k_dinos Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 (επεξεργασμένο) Με αφορμη το συγκεκριμενο θεμα, ειπαν να γραψω και εγω την εμπειρια μου: Εισαγωγη: Αγορασα τελη Απριλιου 2008 υπολογιστη Turbo-X απο το Πλαισιο. Η εγγυηση καλυπτει 3 χρονια. Στην αγορα μου κανανε δωρο το τροφοδοτικο 650W. Το προβλημα: Ξημερωματα Παρασκευης, ενω ειχα γυρισει απο εξοδο και χαζευα στο PC ξαφνικα ακουω περιεργο θορυβο και τρεμοπαιζε η ενταση απο τα φωτακια του κουτιου, χαμηλωναν οι ανεμηστηρες κτλ. Εκλεισα το PC και οταν πηγα να το ανοιξω παλι επεσε ο γενικος. Με λιγα λογια ειχε προβλημα το τροφοδοτικο. Μιας και ηταν περασμενη η ωρα (8.00πμ) λεω ας περιμενω λιγο μεχρι να ανοιξει το Πλαισιο να προλαβω την επισκευη γιατι μετα μεσολαβει Κυριακη και θα εμενα 2 μερες χωρις PC. Η ταλαιπωρια: Παιρνω 9.00πμ τηλεφωνο και αναφερω το προβλημα. Ακολουθει ο διαλογος (στο περιπου) : - Χαλασε το τροφοδοτικο, να το βγαλω και να το φερω? - Οχι, να φερετε ολο το PC για να το ελενξουμε εμεις, μπορει να φταιει κατι αλλο. - Οκ, η εγγυηση ειναι 3 χρονια, σωστα? - Ναι, 3 χρονια Φαση Α: Φορτωνω το PC και παω στο Πλαισιο (αποσταση 15λεπτων) Ακολουθει ο διαλογος (στο περιπου) : - Μιλησα με το Service στο τηλεφωνο και μου ειπαν να φερω το PC. - Ok, θα σου κοστισει 30 ευρω η επισκευη - Μα δεν καλυπτομαι απο την εγγυηση? - Μετα τον 1ο χρονο η εγγυηση καλυπτει μονο τα χαλασμενα μερη, εσυ πληρωνεις τα εργατικα. - Στο τηλεφωνο δεν μου το ειπαν. - Κανανε λαθος. - Ωραια του λεω, τοτε δωσε μου ενα καινουριο τροφοδοτικο και το βαζω μονος μου. (το σκεφτεται λιγο) - Οκ, τοτε ειναι 10ευρω ο ελεγχος - Καλα, να περιμενω να το ελενξετε? - Οχι, σε 4 ωρες θα ειναι ετοιμο (10 ευρω και 4ωρες για να πατησει το κουμπι οn/off!!) Γυριζω στο σπιτι να κοιμηθω κι ολας αφου ημουν αυπνος ολο το βραδι. Με το που φτανω χτυπαει το τηλεφωνο για να μου επιβεβαιωσουν οτι οντος φταιει το τροφοδοτικο. Φαση Β: Παω πισω στο Πλαισιο (25 λεπτα, ειχε αρχισει η κινηση), μου ειχαν συσκευασει με ναυλον το κουτι. Ακολουθει ο διαλογος (στο περιπου) : - Τελικα ειχε προβλημα το τροφοδοτικο - Ωραια, να παρω ενα καινουριο? - Πρεπει να μας δωσεις πρωτα το χαλασμενο - Γιατι δεν το πηρες? - Δεν ηθελες να πληρωσεις εργατικα! - Ωραια, μπορω να το βγαλω τωρα μονος μου? - Οχι μεσα στο καταστημα - Τοτε μηπως μπορεις να μου δανεισεις ενα κατσαβιδι να το βγαλω στο αυτοκινητο? - Οχι! - Καλα, παντως δικαιουμαι αντικατασταση ε? - Ναι. - Αληθεια, η αντικατασταση ειναι βαση των Watt ή παει με την τιμη που εκανε το προηγουμενο τροφοδοτικο? - Αν δεν υπαρχει το ιδιο θα παρεις ενα στα ιδια watt. - Ναι αλλα στα ιδια watt υπαρχουν ενα σωρο μαρκες και τροφοδοτικα, ποιο απο ολα θα παρω? - Οποιο υπαρχει διαθεσιμο. Παιρνω το κουτι, πληρωνω τα 10ευρω και γυριζω σπιτι. Φαση Γ: Βγαζω το τροφοδοτικο και παω 3η φορα στο Πλαισιο (35 λεπτα, ολοι πηγαιναν για μπανιο!) Ακολουθει ο διαλογος (στο περιπου): - Oριστε το τροφοδοτικο, ποιο να παρω τωρα? - Δεν εχω των 650Watt, εχω των 625W αλλα ειναι πιο ακριβο απο το δικο σου, θα πληρωσεις την διαφορα. - Καλα, και τι μου ελεγες πριν τοτε? - Αυτο που πηρες ηταν της πλακας, 50 ευρω εκανε. - Συναδελφος δικος σου μου το εδωσε, και στην τελικη το οτι ηταν σε εκπτωση και εχουν ανεβει οι τιμες απο περυσι δεν θα το λαβουμε υπ'οψιν? - Δεν ανεβαινουν οι