nick#18 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Μαλλον αν το μπατσονι ειναι σχετικο ισως το καταλαβει γιατι οσο να νε θα εχει μια διαφορα στο μεγεθος...
giorginos94 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Γίνεται να αλλάξω μοτέρ και να μην καταλάβουν τπτ τα μπατσόνια? Γιατί ένας φίλος μου είπε να βάλω κινητήρα supra κατοστάρι (κάπου στα 100 με 100 και κάτι cc) και απλά να βάλω τα καπάκια από τον κινητήρα που φορούσε (δηλ. Daytona 50cc)? Δηλαδή τί ακριβώς να κάνω? Που να προσανατολειστώ? Τι τιμές παίζουν? Δώστε λίγο τα φώτα σας ρε παιδιά!
paylidis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Γίνεται να αλλάξω μοτέρ και να μην καταλάβουν τπτ τα μπατσόνια? Γιατί ένας φίλος μου είπε να βάλω κινητήρα supra κατοστάρι (κάπου στα 100 με 100 και κάτι cc) και απλά να βάλω τα καπάκια από τον κινητήρα που φορούσε (δηλ. Daytona 50cc)? (σχεδόν) τα πάντα γίνονται... Αλλα μην περιμένεις με 5-10-20-100€ να κανεις τέτοιες δουλείες και μην περνάς τα στρουμφ για ουρακοτάγκους... Ένας ελάχιστα γνώστης με "αυτί" θα σε καταλάβει κατευθείαν... Και στο λέω εγώ που στα 17 μου είχα lifan με κινητήρα Ζ μαμα... η μετατροπη της μετατροπης-3 μερες ηλεκτροκολλήσεις στο σασι... Ακόμα τρέμουν τα πόδια μου από την γαμημένη επιτάχυνση και ακόμα πονάνε οι σπόνδυλοι μου απο την σαβούρα που έφαγα όταν έσπασε το ψαλίδι. Κάτσε τώρα με αυτό που έχεις, να μάθεις να το καβαλάς ακόμα και με κλειστα μάτια και δεμένα χέρια και σε μερικά χρόνια θα με θυμηθείς...
giorginos94 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 (σχεδόν) τα πάντα γίνονται... Αλλα μην περιμένεις με 5-10-20-100€ να κανεις τέτοιες δουλείες και μην περνάς τα στρουμφ για ουρακοτάγκους... Ένας ελάχιστα γνώστης με "αυτί" θα σε καταλάβει κατευθείαν... Και στο λέω εγώ που στα 17 μου είχα lifan με κινητήρα Ζ μαμα... η μετατροπη της μετατροπης-3 μερες ηλεκτροκολλήσεις στο σασι... Ακόμα τρέμουν τα πόδια μου από την γαμημένη επιτάχυνση και ακόμα πονάνε οι σπόνδυλοι μου απο την σαβούρα που έφαγα όταν έσπασε το ψαλίδι. Κάτσε τώρα με αυτό που έχεις, να μάθεις να το καβαλάς ακόμα και με κλειστα μάτια και δεμένα χέρια και σε μερικά χρόνια θα με θυμηθείς... Εννοείται πως δεν περιμένω με 20-30€ να κάνω τέτοια δουλειά! Πάντως στο περίπου ένας φίλος μου είπε ότι θέλει γύρω στα 350€ για καινούριο Lifan 140cc. Άρα θα θέλω γύρω στα 400€ για όλο το πακέτο (δηλ. εργατικά και μαλακίες). Όταν λες να έχει λίγο "αυτί" τί εννοείς?
dimitrisexcalos Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Δημοσ. 4 Μαΐου 2010 Καλησπερα θα ηθελα την γνωμη σας για τα sprinter 50cc και ακομα αν γνωριζεται συγκεκριμενα σημεια εδω αθηνα που να εχουν τα καταλληλα υλικα ωστε να γινει αναβαθμιση απο 50αρι σε 72αρι ή 110αρι. Καθε βοηθεια σημαντικη ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια και τον χρονο σας.
