kingofgreece Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 http://www.skroutz.gr/search?keyphrase=++Asus+GTX285+ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MakisCE Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 http://insomnia.gr/forum/newthread.php?do=newthread&f=67 kingofgreece, κανε μια επεξεργασία στο link http://msystems.gr/v_products.asp?v_Cat=1618&v_Item=8491 http://www.skroutz.gr/search?keyphrase=++Asus+GTX285+ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kantaras Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 http://www.skroutz.gr/search?keyphrase=++Asus+GTX285+ μακρια απο msystems.μιλαμε για πολυ χαλια after sales .αν πας για rma = Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kingofgreece Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Κοίτα καλα κανεις και το λες ετσι ώστε να ξέρουμε. Απλά καλό θα ήταν να είναι πιο τεκμεριωμένο το "κατηγορώ" σου. Μην ξεχνάμε οτι προκειτε για το μαγαζί κάποιου, κοινως το Βιών του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coreygaylas Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 τη στιγμη που η gtx280 κανει γυρω στα 230 στο eshop ειναι ασυμφορο στα 300 η 285 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Απλά καλό θα ήταν να είναι πιο τεκμεριωμένο το "κατηγορώ" σου. λες και όλα τα παράπονα που γράφονται είναι τεκμηριωμένα ή ότι ακόμα και αν είναι ισχύουν... δες εδώ πως κατέληξε τελικά http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=312169 τη στιγμη που η gtx280 κανει γυρω στα 230 στο eshop ειναι ασυμφορο στα 300 η 285 σχεδόν 245 euro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Με το Msystems έχω ποστάρει και εγώ ( και τους είχα αφήσει ως τότε ~3,000 ευρώ ) πρόβλημα με RMA όταν πήγαν να μου φάνε 8 μήνες από την εγγύηση κάρτας γραφικών... και έγιναν τραγελαφικά σκηνικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Με το Msystems έχω ποστάρει και εγώ ( και τους είχα αφήσει ως τότε ~3,000 ευρώ ) πρόβλημα με RMA όταν πήγαν να μου φάνε 8 μήνες από την εγγύηση κάρτας γραφικών... και έγιναν τραγελαφικά σκηνικά... Ναι, απλά ξέχασες να πεις πως η περίπτωση σου ταιριάζει ιδιαίτερα με αυτή: http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2717856#post2717856 Και μην ακούσω και εδώ παραλογίες και μα-μου, έχω ενημερωθεί προσωπικά για την υπόθεση σου από τον ιδιοκτήτη σαν PR της κοινότητας. Από το συγκεκριμένο μαγαζί ψωνίζετε ά-φ-ο-β-α από θέμα RMA. Από τα ελάχιστα που είναι επαγγελματίες και έχουν λόγο. Σε οποιοδήποτε prob msn/pm me. Αν έχετε δίκιο θα το βρείτε, αν όχι... /sc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Για την υπόθεση μου;;;; Τι σχέση έχω εγώ με το λινκ που πόσταρες;;;;;! Άμα θέλετε ποστάρω ξανά αναλυτικά τι έγινε με το msystems ( κάρτα gigabyte 8800gt 512 rev 1 που κάηκε και μου πουλούσαν τρέλα για την εγγύηση, τους πήγα στο κατάστημα φωτοτυπία νόμου κλπ, και τελικά την λύση την έδωσε η Infoquest και άλλαξε τη κάρτα με πιο πρόσφατο Revision γιατί έπεφτε κοροϊδία στο κατάστημα ) Κι άμα πιστεύεις ότι όντως μίλησες με τά άτομα στο Msystems για μένα, στείλε μου PM να σου πω αναλυτικά την ιστορία και τι πήγαιναν να κάνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
choutos Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Αγαπητέ madsc χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο και χωρίς να ξέρω αν έχει υπάρξει συνενόηση με τον φίλο Tuko μέσω pm οπότε και ζητάω συγνώμη για την ανάμειξη αλλά...Μόνο εγώ το θεωρώ άκομψο να postarei moderator και να παίρνει το μέρος ενός καταστήματος δίχως να ακούσει και την άλλη πλευρά? Και επειδή υπήρξε ενημέρωση από τον καταστηματάρχη τί σημαίνει, ότι λέει και την αλήθεια? Παρεπιπτόντως για το συγκεκριμένο κατάστημα έχω ακούσει και γω τα καλύτερα και μάλιστα φίλος έχει αγοράσει μπόλικο πράγμα και είναι πολύ ευχαριστημένος, αλλά αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Και το e-shop αρχικά μια χαρά ήταν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Δεν μου έχει στείλει κάποιο PM, ήταν τελείως από ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ το μήνυμα του madsc. Και εγώ επί 3 χρόνια ήμουν σούπερ ευχαριστημένος, αλλά δεν είχε τύχει ποτέ να χαλάσει κάτι! 1 φορά έτυχε και ορίστε τι έγινε. Συγκεκριμένα έλεγαν ότι δε το είχαν ακούσει ΠΟΤΕ ότι η εγγύηση ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια του προϊόντος σε περίπτωση που γίνει αντικατάσταση και μου έκαναν γελοίες συγκρίσεις με αυτοκίνητα κλπ... Και ακόμα και τον νόμο που τους πήγα δεν ήθελαν να τον αναγνωρίσουν (!) Αλλά αυτό που μ εκνευρίζει περισσότερο, είναι πως βγαίνει κάποιος (και μάλιστα Moderator) και με λέει ψεύτη χωρίς στοιχεία, χωρίς τπτ, εντελώς από το πουθενά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Ναι, απλά ξέχασες να πεις πως η περίπτωση σου ταιριάζει ιδιαίτερα με αυτή:http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2717856#post2717856 Και μην ακούσω και εδώ παραλογίες και μα-μου, έχω ενημερωθεί προσωπικά για την υπόθεση σου από τον ιδιοκτήτη σαν PR της κοινότητας. Από το συγκεκριμένο μαγαζί ψωνίζετε ά-φ-ο-β-α από θέμα RMA. Από τα ελάχιστα που είναι επαγγελματίες και έχουν λόγο. Σε οποιοδήποτε prob msn/pm me. Αν έχετε δίκιο θα το βρείτε, αν όχι... /sc Eξαιρετικα ακομψο ποστ και δεν το περιμενα ποτε απο καποιον mod του ινσομνια, καθ'οτι η σοβαροτητα και η συμπεριφορα που εχω δει μεχρι σημερα απ ολους τους mods, ειναι δυσευρετη σε ολα τα αλλα sites. Αγαπητε κυριε μοντ, ακομα και δικιο να εχεις πως ο συγκεκριμενος χρηστης ψευδεται, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να απαντας τεκμηριωμενα καθ'οτι η δικη σου αποψη εχει βαρυνουσα σημασια και οχι απλα να εκτοξευεις λασπη στον ανεμιστηρα. Ειναι θεμιτο αν διατηρειτε καποια προσωπικη-φιλικη σχεση με τα ''μαγαζακια'' ή τους ιδιοκτητες τους, αλλα αποψη μου ειναι οτι πανω απ ολα οφειλετε να σεβεστε τα ατομα που ποσταρουν εδω μεσα και σας εμπιστευονται στο οτι θα διατηρησετε την ποιοτητα που εχει το ινσομνια και δεν θα το μετατρεψετε σε χωρο διαφημισης συγκεκριμενων εταιριων, ''πνιγοντας'' οποιαδηποτε αντιθετη φωνη. Επειδη ειμαι σιγουρος πως δεν ειναι αυτη η επιδιωξη σας, αλλα πως το προηγουμενο ποστ ηταν απλα ενα ατυχες περιστατικο, θα συνεχισω να αποτελω ενεργο μελος της κατα τη γνωμη μου, πιο αξιολογης ιντερνετικης κοινοτητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Εχμ, λαμβάνοντας υπ'όψη τον πρώτο όρο χρήσης του forum όπου ξεκαθαρίζεται πως: 1. Τα μηνύματα εκφράζουν την άποψη των συντακτών τους και όχι την επίσημη θέση του forum, εκτός εάν κάτι τέτοιο δηλώνεται ρητά από αρμόδιο μέλος της συντονιστικής ομάδας.καταλαβαίνουμε πως η άποψη του καθένα εδώ μέσα έχει την ίδια βαρύτητα και είναι προσωπική.Η άποψη του madsc λόγω της αρμοδιότητάς του εδώ μέσα θα είχε ίσως περισσότερη βαρύτητα αν αναφερόταν σε κάτι σχετικό με το forum, και όχι σε κάτι τόσο γενικό όπως ένα online shop, όπου απλά είπε την γνώμη του. Ούτε λάσπη ούτε φίμωτρα βλέπω, το thread είναι ανοιχτό να συζητηθεί η περίπτωση. Προσωπικά το μόνο λάθος που βλέπω στο post του είναι η τελευταία σειρά, όπου από καλή θέληση να βοηθήσει οποιονδήποτε αντιμετωπίσει πρόβλημα, έρχεται σε αντίφαση με αυτό που είπε ακριβώς από πάνω. Δηλαδή διαβάζοντας κάποιος πως πιθανόν να χρειαστεί βοήθεια γνωστού μέσω msn σε κάποιο πρόβλημα, δεν νιώθει και τόσο άφοβα για μία ενδεχόμενη αγορά του. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Επί του θέματος, ακόμα και στα 300€ η GTX285 δεν είναι συμφέρουσα αγορά βάση τιμής/επιδόσεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 καταλαβαίνουμε πως η άποψη του καθένα εδώ μέσα έχει την ίδια βαρύτητα και είναι προσωπική. Μου διαφευγει ισως, αλλα εγω δεν καταλαβαινω κατι τετοιο. Αντιθετως πιστευω πως η θεση του μοντ συνεπαγεται αυξημενα προνομια αλλα και αυξημενες ευθυνες. Η άποψη του madsc λόγω της αρμοδιότητάς του εδώ μέσα θα είχε ίσως περισσότερη βαρύτητα αν αναφερόταν σε κάτι σχετικό με το forum, και όχι σε κάτι τόσο γενικό όπως ένα online shop, όπου απλά είπε την γνώμη του. Σε παραπεμπτω στο ακολουθο ποστ: Και μην ακούσω και εδώ παραλογίες και μα-μου, έχω ενημερωθεί προσωπικά για την υπόθεση σου από τον ιδιοκτήτη σαν PR της κοινότητας. Αδιαμφισβήτητα εχει αυξημενη βαρυτητα ο λογος καποιου που ισχυριζεται οτι εχει προσωπικη ενημερωση απο την εταιρια (και επισης ειναι και διαχειριστης). Το ερωτημα που προκυπτει ειναι αν το επιχειρημα οτι ''ειχα προσωπικη ενημερωση-ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ'' στεκει. Για μενα οχι. Και δεν τιμα και αυτον που το κανει, οταν ειναι μαλιστα μοντ (που κατα τη γνωμη μου πρεπει να κραταει ισορροπιες). Επισης το ''επικοινωνησε μαζι μου αν εχεις προβλημα με το εν λογω καταστημα και θα μεσολαβησω, θα δικαιωθεις αν εχεις δικιο'' τι ειναι? Δεν ειναι εμμεση διαφημιση? Οταν λοιπον υπαρχουν στοιχεια επιθεσης στο ηθος του ατομου που κανει την καταγγελια και προβολης μιας ιδιαιτερης σχεσης (μεσω του μοντ) με ενα καταστημα, πιστευω πως δικαιουμαστε να ειμαστε καχυποπτοι. Αν και οπως ειπα πιο πανω, θεωρω πως ηταν ενα ατυχες ποστ και τιποτα παραπανω. Αυτο πιστευω, τερμα το οφτοπικ απο μενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Chris_85 το βλέπεις λάθος νομίζω το θέμα. Η "mod/μη mod speaking" λογική σου είπα γιατί δεν στέκει. Από εκεί και πέρα περισσότερη βαρύτητα μία γνώμη μπορεί να αποκτήσει βάση των επιχειρημάτων της, και η προσωπική ενημέρωση είναι ένα επιχείρημα όπως και να το κάνουμε. Ο λόγος που είχε κάποιος προσωπική ενημέρωση, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Θα μπορούσε να πει κάποιος πχ πως είναι ο υπάλληλος της εταιρίας, και γνωρίζει το περιστατικό. Αυτό θα ήταν ανήθικο και λασπολογία? Περί έμμεσης διαφήμισης καλύτερα να μη το αναλύσουμε. Δηλαδή οι περισσότεροι εδώ μέσα (κατά γενική ομολογία) που λέμε πως το rma του eshop είναι (συνήθως) τραγικό, ενώ του πλαισίου (συνήθως) τυπικό, το κάνουμε για λόγους δυσφήμισης και διαφήμισης αντίστοιχα? Δεν νομίζω. Απλά μοιραζόμαστε την εμπειρία μας, και ο καθένας μπορεί να την λάβει ή όχι υπ'όψη του στις αγορές του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.