Προς το περιεχόμενο

φάγαμε άκυρο από Rapidshare


KonMan96

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και σήμερα λήγει η συνδρομή μου και ήμουν έτοιμος να μην προχωρήσω σε ανανέωση. τελικά θα την κάνω αλλά για λιγότερο χρόνο...

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

και αυτή είναι μια λύση ειναι η αλήθεια...εμένα μου είχαν κανει το άλλο.κατέβαζα με τον λογαριασμό μου απο την δουλειά κ μου έστειλαν μηνυμα οτι καποιος κατεβάζει με τον λογαριασμο μου..τι να τους έλεγα...θα καταλάβαιναν..κ βεβαιως μου είπαν να αλλαξω pass οπως κ του φίλου μου το εκαναν αυτόματα αλλά μου έστειλαν κ 2 μηνυμα απειλώντας με αν συνεχιστεί οτι θα διαγράψουν το λογαριασμό μου.και ήταν σίγουρα αυτοι...

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!

Μετά από αυτά που γράψατε λοιπόν, και αφού είδα και τα θέματα στα links που μου είχατε δώσει αποφάσισα να στείλω μαιλ στο support της rapidshare να δω τι θα μου πουν κι'αυτοί...

Σας παραθέτω το μαιλ που τους έστειλα:

 

"I received a few days ago the following e-mail:

 

 

ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑ PASTE ΤΟ ΜΑΙΛ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ POST

 

 

But after searching a few forums I was informed that I am possibly a victim of phising and I am requesting that you look into this.... My account was supposed to expire in August!

I cannot login to my account - I receive this message : "The Account has been found, but the password is incorrect."

 

Can you please fix this problem and send new login details to my signup email address? (my account details are username: ******* pass: ****** and my email address: *********@gmail.com)

 

Thank you in advance,

 

awaiting your response"

 

 

 

Τους το έστειλα Σάββατο πρωί και μέχρι το μεσημέρι μου είχαν στείλει την εξής απάντηση:

 

 

"Hello,

 

the e-mail was not sent by RapidShare.com.

We strongly recommend not to reply with any requested information or to use

any links contained in the e-mail because it will redirect you to a phishing

site or an other consignee than RapidShare.com support.

 

As a Security measure we have changed your password:

 

====================

Login: ******

New password: *********

====================

 

Please login at:

https://ssl.rapidshare.com/premiumzone.html

 

We strongly suggest to change your password and email address.

 

We have been notified about e-mail messages that pretend to be sent by

[email protected].

These e-mails claim that the recipient's RapidShare premium account has to be

"validated", "ownership confirmed" or "were used in violation of our TOS".

Those messages may contain a link leading to a phishing website that looks

like RapidShare.com or request crucial verification information.

If you have a Rapidshare.com account do not enter your account information on

that website or send the requested information. If you already did and you are

now unable to login, please contact us at [email protected].

 

Generally you should never enter your login information on any websites other

than rapidshare.com. Your account information would most likely be stolen.

 

To determine if an e-mail was sent from Rapidshare.com please check the header

information and make sure that the return path is to [email protected]

and not any other sites.

 

Best regards,

 

Support Team"

 

Με τα καινούρια στοιχεία μπήκα κανονικά στο λογαριασμό μου. Άλλαξα το pass και το mail και έκανα και activate το security lock.

Για να δούμε πόσο θα κρατήσει....

 

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τις συμβουλές σας! Δεν θα είχα βγάλει άκρη διαφορετικά...

Δημοσ.

Ρε μαγκες, σημερα μου ηρθε το ιδιο μηνυμα και οντως δε μπορω να μπω στο λογαριασμο! Ειχα κανει για 6 μηνες και μου εμεναν αλλοι 4! Θα τους μαμησω!

Δημοσ.

Ολα οκ. Εστειλα μηνυμα και μου δωσανε καινουριο password και μπαινει κανονικα.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Welcome 2 the club, το ίδιο μέηλ έσκασε και σε μένα και δεν μπορώ να κάνω λογκ-ιν. Έχω στείλει μέηλ στο support (το κανονικό!) και περιμένω :(

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μόλις μου ήρθε και μένα το ίδιο ακριβώς email... το ανησυχητικό είναι ότι ούτε το email μου δεν βρίσκει στην rapidshare και ότι τον είχα "κλειδωμένο"... έστειλα email στο support και περιμένω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...