τιμες. - Καλα του λεω, δες ποσο εκανε ο 8400 περυσι οταν τον αγορασα και ποσο κανει τωρα. - Στα τροφοδοτικα πεφτουν.. - Μα ο λογος που ανεβηκαν ειναι το δολαριο που περυσι ηταν στο 1,8 και τωρα στο 1,2 σε σχεση με το ευρω. Εκεινη τη στιγμη περναει ο υπευθυνος και του ψυθυριζει δυνατα στο αυτι: Μη του δωσεις τιποτα παραπανω! Καθησα λιγο να δω απο τη σελιδα του Πλαισιου τι τροφοδοτικα ειχαν διαθεσιμα, και μετα μιλαω με τον υπευθυνο. Μου λεει: - Παρε οποιο θες και πληρωσε τη διαφορα. - Ωραια, μπορω να το παρω στην τιμη που αναφερει μεσω ιντερνετ? - Οχι, τιμη καταστηματος θα το παρεις. - Μα δεν εχει κατι που θελω. - Θα σου κοψω πιστωτικο να παρεις οτι αλλο θες απο το καταστημα. - Δεν πειραζει τοτε, δωσε μου τα λεφτα να το παραγγειλω απο το σπιτι. Καταληξη: Τελικα πηρα πισω 49 ευρω, (- 10 για τον ελεγχο) και πηρα ενα τροφοδοτικο απο το e-shop των 75ευρω. Η ολη ιστορια τραβηξε μεχρι τις 6μμ το απογευμα οποτε κοιμηθηκα το Σαββατο απο τις 2πμ Παντως αν η πολιτικη του καταστηματος ειναι να πληρωνει την παλια αξια αν δεν υπαρχει το ιδιο προιον για αντικατασταση, να το εχουν στο νου τους οσοι πηραν PC με καρτα γραφικων 8800GTX 780ΜΒ των 700 ευρω! Επεξ/σία 17 Μαΐου 2009 από k_dinos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 αν δεν υπερβαλεις τοτε τα ατομα που επεσες δεν ειναι ουτε ΓΤΠ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Νταξ, δεν έπεσες και σε τραγική αντιμετώπιση. Πάνω-κάτω τα τυπικά σου είπαν. Κακώς βέβαια δεν σου ξεκαθάρισαν το εργατικό κόστος της εγγύησης εξ'αρχής. Δεν έπρεπε καν να ρωτήσεις. Βγάζεις το psu, το πας, το αφήνεις. Το ελέγχουν, έχει πρόβλημα, αντικατάσταση, τέλος. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, ζητάς ένα με αντίστοιχα τεχνικά χαρακτηριστικά*. Αν δεν έχουν κάποιο αντίστοιχο, να βρουν. Πρόβλημά τους. Δεν είσαι αναγκασμένος να πληρώσεις διαφορά για κάποιο καλύτερο. Το πιστωτικό είναι συμβιβαστική λύση, που αν θέλεις φυσικά την δέχεσαι. Το κόστος του ελέγχου, θα έπρεπε να το πληρώνεις (λογικά) μόνο στην περίπτωση που το τροφοδοτικό δεν είχε τελικά πρόβλημα και τους απασχόλησες άδικα. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει βέβαια με τις εγγυήσεις σε turbo-x έτοιμες συνθέσεις, και αν ισχύει κάτι διαφορετικό. Αυτά που λες περί τιμών και ισοτιμίας δεν πολυστέκουν, είναι άπειροι οι λόγοι που ανεβοκατεβαίνουν οι τιμές. Για την ιστορία, υποθέτω πως σου προτείναν το Corsair620W που είναι ιδιαίτερα άξιο psu. Από περιέργεια, το δικό σου ποιο ήταν? *τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι μόνο η ισχύς ενός psu. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickarmy Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 το αποτέλεσμα να πληρώσεις άλλα 30 ευρώ στην βενζινι του πηγενε έλα (γιαυτο έχουμε εργαλειοθηκη στο αυτοκινητο ποτε δεν ξέρεις...) όλα τα καταστημτα κινηγανε το κερδος λογικο είναι πάντως καλά εκανες και πηγες και πήρες απο αλλου τροφοδοτικό .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
