Προς το περιεχόμενο

Thief (2014)


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πιθανοτερο ειναι να το θαψανε επειδη ειναι δυσκολο για τη νεα γενια gamers που εχει μαθει στα ευκολα παιχνιδια τυπου cod. Για εμας του παλιους που μαθαμε να παιζουμε δυσκολα παιχνιδια πριν απλοποιηθουν τοσο οσο σημερα θα μας αρεσει. Αν και για να του βαζει 79 το pc gamer που ειναι αυστηρο τις κριτικες του παει να πει πως το παιχνιδι δεν ειναι κακκο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πότε οι reviewers αυτών των sites ανήκουν στην ''νέα γενικά gamers'' ; Το θάψαν γιατί προφανώς δεν είναι σαν τα παλιά thief..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιθανοτερο ειναι να το θαψανε επειδη ειναι δυσκολο για τη νεα γενια gamers που εχει μαθει στα ευκολα παιχνιδια τυπου cod. Για εμας του παλιους που μαθαμε να παιζουμε δυσκολα παιχνιδια πριν απλοποιηθουν τοσο οσο σημερα θα μας αρεσει. Αν και για να του βαζει 79 το pc gamer που ειναι αυστηρο τις κριτικες του παει να πει πως το παιχνιδι δεν ειναι κακκο.

Mα καμια σχεση ...Σιγα μην βαθμολογουν ετσι επειδη ειναι δυσκολο το παιχνιδι ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

IGN είναι για τα πανυγήρια, δε μπαίνω καν στον κόπο να το διαβάσω.

 

Στο Kotaku, που επίσης το θάβουν, ο τύπος γράφει τα δύο συγκλονιστικά πράγματα.

 

http://kotaku.com/thief-the-kotaku-review-1529393950

 

1) At almost every opportunity, the game closes itself behind you, sealing off Garrett's path of escape and pushing him ever forward. [...]While it's usually possible to go back through the door or window that just closed, all that endless, unceremonious shutting leaves the game feeling unpleasantly fragmented.

 

Ας εξηγήσει κάποιος σε αυτό τον ηλίθιο πως ένα ανοιχτό παράθυρο ή αεραγωγός σημαίνει ΔΙΑΡΡΗΞΗ. Θα έρθει κάποιος να ελέγξει.

 

2) [...]I felt like I was catching sight of what Thief should have been—a first-person Assassin's Creed-meets-Mirror's Edge stealth game [...]

 

Ε εδώ απλά κοπάνησα το κεφάλι μου στον τοίχο.

 

Θα διαβάσω του Eurogamer και του RPS (το πρώτο έχει ήδη βγει) αλλά τα reviews που βάζουν χαμηλό βαθμό είναι κατά κανόνα τραγελαφικά. Ακόμα πιστεύω πως το παιχνίδι θα είναι αντάξιο των παλιών Thief.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ένας γνωστός που το παίζει αυτή την στιγμή το σχολίασε σαν απλοποιημένο Dishonored με περιορισμένες κινήσεις και χαζη ΑΙ....ΞΕΝΕΡΩΝΩ αλλα δεν μασάω,θα το τιμήσω ούτος ή άλλος αλλα μετά το καλοκαίρι ίσος και αργότερα ακόμα γιατί έχει Dark Souls 2 σε λιγότερο από 20 μέρες(18 για την ακρίβεια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλοποιημενο Dishonored .... Αν ειναι ετσι τοτε ολοι θα απογοητευτουμε. Αυριο βγαινει και το castlevanai και το thief θα το παιξω μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1000 φορές πιο έμπιστος είναι ο Totalbiscuit από το IGN.

Το IGN έπαψα να το θεωρώ σοβαρό όταν σε παλαιότερο review  είχαν στα 'αρνητικά' ενός FPS την εξής μοναδική φράση: "It's not enough like Call of Duty". Και το παιχνίδι δεν ήταν Call of Duty.

IGN είναι για τα πανυγήρια, δε μπαίνω καν στον κόπο να το διαβάσω.

 

Στο Kotaku, που επίσης το θάβουν, ο τύπος γράφει τα δύο συγκλονιστικά πράγματα.

