμπεριφορα.Κανε ενα κοπο και δεστο και αυτο,μπορει να σου αρεσει και σενα.
jimarass Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Προσωπικα θα θυσιαζα δερμα και ηλιοροφη για ενα γρηγοροτερο και καλυτερο αυτοκινητο.Αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα του καθενος...Αν και για να τα συγκρινεις με το Ceed πρεπει να το συγκρινεις με το 1.6 που εχουν περιπου τα ιδια αλογα.Βεβαια παλι το τουρμπο κερδιζει ανετα... Ποιοτικα μια χαρα ειναι η Seat,μπορει να μην ειναι εντυπωσιακο το Leon στο εσωτερικο του,αλλα σιγουρα ειναι πολυ ποιοτικο.Το facelift ειναι ακομα καλυτερο στο εσωτερικο του.Αυτα που σου ειπαν για τα αλογα μαλλον ειναι κοντα στην αληθεια γιατι σε δυναμομετρηση απο τους 4τροχους το Leon εβγαλε περιπου 125 αλογα στον τροχο,που σημαινει οτι εχει πανω απο 130...Μολις βρω το τευχος(που ειχε ενα μεγαλο συγκριτικο σε αυτη την κατηγορια) θα γραψω και για επιταχυνσεις και ρεπριζ. Το Fiat Bravo ειναι ακομα πιο ομορφο απο το Leon(παλι προσωπικη γνωμη) και περιπου στα ιδια σε κινητηρα και οδικη συμπεριφορα.Κανε ενα κοπο και δεστο και αυτο,μπορει να σου αρεσει και σενα. Έχω κόλλημα με τα Ιτάλικά και δεν τα πάω , μετά από μια άσχημη εμπειρία κολλητού μου. Δε λέω ότι είναι όλα χάλια, αλλά και το πως αισθάνεσαι παίζει ρόλο!! Μάλλον θα πάω για το LEON!!
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 Δημοσ. 27 Μαΐου 2009 To κακό είναι οτι ο turbo κινητήρας της vw καίει λάδι και για το bravo δεν διαβάζουμε τις καλύτερες κριτικές.. αλήθεια με τα φρένα του τι έγινε; ps. το bravo το δίνουν με 5 χρόνια εγγύηση.
DarkOrion Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Προτιμηστε αυτοκινητα με λιγα κυβικα και τουρμπο.Οι ροπες τους και η ενεργητικη ασφαλεια σε συνδυασμο με την ευκολια χρησης δε συγκρινονται. Ενεργητική ασφάλεια? Τι ακριβώς εννοείς με αυτόν τον όρο? Δεν τον έχω πολυκαταλάβει και τον ακούω πολύ συχνά... Τώρα, επί του θέματος, τα 80 HP είναι λίγα, ειδικά για αυτοκίνητο 1300kg. Αυτό το λέω σαν γενική εικόνα, δεν ξέρω κάτι για το κάθε ένα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Εκτός όμως από τον κινητήρα, το αυτοκίνητο έχει και άλλα πράγματα που πρέπει να προσέξεις, και στα οποία ο περισσότερος κόσμος δεν δίνει σημασία. Επίσης, επειδή δίνεις μεγάλη βαρύτητα στον κινητήρα, καλό θα ήταν να δεις και τα διαγράμματα ροπής/ιπποδύναμης-στροφών του κινητήρα. Για παράδειγμα, είχα οδηγήσει ένα ιταλικό ενός φίλου μου, πάνω κάτω στα ίδια άλογα με το δικό μου (γαλλικό). Ε, το δικό του κάτω από τις 3500 rpm ήταν ψόφιο, ενώ το δικό μου μια χαρά τραβάει ακόμα και στις 2000 rpm...
doctorkostis Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Ενεργητική ασφάλεια? Τι ακριβώς εννοείς με αυτόν τον όρο? Δεν τον έχω πολυκαταλάβει και τον ακούω πολύ συχνά... Η ενεργητικη ασφαλεια περιλαμβανει ολα τα συστηματα ενος αυτοκινητου που θα βοηθησουν τον οδηγο του να αποφυγει ενα τρακαρισμα.Δηλαδη δυναμη κινητηρα για να κανει προσπεραση στον ελαχιστο χρονο,δυνατα φρενα με σωστο ABS,καλα κρατηματα και σωστη οδικη συμπεριφορα.Ειναι εξισου σημαντικη με την παθητικη ασφαλεια. Για τα φρενα του μπραβο που ανεφερε καποιος,εχει αποδειχθει οτι το ρεπορταζ ηταν ΜΟΥΦΑ του autotriti το οποιο ειχε φωτογραφησει φρενα απο γιαπωνεζικο 15ετιας.Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν εχει απολυτως κανενα προβλημα με τα φρενα του,το εχω οδηγησει σε τεστ ντραιβ και ηταν πολυ δυνατα. Οι κινητηρες της vw σαφως και δεν καινε λαδι,τουλαχιστον οχι παραπανω απο οποιοδηποτε τουρμπο το οποιο σε συνθηκες σκισιματος εχει το δικαιωμα να καψει λιγα ml λαδι.Αν εχει ακουστει κατι για καποιον κινητηρα δεν ισχυει για ολους.Μην τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι.... Το κολλημα υπερ η κατα μιας εταιριας το καταλαβαινω ως ενα βαθμο.Τα πραγματα ομως στις αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αλλαξει απο τα παλιοτερα χρονια.Και να εχετε στα υποψιν σας οτι ολα τα αυτοκινητα σπανε και χαλανε.Επιμενω στο να ριξεις απλα μια ματια στο μπραβο,και να σκεφτεις το συγκριτικα φτηνοτερο σερβις της φιατ....
DarkOrion Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δηλαδη δυναμη κινητηρα για να κανει προσπεραση στον ελαχιστο χρονο.... Και πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο με λίγα κυβικά και turbo να το πετυχαίνει αυτό? Αν κατάλαβα καλά, αυτό είπες. Αυτό όμως είναι εξορισμού αντίθετο με αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Το turbo καθυστερεί να βγάλει την ισχύ του κινητήρα, πρέπει οι στροφές να φτάσουν ψηλά για να πάρει μπρος...
doctorkostis Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Και πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο με λίγα κυβικά και turbo να το πετυχαίνει αυτό? Αν κατάλαβα καλά, αυτό είπες. Αυτό όμως είναι εξορισμού αντίθετο με αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Το turbo καθυστερεί να βγάλει την ισχύ του κινητήρα, πρέπει οι στροφές να φτάσουν ψηλά για να πάρει μπρος... Αυτο ισχυε στα τουρμπο προ δεκαπενταετιας τουλαχιστον,πλεον τα τουρμπο μπαινουν απο τις 1500 στροφες και αποδιδουν το 90% της μεγιστης ροπης απο τις 2000 στροφες.Επισης εξυπακουεται οτι δε θα πας να ξεκινησεις προσπεραση με 1500 στροφες,απλα με το τουρμπο δε θα χρειαστει κατεβασμα γιατι "τραβανε" γερα(μεγαλη ροπη) απο 2000-2500 στροφες...
sigamhsoupw Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Για τα φρενα του μπραβο που ανεφερε καποιος,εχει αποδειχθει οτι το ρεπορταζ ηταν ΜΟΥΦΑ του autotriti το οποιο ειχε φωτογραφησει φρενα απο γιαπωνεζικο 15ετιας... Καλησπέρα, αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να μας πείς σε ποιό ρεπορτάζ αναφέρεσαι? ty
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.