proudqueen Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Λοιπον ειχα παραγγειλει απο το play.com 4 βιβλια 3 βδομαδες μετα την παραγγελια δεν ηρθαν κι ετσι εκανα report οτι δεν τα πηρα για να τα ξαναστειλουν Περνουν παλι 3 βδομαδες και παλι τιποτα Οποτε και ζητησα τα χρηματα πισω Στην συνεχεια παρηγγειλα τα βιβλια απο αμαζον αγγλιας και τα ειχα σε 3 μερες στην ιδια διευθυνση με το ιδιο ονομα... Εχει κανεις παρομοια εμπειρια; Πως γινεται να χαθηκαν ετσι και τις 2 φορες; Μπορω να το εμπιστευτω το συγκεκριμενο σαιτ για επομενη παραγγελια? Βεβαια θα δωσω αλλη διευθυνση αν ειναι αυτο το προβλημα...Αλλα το αμαζον μια χαρα τη βρηκε...
proudqueen Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Ενας ενας παιδια! Μην σκοτωνεστε για το ποιος θα πρωτοαπαντησει!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Γενικά, δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα με το play.com: από τις πολλές παραγγελίες που έκανα, μόνο μία φορά το αντικείμενο (DVD) εμφανίστηκε την 21η ημέρα (συνήθως Αθήνα τα έχω μέσα σε 7 ημέρες) και μία φορά ένα βιβλίο δεν εμφανίστηκε ποτέ, ενημέρωσα, το παρήγγειλα ξανά και ήρθε κανονικά. Για το τι συνέβη στην περίπτωσή σου μόνο εικασίες μπορώ να κάνω. Στην περίπτωση της δικής μου καθυστέρησης έφταιγε το ελληνικό ταχυδρομείο (μπέρδεψαν τις οδούς γειτονικών δήμων), αλλά όταν δεν εμφανίστηκε ποτέ το αντικείμενο δεν υπήρχε καμία εξήγηση. Ένα δεύτερο βιβλίο που είχα παραγγείλει την ίδια ημέρα έφτασε κανονικά. Το άσχημο είναι ότι η Ελλάδα έχει τη φήμη αγοράς που "τρώει" παραγγελίες και εκμπεταλεύεται τους πολύ φιλικούς όρους αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων (γι' αυτό και ο επιπλέον περιορισμός στη χώρα μας ως προς την αξία της παραγγελίας). Έχω ακούσει πως κάποιοι έχουν "σταμπάρει" τα πακέτα της εταιρίας, εκμεταλλεύονται αυτή την ελαστικότητα και τα "σηκώνουν", βέβαιοι πως το αντικείμενο θα αντικατασταθεί. Επίσης έχει ακουστεί πως σε μεγάλες πολυκατοικίες "σηκώνονται" πακέτα, αλλά κατά πόσο ανταποκρίνονται αυτά στην πραγματικότητα, δεν το γνωρίζω. Πρώτη παραγγελία ήταν αυτή, ή είχες και στο παρελθόν συναλλαγές;
xalia Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 3 χρόνια τώρα ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το play.com. όλες μου οι παραγγελίες ερχόντουσαν πάντα στην ώρα τους (3 – 7 μέρες). Μία φορά που έκλεισε μέρες 15 μέρες αλλά ήταν περίοδος Χριστουγέννων.
proudqueen Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 απο play πρωτη φορα ηταν... λεω να δοκιμασω αλλη μια φορα σε αλλη διευθυνση κι αν δεν ευδοκιμησει ουτε ετσι το ξεχναω... μου στειλανε και το εξης με mail We are concerned with the number of orders that have failed to reach you recently and feel that we may not be providing the level of service you require. Due to the high volume of goods not received, we would advise you to change your delivery address for future orders. If similar activity continues in the future, the financial viability of conducting further business with yourself may mean we have no option but to close your account.
AlexNet Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα τον Οκτώβρη με παραγγελίες από Ebay, που δεν έφτασαν ποτέ. 3, όχι μια, από διαφορετικούς πωλητές. Υποθέτω οτι το πρόβλημα αφορά τα ΕΛΤΑ, αλλά όταν είναι απλό ταχυδρομείο δεν νομίζω οτι μπορείς να κάνεις κ πολλά πράγματα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 απο play πρωτη φορα ηταν...λεω να δοκιμασω αλλη μια φορα σε αλλη διευθυνση κι αν δεν ευδοκιμησει ουτε ετσι το ξεχναω... μου στειλανε και το εξης με mail We are concerned [...]. Το ίδιο λένε ουσιαστικά και αυτοί: ότι δε θα δέχονται πλέον παραγγελίες. Δοκίμασε σε άλλη διεύθυνση, αλλά όπως αναφέρει και ο AlexNet το απλό ταχυδρομείο έχει αυτό το ρίσκο. Περίεργο, πάντως, και το άσχημο είναι ότι σου έτυχε στην αρχή, οπότε ο λογαριασμός σου έχει αρνητικό ιστορικό (0 στα 8...).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.