Προς το περιεχόμενο

Ταλαιπωρια στο Πλαισιο


k_dinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειρωνικα το ειπα, το οτι μου χαρισε ενα βυσμα του ευρω δεν αλλαζει κατι.

Θα μπορουσε να μου δωσει και μερικες βιδες αλλα το ιδιο θα ηταν!

 

Οπως ειπα και πριν, το μονο που με κανει να αισθανομαι καλυτερα ειναι οτι λεφτα που εβγαλαν απο το ταμειο τους και μου δωσανε στο χερι, τα εβαλα στο ταμειο των ανταγωνιστων τους μιση ωρα αργοτερα!

(και πληρωσα επιτηδες μετρητα και οχι με καρτα, για να ειναι τα ιδια χατρονομισματα!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ μπορώ να πω πως έχω ακούσει πολλές φορές διάφορες δικαιολογίες από το service της εταιρίας "Πλαίσιο", πολλές από τις οποίες ούτε κάν στέκουν, και πιστεύω ότι ορισμένοι προσπαθούν να εξαπατήσουν τον πελάτη. Θεωρούν πως αφού ο πελάτης δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, οτιδήποτε κι αν του πούνε θα το καταπιεί... Προσωπικά όταν μου λένε μπαρούφα... τους τη λέω με ειρωνία και τους ξεμπροστιάζω (αυτό αφορά γενικά τεχνικούς) κι έτσι μ' έχουν μάθει φατσικά και κόβουν τα ψέματα και τις υπερβολές (τουλάχιστον μπροστά μου)!

 

Τώρα όσον αφορά την περίπτωση, εντάξει, αφού κοστίζει 10 ευρώ ο έλεγχος μετά τον πρώτο χρόνο, πρέπει να τα πληρώσεις, αλλά -εντάξει- έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας "μην παίρνεται έτοιμες συνθέσεις".. υπάρχουν τόσα fora για να ενημερωθείτε τι είναι καλό και τι αξίζει και πιστεύω όλοι έχετε κάποιον φίλο-γνωστό να σας βοηθήσει σε τέτοιες καταστάσεις.. Μη γίνεστε έρμαιο του κάθε υπαλληλίσκου μεγαλοεπιχείρησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με φιλοξενεί Κανένας εγω επέλεξα και ήρθα και δεν χρωστάω σε κανέναν χάρη που είμαι μέλος αφού τηρώ τους κανόνες αν παραφερθω να έρθουν οι κυρώσεις αλλά για όλους!!!!

 

Έτσι διορθώνονται τα πράγματα και είμαστε όλοι ίσοι σαν μέλη.

 

Ποιός σου είπε πως έχεις το ελεύθερο να τραβάς δικιά σου πολιτική στην κοινότητα Insomnia; Ποιός είσαι εσύ που δεν θα ακολουθείς τους κανόνες της κοινότητας;

Έχουμε ξεφύγει κάποιοι και αυτοί οι κάποιοι δεν είναι ευπρόσδεκτοι πλέον εδώ.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλαίσιο Κηφισιάς τότε παίδες, χαλαρά από τα καλύτερα services ever...

 

Συμφωνώ και επαυξάνω.

 

 

οι τεχνικοί είναι υπάλληλοι του plaisio ε; είτε κόψουν 50 αποδείξεις των 30 ευρώ είτε 5 έχει καμία διαφορά στην αξιολόγησή τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη ρε παιδια αλλα εδω εμενα δεν μου αλλαζαν με εγγυση που ειχα ενα dvdrw nec που μου ειχε χαλασει γτ κ καλα δ υπηρχε το κομματι το συγκεκριμενο κ ειχε βγει το καινουριο μοντελο...και να φανταστειτε δ ηταν παλιο αλλα το αμεσως προηγουμενο μοντελο.(δ θυμαμαι να σας πω πιο ακριβως).το ειχα παει στο πλαισιο περιστεριου κ στουρναρη..ελεος δλδ...για ενα dvd-rw?ευτυχως βρηκα ακρη μεσω ενος γνωστου...αλλιως...θα επρεπε να ειχα αγορασει καινουριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας "μην παίρνεται έτοιμες συνθέσεις".. υπάρχουν τόσα fora για να ενημερωθείτε τι είναι καλό και τι αξίζει και πιστεύω όλοι έχετε κάποιον φίλο-γνωστό να σας βοηθήσει σε τέτοιες καταστάσεις.. Μη γίνεστε έρμαιο του κάθε υπαλληλίσκου μεγαλοεπιχείρησης...

 

Εγω εκανα την συνθεση.

Θα μου πεις γιατι πηρα το συγκεκριμενο τροφοδοτικο?

Μου το εκανε 'δωρο' με την αγορα του ολου συστηματος, οταν του ειπα οτι υπαρχουν μεγαλες διαφορες στις τιμες του μαγαζιου και αυτων μεσω ιντερνετ.

Ετσι, με το 'δωρο' αυτο ηρθε στα ιδια λεφτα το συστημα (νομιζα οτι ηταν πιο ακριβο), και αυτος πηρε το bonus της πωλησης

 

 

 

Οντως δεν χρειαζοταν το ban, πανω στην αγανακτιση ειπε καποια πραγματα παραπανω.

Αν εγραφα την περιπετεια μου την ημερα που εγινε, θα τα ελεγα πολυ χειροτερα!

