Προς το περιεχόμενο

Φοιτητικές Εκλογές


-nick-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα αφεντικά φοβούνται ότι αν δεν τους προσλάβουν στη δουλειά τους, αυτοί που ζητούν δουλειά τελικά θα μπουν σε VIP θέση στο δημόσιο ή θα γίνουν βουλευτές και υπουργοί.

Δεν είναι μόνο οι ιδιώτες στους οποίους αποσκοπεί κάποιος.

 

Τώρα τι κάνουμε? Συζητάμε για διαφανή κριτήρια προσλήψεων? Για αξιοκρατία? Και για μη επιδίωξη βολέματος?

Που? Στην Ελλάδα?

 

Έλα θεε....

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Εφόσον, αγαπητή child me, πέφτεις κι εσύ στο τρυπάκι των απαράδεκτων γενικεύσεων, θα ήθελα να μου αναφέρεις υπεύθυνα τι μπορεί να φοβάται ή σε τι μπορεί να προσβλέπει ένα "αφεντικό" όταν παρουσιάζεται μπροστά του η επιλογή να προσλάβει κάποιον που ανήκει ή στηρίζει ένα κόμμα του 5% ή του 7% (δεδομένου ότι τα 3 ελληνικά κόμματα που έχουν αυτό το ποσοστό δεν είχαν ποτέ κάποιο υπουργείο). Αν δε μπορείς, θα μπορούσες (για το καλό όσων διαβάζουν τη συζήτηση) να μην κάνεις ανεύθυνες γενικεύσεις;

 

Η ερώτηση αυτή έχει κάποιο νόημα τώρα? :P Δεν κάνω ανεύθυνες γενικεύσεις. Αυτή η κατάσταση επικρατεί στα μεταπτυχιακά και γνωρίζω αρκετά παραδείγματα.

Όποιος διαβάζει τη συζήτηση έχει δική του γνώμη και βούληση να αποφασίζει τι θεωρεί πως είναι σωστό και τι όχι.

Δημοσ.

Φυσικά έχει νόημα. Λες "συμβαίνει αυτό", προφανώς θα μπορείς να μας το επεκτείνεις και στο "συμβαίνει αυτό επειδή το άλλο".

 

Γιατί να αποφασίσει κάποιος ότι αυτός που ανήκει στο τάδε κόμμα του >8% θα κάνει μεταπτυχιακό; Εφόσον τα κόμματα που πρόκειται να κυβερνήσουν και να διαχειριστούν θεσούλες στο δημόσιο, θετικά φακελώματα και ρουσφέτια δεν είναι πάνω από 2, πώς αυτό αποτελεί κριτήριο για τα υπόλοιπα;

 

Επιπλέον (για να προλάβω τυχόν "ελιγμούς"), για κάποιο θέμα που δε γνωρίζει κανείς, είναι πολύ εύκολο να σχηματίσει λανθασμένη γνώμη από παραπλανητικούς ισχυρισμούς. Επομένως, το "όποιος διαβάζει βγάζει συμπεράσματα" είναι αδύνατον να καλύπτει οποιονδήποτε σκεπτόμενο άνθρωπο, γι' αυτό θα σε παρακαλούσα να στηρίξεις περισσότερο τη γνώμη σου αν μπορείς. Σε διαφορετική περίπτωση, θα ήταν πολύ πιο έντιμο να ξεκαθαρίσεις ότι δε μπορείς να τη στηρίξεις και τότε να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του, όπως λες κι εσύ.

Δημοσ.

μήπως να χαλαρώσεις λίγο? Εάν δεις την προηγούμενη σελίδα 3 άνθρωποι είπαμε το ίδιο πράγμα για τα μεταπτυχιακά. Εγώ σε ενόχλησα? :rolleyes: Εγώ είπα ότι αυτοί προωθούνται!!! Το μεταπτυχιακό τους το κάνουν στη σχολή που τελείωσαν, αφού εκεί έχουν τα μέσα. Και μιλάμε πάντα για τις μεγάλες παρατάξεις.

