mak_gate13 Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 οπως και να έχει 50άρι καλύτερα να μην πάρεις.αμα μπορείς πάρε 125αρι αλλιώς θα περιμένεις λίγα χρόνια ακόμα. Φίλε και γω πενηνταρι θα πάρω.Το πενηντάρι είναι μια χαρά για να κάνεις την δουλεία σου.Δεν ειναι λύση να περιμένουμε λιγα χρόνια ακομα για να πάρουμε απευθείας 125. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Προσωπικά, στα 16 μου είχα πάρει ένα Beta Quadra 50cc (δίχρονο scooter). Με αυτό για 2 χρόνια, πήγαινα καθημερινά στο σχολείο μου, ανεβαίνοντας όλη την λεωφ. Αλεξάνδρας και την Μεσογείων μέχρι το ύψος του Σταυρού της Αγ. Παρασκευής. Δηλαδή γύρω στα ~15χλμ όλα σε λεωφόρο. Κανένα πρόβλημα απολύτως, το scooterάκι πήγαινε μια χαρα κι εγώ το ευχαριστιόμουνα τρελά :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tr3los Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 γεια σας ειμαι καινουργιος στο site... εγω λεω να παρεις ενα μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση glx (αν βρεις) γιατι τα glx ειναι αξιοπιστα και σηκονοθν πολλες μετατροπες...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Φίλε μου, όσο και να το πειράξεις πόσο νομίζεις οτι θα είναι το κέρδος; Θα ρίξεις πάρα πολλά λεφτά για να κερδίσεις ελάχιστα πράγματα. Σε αυτά τα κυβικά δεν αξίζει μια να επενδύσεις σε βελτιώσεις. Σκέψου το απλά. Το Chaly άντε το πολύ να βγάζει 3hp. Ακόμα και 100% βελτίωση να πετύχεις (πράγμα αδύνατο σε περίπτωση που δεν αλλάξεις κινητήρα) άντε να πάει στα 6hp. 6-7hp έχει μαμά ένα 50άρι δίχρονο, όπου εκεί μια βελτίωση έχει πιο σημαντικά αποτελέσματα αλλά και πάλι δεν αξίζει. Κράτα τα λεφτά αυτά, για να πάρεις κάτι καλύτερο όταν θα πας 18. Η γνώμη μου επαναλαμβάνω, είναι να βρεις κάτι να κάνεις την δουλειά σου για 2 χρονάκια και μετά το ξαναβλέπεις το θέμα. Και ξέχνα το "πως θα μπαίνω στις στροφές" γιατί φοβάμαι μήπως δεν "βγείς" καμιά μέρα. Φιλικά πάντα. αν ριχνει λεφτα αλλα το μηχανακι το αφησει 50αρι δε θα κερδισει τιποτα οπως λες....με 400-500ε ομως μπορει να κανει πχ ενα glx 57χιλιοστα και να εχει για πλακα κατι innova 125:-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tr3los Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 θα συμφωνήσω...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Με 400-500€ παίρνει ένα πολύ καλό κράνος και ένα μπουφανάκι.... αλλά υποψιάζομαι δυστηχώς οτι ποιό πολύ ενδιαφέρον έχει να περνάει τα 125άρια παπια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tr3los Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 αν εννωεις μπουφανακι σαν αυτα που ειναι με δερμα και σε προστατευουν στιν περιπτωση που πεσεις νομιζω οτι για 50cc ειναι πεταμενα λεφτα αυτα τα μπουφαν ειναι για μεγαλες μηχανες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Είσαι σοβαρός; Δηλαδή αν πέσεις με 50χλμ έχει σημασία αν θα οδηγάς 50cc ή 1000cc; Θες να δοκιμάσεις να πέσεις με αυτή την γελοία ταχύτητα να μας πεις πως ήταν η εμπειρία σου με την άσφαλτο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tr3los Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 1. ναι εχει διαφορα γιατι οι μεγαλες μηχανεσ εχουν μεγαλυτερη μαζα και το πεσιμο τους ειναι πολυ πιο ατσαλο απο οτι ενα scooter ή παπακι 2. το παιδι απο οτι καταλαβα μενει σε χωριο οποτε τι να το κανει το μπουφαν. οκ για κρανος δεν λεω παντα χρειαζετε αλλα ποιος φοραει σε ενα χωριο...! εμενα αυτη ειναι η γνωμη μου.