VKostas Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Sorry, αλλά θεωρώ το super four ψιλοάκυρη επιλογή. Να δώσεις 2000 - 2500Ε για μηχανή 15αετίας (οι χρονιές που αναφέρουν στις αγγελίες είναι πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα...) με άγνωστο το ποιόν των προηγούμενων ιδιοκτητών είναι κάπως... Αφού απορρίπτεις (κακώς για μένα αφού το θέλεις αποκλειστικά για αστική χρήση) τα σκούτερ, πήγαινε σε μια μικρή, βολική και ελαφριά μοτοσυκλέτα (βλ. CBF / YBR). Ε, και αν σου έρθει η όρεξη τρώγοντας, την πουλάς αργότερα και παίρνεις μια μεγαλύτερη, έχοντας ως τότε συγκεκριμενοποιήσει τι ζητάς από μια μοτοσυκλέτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 η cb 15ετιας παταει κατω ολα τα 250αρια της αγορας σε ολους τους τομεις (πλην τπτ ιταλικων wanna be ss και μονο στις αναρτησεις) γενικως ειναι οτι πρεπει για να μπει καποιος στον κοσμο της μοτοσυκλετας αλλα οχι μονο για πολη μονο για πολη και για να μην πεταξει λ7 αργοτερα θα ελεγα να παει κατευθειαν σε XT,MT 03 περι ορεξεως βεβαια κολοκυθοπιτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Μα φυσικα και τα "παταει", το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι διατεθειμενος καποιος να αγορασει καποια μηχανη που δεν ξερει τι ζημιες προκειται να του βγαλει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ApSiMan Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 παντως φιλε στα 4000€ περιπου κανενα 250αρι δεν αξιζει τοσα λ7το 250αρι θα το βαρεθεις-ξεπερασεις γρηγορα Το πιο πιθανό είναι αυτό που λες. Απλά προτιμώ να "πετάξω" κάποια χρήματα σε κάτι μικρο για την στιγμή, παρά να φάω πουθενά τα μούτρα μου λόγω της απειροσύνης μου +μεγαλύτερο κυβισμό + μεγαλύτερο βάρος. Δηλαδή το σκέφτομαι ως εξής: ότι θα φάω κάποια στιγμή τα μούτρα μου λόγω της απειροσύνης το έχω σχεδόν σίγουρο, ας μην έχω κ την μηχανή για εχθρό μου εκείνη την στιγμή. Υγ ποσο χρονων εισαι? διπλωμα μηχανης υποθετω υπαρχει ετσι? υπολογισε στα λ7 σου και ενα καλο κρανος >300€ και ενα μπουφαν με προστασιες age:25 licence:check κράνος:check (και μάλιστα το κράνος μόνο του μου πήγε κοντά στα 300€) μπουφάν: έχω υπολογίσει κοντά στα 200€ και για το μπουφανάκι, έχω βρει κάποιες αξιόλογες επιλογές σε αυτά τα χρήματα αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. ... Αφού απορρίπτεις (κακώς για μένα αφού το θέλεις αποκλειστικά για αστική χρήση) τα σκούτερ, πήγαινε σε μια μικρή, βολική και ελαφριά μοτοσυκλέτα (βλ. CBF / YBR). Ε, και αν σου έρθει η όρεξη τρώγοντας, την πουλάς αργότερα και παίρνεις μια μεγαλύτερη, έχοντας ως τότε συγκεκριμενοποιήσει τι ζητάς από μια μοτοσυκλέτα. Το γνωρίζω ότι κακώς έχω απορίψει τα scooter αλλά δεν μου κάθονται καθόλου στο μάτι.....ούτε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου πάνω τους.... Μάλλον θα περιμένω να μου έρθει η όρεξη τρώγοντας....(και μου ανοίγει εύκολα η όρεξη γμτ!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 lef50: Το στατιστικό αυτό για το SH το έχω διαβάσει σε αρκετά περιοδικά του χώρου καθώς και σε ξένα sites. (Ενδεικτικά ένα - δύο) ApSiMan: Θα γελάσεις τώρα, αλλά κι εγώ το SH δεν το γούσταρα με τίποτα όταν το αγόρασα. Ο μόνος λόγος που το πήρα ήταν καθαρά πρακτικός. Σχεδιαστικά δεν μου άρεσε, ούτε με διασκέδαζε στο δρόμο. Φαντάσου οτι πριν απο αυτό οδηγούσα ένα TDR125 (27hp) το οποίο ήταν σκέτο διάολος και με έβαζε συνεχώς στην πρίζα για καγκουριές. 4 χρόνια μετά όμως εκείνη την αγορά δεν το μετανιώνω καθόλου. Το SH έχει γίνει ο ποιό πιστός μου σύντροφος στους δρόμους της Αθήνας. Δεν μου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα (έχει 51.000χλμ) ακόμα κι όταν είχα παραμελήσει να κάνω service για 20.000χλμ!!! (μόνο λάδια του άλλαζα). Η πλάκα είναι οτι ο πατέρας μου, μου έλεγε να πάρω κι εγώ ένα CB400 Super Four μιας κι αυτός με αυτό κυκλοφορεί εδώ και 9 χρόνια μέσα στην Αθήνα. Η μηχανή αυτή είναι πάρα πολύ καλή, αξιόπιστη (του πατέρα μου έχει 120.000χλμ) και το μόνο πρόβλημα είναι αυτό του ανορθωτή το οποίο διορθώνεται μόλις τον αλλάξεις με κάποιον άλλο. Είναι εύκολη για την πόλη απλά δική μου εκτίμηση είναι οτι δεν έχει την ευελιξία του scooter, την οικονομία και την προστασία απο τον άσχημο καιρό. Βέβαια κερδίζεις σε γκάζι (42hp) και μπορείς να πας άνετα και εκτός πόλης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arkas2004 Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 εγω θα σου προτινα να περιμενεις λιγο μεχρι να ερθει το HONDA CB300 2009.λογικα θα φοραει κινητηρα απο sh αλλα δεν ειναι τεκμηριωμενο ακομα.και αν φοραει μπορει να εχει καποιες μικρες διαφορες ωστε να αποδιδει απο λιγο παραπανω απο τα 25αλογα που εχει το συγκεκριμενο σκουτερ.τελικη γυρω στα 160-170 με ζορισμα αλλα μεχρι τα 150 πολυ ανετα λενε.και καταναλωση περιπου 3,5-4 λ/100χλμ εκτος πολης και 4-4,5λ/100 χλμ εντος πολης αναλογα και την χρηση που θα του κανεις βεβαια.κατα την γνωμη μου θα γινει best seller αφου μοιαζει εξωτερικα στον μεγαλο αδερφο HORNET +την αξιοπιστια της HONDA >>>κοιτα και τις φωτο του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ApSiMan Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2009 πωωωωωω τι ζημιά είναι αυτή τώρα..... Επίσης είδα και το Honda VTR250 που είναι επίσης ένα κουκλάκι... Αλλά και τα 2 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα για Ελλάδα και δεν ξέρω πότε μέσα στο 2009 (και αν) θα έρθουν.... Και το ψιλοχρεάζομαι γμτ το 2κικλο τώρα... Μπορεί να πάρω κάνα scooterάκι φτηνό και να το πουλήσω μετά για να πάρω κάποιο από τα 2....Αλλά αξίζει η διαδικασία?Για να πάρω πάλι 250άρι? Μήπως να πάρω τώρα κάποιο από τα 2 που είναι ο αρχικός μου προβληματισμός και πιο μετά να πάρω κάτι μεγαλύτερο σε κυβισμό-βάρος? ΥΓ Παρεμπίπτοντος πήγα το Σάββατο στην αγορά και τα είδα και τα καβάλησα και τα 2.....(δυστυχώς δεν τα οδήγησα αλλά θα γίνει αυτό το ΣΚ λογικά) και ένα έχω να πω....ερωτεύτηκα το νέο Beverly Tourer....Πολύυυυυυυυ όμορφο.....