Ολοι εχουμε χασει τον ελεγχο καποιες στιγμες

.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:09 ----------

 

Συγνωμη ρε παιδια αλλα εδω εμενα δεν μου αλλαζαν με εγγυση που ειχα ενα dvdrw nec που μου ειχε χαλασει γτ κ καλα δ υπηρχε το κομματι το συγκεκριμενο κ ειχε βγει το καινουριο μοντελο...και να φανταστειτε δ ηταν παλιο αλλα το αμεσως προηγουμενο μοντελο.(δ θυμαμαι να σας πω πιο ακριβως).το ειχα παει στο πλαισιο περιστεριου κ στουρναρη..ελεος δλδ...για ενα dvd-rw?ευτυχως βρηκα ακρη μεσω ενος γνωστου...αλλιως...θα επρεπε να ειχα αγορασει καινουριο.

Εσυ φιλε Phadomas την πατησες πιο πολυ απο ολους!

Απαραδεκτο, επρεπε να σου δωσουν τα χρηματα σου πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΥΓ: Το ολο σκηνικο εγινε στο Πλαισιο της Αγιας Παρασκευης που ειναι κοντα στο Σταυρο. Παλαιοτερα ειχα καλες εμπειριες απο το service του συγκεκριμενου μαγαζιου, αλλα αυτη ηταν το κατι αλλο

 

Φίλε μου έτυχε να πάω και εγώ στο σέρβις της Αγ. Παρασκευής για ένα laptop Turbo-X, που όταν ξεκινούσε έκανε ένα δυνατό μπίπ.

Ήταν 2 τεχνικοί στο service ο ένας που με εξυπηρέτησε ήταν ευγενικότατος το είδε αμέσως και γενικά ήταν εξυπηρετικός.

Ο άλλος (ο ψηλός μελαχροινός που αναφέρθηκε πρίν) ήταν όλο νεύρα και έναν "κακομοίρη" που είχε πάρει ενα mp4 Turbo-x και το έφερε γιατι του είχε μπλοκάρει τον έκραξε κυριολεκτικά λεγοντας του ειρωνικά το manual το διαβάσατε; να το διαβάσετε πρίν ξαναέρθετε.

Λέει κάπου για reset.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ στο πλαίσιο τις αγίας παρασκευής ευτυχώς πλέον δεν έχω προβλήματα :D

ότι πρόβλημα έχω μου το αλλάζουν κατευθείαν.

αυτό έλειπε δηλαδή μετά από τόσες χιλιάδες euro που έχω σκάσει εκεί να μου φέρνουν και αντίρρηση...

αφού to 2008 που είχα στήσει ένα μηχάνημα και είχα κάτι τρεχάματα μετά από καμια βδομάδα που πήγαινα στο πλαίσιο με σακούλα μου έλεγαν για " αλλαγή? ".... :P

απλά στην αρχή θέλει λίγο με τον άγριο τρόπο για να είσαι ok μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οσο για τις 4 ωρες, δεν τον ρωτησα σε ποση ωρα θα ειναι ετοιμο, αλλα αν μπορω να περιμενω μεχρι να δει τι εχει.

Μπορουσε να δει αμεσως αν εφταιγε το τροφοδοτικο. Αλλα μου απαντησε οτι ΣΕ 4 ωρες θα ειναι ετοιμο και οχι στο περιπου. Γι αυτο γυρισα να κοιμηθω κι ολας.

Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο. Αν οντως εκανε 4 ωρες δεν θα προλαβαινα το e-shop ανοιχτο μετα!

(αληθεια, το τροφοδοτικο που πηρα στο τελος τι λεει?)

 

Έτσι λειτουργεί φίλε μου το κατάστημα.

Σε όποιο Πλαισιο και να πας ακόμα και για να δουν αν εχει σκόνη η οτιδήποτε σε 4ωρες σου λενε το λιγότερο στην καλύτερη.

Μια μερα κανονικά σου λενε όμως και σε ειδοποιούν με sms.

Βλέπεις οτι τα καταστήματα πλαισιο έχουν Service αυτο το service δεν κάθετε φτιάχνει και φτιάχνει δοκιμάζει και ξανα δοκιμάζει δεν μπορούν να αφήσουν ενα pc η την δουλεία τους εκείνη την στιγμή για να δουν το προϊόν σου!

Το περίεργο όμως ειναι οτι σε ενόχλησε αυτό γιατί?

Μήπως πήγες και εσυ λογο αϋπνίας με στυλακι μαμαω και έτσι?

 

Πάντως το οτι σου χρέωσαν τον έλεγχο μεγάλη χαζομάρα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μερα κανονικά σου λενε όμως και σε ειδοποιούν με sms.

 

...και (λένε ότι) σε ειδοποιούν με sms.

 

Δύο φορές που χρειάστηκα το service τους (κατάστημα Κηφισιάς) μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν μέσα σε μια μέρα και θα με πάρουν τηλέφωνο. Την πρώτη πήγα μετά από 3 μέρες -αφού είχα απηυδήσει- και μου είπαν ότι μου είχαν στείλει μήνυμα (φυσικά δεν είχαν στείλει τίποτα). Τη δεύτερη πήγα κατευθείαν γιατί την ψιλιάστηκα τη δουλειά. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι κάνουν και λάθη που και που αμην τι αλλο ανθρωποι ειναι και αυτοι.

Έμενα απο τις 3 φορες πάντως της 2 μου εχει έρθει το sms.

Αλλα δεν είναι εκει το θέμα.

Αλλά το οτι του είπαν 4ωρες και παλι μια χαρα εξυπηρέτηση του κάναν πανω σε αυτο το κομμάτι πάντα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...