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 Το οτι ελάχιστοι στην επαρχία φορούν κράνος και λοιπό προστατευτικό εξοπλισμό, δεν σημαίνει οτι κάνουν και σωστά. Δεν έχει καμία σημασία η μάζα της μοτοσυκλέτας σε μια πτώση. Δεν είσαι δεμένος με αυτή, σε μια πτώση αποχωρίζεσαι απο αυτή. Το πρόβλημα στην πτώση, είναι η τριβή με την άσφαλτο, τα πρώτα σημεία που ακουμπανε κάτω, όπως τα χέρια, αγκώνες και ώμοι όπου είναι τα πιο ευαίσθητα σημεία καθώς και που θα σταματήσει το σώμα σου (κολώνα, δέντρο, μπαρες, κτλ). Δεν είπα κιόλας να κυκλοφορεί με δερμάτινη αγωνιστική φόρμα μέσα στο χωριό. Ένα καλό κράνος, ένα άνετο μοτοσυκλετιστικό μπουφανάκι και γάντια είναι απαραίτητα όμως όπου και να οδηγείς και ότι και να οδηγείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrFreeman Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2009 Το οτι ελάχιστοι στην επαρχία φορούν κράνος και λοιπό προστατευτικό εξοπλισμό, δεν σημαίνει οτι κάνουν και σωστά. Δεν έχει καμία σημασία η μάζα της μοτοσυκλέτας σε μια πτώση. Δεν είσαι δεμένος με αυτή, σε μια πτώση αποχωρίζεσαι απο αυτή. Το πρόβλημα στην πτώση, είναι η τριβή με την άσφαλτο, τα πρώτα σημεία που ακουμπανε κάτω, όπως τα χέρια, αγκώνες και ώμοι όπου είναι τα πιο ευαίσθητα σημεία καθώς και που θα σταματήσει το σώμα σου (κολώνα, δέντρο, μπαρες, κτλ). Δεν είπα κιόλας να κυκλοφορεί με δερμάτινη αγωνιστική φόρμα μέσα στο χωριό. Ένα καλό κράνος, ένα άνετο μοτοσυκλετιστικό μπουφανάκι και γάντια είναι απαραίτητα όμως όπου και να οδηγείς και ότι και να οδηγείς. Απόλυτα σωστός. Δυστυχώς βλέπω ότι υπάρχει άγνοια και προχειρότητα κι ακόμη χειρότερα, αδιαφορία, για βασικά θέματα ασφαλείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mak_gate13 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Καμιά αλλη πρόταση για 50cc?Σε scooter έχω ακούσει ότι το gillera runner είναι αρκετά γρήγορο για πενητνάρι.Ισχυεί? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2009 1. ναι εχει διαφορα γιατι οι μεγαλες μηχανεσ εχουν μεγαλυτερη μαζα και το πεσιμο τους ειναι πολυ πιο ατσαλο απο οτι ενα scooter ή παπακι 2. το παιδι απο οτι καταλαβα μενει σε χωριο οποτε τι να το κανει το μπουφαν. οκ για κρανος δεν λεω παντα χρειαζετε αλλα ποιος φοραει σε ενα χωριο...! εμενα αυτη ειναι η γνωμη μου.... Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το χωριό (ή η πόλη) με το κράνος.... Αν δηλαδή πέσει, στο χωριό θα χτυπήσει το κεφάλι του, ή στην άσφαλτο (χώμα ,πες το όπως θές)? Είναι πολύ άσχημο να βλέπεις νέα παιδιά που αντί να προσπαθούν να κάνουν βήματα προς τα μπρος (σε σχέση με τις παλαιότερες γενειές) κάνουν προς τα πίσω. Το κράνος και την ζώνη πρώτα την φοράς για την δική σου προσωπική ασφάλεια και μετά για να μην φάς πρόστιμο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2009 Honda C50,κοπάνα του το 90ρι το moter από το CUB90 με μεγαλύτερο καρμπυρατέρ,βάλε άλλο πηρούνι μπροστά με δισκόφρενο,εννοείται γενναίες επισκευές και είσαι άρχοντας.Αλλά με ρέγουλα τις μλκιες γιατί μπορεί να καταλήξεις σακάτης ή να σακατέψεις καναν κακόμοιρο.Και πίστεψέ με δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ δύσκολο να το πετύχεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Repsol Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Τελικα πηρα ενα στρογγυλοφαναρο 72 κυβικα, 6-volt 300 ευρω.. Εμφανισιακα ειναι χαλια και το θεωρώ αδυναμο, καθως εχω συννι8ίσει 110.. Σκεφτομαι να του κανς τα εξης: Βαψιμο μωβ περλα, νικελ πιρουνι,νικελ ψαλιδι,νικελ λαιμο, εξατμιση jebring, και το μοτερ 53 χιλιοστα..Μπορειτε να μ πειτε αν αξιζει και ποσο 8α κοστισει περιπου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.