panos_schumi Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 Δημοσ. 31 Μαΐου 2010 γεια θελω τη γνωμη σας θα παρω ενα daytona sprinter 50cc και θελω να το πειραξω!!! επειδη εχς ακουσει οτι βγαζει πολλα προβληματα θα τ αλλαξω εντελως μηχανη!!!τι μου προτεινετε να βαλω?????????μεχρι τωρα μου εχουν πει για lifan 125cc ειναι καλη????εσεις τι προτεινετε ????? και αν μπορειτε πειτε μου και για εξατμιση ποια εχει το πιο δυνατο ηχο?? μου εχουν πει για top exhaust....
sprinter 123 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2010 magkes geia sas......exw ena sprinter 50cc kai sernete kai tou evala 90ari glx kilindropistono kai kefali 100 astrea....prepei na valw kai strofalo gia na dw megali diafora??? to moter to 125 a3izei???? apantiste plz......!!
Drag0n1gaL Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Λοιπον καταρχας καλησπερα,εχω και εγω ενα daytona sprinter 50cc,ειχα βασικα..τωρα το εχω κανει 100cc και εβαζα κομματι κομματι τα πραγματα για να γινει ενα γαμιστερο 100αρι απο grand κινιτηρα,(στροφαλος,κεφαλες,κιλινδρος,πιστονια) μου ηρθαν 320 ευροπουλα,εβαλα και μια εξατμιση jebring και αντικατεστισα το φιλτροκουτι με μια χοανι και το μιχανακι πεταει,με γραναζι επιταχυνσης βγαζω τα 80-90 (σε ευ8εια) στο χαλαρο,με ενα γραναζι τελικης την 100αρα τιν πιανω νομιζω,τωρα σκεφτομαι να παρω μεγαλητερο καρμπιρατερ αλλα 8α μου καιει αβερτα την βενζινη :/
Drag0n1gaL Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Λοιπον καταρχας καλησπερα,εχω και εγω ενα daytona sprinter 50cc,ειχα βασικα..τωρα το εχω κανει 100cc και εβαζα κομματι κομματι τα πραγματα για να γινει ενα γαμιστερο 100αρι απο grand κινιτηρα,(στροφαλος,κεφαλες,κιλινδρος,πιστονια) μου ηρθαν 320 ευροπουλα,εβαλα και μια εξατμιση jebring και αντικατεστισα το φιλτροκουτι με μια χοανι και το μιχανακι πεταει,με γραναζι επιταχυνσης βγαζω τα 80-90 (σε ευ8εια) στο χαλαρο,με ενα γραναζι τελικης την 100αρα τιν πιανω νομιζω,τωρα σκεφτομαι να παρω μεγαλητερο καρμπιρατερ αλλα 8α μου καιει αβερτα την βενζινη :/
panosno1com Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 αφου τα καταφερες μεχρι εδω,αστο γιατι μπορει να τα κλαταρει τελειως και μετα να το κλαις
ksifias1981 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 φίλε το daytona θα σου είναι μια χαρά.αλλό ένα πολύ καλό και εύκολο service:http://www.kymco.gr/product.asp?catid=910 Δες και αυτο.. ωραιο φαινεται http://www.kymco.gr/product.asp?catid=911
JohnnieRider Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Γεια σας παιδες... Και εγω ψαχνω για 50cc... Ειμαι 17 και το χρειαζωμαι για γρηγορες μετακινησεις γιατι χανω πολυτιμο χρονου η διαβασματος... Μου προτεινανε το Daytona sprinter... πειτε μου λιγο ποσο μεγαλο ειναι το θεμα με την Αστυνομια... Δεν θελω να προκαλω τα παλικαρια.... Αλλα 50αρι δεν τραβαει και πολυ απο οσα εχω καταλαβει... Θα φενεται..? Η δεν δινουν σημασια..? Ειμαι καθετος στο θεμα του κρανους (εννοειται πως θα το φοραω φουλ) οποτε αυτο μηπως απαλινει την κατασταση με την αστυνομια..? Θελω πολυ να παρω ενα μηχανακι... αν μπορειτε προτεινετε μου τα ποιο φτηνα(αλλα και ποιοτητα οχι κανενα Μογγολεζικο )... Αυτα... συγγνωμη αν εγινα κουραστικος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα