Προς το περιεχόμενο

Κυνόδοντας και Ελληνικό Κινηματογραφικό Κατεστημένο


slipknot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

The Washington Post

 

Honey, I stunted the kids

By Stephanie Merry

Friday, February 11, 2011

 

It doesn’t take long to realize something is amiss with the family at the center of the genre-defying Greek film “Dogtooth.”

 

The three children, oblivious hostages on their parents’ estate, occupy a world in which zombie means “little yellow flower,” stickers are a form of currency, women give birth to dogs and licking a keyboard translates to something that shouldn’t be discussed in polite company. If it all sounds amusing, it is — at times. It’s also cringe-inducing, disturbing, thought-provoking and a little scarring.

 

Which isn’t to say this Oscar nominee for Best Foreign Language Film is bad so much as bizarre in that art-house kind of way. It should be noted, however, that the easily offended, proper or genteel moviegoers among us should stay far, far away from this film. Traditional family values are wholeheartedly rejected.

 

The nameless father — the only one allowed to leave the estate — and mother appear to be conducting a sick social experiment. As far as the teenage kids know, they can leave the house only once they lose one of their canine teeth (hence the title), which means their understanding of the world is dictated by the often erroneous pearls of wisdom their parents dispense. This keeps the kids in a somewhat childlike state, but it doesn’t eradicate violent acting-out or sexual urges, which is why Dad brings home a security guard from work, who moonlights as a prostitute, to fulfill his son’s needs.

 

The movie’s peculiarities extend far beyond the story line, however. Quirky, clipped dialogue consists mainly of non sequiturs, while the soundtrack sporadically stops and starts; the acting is deadpan and the characters are monotone. Director Yorgos Lanthimos holds static shots for extended periods, so that the action moves in and out of the field of view. Heads disappear when someone stands up, bodies vanish when a character bends down. Much of this seems to reinforce the feeling that, like the kids in the movie, the viewer is privy only to certain things, which are deliberately predetermined.

 

Of course, what the audience sees is more than enough. Even simple acts, such as cutting one’s toenails or rinsing with mouthwash, begin to take on a sinister aura. A hot shower may really hit the spot after the closing credits.

 

But even a good lather won’t wash away some of the film’s unshakable images, including one scene of self-inflicted violence so troubling it makes Natalie Portman’s “Black Swan” cuticle savagery look like a paper cut. It’s more than shock value that makes “Dogtooth” a memorable film, though. It’s a movie that makes you think, even if those thoughts consist mainly of reevaluating the definition of family dysfunction.

 

Contains nudity, explicit sexual situations, language, troubling content and violence enacted upon siblings, selves and animals.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 719
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Kαλα μετα απο αυτο, χαλαραουτα το πηραμε.Κανενα προγνωστικο δεν εχει πεσει μεσα την τελευταια 5ετια στην κατηγορια! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Σε λιγες ωρες θα ξερουμε.Αντε μια θερμη καλη επιτυχια στον Κυνοδοντα που φερνει την Ελλαδα στην τελετη των Οσκαρ κ ελπιζουμε με το αγαλματιδιο να πηγαινει στην Ελλαδα...

Will Dogtooth win the Foreign Language Film Oscar this year?

http://www.quora.com/Will-Dogtooth-win-the-Foreign-Language-Film-Oscar-this-year

 

http://www.winnipegfreepress.com/arts-and-life/entertainment/movies/predicting-foreign-language-film-category-tricky-science-say-oscar-pundits-116873188.html

Δημοσ.

Καλα μιλαμε σε περιπτωση που δεν το παρουμε θα βγει το μισο φορουμ κ θα με κραζει!

 

Ηρεμηστε ομως,θα το σηκωσουμε το τιμημενο!!

 

 

εννοειται.ας ειναι καλα το ΔΝΤ. :devil:

Δημοσ.

Άμα το πάρει ο Λάνθιμος και κάνει το ίδιο, μπορεί να ξαναδώ την ταινία του με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή. Αν τον δω να πανηγυρίζει πάλι...

