disqualified Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Το γνωριζω το site. Σκεψου ομως οτι οταν καποιος εχει προβλημα σαφως και θα παει να τους κραξει. Οταν δεν εχει θα πει τιποτε? Οχι... συνηθως οχι. Τετοιες περιπτωσεις εχω διαβασει κι εγω παμπολλες, αλλα η προσωπικη μου εμπειρια λεει αλλα (προς το παρον τουλαχιστον ). Τυχερος εισαι, εγω οσες φορες ειχα παει στα γραφεια της Forthnet εβλεπα εξαγριωμενους. Αλλα επισης εχω και γνωστους που ηταν τυχεροι και δεν ειχαν κανενα προβλημα. (Αλλα και οταν ειχαν ηταν μια εποχη που η εξυπηρετηση πελατων ειχε κατεβασμενα τηλεφωνα. Η εποχη με το μεγαλο μπαμ της Forthnet που και αυτη ηταν απλα ανετοιμη για τον ογκο των πελατων της)
Hetfield Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Σκεψου ομως οτι οταν καποιος εχει προβλημα σαφως και θα παει να τους κραξει.Οταν δεν εχει θα πει τιποτε? Οχι... συνηθως οχι. Ναι. Συνηθως ναι (Ειναι και φρεσκο, με το που ανοιξα το forum πανω του επεσα!)
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Τυχερος εισαι, εγω οσες φορες ειχα παει στα γραφεια της Forthnet εβλεπα εξαγριωμενους. Αλλα επισης εχω και γνωστους που ηταν τυχεροι και δεν ειχαν κανενα προβλημα. (Αλλα και οταν ειχαν ηταν μια εποχη που η εξυπηρετηση πελατων ειχε κατεβασμενα τηλεφωνα. Η εποχη με το μεγαλο μπαμ της Forthnet που και αυτη ηταν απλα ανετοιμη για τον ογκο των πελατων της) Ε ναι, οι ικανοποιημενοι τι δουλεια θα μπορουσαν να ειχαν εκει? Δε γινεται μια εταιρεια να εχει ΜΟΝΟ ικανοποιημενους. Ναι. Συνηθως ναι(Ειναι και φρεσκο, με το που ανοιξα το forum πανω του επεσα!) Προφανως και θα βρεις και μεγαλα μπραβο, το θεμα ειναι σε τι αναλογια σε σχεση με τα "αλλα"...! Και αυτο ισχυει σε καθε εταιρεια. Τεσπα, παιδια ας κλεισουμε το Offtopic εδω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Παρα μα παρα πολλα προβληματα Χαρη οφειλονται στην αγνοια των χρηστων και σε κακες - παλιες - λιωμενες καλωδιωσεις σπιτιων. εκτός από αυτά τα προβλήματα, υπήρχαν και οι τεράστιες αναμονές για τις οποίες ήταν "διάσημη" η Vivodi... 0 συνενόηση και αυτοί ανάμεσα στο λογιστήριο και στα υπόλοιπα τμήματα, ελάχιστοι τεχνικοί...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Τι να σου πω, εγω προσωπικα δεν ξερω κανεναν φιλο/γνωστο που να ειναι vivodi. Απο κει και περα, ξερουμε τις λαμογιες του ΟΤΕ με τις καθυστερησεις παραδοσης γραμμης... Παντως εμενα ηταν ειλικρινεις: μου ειχαν πει απο την αρχη "θα περιμενετε γυρω στους 2 μηνες". Τελικα περιμενα 2 μηνες και 6 μερες.
21century Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Αφού στο τέλος θα παραμείνουν λίγοι εναλλακτικοί τότε ο 'γαμος' μαλλον θα εχει και συνεχεια αν αξιοποιηθει το εμπορικο του δικτυο, απο εκει και περα η Βιβόντι μπορει οντως να κρατηθέι μονη της και εχει την καταλληη υποδομη...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 μιλάμε πιο παλιά για περιπτώσεις 6+ μηνών...
doctorm Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Αφού στο τέλος θα παραμείνουν λίγοι εναλλακτικοί τότε ο 'γαμος' μαλλον θα εχει και συνεχεια αν αξιοποιηθει το εμπορικο του δικτυο, απο εκει και περα η Βιβόντι μπορει οντως να κρατηθέι μονη της και εχει την καταλληη υποδομη... η βιβοντι ειναι προς χρεωκοπια φιλε μου, εχει εγκαταληψει το δικτυο της και με μεγαλο ζορι συντηρει της αθηνας (βλεπε Ροδο, Πατρα κ.α). και εχει 90 εκκατομυρια χρεοος!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 τόσο χάλια? αυτό inside info ή έχει γραφτεί κάπου?
vasman Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Για On Telecoms και Vivodi θα συμφωνησω, για NetOne ομως κανεις τεραστιο σφαλμα. Η NetOne, εκτος του οτι δε χρωσταει μια σε τραπεζες (τωρα στηνει το αποκλειστικα δικο της δικτυο οπτικων ινων), ειναι και εταιρια υποδειγμα για ISP στην ελλαδα. Ποτε της δεν ειχε τα χαλια των "μεγαλων". Και στο λεω απο προσωπικη εμπειρια με Forthnet, Vivodi και On Οτι γράφω δεν ειναι τυχαίο. Εχω περάσει απο κάποιες εταιρείες και μαλιστα και απο την τελευταια και σε πληροφορώ οτι ειναι μια απο τα ιδια. Με χρεη που αγγιζουν τα 22 εκ. και οσο αφορα τα χάλια των "μεγαλων" ναι δεν τα είχε γιατί έχει το 1/25 απο το πελατολόγιο τους.Αναλογικά όμως ειναι χειρότερη.
