Athanasios2104 Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 ωραίο το cutscene, άλλα έχει γίνει καμιά ανακοίνωση για τι γραφικά θέλουν να πετύχουν in-game; 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Όπως το παλιό leak βλέπω και αυτό. (και πάλι το αγαπημένο νυχάκι του Skull.) 1
zvarthangalos Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 ωραίο το cutscene, άλλα έχει γίνει καμιά ανακοίνωση για τι γραφικά θέλουν να πετύχουν in-game; Σωστά τα περισσότερα παιχνίδια (ίσως όλα) τα promotional video που βγάζουν είναι σούπερ ντούπερ, ας περιμένουμε να βγάλουν και κανα in gameplay βιντεάκι για να έχουμε ποιο ολοκληρωμένη εικόνα.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 Έλιωσα με την ψειριστική στο τέλος Πάντως το νύχι στα screens είναι λιμαρισμένο...ελπίζω να είναι και έτσι, αλλιώς..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2013 Έλιωσα με την ψειριστική στο τέλος Πάντως το νύχι στα screens είναι λιμαρισμένο...ελπίζω να είναι και έτσι, αλλιώς.. Master manicured thief.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Thief dev assures that “PC version isn’t just a copy of the console version”
Oroku Saki Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Thief dev assures that “PC version isn’t just a copy of the console version” Αυτο το ξερουμε ηδη απο το 2011 ολες οι pc εκδοσεις των παιχνιδιων της eidos ειναι πολυ ανωτερες απο των κονσολων με πιο προσφατο παραδειγμα το tomb raider Ποτε βγαινει το παιχνιδι?
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Η Eidos τι σχέση έχει με το Tomb Raider? Μονο το multi έκανε. Anyways πολλά λένε για να δούμε. Release date TBA 2014.
JohnVani18 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 New Thief Game May Be In Serious Trouble We are really excited about the new Thief game, however – and according to Polygon - things are not looking good for it. Polygon’s anonymous sources claimed that ‘corporate politics, creative confusion and a lack of publisher oversight have inflated production costs, impeded the game’s creation and led to the departures of numerous senior and junior team members.’ Sounds bad, right? Well, things get even worse than that. According to those sources, ‘the vertical slice doesn’t load inside Thief’s current heavily modified version of Unreal Engine 3.’ Not only that, but those sources claimed that EIDOS Montreal used a lot of programming tricks to run the GDC demo of Thief, like turning off non-playable character AI, and that the engine has trouble when too many characters are on screen. Ouch. But what is a vertical slice you may ask. As Polygon described: “”Vertical slice” is industry terminology for a condensed demonstration of a game’s potential art, design, gameplay and tone. A vertical slice is made by small team and helps the publisher decide whether a project should enter full production.” What this means, is that the team has a lot of trouble implementing its vision with this heavily modified version of Unreal Engine 3. Back in GDC 2013, Square Enix showcased Thief behind closed doors. The footage that was shown was originally intended to be released, however one of Polygon’s source claims that those plans were recently scrapped ‘due to internal unhappiness with the quality of the captured footage.’
Athanasios2104 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 η αλήθεια είναι ότι το demo φαινότανε too good to be true
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα