Προς το περιεχόμενο

Τι μαθαίνουμε άραγε στα σχολικά μας χρόνια ;


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Bέβαια , υπάρχει πάντα η πιθανότητα να ξεφύγει το όλο σύστημα στην περίπτωση που οι πανεπιστημιακοί δυσκολέψουν πάρα πολύ αυτά που ζητάνε.Αλλά αυτό κατά πάσα πιθανότητα ρυθμίζεται.

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σίγουρα ρυθμίζεται: δεν είναι ανάγκη να δίνουμε εξετάσεις για πανεπιστημιο αμέσως μόλις τελειώσουμε το λύκειο, μπορούμε να δείνουμε μετα από 1 χρόνο προετοιμασίας ας πουμε.

Δημοσ.

HaPagan

εννοεις, πχ να με ενδιαφερουν

τα οικονομικα και να δινω

εξετασεις πανω στα οικονομικα

μονο, και αναλογα το βαθμο, να

παω στο αναλογο του βαθμου

πανεπιστημιο?

Δημοσ.

theobabis να δίνεις εξετάσεις σε 4-5 μαθήματα που θεωρεί το πανεπιστήμιο που θες να πας σημαντικά . Μου φαίνεται μια καλή ιδέα . Είχε εφαρμοστεί παλαιότερα στη χώρα μας.

Δημοσ.

HaPagan

Με συνχωρεις αλλα δε

σε καταλαβα.

Αν πχ θελω να παω στο

οικονομικο κρητης αλλα το

γραπτο που γραψω δεν ειναι

αρκετα καλο για τη Κρητη

αλλα για τη Πατρα, να

με δεχεται κατευθειαν η

Πατρα ή να χρειαζεται να

ξαναδωσω εξετασεις?

 

Δημοσ.

Με το σύστημα εξετάσεων μέχρι το 1980 περίπου, η κάθε σχολή είχε τα δικά της θέματα και μαθήματα.

Δηλαδή, διαφορετικό θέμα στην έκθεση έγραφε εκείνος που ήθελε να περάσει στο Φιλολογικό και διαφορετικό στο Μαθηματικό.

ʼλλα θέματα ʼλγεβρας έγραφαν οι υποψήφιοι στο Οικονομικό και άλλα για το Φυσικό.

Οι μονάδες που συγκέντρωνε ο υποψήφιος τον έστελναν είτε σε σχολή της Αθήνας, είτε σε εκτός Αθήνας, αλλά πάντα με τις ίδιες εξετάσεις.

Ποτέ όμως κάποιος που ήθελε να γίνει μαθηματικός, δεν κατέληγε ιχθυολόγος.

Ο τελικός βαθμός του γυμνασίου (τότε) υπολογιζόταν στην βαθμολογία που έβγαινε όχι με μόρια, αλλά με τον μέσο όρο των βαθμολογητών στο κάθε μάθημα συν τον βαθμό του απολυτηρίου του γυμνασίου.

 

Πώς φαίνετε ότι είστε πολύ νέοι.

 

Δημοσ.

Παιδί - Φάντασμα μπορείς να μας πεις ποιά ακριβώς προβλήματα παρουσιάστηκαν στο σύστημα τότε ; Προσωπικά , ως ιδέα μου φαίνεται αρκετά καλό.Αρκεί βέβαια να μην υπάρξουν "στραβοτιμονιές". ;)

Δημοσ.

Δεν θυμάμαι HaPagan τον λόγο.

Μπορεί να μην υπήρξε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα να υπέστη την γνωστή «πολιτική διεργασία» που μετά την μεταπολίτευση σάρωσε σχεδόν τα πάντα. ʼλλοτε με επιτυχία και άλλοτε με αποτυχία.

Το 77 υπήρχαν εξετάσεις για να μπει κάποιο παιδί του δημοτικού στο γυμνάσιο.

Το κάθε γυμνάσιο, είχε τις δικές του εξετάσεις και από αυτό καθορίζονταν πιο γυμνάσιο θα ήταν «δύσκολο» και πιο «εύκολο».

Την περίοδο 1973-75 όταν πήγαινα πρώτη δευτέρα και τρίτη γυμνασίου κάναμε αρχαία ελληνικά από το πρωτότυπο και μάλιστα αμφίδρομα. Δηλαδή, δεν αρκούσε να μεταφράσουμε ένα κείμενο από τα αρχαία στα νέα ελληνικά, αλλά και το αντίθετο που ήταν και ο εφιάλτης μας. Τρομερά δύσκολο εγχείρημα.

Υπήρχαν δυο εξεταστικές περίοδοι. Του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου. Του δεύτερου εξαμήνου όμως δεν αφορούσε την υπόλοιπη ύλη, αλλά όλου του έτους. Δεν ήταν πολύ εύκολα τα πράγματα τότε για ένα μαθητή γυμνασίου, την εποχή του εξατάξιου γυμνασίου.

Υπήρχαν τα γυμνάσια αρρένων και τα γυμνάσια θηλαίων με τις γαλάζιες ποδιές...

Υπήρχαν και κατ εξαίρεση τα μικτά οικονομικά γυμνάσια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...