Προς το περιεχόμενο

Thief (2014)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Side Missions έχει πολλά ρε! ^_^

 

 

 

 

Σου δίνει ο Μπάσο μια 4αδα απευθείας, και σου δίνει και ο Έκτορ. Και κάποια έχουν φάση, θέλουν σκέψη και έχει και τα απρόοπτα!! χεχεχε

 

 

8 ώρες πώς;; Σε Μάστερ δυσκολία και με κλεισμένες βοήθειες;; Ή όλα ανοιχτά; Πού να πας και τι να κάνεις κλπ;

 

Το ξέρω ότι είχε γιατί το έλεγε στο loading screen αλλα δεν έτυχε, το τελειωσα σε thief δυσκολία με διαφορα κλειστά, waypoints, no kills, no detection κτλ...επίσης καραγουσταρα που μπορείς να κλείσεις την γιαλούρα των αντικειμένων. Δεν είναι μεγάλο man εκτος άμα έχεις σκοπό να loot τα πάντα, παίζοντας ghost πολλά σημεία τα πέρασα χωρίς καν να κοιτάξω.

 

Παιδια μια ερωτηση.Υπαρχει η δυνατοτητα ανα πασα στιγμη να αγορασω arrows ,και γενικοτερα οπλα;;Πανως το παιχνιδι δε λεει και πολλα...

 

Μονο όταν δεν είσαι σε main mission. Ok....

  • Απαντ. 537
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν θυμάμαι καλά, σύνολο είναι καμιά 10αριά side missions + dlc bank heist. Τα 4 που χω κάνει ως τώρα έχουν ενδιαφέρον. Γενικά η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού ΤΑ ΣΠΑΕΙ.

 

 

Εγω παίζω σε Master Diff + Όλα κλειστά  + Slower Movement. Ούτε καν mini map δεν είχα, το άνοιξα για να κάνω κάποια side missions τώρα όμως, γιατί παραείναι αργό με το slower movement :P  Θέλω να καταλήξω στο ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το ΠΩΣ παίζεις το παιχνίδι όσον αφορά το πόσο γρήγορα θα το τελειώσεις.

 

No loot = No Thief ;)

Δημοσ.

Ας κανω ενα review του παιχνιδιου.Απ οτι βλεπω οι αποψεις διαφερουν.Βεβαια οι κριτικες απο sites οπως το gamespot και ign μιλουσαν για ενα μετριο παιχνιδι της βαθμολογιας του 6 αν δε κανω λαθος και μαλλον δικαιωνονται προς το παρον,παρ ολο που καποιοι φιλοι μιλουσαν οτι οι στυγκεκριμενες βαθμολογιες μπηκαν επειδη προφανως αυτα τα sites δε τα τσεπωσαν απο την κατασκευαστρια εταιρεια.Κακα τα ψεματα το παιχνιδι ειναι μετριο.Και ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Το παιχνιδι ειναι stealth και οι λατρεις του ειδους οπως εγω περιμενουν εναν τετοιο τιτλο με μεγαλη ανυπομωνησια ,τη στιγμη που μαλιστα stealth τιτλοι δε κυκλοφορουν συχνα.Τα αρνητικα του παιχνιδιου φαινονται οπως σε ολους τους τιτλους και απο τα videos στο youtube.Και για να εξηγησω τι εννοω ειναι λιγο βαρετο το οτι περνας μεγαλο μερος σε καθε mission απλα περπατωντας ,και  συναντας φρουρους πολυ σπανια.Θυμηθειτε ας πουμε στο splinter cell ποσο συχνα συναντας εχθρους.Τι νοημα εχει ενα stealth παιχνιδι χωρις να συναντας πολυ συχνα εχθρους.Επισης θα συμφωνησω απολυτα με τις κριτικες που διαβασα  -δε θυμαμαι που- στο οτι η διαδρομη που ακολουθεις στο παιχνιδι ειναι μονοδρομος δηλαδη οτι δεν υπαρχει η επιλογη για το πως θα προσεγγισεις το στοχο σου και επισης οτι αν γινεις αντιληπτος δε μπορεις να χαθεις στο σκοταδι και να κανεις τους αντιπαλους σου να σε ψαχνουν.Προσωπικα μου θυμιζει stealth παιχνιδι του 2002 ως προς το σχεδιασμο του gameplay.Λυπαμαι που το λεω αλλα δε φανηκε ανταξιο των δικων μου τουλαχιστον προσδοκιων.

Δημοσ.

μετριοτατο μπορω να πω

 

μετρια γραφικα,μετριο gameplay,βαζω ενα μετριο 6,

 

παντως παιζεται!,μαλλον θα το τελειωσω οταν δεν εχω τι αλλο να παιξω! :)

Δημοσ.

Πραγματικά, πολλοί που σχολιάζετε φαίνεται ότι δεν έχετε ξαναπαίξει Thief + ότι η παραπληροφόρηση από τα μίνι reviews σας είναι απίστευτη.

 

Είναι με διάφορα το καλύτερο Stealth παιχνίδι των τελευταίων ετών + έχει Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η ατμόσφαιρα! 

 

 

Κοιτάξτε πιο πίσω για τα λινκς για το sweetfx να δείτε μεγάλη αλλαγή στα γραφικά + έχει βγει Patch 1.1 για όσους είχαν πρόβλημα με stuttering.

Δημοσ.

Ας κανω ενα review του παιχνιδιου.Απ οτι βλεπω οι αποψεις διαφερουν.Βεβαια οι κριτικες απο sites οπως το gamespot και ign μιλουσαν για ενα μετριο παιχνιδι της βαθμολογιας του 6 αν δε κανω λαθος και μαλλον δικαιωνονται προς το παρον,παρ ολο που καποιοι φιλοι μιλουσαν οτι οι στυγκεκριμενες βαθμολογιες μπηκαν επειδη προφανως αυτα τα sites δε τα τσεπωσαν απο την κατασκευαστρια εταιρεια.Κακα τα ψεματα το παιχνιδι ειναι μετριο.Και ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Το παιχνιδι ειναι stealth και οι λατρεις του ειδους οπως εγω περιμενουν εναν τετοιο τιτλο με μεγαλη ανυπομωνησια ,τη στιγμη που μαλιστα stealth τιτλοι δε κυκλοφορουν συχνα.Τα αρνητικα του παιχνιδιου φαινονται οπως σε ολους τους τιτλους και απο τα videos στο youtube.Και για να εξηγησω τι εννοω ειναι λιγο βαρετο το οτι περνας μεγαλο μερος σε καθε mission απλα περπατωντας ,και  συναντας φρουρους πολυ σπανια.Θυμηθειτε ας πουμε στο splinter cell ποσο συχνα συναντας εχθρους.Τι νοημα εχει ενα stealth παιχνιδι χωρις να συναντας πολυ συχνα εχθρους.Επισης θα συμφωνησω απολυτα με τις κριτικες που διαβασα  -δε θυμαμαι που- στο οτι η διαδρομη που ακολουθεις στο παιχνιδι ειναι μονοδρομος δηλαδη οτι δεν υπαρχει η επιλογη για το πως θα προσεγγισεις το στοχο σου και επισης οτι αν γινεις αντιληπτος δε μπορεις να χαθεις στο σκοταδι και να κανεις τους αντιπαλους σου να σε ψαχνουν.Προσωπικα μου θυμιζει stealth παιχνιδι του 2002 ως προς το σχεδιασμο του gameplay.Λυπαμαι που το λεω αλλα δε φανηκε ανταξιο των δικων μου τουλαχιστον προσδοκιων.

Θα σε ρωτήσω με ευγενικό τρόπο, το έπαιξες το παιχνίδι η έβγαλες συμπέρασμα μόνο από τα video του youtube και απο τις κριτικές που γράψανε κάποιοι τυχάρπαστοι - άσχετοι - εξυπνάκηδες  σε κάποια site

επιστημονικής φαντασίας; 

Δημοσ.

Λοιπόν ένα ακόμα θα σας πω για το ΑΙ...

 

Παίζω το Bank Heist και...σβήνω ένα κερί ενώ είναι μια γυναίκα δίπλα..κατευθείαν αντιδρά και 10" μετά πηγαίνει και ανάβει πάλι το κερί...

 

Master Difficulty.

Δημοσ.