 

Ποιος Έλληνας πέταξε το Όσκαρ του στα σκουπίδια;

 

Ο Μάνος Χατζιδάκις δεν πήγε ποτέ να παραλάβει το βραβείο του, αρνούμενος να αποδεχθεί τη σημασία του θεσμού.

 

Στα μέσα της δεκαετίας του 1970, o Μάνος Χατζιδάκις κάποια στιγμή και χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς πέταξε το Οσκαρ στον κάδο απορριμμάτων.

 

Σήμερα, το Οσκαρ βρίσκεται σε βιτρίνα, με την πλάτη γυρισμένη στον θεατή και με «συνοδό» έναν Καραγκιόζη - μια σημειολογική πρωτοβουλία του κ. Γιώργου Χατζιδάκι, γιού του αείμνηστου συνθέτη.

 

Πηγή: http://www.cosmo.gr/ArtsEnt/311873.html

Δημοσ.

Σιγά μην συγκρίνουμε τα όσκαρ με τον Χατζιδάκι.

 

Οι μέτριοι άνθρωποι ας χαρούν όσο θέλουν. Οι άνθρωποι που είναι στο επίπεδο του Χατζιδάκι, ξέρουν τι συμβαίνει και δε παραμυθιάζονται από γραβάτες και λεφτά.

 

By the way, το να χαρακτηρίζεις το Χατζιδάκι, χαρακτηρίζει εσένα. Όχι τον Χατζιδάκι.

 

ΥΓ. Πρέπει άραγε να θυμίσω ξανά ότι έχει πάρει όσκαρ η Γκουίνεθ Πάλτροου για τον Ερωτευμένο Σέξπιρ; Άκου κομπλάρας ο Χατζιδάκις για έναν θεσμό που έχει δείξει επανειλημμένα πόσο γελοίος είναι.

Δημοσ.

ο Λανθιμος δεν ειχε πει πως δεν θα παει στα Οσκαρ; διοτι τελικα κατεβηκε στην Αμερικη για να παρουσιαστει.

η δεν ειπε ποτε κατι τετοιο;

Δημοσ.

Κομπλαρας αρα ο Χατζιδακις.

 

Ο μεσος μη επαρμενος ανθρωπος πιστευω θα χαρει για μια νικη στα Οσκαρ

 

Πφφφ... Και σε εκτιμούσα.

Δημοσ.

Κομπλαρας αρα ο Χατζιδακις.

 

Ο μεσος μη επαρμενος ανθρωπος πιστευω θα χαρει για μια νικη στα Οσκαρ

 

 

ξερεις ποιο ειναι το θεμα; πως αν το παρει το οσκαρ η ελλαδα,θα συμβει οτι εγινε με το ευρωπαικο και τους Ολυμπιακους:

το καθε λαμογιο και απατεωνας ,απο δημοσιογραφο μεχρι πολιτικο,θα βρει την ευκαιρεια να εκμεταλλευτεί το συγκεκριμενο γεγονος προκειμενου να ικανοποιησει το

οποιαδηποτε συμφερον του.

Με αποτελεσμα αντι να ειναι η βραβευση αυτη μια αφορμη για να δει ο κοσμος ποσο σαπιος ειναι ο χωρος του κινηματογραφου στην ελλαδα κυριως εξατιας

της πολιτικης ανυρπαξιας,θα κανιβαλλιστει απο τα ΜΜΕ και θα χρησιμοποιηθει απο τους πολιτικους για την πατριωτικη ανυψωση των ελληνων απροσανοτολιζοντας τους απο τα πραγματικα

προβληματα του ελληνικου σινεμα και οχι μονο.

 

και για μενα αυτο ειναι πολυ σοβαροτερο θεμα απο το αν αξιζει η οχι να παρει το οσκαρ ο Λανθιμος.

Δημοσ.

Πρέπει να πάρει το όσκαρ για να χαρεί την τόση προβολή που της έκανε ο τοξοβόλος -πρέπει να εργάστηκε περισσότερο κι από τον ίδιο το λάνθιμο- αλλά και να τη δει μετά ο μέσος έλληνας και να απολαύσει το αριστούργημα που στείλαμε.

 

Σκέτος μαρκήσιος ντε σαντ έγινα :devil: :devil:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...