 

http://kotaku.com/thief-the-kotaku-review-1529393950

 

1) At almost every opportunity, the game closes itself behind you, sealing off Garrett's path of escape and pushing him ever forward. [...]While it's usually possible to go back through the door or window that just closed, all that endless, unceremonious shutting leaves the game feeling unpleasantly fragmented.

 

Ας εξηγήσει κάποιος σε αυτό τον ηλίθιο πως ένα ανοιχτό παράθυρο ή αεραγωγός σημαίνει ΔΙΑΡΡΗΞΗ. Θα έρθει κάποιος να ελέγξει.

 

2) [...]I felt like I was catching sight of what Thief should have been—a first-person Assassin's Creed-meets-Mirror's Edge stealth game [...]

 

Ε εδώ απλά κοπάνησα το κεφάλι μου στον τοίχο.

 

Θα διαβάσω του Eurogamer και του RPS (το πρώτο έχει ήδη βγει) αλλά τα reviews που βάζουν χαμηλό βαθμό είναι κατά κανόνα τραγελαφικά. Ακόμα πιστεύω πως το παιχνίδι θα είναι αντάξιο των παλιών Thief.

Το Kotaku είναι από τα χειρότερα gaming sites,οι ειδήσεις του χειρότερες και από αυτές του Star Channel.

Όλο αναμεταδίδουν ανώνυμες φήμες,κουτσομπολιά,και διαστρευλώνουν γεγονότα για να είναι πιο πιασάρικοι οι τίτλοι και να μαζεύουν κλικ. Είναι επιπέδου Ελληνικού blog,με την αρνητική έννοια.

 

Όσων αφορά το review που έκανε με προβλημάτισε. Κράζει ο τύπος το παιχνίδι για πράγματα που δεν υπάρχουν καν στο παιχνίδι γιατί ήθελε shooter,και επειδή κατά τη γνώμη του στο medium το παιχνίδι είναι πανδύσκολο.

Ταυτόχρονα ο Totalbiscuit λέει ότι και στο hard το παιχνίδι είναι εύκολο...

Τράβα βγάλε άκρη.

:huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι ενα παιχνιδι του 7.5/10 οταν το παιζει καποιος με απενεργοποιημενες ολες τις "βοηθειες" σε Master custom δυσκολια. Μια χαρα ειναι. Δεν ειναι φυσικα κανενα αριστουργημα. Σε σχεση με παιχνιδια CoD που βαθμολογουνται με 9αρια ειναι φυσικα κλασεις καλυτερο. Δεν μπορουν να συγκριθουν αμεσα φυσικα τα παιχνιδια διοτι ειναι εντελως διαφορετικα αλλα προχωρησα στη συγκριση διοτι γινεται συζητηση για reviewers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλοποιημενο Dishonored .... Αν ειναι ετσι τοτε ολοι θα απογοητευτουμε. Αυριο βγαινει και το castlevanai και το thief θα το παιξω μετα.

Αυριο βγαινει το castlevania ? Ενταξει . :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβολικά μακροσκελές το review του Totalbiscuit, θα το συνόψιζα με μια φράση. Dishonored 2.

Μας είπε να στηρίξουμε την Square Enix επειδή δεν κάνει τσαπατσούλικα pc port.

Να δούμε τί ωραία γραφικά έχει και τί ωραίο φωτισμό.

Πόσες επιλογές δυσκολίας έχει ώστε να το φέρει ο καθένας στα μέτρα του.

 

Δεν περιμένα αυτά από τη συνέχεια του Thief, κάτι που μπορείς να το πάιξεις με όποιο τρόπο θες. Δεν είναι το Deus Ex, επιβάλλεται να είναι stealth και μόνο. Και σαδιστικά δύσκολο. Με το να "νερώσουν" το κρασί τους, χάλασαν τη συνταγή.

Είμαι ακόμα αναποφάσιστος αν θα το αγοράσω, ίσως αν ακούσω καλά λόγια για Hardcore mode.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλουμε σαδιστικές δυσκολίες, θέλω να το απολαμβάνω το παιχνίδι και όχι να πετάω πράγματα από τα νεύρα μου.Ας βάλουν επίπεδα δυσκολίας με κλίμακα, και το τέρμα δύσκολο ας είναι για σαδομαζοχιστές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...