tseroki Δημοσ. 25 Μαΐου 2009 Δημοσ. 25 Μαΐου 2009 εχω ενα laptop hp dv5 1199 kαι εναν εkτυπωτη hp 6540 λειτουργικο windows vista home premium το προβλημα ειναι οτι συνδεσα το usb του εκτυπωτη στο laptop το ειδε αρχισε να εγκαθιστα τον driver που υποτιθεται οτι βρηκε και μου εδειξε οτι εγινε επιτυχης. στην συνεχεια προσπαθησε να κανει εγκατασταση μια αγνωστη συσκευη (δεν εχω αλλη συσκευη)η οποια ηταν ανεπιτυχης. οταν ανοιγω στον πινακα ελεγχου εκτυπωτες δεν υπαρχει κανεις εγκατεστημενος και οταν παταω προσθηκη εκτυπωτη μου βγαζει το εξης μηνυμα τα windows δεν μπορουν να ανοιξουν το παραθυρο "προσθηκη εκτυπωτη".η υπηρεσια ουρας του τοπικου εκτυπωτη δεν εκτελειται.επανεκκινηστε την υπηρεσια ουρας η ξεκινηστε παλι τον εκτυπωτη οτι και να κανω μου βγαζει το ιδιο μηνυμα. απο τοτε μολις ξεκιναω το pc προσπαθει συνεχεια να εγκαταστησει αγνωστη συσκευη χωρις να εχω συνδεδεμενη καμμια συσκευη (ουτε τον εκτυπωτη) pls help
ChangeAllNow Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Αν δεν έχεις κάνει σωστά την εγκατάσταση, δες τον οδηγό της HP : http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01655752&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=2093&product=357211, καθώς απίσης και το διαγνωστικό της : ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software10/COL21389/mp-56143-3/IJS_PDU0104_NN_W32_U_WW.exe. Αν υπάρχει οδηγός corrupted δες γιά απεγκατάστασή του : http://members.shaw.ca/bsanders/CleanPrinterDrivers.htm . Από την MS : http://support.microsoft.com/kb/933454
tseroki Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 ισως αυτο βοηθησει Η υπηρεσία Ουρά εκτύπωσης δεν έχει ξεκινήσει Microsoft Windows [Έκδοση 6.0.6001] Πνευματικά δικαιώματα © 2006 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. C:\Users\Michail>net stop spooler Η υπηρεσία Ουρά εκτύπωσης δεν έχει ξεκινήσει. Περισσότερη βοήθεια είναι διαθέσιμη πληκτρολογώντας NET HELPMSG 3521. C:\Users\Michail>net start spooler Παρουσιάστηκε το σφάλμα συστήματος 5. Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση. C:\Users\Michail>net helpmsg 3521 Η υπηρεσία *** δεν έχει ξεκινήσει ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:36 ---------- ενεργοποιησα το print spooler απο τις υπηρεσιες και το προβλημα λυθηκε τελικα ηταν απλο. ευχαριστω πολυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.