Προς το περιεχόμενο

Ταλαιπωρια στο Πλαισιο


k_dinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε μου δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα στον πρώτο δίσκο σε δουλέψαν και θα πρέπει να τους κάνεις φασαρία.

 

Εννοείται πως έπρεπε να σου κόψουν πιστωτικό για όλο το ποσό αφου τόσο είχες πληρώσει ή να σου δώσουν αλλο ίδιο δίσκο ή αντίστοιχο.

 

Mαλλον τον ρωτησαν "αφου δεν εχουμε παρομοιο δισκο αυτη τη στιγμη, θες καλυτερα να παρεις κατι αλλο στα λεφτα του?"...

 

Ριξαν αδεια να πιασουν γεματα δηλαδη, ευτυχως ο φιλος μας δεν τσιμπησε:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες να ρωτησω,ποια ειναι η πολιτικη αντικαταστασης του πλαισιου???Πριν 1,5 χρονο αγορασα απο εκει ενα ρουτερ αξιας 116 ευρο.το συγκεκριμενο ρουτερ χαλασε αλλα δεν πωλειται πλεον απο τα καταστηματα Plaisio.η κατασταση με τα μοντεμ-ρουτερ ειναι μπερδεμενη και δεν θελω να μου δωσουν κανα μπρικι.....τι μπορω να κανω?μου κοβουν πιστωτικο και παιρνω αλλο?μου προτεινουν αυτοι αλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες να ρωτησω,ποια ειναι η πολιτικη αντικαταστασης του πλαισιου???Πριν 1,5 χρονο αγορασα απο εκει ενα ρουτερ αξιας 116 ευρο.το συγκεκριμενο ρουτερ χαλασε αλλα δεν πωλειται πλεον απο τα καταστηματα Plaisio.η κατασταση με τα μοντεμ-ρουτερ ειναι μπερδεμενη και δεν θελω να μου δωσουν κανα μπρικι.....τι μπορω να κανω?μου κοβουν πιστωτικο και παιρνω αλλο?μου προτεινουν αυτοι αλλο?

 

νομιζω οτι πρεπει να σου δωσουν ή το ιδιο(σε αυτην την περιπτωση δεν γινεται)...αλλιως απ'την στιγμη που δεν το εχουν,ενα μεγαλυτερης αξιας...αλλα δεν ειμαι σιγουρος :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

λογικά πιστωτικό, γιατί είναι περίεργα τα πράγματα με τα router...δεν μπορείς να δώσεις κάτι "παρόμοιο" όπως πχ γίνεται με τις RAM

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβως,γιατι ειναι περιεργο το θεμα με τα ρουτερ...μπορει να κραταει την γραμμη ενα 585 v6 τελεια ενω ενα πανακριβο belkin των 200 ευρω να μην δουλευει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον φιλοι μου... μετα απο 15 χρονια ταλαιπωριας με τους υπολογιστες, αλλαγες υλικων, καταστηματων κτλ κτλ.... σας λεω ειλικρινα οτι με τα καλα ΚΑΙ τα κακα του το πλαισιο δεν συγκρινεται... καλοι και κακοι υπαλληλοι υπαρχουν παντα και παντου, γενικα ομως σαν εταιρια εμενα μου εχουν αποδειξει οτι θελουν να κρατανε τον πελατη ικανοποιημενο και αυτο γινεται μονο με το να μας εξυπηρετουν... υπαρχει ομως και κατι που πρεπει να σκεφτουμε: πως ειναι τα πραγματα απο τη μερια τους? εγω προσωπικα επισκεπτομαι 2 καταστηματα, περιστερι και ψυχικο. και απο τα δυο αυτα μαγαζια εχω μεινει απιστευτα ικανοποιημενος. και οι τεχνικοι και οι πωλητες με εχουν βοηθησει οποτε χρειαστηκε. και γιατι λεω να δουμε τα πραγματα απο τη μερια τους? θα σας πω απιστευτο σκηνικο πριν 1,5 μηνα στο ψυχικο... περιμενω στο service για μια αντικατασταση σκληρου δισκου και παρακολουθω απεναντι συζητηση πωλητη με πελατη.

