Nfountou Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Με το που πηρα που λέτε το ολοκαίνουριο Sony Vaio VGN-FW31M, με τα πολύ καλα χαρακτηρηστικα του (25w P8600 cpu, 500gb hdd (αν και στις 4200rpm) 4gb ram 16,4 οθόνη 2 χρονια εγγύηση) είχα το εξής πρόβλημα: Σε όποια επιφάνεια και αν το τοποθέτησα το λαπτοπ κουνιόταν!!! Τα ποδαράκια του τα κοίταξα 100 φορες και ήταν στη θέση τους και στο ίδιο μήκος. Μπορείτε να το δείτε και στο παρακάτω video: Έχει δεί κανείς σας παρόμοια περίπτωση; Το γύρισα πίσω στο e-shop.gr απ΄οπου και το αγορασα και μου είπαν οτι θα πρέπει να γυρίσει αντιπροσωπία (θα κάνει 10-15 μέρες) για να δούν αν θα το καλύψει η εγγύηση... Μα είναι λογικά πράγματα αυτά για καινούριο laptop;
Tigran Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Έτσι όπως το έγραψες, περίμενα να δω στο βιντεάκι ξαφνικά το laptop να πηγαίνει προς κάποια πλευρά Κανονικά θα έπρεπε να στο αλλάξουν απευθείας. Τι πάει να πει "να δούμε αν το καλύπτει η εγγύηση"; Αθάνατο eshop!
hasiotis_john Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Φίλε ΚΑΚΩΣ δεν απαίτησες να το πάρεις νωρίτερα, ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω!!!! Εξάλλου στο site γράφει ότι έχει την Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) DOA 7 ημερών Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: * Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του * Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ * Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου * Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή * Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη
Nfountou Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Φίλε ΚΑΚΩΣ δεν απαίτησες να το πάρεις νωρίτερα, ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω!!!!Εξάλλου στο site γράφει ότι έχει την Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) DOA 7 ημερών Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: * Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του * Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ * Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου * Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή * Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη το γνωρίζω... μου είπαν οτι επειδή δεν μπορούσαν να κρίνουν αν αυτο θεωρείτε βλάβη για αυτό το έστειλαν στην αντιπροσωπια... μια που το έψανχνα όμως βρήκα αυτο εδω: Ελαττωματικό προϊόν, είναι αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισής του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού.(άρθρο 6 «Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44) στο παρακάτω λινκ: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=191317
notissfak Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μπορώ να καταλάβω τι σοι εγγυήσεις,χαρτιά,υπογραφές χριάζονται!!!! Δηλαδή ποιος λογικός άνθρωποσ θα το δει κ θα ζητήσει χαρτιά κ οτι άλλο...ξέρω πως δουλεύουν οι εταιρείες αλλά σε μερικά πράγματα δεν υπάρχουν διαδικασίες...ή δεν θα έπρεπε τουλάχιστον...γνώμη μου..
Nfountou Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 μετα απο τοσο λιγο καιρο τελικα το eshop απαντησε! Το laptop επιστρεφεται! δεν βρεθηκε προβλημα ειπε η sony! τέλεια! Τι πως κουτσαινει λιγο βρε αδερφε; μια χαρα ειναι! βαλε ενα κομματι χαρτι...
haHa Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Παρε κατευθειαν την sony , ειναι αρκετα εξυπηρετικοι, ισως βγαλεις ακρη.
lagoudakis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 οπως το βλεπω λογικα το προβλημα πρεπει να ειναι σε καποιο λαστιχακι απο τα 4(ειναι πιο κοντο)απλα το θεμα ειναι αισθητικο,να σου πω την αληθεια και εμενα θα με ενοχλουσε
nick#18 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 μα δεν ειναι απλα θα σε ενοχλει...ουτε να γραψεις στο πληκτρολογιο δεν μπορεις....θα κουνιετε ολο...