 

Με συγχωρείς για να ξαναγράψω οτιδήποτε εδώ μέσα, θα έχω πρώτα μελετήσει το θέμα και το κάθε ποστ θα συνοδεύεται από τα σχετικα references, στατιστικές κλπ. Συγχώρεσε με teo προστάτη των αθώων αναγνωστών.

Δημοσ.

Είναι προφανές ότι κάποιοι κάνουν πολύ μεγάλες προσπάθειες ώστε να κλειδωθεί το θέμα αλλά αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων προτιμώ την ειρωνεία από τη βλακεία. Η πρώτη ξεπερνιέται εύκολα ενώ η δεύτερη δεν αντιμετωπίζεται με συμβατικά μέσα.

 

Επίσης, θα ήθελα να παρακαλέσω τους αρμόδιους, επειδή και το επίπεδο του thread με τελευταία του μηνύματα έχει πέσει κάτω της βάσης, αν είναι να ληφθούν δραστικά μέτρα, να διαγραφούν απλά τα σχετικά ποστς, αλλά να παραμείνει ξεκλείδωτο το θέμα. Δεν φταίνε οι υπόλοιποι σε τίποτα. Αν δεν επέλθει η τάξη ούτε τότε, ας κλειδωθεί μόνιμα.

Δημοσ.
Εφόσον, αγαπητή child me, πέφτεις κι εσύ στο τρυπάκι των απαράδεκτων γενικεύσεων, θα ήθελα να μου αναφέρεις υπεύθυνα τι μπορεί να φοβάται ή σε τι μπορεί να προσβλέπει ένα "αφεντικό" όταν παρουσιάζεται μπροστά του η επιλογή να προσλάβει κάποιον που ανήκει ή στηρίζει ένα κόμμα του 5% ή του 7% (δεδομένου ότι τα 3 ελληνικά κόμματα που έχουν αυτό το ποσοστό δεν είχαν ποτέ κάποιο υπουργείο). Αν δε μπορείς, θα μπορούσες (για το καλό όσων διαβάζουν τη συζήτηση) να μην κάνεις ανεύθυνες γενικεύσεις;

 

Θα σου απαντήσω και εγώ, μιας και έγραψα παρόμοιο ποστ με την child me. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ατόμων που ανήκουν σε κομματικές νεολαίες που δεν είχαν πρόβλημα ακόμα με 5, κάτι -6 να μπουν σε μεταπτυχιακά( άνω του ενός μεταπτυχιακού) .

 

Σαφώς και υπάρχουν άτομα που μπαίνουν με την αξία τους στα μεταπτυχιακά ( έχω κολλητή φίλη που μπήκε χωρίς βύσμα σε μεταπτυχιακό) αλλά δε μπορούμε να αγνοήσουμε την διαφθορά που υπάρχει, τη νοοτροπία του βύσματος και να προσποιηθούμε πως δεν υπάρχει. Επίσης η συμπεριφορά πολλών καθηγητών είναι υποδειγματική απέναντι σε αυτούς ενώ εμάς τους απλούς θνητούς ούτε να μας φτύσουν ( έχω υπόψη μου συγκεκριμένο παράδειγμα καθηγήτριας)

 

Επίσης και στον επαγγελματικό τομέα ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει η λογική του να πάρουμε έναν δικό μας άνθρωπο είτε κομματικά προσκείμενο ή γενικότερα " δικό μας παιδί", γνωστό μας τελοσπάντων ( για να μη θέτουμε τα πράγματα μόνο σε κομματική βάση αλλά και σε θέματα γενικότερα lobbying- social networking που αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία περί εργασιακών διακρίσεων)

 

. Δεν γνωστοποιούνται όλες οι προσφερόμενες θέσεις μέσω αγγελιών ή ζητάνε παράλογα πράγματα σε αγγελίες για θέσεις απλών καθηκόντων ή γενικότερα είναι πολλές αγγελίες "φωτογραφικές". Για να μη μιλήσω για τη διαφορετική αντιμετώπιση στην δουλειά των "δικών μας παιδιών" με άτομα που μπήκανε με βιογραφικό και συνέντευξη χωρίς γνωστό. Μάντεψε ποιός θα φύγει πρώτος σε ενδεχόμενη μείωση προσωπικού.

 

Δεν είπαμε να ισοπεδώσουμε τα πάντα και να κάνουμε γενικεύσεις, μη γινόμαστε και μηδενιστές αλλά όχι και να εθελοτυφλούμε κιόλας.

Δημοσ.

Οι παρατάξεις χρηματοδοτούνται απο τα αντίστοιχα κόμματα τα οποία υπηρετούν.

Υπάρχει χρηματοδότηση για αφίσες,χαρτικά για προγράμματα,ανακοινώσεις,για το νοίκι που έχουν τα γραφεία τους,το νερό το ηλεκτρικό τη θέρμανση και όλα.

Αυτό σημαίνει ότι πάντα η γραμμή και η άποψη τους εξυπηρετεί τους αφέντες τους,προσωπική κρίση δεν έχουν,εντολές παίρνουν.

 

Για αυτό το λόγο δεν έχουν κανένα νόημα ύπαρξης μέσα στις σχολές,δεν χρειάζεται το πανεπιστήμιο 5 κούτσουρα που εξυπηρετούν συμφέροντα.

Ο συνδικαλισμός στις σχολές δεν θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον με τη μορφή που υπάρχει σήμερα.

Εκλογές χωρίς χρώματα για ανάδειξη 3-4 ανεξάρτητων φοιτητών που κατεβαίνουν χωρίς τις πλάτες ων κομμάτων τους οι οποίοι και θα ασχολούνται με τα προβλήματα του πανεπιστημίου τους θα ήταν υπεραρκετό σε συνδιασμό με συνελεύσεις όπου θα παίρνονται σημαντικές αποφάσεις με τη συμμετοχή όλων,μετά αυτό θα μπορούσε να δεθεί και πανελαδικώς για μεγαλύτερης κλίμακας διαμαρτυριών χωρίς όμως το πατρονάρισμα των πολιτικών κομμάτων,αφού φυσικά δεν θα είχαν και καμία δύναμη να επηρεάσουν αν ίσχυαν αυτά.

 

Υπάρχει και ανάγκη για ομαδοποίηση,τι θα γίνει με αυτό χωρίς τις παρατάξεις;

Απλό,δημιουργία συλλόγων είτε αθλητικού περιεχομένουν είτε επιστημονικού,ανεξάρτητα απο πολιτικές πεποιθήσεις και λοιπες κουταμάρες.

Η περίοδος αυτή πρέπει να είναι δημιουργική και όχι να καταντάς τσιράκι του εκάστοτε κόμματος.

Δημοσ.
Δεν είπαμε να ισοπεδώσουμε τα πάντα και να κάνουμε γενικεύσεις, μη γινόμαστε και μηδενιστές αλλά όχι και να εθελοτυφλούμε κιόλας.

 

Ακριβώς. Θα πρόσεξες, άλλωστε, ότι σε όλο το thread αναγνώρισα πολλά από αυτά που είπε η αντίθετη πλευρά ως αληθή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις αλλά όχι γενικά και μαζικά. Χαίρομαι που συμφωνείς κι εσύ σ' αυτό λοιπόν.

 

...

 

Καλύπτεσαι από όλα τα υπόλοιπα που έχω πει. Αν θες, όμως, βγάλε τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς από το ποστ σου, για το καλό του thread.

Δημοσ.
Οι παρατάξεις χρηματοδοτούνται απο τα αντίστοιχα κόμματα τα οποία υπηρετούν.

Υπάρχει χρηματοδότηση για αφίσες,χαρτικά για προγράμματα,ανακοινώσεις,για το νοίκι που έχουν τα γραφεία τους,το νερό το ηλεκτρικό τη θέρμανση και όλα.

Αυτό σημαίνει ότι πάντα η γραμμή και η άποψη τους εξυπηρετεί τους αφέντες τους,προσωπική κρίση δεν έχουν,εντολές παίρνουν.

 

Για αυτό το λόγο δεν έχουν κανένα νόημα ύπαρξης μέσα στις σχολές,δεν χρειάζεται το πανεπιστήμιο 5 κούτσουρα που εξυπηρετούν συμφέροντα.

Ο συνδικαλισμός στις σχολές δεν θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον με τη μορφή που υπάρχει σήμερα.

Εκλογές χωρίς χρώματα για ανάδειξη 3-4 ανεξάρτητων φοιτητών που κατεβαίνουν χωρίς τις πλάτες ων κομμάτων τους οι οποίοι και θα ασχολούνται με τα προβλήματα του πανεπιστημίου τους θα ήταν υπεραρκετό σε συνδιασμό με συνελεύσεις όπου θα παίρνονται σημαντικές αποφάσεις με τη συμμετοχή όλων,μετά αυτό θα μπορούσε να δεθεί και πανελαδικώς για μεγαλύτερης κλίμακας διαμαρτυριών χωρίς όμως το πατρονάρισμα των πολιτικών κομμάτων,αφού φυσικά δεν θα είχαν και καμία δύναμη να επηρεάσουν αν ίσχυαν αυτά.

 

Υπάρχει και ανάγκη για ομαδοποίηση,τι θα γίνει με αυτό χωρίς τις παρατάξεις;

Απλό,δημιουργία συλλόγων είτε αθλητικού περιεχομένουν είτε επιστημονικού,ανεξάρτητα απο πολιτικές πεποιθήσεις και λοιπες κουταμάρες.

Η περίοδος αυτή πρέπει να είναι δημιουργική και όχι να καταντάς τσιράκι του εκάστοτε κόμματος.

 

Έξω τα δίποδα ζώα απο τις σχολές!

 

Στο μυαλο μου εισαι +1:-)

Δημοσ.

Καλύπτεσαι από όλα τα υπόλοιπα που έχω πει. Αν θες, όμως, βγάλε τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς από το ποστ σου, για το καλό του thread.

 

Σόρρυ ρε συ teo αλλά δεν, ο χαρακτηρισμός είναι αρκετά ήπιος για ανθρώπους που βλέπουν τους συμφοιτητές τους σαν ψήφους με πόδια,που πατάνε πάνω στους άλλους για να αναδειχθούν αυτοί ή που καταστρέφουν το μέλλον χιλιάδων επειδή απλά έχουν προβατοποιηθεί απο νωρίς(τρανταχτό παράδειγμα παράταξης που ήταν υπέρ νόμου πλαισίου)

 

Ότι υπάρχουν κι εξαιρέσεις είναι δεδομένο

Δημοσ.
Διευκρίνησε

 

Για αρχή αυτά, νομίζω:

 

[...] αυτό που μένει είναι να καθορίσουμε σε ποιο επίπεδο μας πειράζει η διαδικασία:

(1) Δε θέλουμε συγκεντρώσεις άνω των 3 ατόμων;

(2) Δε θέλουμε συσπειρώσεις ατόμων που συμφωνούν;

(3) Δε θέλουμε στην ηλικία των σπουδών να έχουν διαμορφώσει μία (έστω και ανώριμη) πολιτική σκέψη;

(4) Δε θέλουμε να υπάρχουν μέλη κομμάτων (ή τα μέλη κομμάτων να έχουν δικαίωμα γνώμης); Κατ' επέκταση, δε θέλουμε να υπάρχουν κόμματα γενικώς, δηλαδή δε μας αρέσει ο θεσμός του κοινοβουλίου;

(5) Δε μας ικανοποιεί το πολίτευμα της χώρας ακόμα γενικότερα;

 

[...] έχει ένα σοβαρό πρόβλημα στο οποίο θα κολλήσει. Το πρόβλημα αυτό είναι ότι δεν κάνεις σαφές σε ποιο από τα σημεία που απαρίθμησα σε προηγούμενο ποστ μου θα μπαίνει η απαγόρευση. Πιθανόν εσύ, που προτείνεις αυτή την πρακτικότατη και δημοκρατικότατη λύση (φαντάζομαι θα υπάρχει και ειδική ομάδα καταστολής έξω από κάθε σχολή για όποιον την παραβεί), θα μπορείς να μας διαφωτίσεις σαφώς σε ποιο σημείο θα γίνει αυτή η πραγματικά εμπνευσμένη τομή.

 

(Κάπως λιγότερο το επόμενο.)

 

[...] Αφού όμως δεν είναι όλες οι παρατάξεις αυτό που λέμε παρατάξεις εργατοπατέρων, για ποιο λόγο καταδικάζουμε το θεσμό της παράταξης; Ή το συνδικαλισμό ακόμα γενικότερα; Είναι λογικός τρόπος σκέψης αυτός;

 

Για παράδειγμα, όλα τα εγκλήματα στον κόσμο έχουν τελεστεί από ανθρώπους. Θεωρείται λογική συμπεριφορά να καταδικάσουμε γι' αυτό το λόγο τους πάντες, βασιζόμενοι μόνο στην ιδιότητά τους να είναι άνθρωποι; Αυτός ο τρόπος σκέψης ("μου φταίει ένας, άρα θα μισήσω το είδος του") συνήθως συναντάται είτε σε ρατσιστικούς κύκλους ("με έκλεψε ένας Αλβανός, έξω οι Αλβανοί") είτε σε ομάδες ατόμων με "μαζοχιστικές" (αν μπορώ να τις χαρακτηρίσω έτσι) ψυχικές παθήσεις οι οποίες, σε πολλές περιπτώσεις, τους εμποδίζουν να σκεφτούν λογικά.

 

 

 

Δημοσ.

Επίσης σχετικά με την επαγγελματική αποκατάσταση να τονίσω και την επιχειρηματική δραστηριότητα κάποιων κομμάτων (ακόμη και μικρών-ονόματα δεν λέμε) Αυτομάτως, το ίδιο το κόμμα προσφέρει εργασία, άρα προσελκύει και συστρατεύει καλοθελητές.

 

Να συνοψίσω τα πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες ενός κομματικοποιημένου φοιτητή/πολίτη.

 

  • Υψηλές θέσεις δημοσίου
  • Κοινοβουλευτικές θέσεις (βουλευτές, υπουργοί)
  • Κομματικές επιχειρήσεις (δεν είναι λίγες ακόμα και από μικρά κόμματα)
  • Θέσεις και διευκολύνσεις από επιχειρηματίες φίλους πολιτικών. (ακόμη και αν δεν είναι υπουργοί)
  • Διευκόλυνση στον ακαδημαϊκό τομέα (βαθμοί, ευκολότερη είσοδος σε μεταπτυχιακά κτλ)
  • Αναγνωρισιμότητα, ματαιοδοξία, προσωπική ανάδειξη και φιλοδοξία.

 

Πάντως, παρόλο που συμμετέχω, δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε το τρυπάκι "τα κόμματα δεν έχουν δύναμη να βολεύουν". Φυσικά και έχουν, όλα.

Ακόμη και το πιο μικρό έχει αυτή την "ιδιότυπη εξουσία" πράγμα που θέλουν να καρπωθούν τα φοιτητάκια της πλάκας. Εκεί έγκειται και η αντίρρηση μας σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι φοιτητικές παρατάξεις.

 

~Στα συν το άψογο ποστ του elven. Σε ευχαριστούμε!

Δημοσ.

ΟΚ να κάνω και μια ερώτηση ή μάλλον πολλές:

 

Είναι αλήθεια ότι για να γίνεις μέλος μια συγκεκριμένης παράταξης πρέπει να γραφτείς και στην νεολαία του κόμματος που τη χρηματοδοτεί;

Αν τα συμφέροντα των φοιτητών έρθουν σε σύγκρουση με τη γραμμή αυτού του κόμματος πόσο ανεξάρτητη θέση θα πάρει αυτή η παράταξη;

 

Πόσο ανεξέρτητες είναι οι απόψεις τους και κατα πόσο ακολουθούν τυφλά τη γραμμή των ανωτέρω.

 

Ποιον υπηρετεί αυτή η παράταξη;Τους φοιτητές ή το κόμμα;

Εν τέλει,,ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της παράταξης;

 

Και για να μη πάει σε ένα συγκεκριμένο.

Αφορά ΟΛΕΣ τις παρατάξεις

 

Απο τη στιγμή που με τον α ή β τρόπο υπάρχει χρηματοδότηση απο το εκάστοτε κόμμα είναι εύλογη η απορία όλων των υπολοίπων

Ποιον υπηρετεί αυτή η παράταξη;Τους φοιτητές ή το κόμμα;Ειδικά όταν τα συμφέροντα έρχονται σε σύγκρουση

 

Μία συγκεκριμένη παράταξη ήδη απάντησε στο παραπάνω με τη στάση της στο Νόμο Πλαίσιο.

Και οι άλλες φυσικά κατα καιρούς έχουν απαντήσει αλλά λέμε

Δημοσ.
Αν όντως έψαχνες λύση στα προβλήματά σου, θα φρόντιζες, μέσα από τα όργανα του συλλόγου (αυτά που χρησιμοποιούν και οι "κακές παρατάξεις") να ασχοληθείς και εσύ για τα προβλήματά σου. Αντίθετα, το ότι περίμενες από άλλους να σου λύσουν τα προβλήματα και αυτοί οι άλλοι σε απογοήτευσαν σε κάνει περισσότερο αδιάφορο και ανίκανο, γιατί αν δεν ασχολείσαι εσύ με τα προβλήματά σου δεν έχει λόγο να ασχοληθεί και άλλος.

 

Εδω πεφτεις στην παγιδα των λεγομενων σου.Βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα...

 

Φυσικα και ασχοληθηκα και εψαξα λυση.Φυσικα και πηγαινα στις Γ.Σ, φυσικα και ψηφιζα παντα προτασεις που ηθελαν το καλο των φοιτητων, ειτε αυτες προερχονταν απο αριστερα ειτε απο δεξια.Υπηρξε περιοδος που ημουν υπερ των καταληψεων, υπηρξε ομως και περιοδος που ημουν κατα.Κουραστηκα ομως απο τις 5ωρες Γ.Σ, με τις φωνες και τις ανουσιες συζητησεις.

 

Δεν περιμενα απο κανεναν να μου λυσει τα προβληματα μου χωρις εγω να ασχολουμαι.

Αλλα στο κατω-κατω, οι παραταξεις αυτο το σκοπο δεν υποτιθεται οτι υπηρετουν?

Το " αν δεν ασχολείσαι εσύ με τα προβλήματά σου δεν έχει λόγο να ασχοληθεί και άλλος", ειναι ατυχες παραδειγμα. Με αυτο το σκοπο λενε οτι δημιουργουνται και οφειλουν να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ να αφουγκραστουν τα προβληματα των φοιτητων, ακομα κι εαν μερικοι αδιαφορουν.Κι αν δεν τα καταφερουν, τουλαχιστον προσπαθησαν.

 

Αλλα οχι "φιλοι" να σε παιρνουν στο ασχετο τηλεφωνο 1 βδομαδα πριν τις εκλογες και "χαθηκαμε ρε συ, να βγουμε να τα πουμε, θα ψηφισεις την τεταρτη?Ξερεις, ετσι...?"

Ολη τη χρονια που ειναι ολοι αυτοι?

 

Θα παραδεχτω οποιον ερθει να με πιασει και μου πει "ελα δω ρε συ, τι προβλημα εχεις?Τι δε σου αρεσει στη σχολη?Τι θα ηθελες να κανουμε, τι προτασεις βελτιωσης εχεις?Τι θελεις να αλλαξει?Οι καθηγητες σε ικανοποιουν?Τα βιβλια?Ο οδηγος σπουδων?"

Τετοια θελω να συζητουνται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ στις Γ.Σ.

 

Αυτα ειναι ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ και οι εννοιες των φοιτητων.

Δεν ειναι ουτε τα παρτυ, ουτε η Μυκονος, ουτε οι Νατοϊκες βασεις, ουτε ο πολεμος στο Ιρακ ουτε η αλληλεγυη στην Κουνεβα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...