Ειδικά μπροστά στο άχαρο CBF250 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Να σου πω κάτι τελικά; Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα! Αν σου αρέσει το Beverly, απλά πάρτο. Το θέμα είναι να καβαλάς αυτό που σε ευχαριστεί και σου αρέσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ApSiMan Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2009 True story... Σας ευχαριστώ όλους πάντως για τις πολύτιμες συμβουλές! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Corey Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Καλησπέρα.... σκεφτομαι κ μαλλον θα πάρω μηχανή για λόγους οικονομίας κ χιλιομέτρων... συνοπτικά... ειμαι 1,98εκ κανω καθημερινά μονο για την δουλεια 50χλ σε δρομο ταχειας κυκλοφορειας, κ μετα απο ψάξιμο αποφάσισα για το cbf 250 ή για το ybr 250. ειναι καλή επιλογή για την περίπτωση μου? για το ύψος? άκουσα ότι η κατανάλωση είναι κοντά στα 3,5λ/100χλ. ισχύει? βρήκα μεταχειρισμένο cbf αρκετά φτηνό αλλα με 32.000χλ? αξίζει να το πάρω? τι να προσέξω? εγω προτιμουσα το ybr αλλα κυκλοφορούν πολύ λιγα μεταχειρισμένα... προτευον λόγος ειναι η κατανάλωση καθώς το αυτοκίνητο με έχει γονατίσει. ευχαριστώ προκαταβολικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2010 Κοιτα για το honda cbf διαβαζω συνεχως προβληματακια για το σασμαν. Η καταναλωση που ακουγεται ειναι πολυ ιδανικη και πιστευω οτι δεν μπορει να ισχυει στην πραξη. Πρεπει να ειναι τελεια ρυθμισμενο το μηχανακι και να οδηγας απιστευτα μαλακα το γκαζι και να εισαι μεσα στην ροπη. Το βαρος του πρεπει να το εχεις νικησει και να μην ξεκινας-σταματας οπως κανουμε στην κινηση. Ολα αυτα για να την πλησιασεις. Να φανταστεις τετοια καταναλωση εχουν τα παπια και οχι με τερμα γκαζι εννοειται. Εσυ υπολογιζε λιγο παραπανω να εισαι μεσα. Για μενα παρε καινουριο το yamaha ybr250 Ειναι ρισκο τα μεταζειρισμενα, και παντα πρεπει να υπολογιζεις +800euro (κρανος-μπουφαν και καινουρια λαστιχα-συνηθως δεν εχουν καινουρια τα μεταχ) προτευον λόγος ειναι η κατανάλωση καθώς το αυτοκίνητο με έχει γονατίσει. Εδω υπαρχει ενα αλλο θεμα. Αν δεν εχεις αμαξι που καιει πολυ, μιας και οι διαδρομη ειναι 50km σε δρομο ταχειας και εισαι γονατισμενος οικονομικα, σε συμφερει να δωσεις 4,000 για ολη την υποθεση? Μηπως να πηγαινεις λιγο πιο αργα αρα οικονομικα με το αμαξι σου? Αυτα τα λεω στην περιπτωση που εχεις ενα μεσαιο αμαξι που δεν καιει παρα πολυ και στην περιπτωση που θες μονο για δουλεια την μηχανη. Αν την θες για βολτιτσες και για χομπι + την δουλεια αλλαζει το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Corey Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 το αμαξι που εχω ειναι peugeot 207 rallye (1.6turbo)... οποτε καει το κατιτις του... την μηχανή την θέλω για να αντικαταστήσω σχέδον όλες τις διαδρομές που θα πηγαίνω μόνος μου.... εσυ πόση κατανάλωση υπολογίζεις? σκέψου ότι κυρίος είμαι σε ανοικτό δρόμο κ όχι σε κίνηση... συνολικά με το αμάξι θέλω 300€ μηνιαίως για βενζίνη. φυσικά δεν θέλω να δώσω 4000€ για μηχανή γιατί πάω για μεταχείρα, φυσικά προτειμώ το YBR αλλά βρήκα το παραπάνω cbf σε πολύ καλή τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.