lagoudakis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 για αυτο θα με ενοχλουσε λεω,η λυση δεν ειναι να βαλεις ενα χαρτακι,κριμα ειναι,καινουργιο μηχανημα πηρε ο ανθρωπος,καλυτερα οπως ειπε και ενα αλλο παιδι να μιλησει με την σονυ,πιθανοτατα με ενα αλλο λαστιχακι ολα να ειναι οκ
21century Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Μπορει να ειναι θέμα των πλαστικών ή καποιο ελλατωματικό υλικό, σε κάθε περίπτωση εξαρταται απο την παρτίδα και καλυπτεσαι παντως απο την εγγυηση οτι κι αν συμβει...
Nfountou Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 λαστιχακι δεν ειναι σε καμια περιπτωση... το ειδα 100 φορες, ας δουμε και την επισημη απαντηση της sony, παντως ο δικηγορος εδω ετοιμαζει ηδη τα "χαρτια"... Θα παρω και τη σονυ να δουμε τι θα πουν. Παντος απο οτι ειπε το eshop στελνουν πισω το ιδιο. Μαλιστα τη μια μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα και την αλλη που πηρα οτι η σονυ το εφτιαξε. Μα πως το εφτιαξε αυτο το πραγμα; Επισης... ακομα και να το εφτιαξε γιατι δεν μου το αλλαξε εφοσον το εστειλα μεσα στο διαστημα των 7 ημερων; μα καλα την παλευουν; (eshop/sony)
hasiotis_john Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 λαστιχακι δεν ειναι σε καμια περιπτωση... το ειδα 100 φορες, ας δουμε και την επισημη απαντηση της sony, παντως ο δικηγορος εδω ετοιμαζει ηδη τα "χαρτια"...Θα παρω και τη σονυ να δουμε τι θα πουν. Παντος απο οτι ειπε το eshop στελνουν πισω το ιδιο. Μαλιστα τη μια μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα και την αλλη που πηρα οτι η σονυ το εφτιαξε. Μα πως το εφτιαξε αυτο το πραγμα; Επισης... ακομα και να το εφτιαξε γιατι δεν μου το αλλαξε εφοσον το εστειλα μεσα στο διαστημα των 7 ημερων; μα καλα την παλευουν; (eshop/sony) Με το συμπάθιο φίλε , αλλά εδώ αλλάζουν μητρικές , οθόνες , μπαταρίες , αντιγραφικά , σκληρούς δίσκους. ... και θα κολλήσουν σε ένα λαστιχάκι?????? Εγώ νομίζω ότι το ένα λαστιχάκι είναι πιο μέσα από όλα τα άλλα!!!! Μα μόνο τα έξοδα αποστολής να πάει και να έρθει εκεί που το έστειλαν το laptop ... θα βάζανε 8000 λαστιχάκια! Για να σου απάντησε η ίδια η Sony ότι δεν έχει τίποτα .. τότε κάτι άλλο παίζει! Ή τα καμάρια του e-shop , σε δούλεψαν και ΔΕΝ το έστειλαν καθόλου... Ή το έστειλαν και δεν τους είπαν καν το πρόβλημα ,οπότε οι τεχνικοί της sony το άνοιξαν και είδαν ότι δουλεύει μια χαρά! Ή δεν έχει τίποτα το laptop και είναι στραβό το τραπεζάκι σου ... ... Αλλά πέρα από αυτό ρε συ , γιατί τέτοια ταλαιπωρία ... τόσο καιρό χωρίς laptop , τόσο τρέξιμο , δικηγόρους, έξοδα , άγχος , νεύρα ...!! ΕΝΤΑΞΕΙ , δεν είναι και τόσο σοβαρό το πρόβλημα (αν έχει) , βγάλε το λαστιχάκι και ξανακόλλα το... τραβηγμένο λίγο πιο έξω! Φέρτο να στο κάνω εγώ τσάμπα και θα γίνει τέλειο! Να μου πεις , είναι κάτι καινούργιο και έχεις την απαίτηση να είναι τέλειο ... ΣΥΜΦΩΝΩ εν μέρη .. αλλά εντάξει , είναι κάτι που το έχω δει σε πολλές συσκευές που έχουν από κάτω λαστιχένιες βάσεις! 1 στις 10 έχουν μια μικρή απόκλιση , άλλες φορές φαίνεται και άλλες όχι! Εσύ ήσουν ο "τυχερός"!! Και αυτοί στην SONY τι νομίζεις πως θα κάνουν ... θα στο αλλάξουν όλο το laptop???... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!! Θα το ξεκολλήσει κάποιος και θα το κολλήσει καλύτερα με μια καλή κόλα! Και όλο αυτό θα πάρει 1 λεπτό το πολύ! Μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό ... υπάρχουν και άλλα σοβαρότερα που μπορεί να σου συμβούν και μετά να δεις... Με όλη την καλή διάθεση στα λέω φίλε !!! Υ.γ. καλή επιτυχία και ΚΟΥΡΑΓΙΟ σου εύχομαι με όλο το γεγονός , θα τραβήξει μάλλον πολύ η ιστορία !!! Ενημέρωσε μας στο τέλος ... Υ.γ. 2 Εγώ να φανταστείς , πήρα πρόσφατα μια βάση για laptop - αρκετά ακριβή θα έλεγα - και είδα κάτι αντίστοιχο με το "παραπάτημα" που λες! Κάποιο λαστιχακι ήταν πιο μέσα και το έφτιαξα σε ένα λεπτό! Μάλιστα , αν τραβήξεις ένα λαστιχάκι , θα δεις ότι είναι κολλημένο με κόλα ... και μάλιστα όχι καλής ποιότητας! Πάντως αν δεν είναι το λαστιχάκι το πρόβλημα και είναι "κακοτεχνία" όλου του κουτιού του laptop ... τότε καλά κάνεις και το προχωράς και μάλιστα "βάρα" τους αλύπητα!!!
Nfountou Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Με το συμπάθιο φίλε , αλλά εδώ αλλάζουν μητρικές , οθόνες , μπαταρίες , αντιγραφικά , σκληρούς δίσκους. ... και θα κολλήσουν σε ένα λαστιχάκι??????Εγώ νομίζω ότι το ένα λαστιχάκι είναι πιο μέσα από όλα τα άλλα!!!! Μα μόνο τα έξοδα αποστολής να πάει και να έρθει εκεί που το έστειλαν το laptop ... θα βάζανε 8000 λαστιχάκια! Για να σου απάντησε η ίδια η Sony ότι δεν έχει τίποτα .. τότε κάτι άλλο παίζει! Ή τα καμάρια του e-shop , σε δούλεψαν και ΔΕΝ το έστειλαν καθόλου... Ή το έστειλαν και δεν τους είπαν καν το πρόβλημα ,οπότε οι τεχνικοί της sony το άνοιξαν και είδαν ότι δουλεύει μια χαρά! Ή δεν έχει τίποτα το laptop και είναι στραβό το τραπεζάκι σου ... ... Αλλά πέρα από αυτό ρε συ , γιατί τέτοια ταλαιπωρία ... τόσο καιρό χωρίς laptop , τόσο τρέξιμο , δικηγόρους, έξοδα , άγχος , νεύρα ...!! ΕΝΤΑΞΕΙ , δεν είναι και τόσο σοβαρό το πρόβλημα (αν έχει) , βγάλε το λαστιχάκι και ξανακόλλα το... τραβηγμένο λίγο πιο έξω! Φέρτο να στο κάνω εγώ τσάμπα και θα γίνει τέλειο! Να μου πεις , είναι κάτι καινούργιο και έχεις την απαίτηση να είναι τέλειο ... ΣΥΜΦΩΝΩ εν μέρη .. αλλά εντάξει , είναι κάτι που το έχω δει σε πολλές συσκευές που έχουν από κάτω λαστιχένιες βάσεις! 1 στις 10 έχουν μια μικρή απόκλιση , άλλες φορές φαίνεται και άλλες όχι! Εσύ ήσουν ο "τυχερός"!! Και αυτοί στην SONY τι νομίζεις πως θα κάνουν ... θα στο αλλάξουν όλο το laptop???... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!! Θα το ξεκολλήσει κάποιος και θα το κολλήσει καλύτερα με μια καλή κόλα! Και όλο αυτό θα πάρει 1 λεπτό το πολύ! Μην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό ... υπάρχουν και άλλα σοβαρότερα που μπορεί να σου συμβούν και μετά να δεις... Με όλη την καλή διάθεση στα λέω φίλε !!! Υ.γ. καλή επιτυχία και ΚΟΥΡΑΓΙΟ σου εύχομαι με όλο το γεγονός , θα τραβήξει μάλλον πολύ η ιστορία !!! Ενημέρωσε μας στο τέλος ... Υ.γ. 2 Εγώ να φανταστείς , πήρα πρόσφατα μια βάση για laptop - αρκετά ακριβή θα έλεγα - και είδα κάτι αντίστοιχο με το "παραπάτημα" που λες! Κάποιο λαστιχακι ήταν πιο μέσα και το έφτιαξα σε ένα λεπτό! Μάλιστα , αν τραβήξεις ένα λαστιχάκι , θα δεις ότι είναι κολλημένο με κόλα ... και μάλιστα όχι καλής ποιότητας! Πάντως αν δεν είναι το λαστιχάκι το πρόβλημα και είναι "κακοτεχνία" όλου του κουτιού του laptop ... τότε καλά κάνεις και το προχωράς και μάλιστα "βάρα" τους αλύπητα!!! Με το συμπαθιο φιλε, εσυ που τα χεις για πεταμα μη δινεις σημασια και κρατα οτι σου δινουν το οποιο δεν εχει περασει απο σωστο ποιοτικο ελεγχο. Τη δουλεια μου εχω να την κανω με αλλα μηχανακια και τα νευρα μου ειναι μια χαρα. Δεν ειναι λαστιχακι ουτε το τραπεζι ειναι στραβο (το video προφανως δεν το ειδες), εκτος και αν και τα 15 τραπεζια που το εβαλα ηταν στραβα. Το προβλημα το εντοπισε και το eshop και το εστειλαν sony για να βγαλουν την ευθυνη απο πανω τους. Κατι τετοιες περιπτωσεις απλα καλο ειναι να αναφερονται στο "κοινο"... ΠΑΝΤΑ με το συμπαθιο...
hasiotis_john Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2009 Με το συμπαθιο φιλε, εσυ που τα χεις για πεταμα μη δινεις σημασια και κρατα οτι σου δινουν το οποιο δεν εχει περασει απο σωστο ποιοτικο ελεγχο. Τη δουλεια μου εχω να την κανω με αλλα μηχανακια και τα νευρα μου ειναι μια χαρα. Δεν ειναι λαστιχακι ουτε το τραπεζι ειναι στραβο (το video προφανως δεν το ειδες), εκτος και αν και τα 15 τραπεζια που το εβαλα ηταν στραβα. Το προβλημα το εντοπισε και το eshop και το εστειλαν sony για να βγαλουν την ευθυνη απο πανω τους. Κατι τετοιες περιπτωσεις απλα καλο ειναι να αναφερονται στο "κοινο"... ΠΑΝΤΑ με το συμπαθιο... Άμα εσύ κατάλαβες αυτό από το παραπάνω μου μήνυμα ... τότε καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται στραβό το laptop! Anyway , κακώς ασχολήθηκα μάλλον! Καλή συνέχεια....!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.