*πελατης:"φιλε ακου τι εχω παθει, εχω αυτην την ...δεν θυμαμαι... καρτα γραφικων που την πηρα πριν απο δυο χρονια απο εδω 300 ευρω και χαλασε"

*πωλητης:"οκ δωστε τη σε μενα να την παμε στο service, την αποδειξη την εχετε μαζι σας ετσι?"

*πελατης:"οχι φιλε την εχασα"

*πωλητης:"μηπως ειχατε κανει την αγορα στο ονομα σας για να το βρω στον υπολογιστη?"

*πελατης:"οχι οχι... δεν θελω να δινω στοιχεια μου..."

*πωλητης:"τοτε πρεπει να βρειτε οπωσδηποτε την αποδειξη"

*πελατης:"γιατι?"

*πωλητης:"γιατι χωρις την αποδειξη χανετε την εγγυηση σας"

 

καπου εκει ξεκιναει μια συζητηση οπου το τυπακι με την καρτα γραφικων ελεγε ποσα λεφτα εχει ακουμπησει στο πλαισιο και σιγουρα κατι μπορειτε να κανετε για εμενα και να μιλησω με τον υπευθυνο και ξερετε ποιος ειμαι εγω κτλ...

 

με τα πολλα ο πωλητης παιρνει την καρτα γραφικων και κατι ψαχνει...

 

*πωλητης:"εισαι σιγουρος οτι την εχεις παρει απο πλαισιο?"

*πελατης:"με κοροιδευεις ετσι?"

*πωλητης:"οχι, εσυ ομως με κοροιδευεις γιατι αυτην την καρτα το πλαισιο δεν την εφερε ποτε σε 256mb, μονο 512mb..."

 

εκεινη τη στιγμη εγω εχω πλησιασει κανοντας οτι κοιταω τα πραγματα για να ακουσω τη συζητηση και το τυπακι λεει το απιστευτο....!!!!

 

*πελατης:" και εσενα τι σε νοιαζει που την πηρα ρε φιλε? απο την τσεπη σου θα μου την αλλαξεις?"

 

απιστευτο!!!!!!! η συζητηση τελειωσε με το τυπακι να λεει οτι δεν θα ξαναψωνισει απο πλαισιο... μηπως ομως κατι τετοιοι κανουν γενικα κακο και σε ολους τους υπολοιπους?? κατανοηση και ειλικρινεια χρειαζεται μαγκες και πιστευω οτι παντα μπορει να βρεθει λυση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτά είναι κυρίως για τα συστήματα Turbo-X

 

το router σου θα έχει minimun 2 χρόνια εγγύηση όπως προβλέπει η νομοθεσία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά αυτό ήταν τραγική περίπτωση...εγώ χαλαρά θα χωνόμουν για κράξιμο στον τύπο

 

+1 αλλά αμα ηταν τούμπανο ραμπο ρε παιδί μου πως το λενε :-D

Γενικά παίζουν πολλά τέτοια.

Αν και ο πωλητής παιζει να του ειπε ετσι για να τον ξεφορτωθεί οτι δεν την έφερε ποτε το πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

sorry αλλά κάτι μου βρωμάει αν δεν έχει απόδειξη και αν δεν θέλει να ψάξουν στοιχεία...δλδ πάλι καλά που δεν έφερε καμιά ξυριστική μηχανή για RMA...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry αλλά κάτι μου βρωμάει αν δεν έχει απόδειξη και αν δεν θέλει να ψάξουν στοιχεία...δλδ πάλι καλά που δεν έφερε καμιά ξυριστική μηχανή για RMA...

 

ξυριστική καλα θα ήταν μην εφερνε κανένα χασαπομαχαιρο ομως.:-D:-D

Υ.Γ. Ρε τι κανει ο άνθρωπος για την πρέζα του :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...