swiftech Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 σε ποιο πλαισιο εγιναν αυτα? εγω οταν μου λενε τετοια τους λεω να φωναξουν τον προισταμενο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickarmy Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 (επεξεργασμένο) ο προιστάμενος εκανε την ιστορια ( του ειπε στο αυτί ...) Επεξ/σία 17 Μαΐου 2009 από madsc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kondoras Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Τί φταις κι εσύ, όταν υπάρχουν περίεργοι που καίνε επίτηδες τα τροφοδοτικά για να πάρουν καλύτερα; Να εξηγηθώ: Μεγάλο λάθος που δεν σου είπαν για κόστος τεχνικού ελέγχου. Κανονικά έπρεπε να το γράφουν ότι μετά τον πρώτο χρόνο η εγγύηση ισχύει μόνο στα υλικά και όχι στην εργασία, εκτός αν το γράφουν πάνω στα χαρτιά που σου δίνουν με αγορά καινούριου Η/Υ. Σου πρότειναν να πας όλο τον Η/Υ α) όντως μήπως και έφταιγε κάτι άλλο, για να μην ταλαιπωρηθείς β) για να τσιμπήσουν τα 30 ευρώ του ελέγχου Μπορεί το α, μπορεί το β, μπορεί και τα 2. Ο έλεγχος των 10 ευρώ ισχύει αν το υλικό είναι τελικά ΟΚ, για να μην πηγαίνει ο κάθε πικραμένος κάτι που νομίζει ότι χάλασε στο service. Από τη στιγμή που το προϊόν ήταν ελαττωματικό, είναι απαράδεκτη (για να μην πω τίποτα χειρότερο) η χρεώση των 10 ευρώ και δικαιούσαι πίσω τα χρήματα. Το "σε 4 ώρες" δεν είναι περίεργο. Ο τεχνικός προφανώς σου είπε "μέσα σε 4 ώρες", αλλιώς δεν ξέρει να μιλάει ελληνικά. Έγραψες ότι το δικό σου κόστιζε 59 ευρώ, αλλά το είχες πάρει δώρο! 59 ευρώ προφανώς κοστίζει σήμερα, αν το πήρες δώρο, στην απόδειξη πάνω πρέπει να γράφει 0,01. Κατάλαβα κάτι λάθος; Τί σχέση έχει η 8800 των 700 ευρώ με την δική σου περίπτωση; Αν δεν έχει 8800GTX, θα πρέπει να την αντικαταστήσει με μία 9800GTX, η εγγύηση καλύπτει το προϊόν, όχι τα χρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Super Moderators Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 η εγγύηση καλύπτει αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν... σε περίπτωση που δεν υπάρχει το ίδιο δεν είναι απαραίτητο να δεχτεί αυτό που του προτείνουν για αντικατάσταση και να απαιτήσει πιστωτικό στην τιμή που αναγράφεται στην απόδειξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr V Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 εχουμε δει πολυ χειροτερα απο eshop οποτε δεν μας κανει πολυ αισθηση η εμπειρια.... η ταλαιπωρια ηταν βασικα του πηγαινε ελα...μαλλον επεσες σε γαιδαρους.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 - Μετα τον 1ο χρονο η εγγυηση καλυπτει μονο τα χαλασμενα μερη, εσυ πληρωνεις τα εργατικα. Πρόσφατα μου άλλαξαν μητρική, και δεν πλήρωσα δραχμή. Και είχαν περάσει δυό χρόνια από την αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_dinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 (επεξεργασμένο) Αυτά που λες περί τιμών και ισοτιμίας δεν πολυστέκουν, είναι άπειροι οι λόγοι που ανεβοκατεβαίνουν οι τιμές. Για την ιστορία, υποθέτω πως σου προτείναν το Corsair620W που είναι ιδιαίτερα άξιο psu. Από περιέργεια, το δικό σου ποιο ήταν? Σιγουρα δεν ειναι μονο η ισοτιμια που παιζει ρολο, αλλα το οτι ανεβηκαν εστω και λιγο οι τιμες απο περυσι ειναι γεγονος. Αυτο που ηθελαν να μου πουλησουν ηταν Enermax 625W, ενω εγω ζητησα αν μπορουσα να παρω το Corsair 650W σε τιμη ιντερνετ. Η αποδειξη για αυτο που ειχα αναφερει ' 650W/ACTIVE PFC FORTON' (τοσο της πλακας ηταν?) Το "σε 4 ώρες" δεν είναι περίεργο. Ο τεχνικός προφανώς σου είπε "μέσα σε 4 ώρες", αλλιώς δεν ξέρει να μιλάει ελληνικά... Έγραψες ότι το δικό σου κόστιζε 59 ευρώ, αλλά το είχες πάρει δώρο! 59 ευρώ προφανώς κοστίζει σήμερα, αν το πήρες δώρο, στην απόδειξη πάνω πρέπει να γράφει 0,01. Κατάλαβα κάτι λάθος; Τί σχέση έχει η 8800 των 700 ευρώ με την δική σου περίπτωση; Αν δεν έχει 8800GTX, θα πρέπει να την αντικαταστήσει με μία 9800GTX, η εγγύηση καλύπτει το προϊόν, όχι τα χρήματα. To εψαξα αυτο με την εγγυηση, το λεει και στο βιβλιαρακι αυτο. Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα, παρολο που ειχαν περσει μονο 10 μερες απο τον 1χρονο. Αυτο που με νευριασε ειναι οτι ο υπαλληλος μου εκανε καψωνια επειδη δεν του πληρωσα 30 ευρω την "εργασια" του! Και το οτι ημουν αυπνος εκανε τα πραγματα πολυ χειροτερα. Το τροφοδοτικο γραφω οτι εκανε 49ευρω. Η αποδειξη οντως γραφει 0,01 αλλα μου τυπωσε ενα χαρτι που εγραφε ολοκληρη την παραγγελια και το ειχε 49ευρω. Δηλαδη αν του εδινα τα 30, θα μου ελεγε οτι δεν εχει ιδιο τροφοδοτικο να μου βαλει μεσα και ετσι θα επαιρνα πισω 50-30= 20 ευρω! Την 8800GTX την αναφερω διοτι με βαση το παραδειγμα μου, η εγγύηση καλυψε τα χρήματα και οχι το προϊόν. Αρνηθηκαν να μου δωσουν εστω και το πιο φθηνο 650αρι που ειχαν διοτι κοστιζε παραπανω, αλλα το πλασαραν οτι δεν ειναι το ιδιο. Και στο τελος πηρα στο χερι τα λεφτα πισω. Γι' αυτο λεω για την 8800GTX. Συμφωνα με τη λογικη τους απο τη στιγμη που δεν υπαρχει τετοια καρτα πλεον δεν σου δινουν αλλη, αλλα τα λεφτα που ειχες δωσει τοτε. (Οχι οτι θα το κανουν ποτε βεβαια..) Οσο για τις 4 ωρες, δεν τον ρωτησα σε ποση ωρα θα ειναι ετοιμο, αλλα αν μπορω να περιμενω μεχρι να δει τι εχει. Μπορουσε να δει αμεσως αν εφταιγε το τροφοδοτικο. Αλλα μου απαντησε οτι ΣΕ 4 ωρες θα ειναι ετοιμο και οχι στο περιπου. Γι αυτο γυρισα να κοιμηθω κι ολας. Αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο. Αν οντως εκανε 4 ωρες δεν θα προλαβαινα το e-shop ανοιχτο μετα! (αληθεια, το τροφοδοτικο που πηρα στο τελος τι λεει?) Επεξ/σία 18 Μαΐου 2009 από k_dinos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christos.p25 Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 σε ποιο κατάστημα του Πλαισίου έγιναν αυτά; ναι ξέρουμε να μην αγοράσουμε ποτέ και τίποτα από αυτούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kondoras Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα 10 ευρώ κακώς στα χρεώσανε, από τη στιγμή που το προϊόν ήταν όντως χαλασμένο. Το ότι δεν είχαν αντίστοιχο τροφοδοτικό είναι μία πονεμένη ιστορία που έχει να κάνει με τα αποθέματα. Και η αλήθεια είναι ότι το Fortron δεν έχει καμία σχέση με το Corsair, αλλά από τη στιγμή που δεν έχει αντίστοιχο πρέπει να σου δώσει το αμέσως επόμενο χωρίς διαφορά τιμής. Πάντως και η συμπεριφορά του τεχνικού ήταν αντι-επαγγελματική, ειδικά αν σου είπε "έλα σε 4 ώρες". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GabrielConnor Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Καλό θα ήταν να αναφέρεις και σε ποιό κατάστημα σου συνέβησαν αυτά, γιατί πχ εγώ από το τεχνικό τμήμα του πλαισίου στην Πάτρα, έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Όποτε χρειάστηκα support μέσα στην εγγύηση από αστοχία υλικού, εξυπηρετήθηκα άμεσα και δεν με χρέωσαν και τίποτα φυσικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Ναι, πες και σε ποιο Πλαίσιο έγιναν αυτά να το έχουμε υπόψιν μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα