Προς το περιεχόμενο

ερωτηση για τυπο λιπαντικου


lak10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια το μηχανακι μου παιρνει λαδι 20W-50 και 10W-40 και φτανει μεχρι 5W-40 αν βαλω 15W-40 θα υπαρξει προβλημα?

Δημοσ.

Αν είναι παπάκι όχι...μόνο ελαιόλαδο και σογιέλαιο δεν έχω ρίξει εγώ στο δικό μου και ακόμα είναι σαν καινούριο.Δεν καταλαβαίνουν τίποτα αυτά.Για μεγάλη μηχανή δεν θα στο πρότεινα αν και δεν ασχολούμαι με μηχανές για να ξέρω.

Δημοσ.

Η ερώτηση σου δεν μπορεί να απαντηθεί έτσι απλά.Θα πρέπει να δεις τι προδιαγραφές προτείνει ο κατασκευαστής και ανάλογα να αγοράσεις.Αν συνιστά 10w-50 συνθετικό θα ήταν μια καλή επιλογή πιστεύω.

Το 5/40 μήπως είναι για αυτοκίνητο;

Δημοσ.

(Σορρυ ειδα τιτλο για λιπαντικο και το μυαλο μου πηαγε αλλου..απο μηχανακια δεν ξερω)

Δημοσ.

Καστοριά το κυκλοφορείς το παπί;

Επίσης, του γαμάς τα πρέκια ή το πάς νορμάλ;

Ακόμη, οταν είναι κρύο το ζεσταίνεις 2-3 λεπτά ή βάζεις μπρός και φεύγεις;

Δημοσ.

Προσωπικά στο δικό μου Kawa KLE 500 του βάζω συνθετικό 10w50 της Motul.Πιο ακριβό και πιστεύω καλύτερο είναι της Castrol Power 1 RS 10w50.Μόνο πρόσεξε μερικά μηχανάκια όπως πχ. και το δικό μου με συνθετικό λαδάκι ψιλοπατινιάρει ελάχιστα ο συμπλέκτης όταν το σανιδώνω.-Έχουν αναφερθεί τέτοια ίδους προβληματάκια με συνθετικό σε μερικά μοντέλα με συμπλέκτες που είναι μέσα στο λάδι.Οπότε άμα συμβεί πας για ημισυνθετικό.Κατά τα άλλα ισχύει το όσο περισότερο αγαπάς το μηχανάκι σου τόσο καλύτερο λαδι βάζεις.Αυτά

Δημοσ.
Προσωπικά στο δικό μου Kawa KLE 500 του βάζω συνθετικό 10w50 της Motul.Πιο ακριβό και πιστεύω καλύτερο είναι της Castrol Power 1 RS 10w50.Μόνο πρόσεξε μερικά μηχανάκια όπως πχ. και το δικό μου με συνθετικό λαδάκι ψιλοπατινιάρει ελάχιστα ο συμπλέκτης όταν το σανιδώνω.-Έχουν αναφερθεί τέτοια ίδους προβληματάκια με συνθετικό σε μερικά μοντέλα με συμπλέκτες που είναι μέσα στο λάδι.Οπότε άμα συμβεί πας για ημισυνθετικό.Κατά τα άλλα ισχύει το όσο περισότερο αγαπάς το μηχανάκι σου τόσο καλύτερο λαδι βάζεις.Αυτά

 

Τα μηχανάκια δεν έχουν βαλβολίνες στα κιβώτιά τους?

Δημοσ.

Τ0 λάδι που μπορεί να βάλει κάποιος στο μηχανάκι του ή στο αυτοκίνητο του διαφέρει ανάλογα με τον τροπο οδήγησης και τα καιρικά φαινομενα της περιοχης που μένει.

π.χ αν κάποιος το πηγαινει στο μαξιμουμ των στροφών για πολύ ώρα,θα πρεπει να διαλεξει ενα λάδι οπου το 1 νούμερο του τύπου λαδιού να είναι κοντά στο 0.

αν η χώρα ή πολη που ζεις ειναι κρύα,τοτε το 2 νούμερο πρεπει να είναι μεγαλο.

το θεμα του λαδιού θέλει πολυ κουβεντα και δεν ειναι για όλους το ίδιο...

Δημοσ.
Τ0 λάδι που μπορεί να βάλει κάποιος στο μηχανάκι του ή στο αυτοκίνητο του διαφέρει ανάλογα με τον τροπο οδήγησης και τα καιρικά φαινομενα της περιοχης που μένει.

π.χ αν κάποιος το πηγαινει στο μαξιμουμ των στροφών για πολύ ώρα,θα πρεπει να διαλεξει ενα λάδι οπου το 1 νούμερο του τύπου λαδιού να είναι κοντά στο 0.

αν η χώρα ή πολη που ζεις ειναι κρύα,τοτε το 2 νούμερο πρεπει να είναι μεγαλο.

το θεμα του λαδιού θέλει πολυ κουβεντα και δεν ειναι για όλους το ίδιο...

 

Νομίζω τα λες ανάποδα.

Πιστεύω οτι δεν έχουν να κάνουν οι στροφές του κινητήρα με το τι λάδι θα βάλεις. Το κυριότερο που παίζει ρόλο στις στροφές είναι η πίεση με την οποία κινείται το λάδι (πίεση η οποία μειώνεται όσο η θερμοκρασία λαδιού αυξάνεται-και το λάδι "λεπτένει").

Τώρα όσον αφορά τα νούμερα το πρώτο (αυτή την εντύπωση έχω τουλάχιστον) είναι το πόσο καλά δουλεύει το λάδι οταν είναι κρύο (όσο ποιο μικρό το πρώτο νούμερο συνήθως τόσο ποιο "λεπτο" το λάδι), και το δεύτερο νούμερο έχει να κάνει με το πόσο καλά δουλεύει το λάδι οταν είναι καυτό.

Ο λόγος που δεν "σκίζεις" μια παγωμένη μηχανή είναι γιατί περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι που έχει ωστε να δουλεύει σωστά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...