DrFreeman Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Οτι γράφω δεν ειναι τυχαίο. Εχω περάσει απο κάποιες εταιρείες και μαλιστα και απο την τελευταια και σε πληροφορώ οτι ειναι μια απο τα ιδια. Με χρεη που αγγιζουν τα 22 εκ. και οσο αφορα τα χάλια των "μεγαλων" ναι δεν τα είχε γιατί έχει το 1/25 απο το πελατολόγιο τους.Αναλογικά όμως ειναι χειρότερη. Οχι και το 1/25 των πελατών η ON! 260Κ περίπου πελάτες έχει η Forthnet, 160-170K οι Τellas - HOL (έκαστη) και 110Κ η ON. Δεν νομίζω πως 110Κ είναι μικρός αριθμός για μια εταιρία με δίκτυο και δραστηριοποίηση μονο στο Λεκανοπέδιο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 23 Μαΐου 2009 Οχι και το 1/25 των πελατών η ON! 260Κ περίπου πελάτες έχει η Forthnet, 160-170K οι Τellas - HOL (έκαστη) και 110Κ η ON. Δεν νομίζω πως 110Κ είναι μικρός αριθμός για μια εταιρία με δίκτυο και δραστηριοποίηση μονο στο Λεκανοπέδιο. νομίζω ότι εννοεί την Netone ή την Vivodi, όχι την On...
vasman Δημοσ. 24 Μαΐου 2009 Δημοσ. 24 Μαΐου 2009 Οχι και το 1/25 των πελατών η ON! 260Κ περίπου πελάτες έχει η Forthnet, 160-170K οι Τellas - HOL (έκαστη) και 110Κ η ON. Δεν νομίζω πως 110Κ είναι μικρός αριθμός για μια εταιρία με δίκτυο και δραστηριοποίηση μονο στο Λεκανοπέδιο. Για την Netone μιλαω.Οσο για τα νουμερα των συνδρομητων που αναφερεις κρατα μικρο καλάθι.Δεν μπορεις να φανταστεις ποιος ειναι ο πραγματικος αριθμος των πελατων και τι σκαρφιζονται για να φουσκωσουν τους αριθμους αυτους. Τελος παντων εγω μια πραγματικοτητα ηθελα να σας μεταφερω καθως υπηρξα μελος αυτων των εταιρειων για πολλα χρονια.Δεν αξιζουν μια.Προσπαθουν με μηδεν επενδυσεις να παρουν εφήμερα πελατες.Ισως κατα βαθος να μην φταινε αυτες αλλα η ρυθμιστικη αρχη που ειναι υπευθυνη και δεν ειχε θεσπισει ενα νομικο πλαίσιο εξ αρχης.Αλλα οπως και να εχει αυτη ειναι η αληθεια.Δικαιωμα αποψης εχουμε ολοι.
DrFreeman Δημοσ. 24 Μαΐου 2009 Δημοσ. 24 Μαΐου 2009 (επεξεργασμένο) Για την Netone μιλαω.Οσο για τα νουμερα των συνδρομητων που αναφερεις κρατα μικρο καλάθι.Δεν μπορεις να φανταστεις ποιος ειναι ο πραγματικος αριθμος των πελατων και τι σκαρφιζονται για να φουσκωσουν τους αριθμους αυτους.Τελος παντων εγω μια πραγματικοτητα ηθελα να σας μεταφερω καθως υπηρξα μελος αυτων των εταιρειων για πολλα χρονια.Δεν αξιζουν μια.Προσπαθουν με μηδεν επενδυσεις να παρουν εφήμερα πελατες.Ισως κατα βαθος να μην φταινε αυτες αλλα η ρυθμιστικη αρχη που ειναι υπευθυνη και δεν ειχε θεσπισει ενα νομικο πλαίσιο εξ αρχης.Αλλα οπως και να εχει αυτη ειναι η αληθεια.Δικαιωμα αποψης εχουμε ολοι. Στο post #40 μιλάς για την "τελευταία" - και η τελευταία που αναφέρεται στο post του hetfield που κάνεις quote, είναι η ON. Οπότε μάλλον έκανες λάθος στη διατύπωση σου. Οσον αφορά τα νούμερα, δεν φαίνονται εξωπραγματικά - αντιθέτως απολυτως ρεαλιστικά είναι και ταιριάζουν απόλυτα με την πρόχειρη στατιστική που κάνει ο καθένας όταν βλέπει το περιβάλλον του (γειτονιά, φίλοι, forums). Aσε που όσο ψέματα μπορεί να λένε για τους αριθμούς οι εναλλακτικοί, άλλο τόσο μπορεί να λέει κι ΟΤΕ που δημοσιεύει σαφώς μεγαλύτερα νούμερα. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2009 από DrFreeman
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα