Προς το περιεχόμενο

Thief (2014)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 537
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ωραίο το cutscene, άλλα έχει γίνει καμιά ανακοίνωση για τι γραφικά θέλουν να πετύχουν in-game;

Σωστά τα περισσότερα παιχνίδια (ίσως όλα) τα promotional video που βγάζουν είναι σούπερ ντούπερ, ας περιμένουμε να βγάλουν

και κανα in gameplay βιντεάκι για να έχουμε ποιο ολοκληρωμένη εικόνα.

  • Moderators
Δημοσ.

Έλιωσα με την ψειριστική στο τέλος :-D

 

Πάντως το νύχι στα screens είναι λιμαρισμένο...ελπίζω να είναι και έτσι, αλλιώς.. :eek:

 

Master manicured thief. :P

Δημοσ.

Αυτο το ξερουμε ηδη απο το 2011 ολες οι pc εκδοσεις των παιχνιδιων της eidos ειναι πολυ ανωτερες απο των κονσολων με πιο προσφατο παραδειγμα το tomb raider

 

Ποτε βγαινει το παιχνιδι?

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

New Thief Game May Be In Serious Trouble

We are really excited about the new Thief game, however – and according to Polygon - things are not looking good for it. Polygon’s anonymous sources claimed that ‘corporate politics, creative confusion and a lack of publisher oversight have inflated production costs, impeded the game’s creation and led to the departures of numerous senior and junior team members.’

 

Sounds bad, right? Well, things get even worse than that. According to those sources, ‘the vertical slice doesn’t load inside Thief’s current heavily modified version of Unreal Engine 3.’ Not only that, but those sources claimed that EIDOS Montreal used a lot of programming tricks to run the GDC demo of Thief, like turning off non-playable character AI, and that the engine has trouble when too many characters are on screen. Ouch.

 

But what is a vertical slice you may ask. As Polygon described:

“”Vertical slice” is industry terminology for a condensed demonstration of a game’s potential art, design, gameplay and tone. A vertical slice is made by small team and helps the publisher decide whether a project should enter full production.”

 

What this means, is that the team has a lot of trouble implementing its vision with this heavily modified version of Unreal Engine 3.

Back in GDC 2013, Square Enix showcased Thief behind closed doors. The footage that was shown was originally intended to be released, however one of Polygon’s source claims that those plans were recently scrapped ‘due to internal unhappiness with the quality of the captured footage.’

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...