Το σίγουρο είναι το εξής :

 

Το παιχνίδι είναι πολύ ατμοσφαιρικό, ειδικό όταν μπαίνεις στο Asylum και καταντάει θρίλερ

Τα γραφικά του με το SweetFX γίνονται γαμάτα

Είναι από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο stealth παιχνίδι των τελευταίων ετών

 

Από αυτά και μόνο δεν το βγάζεις μέτριο το παιχνίδι, μέχρι όσο έχω παίξει εγώ του βάζω 8/10 και αυτό λόγω AI και λόγω όχι και τόσο καλής συρροής στην ιστορία

  • Like 2
Δημοσ.

Θα σε ρωτήσω με ευγενικό τρόπο, το έπαιξες το παιχνίδι η έβγαλες συμπέρασμα μόνο από τα video του youtube και απο τις κριτικές

που γράψανε κάποιοι τυχάρπαστοι - άσχετοι - εξυπνάκηδες  σε κάποια site επιστημονικής φαντασίας; 

Φυσικα και εχω παιξει.Κι ακομα παιζω.Δε ξερω αν θα το παρατησω  ,παντως δεν ειναι κι απο τα παιχνιδια που θα μεινουν στο μυαλο μου  σα κατι το φοβερο. Δ ε ξερω αν εχεις διαφορετικη αποψη φιλε μου παντως ειδες οτι γενικα το παιχνιδι απο την ημερα που κυκλοφορησε δεν εχει κερδισει θαυμαστες ουτε εχει αποσπασει καλες βαθμολογιες.Καταλαβαινω βεβαια οτι γουστα ειναι αυτα και οτι σε καποιους μπορει να αρεσει.

Δημοσ.

Γνώμη του καθενός και δεν είναι καθόλου περίεργο που σε πολλούς φάνηκε μέτριο, από εκεί και πέρα οι βαθμολογίες που δίνετε κτλ είναι ανούσιες γιατί στηρίζονται καθαρά στα γούστα του καθενός, οποτε πολύ απλά από την στιγμή που δεν υπάρχει καλύτερο stealth game θα έπρεπε να πάρει 10/10, end of story ;)

  • Like 2
Δημοσ.

ι αν γινεις αντιληπτος δε μπορεις να χαθεις στο σκοταδι και να κανεις τους αντιπαλους σου να σε ψαχνουν.

 

To θέμα είναι να ΜΗ γίνεις αντιληπτός. Όχι να γίνεσαι κάθε τρεις και λίγο αλλά να "σε χάνουν" λες και είναι ηλίθιοι λέγοντας "he's gone".

 

Επίσης, το θέμα της ελευθερίας νομίζω είναι παρεξηγημένο. Είσαι ΚΛΕΦΤΗΣ. Θες να βρεις ένα πολύ καλά φυλασσόμενο αντικείμενο και να το βάλεις στην τσέπη σου. Το φυσιολογικό είναι αυτό το αντικείμενο να βρίσκεται σε σημείο που έχει μόνο μια πρόσβαση, για λόγους ασφαλείας. Η ελευθερία των Thief 1 - 2 αφορούσε όχι το αν μπορούσες να φτάσεις στο αντικείμενο από τη διαδρομή Α, τη διαδρομή Β ή τη διαδρομή Γ αλλά το ότι μπορούσες να κινηθείς ελεύθερα στην πίστα και είχες διάφορες επιλογές για το πώς θα πετύχεις τα gameplay objectives όπως να περάσεις απαρατήρητος από μια γωνία: θα σβήσεις τον πυρσό? θα περιμένεις μήπως φύγει ο φρουρός? θα ρίξεις water arrow ή θα κάνεις κάτι άλλο? Όσο θυμάμαι, και στα παλιά Thief η διαδρομή ήταν λίγο πολύ δεδομένη.

 

Ναι, είναι σπαστικό να είναι streamlined και να μην έχεις free roaming μέσα στο σπίτι, δεν ήταν έτσι τα Thief, αλλά μη ζητάμε να μπούμε στο χρηματοκιβώτιο και από την πόρτα και από το παράθυρο και από την καταπακτή. Τι σκατά φύλαξη είναι τότε, ας το βγάζανε στην αυλή που φαίνεται κιόλας. Και ξαναλέω, τα gameplay μπασταρδέματα τύπου Dishonored, Hitman ή Assassins Creed έχουν κάνει πολύ κακό στο πώς αντιμετωπίζει τα stealth games το κοινό. Και μάλιστα πολύ καλά κάνανε και αφαιρέσανε το σπαθί - έτσι, να μην έχεις επιλογή.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...