Προς το περιεχόμενο

Silent Hill: Shattered Memories


GameWorld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αποκλειστικό preview απ' το Silent Hill: Shattered Memories, στα γραφεία της Climax.

 

Silent-Hill-Shattered-Memories-3.jpg

 

Βρεθήκαμε στο Portsmouth, μιλήσαμε με τους προγραμματιστές της Climax και παίξαμε πρώτοι απ’ όλους το νέο Silent Hill: Shattered Memories το οποίο προορίζεται για κυκλοφορία στα τέλη της χρονιάς. Σας μεταφέρουμε λοιπόν από την Αγγλία το πρώτο αποκλειστικό preview για το νέο αυτό παιχνίδι.

 

Το Silent Hill: Shattered Memories αναμένεται να κυκλοφορήσει για Wii, PS2 και PSP στα τέλη του 2009. Την ανάπτυξή του έχει αναλάβει η Climax Studios, μια προγραμματιστική εταιρεία η οποία εδρεύει στο γραφικό Portsmouth της Αγγλίας (κυριολεκτικά με θέα το λιμάνι). Το GameWorld ήταν εκεί και σας μεταφέρει πρώτο απ’ όλους, όλα όσα είδε από αυτή την πρώτη beta έκδοση του παιχνιδιού.

 

Silent-Hill-Shattered-Memories-1.jpg

 

Γενικές πληροφορίες

Πριν πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας απολαύσαμε μια χορταστική παρουσίαση την οποία ανέλαβαν ο Game Director του παιχνιδιού Mark Sammonds και ο σεναριογράφος του, Sam Barlow. Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι για αρκετές ώρες και βγάλαμε αρκετά συμπεράσματα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει στην τελική έκδοση. Η τρέχουσα έκδοση αυτή τη στιγμή είναι μία alpha beta οπότε το τελικό προϊόν θα χρειαστεί λίγους ακόμη μήνες ανάπτυξης.

 

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Silent Hill και η Konami θέλησε να το εκμεταλλευτεί αυτό βγάζοντας στην αγορά το Shattered Memories, ένα παιχνίδι το οποίο θα είναι βασισμένο στο πρώτο Silent Hill, το οποίο είχε κυκλοφορήσει το 1999. Η Konami ανέθεσε την ανάπτυξη του παιχνιδιού στην Climax λίγους μήνες μετά το Silent Hill: Origins, το οποίο θυμίζουμε ότι ήταν προϊόν της ίδιας προγραμματιστικής εταιρείας. Το Silent Hill: Shattered Memories δεν είναι remake του πρώτου παιχνιδιού με μια αναβαθμισμένη μηχανή γραφικών και λίγο «σπατουλάτισμα» όπως κάποιοι από εσάς ενδέχεται να νομίζουν. Είναι ένα τελείως καινούργιο παιχνίδι με διαφορετικό σενάριο το οποίο όμως έχει αρκετές ομοιότητες με αυτό της πρωτότυπης έκδοσης της δημοφιλούς σειράς.

Σενάριο

Το Shattered Memories αναπτύσσεται στο Wii, ενώ στο Playstation 2 και το PSP θα υπάρξουν δύο αντίστοιχα ports, με την αφαίρεση των σχετικών ενδείξεων του Wiimote και την προσθήκη ανάλογων εικόνων που αφορούν τα χειριστήρια της Sony. Σύμφωνα λοιπόν με την υπόθεση η οποία είναι κοινή για όλες τις εκδόσεις, αναλαμβάνετε τον ρόλο του Harry, ενός πατέρα ο οποίος ενώ οδηγούσε το αυτοκίνητό του αργά το βράδυ έχοντας την κόρη του στο πίσω κάθισμα, ξαφνικά τράκαρε και όταν συνήλθε είδε ότι το παιδί του είχε εξαφανιστεί. Αμέσως περπάτησε στη σκοτεινή πόλη έξω από την οποία συνέβη το τρακάρισμα με μόνο σκοπό να βρει την κόρη του. Μέχρι εδώ οι ομοιότητες με το πρωτότυπο σενάριο είναι πολλές αλλά στην πορεία θα δείτε ότι το gameplay διαφοροποιεί πολύ τα πράγματα.

 

Silent-Hill-Shattered-Memories-2.jpg

 

Μία σημαντική λεπτομέρεια η οποία διαφοροποιεί την κατάσταση είναι η επικοινωνία με έναν ψυχολόγο η οποία παρεμβάλλεται ανάμεσα στην κυρίως δράση. Πριν ξεκινήσετε τον χειρισμό του χαρακτήρα σας και σε συγκεκριμένα σημεία του Shattered Memories, θα βρίσκεστε στο γραφείο του ψυχολόγου όπου θα πρέπει να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις του στυλ “Έχετε απατήσει ποτέ κάποια σύντροφό σας;” “Κάνετε εύκολα φίλους;” “Το ποτό σας βοηθάει να χαλαρώσετε;” Απαντώντας Ναι ή Όχι, στο τέλος της εξέταση ο ψυχολόγος θα σχολιάσει κάτι ή θα αρχίσει να λέει την άποψή του για το χαρακτήρα σας, ανάλογα με το σημείο στο οποίο βρίσκεστε. Η Climax δουλεύει αρκετά σε αυτόν τον τομέα αλλά το ερώτημα είναι πως θα καταφέρει τελικώς να συνδυάσει τις απαντήσεις ενός τεστ με τον χειρισμό του χαρακτήρα μας και από όλα αυτά να βγάλει ένα πόρισμα σχετικά με την ψυχολογία μας. Εμείς απ’ την πλευρά μας το μόνο που παρατηρήσαμε σε πρώτη φάση ήταν ότι στο τέλος του τεστ ο ψυχολόγος μας ρωτούσε να επιβεβαιώσουμε αν όντως είχαμε απατήσει ή όχι κάποια σύντροφό μας. Εμείς για να του απαντήσουμε θα έπρεπε να κινήσουμε το Wiimote πάνω-κάτω (Ναι) ή αριστερά-δεξιά (Όχι).

 

Gameplay

Οι τοποθεσίες του Shattered Memories είναι διαφορετικές σε σύγκριση με το πρώτο Silent Hill και κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τους εχθρούς. Ο χαρακτήρας σας θα κινείται με το Nunchuk και με το Wiimote θα στοχεύει με τον φακό μπροστά του ώστε να μπορεί να δει προς τα που πηγαίνει. Εδώ θα πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα καθώς το Wiimote θα πρέπει να είναι μονίμως στραμμένο προς την οθόνη για να δείτε τι βρίσκεται μπροστά σας, διαφορετικά ο χαρακτήρας σας θα στραφεί προς το τελευταίο σημείο στην άκρη της οθόνης από το οποίο το Wiimote ξέφυγε. Το σενάριο διαδραματίζεται την νύχτα οπότε δεν υπάρχει επαρκής φωτισμός μπροστά σας, είτε βρίσκεστε στο δρόμο, είτε μέσα σε κτίρια, στα οποία επικρατεί ένα γενικό μπλακ άουτ.

 

fixed_DSC02074.jpg

 

Πατώντας το A στο Wiimote μπορείτε να ανοίξετε μια πόρτα και με το B μπορείτε να δείτε ένα αντικείμενο. Υπάρχουν και πόρτες ασφαλισμένες με σανίδα την οποία θα πρέπει να μετακινήσετε, τραβώντας την ασφάλεια, πατώντας το A και το B και σπρώχνοντας την σανίδα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το Z στο Nunchuk σας βοηθάει να τρέχετε όποτε το κρατάτε πατημένο. Έτσι μπορείτε να ξεφεύγετε από τα τέρατα τα οποία με την πρώτη ευκαιρία θα σας καταδιώξουν. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι το τρέξιμο και γενικά το κρυφτό είναι και η μόνη σας άμυνα. Δυστυχώς δεν θα έχετε στη διάθεσή σας κανένα όπλο και κάθε τέρας ανεξαρτήτου μεγέθους θα πρέπει να αποφεύγεται. Αυτό αυξάνει και την ταχύτητα του gameplay μιας και έχετε μονίμως τον ρόλο του θηράματος και δεν είστε υποχρεωμένοι να ψάχνετε για οπλισμό ή σφαίρες. Ένα παράδειγμα αντικειμένου όμως το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι ο κόκκινος φακός, με τον οποίο αν φωτίσετε τα goblins τότε αυτά θα πάρουν αμέσως στάση άμυνας. Το κόκκινο φως θα διαρκέσει λίγα δευτερόλεπτα, διάστημα μέσα στο οποίο θα πρέπει να ξεφύγετε. Τα goblins ήταν οι μόνοι εχθροί που είδαμε σε αυτό το πρώιμο demo. Στην τελική έκδοση σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε διαφορετικά είδη εχθρών.

 

Oι γρίφοι του Shattered Memories δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, ίσως γιατί το κοινό του Wii στο οποίο απευθύνονται δεν ανήκει στους hardcore gamers. Κατά κύριο λόγο θα χρειαστεί να βρείτε κλειδιά για τις πόρτες που πρέπει να ανοίξετε. Τα κλειδιά αυτά μπορεί να βρίσκονται κρυμμένα μέσα σε ντουλάπια, ρούχα, ντενεκεδάκια μπύρας κ.ο.κ. Η λύση σε κάθε γρίφο είναι συνήθως απλή και βρίσκεται κοντά σας. Ποτέ δεν θα χρειαστεί να φτάσετε μέχρι την άλλη άκρη του οικοδομικού τετραγώνου ή να γυρίσετε πίσω για να βρείτε ένα αντικείμενο. Στο δρόμο σας θα συναντήσετε και βοηθητικά σημειώματα τα οποία θα σας δώσουν tips για να λύσετε ορισμένους γρίφους. Επιπροσθέτως, δεν υπάρχει πλήρης αλληλεπίδραση με το περιβάλλον κι αυτό σύμφωνα με τον Sam Barlow εφαρμόστηκε για να μην χρειάζεται να τσεκάρετε ότι βλέπετε μπροστά σας, μιας και θα χάνατε πολύτιμο χρόνο μέχρι να βρείτε τη λύση.

 

Το Wiimote γίνεται…κινητό τηλέφωνο

Ίσως η πιο διασκεδαστική χρησιμότητα του Wiimote είναι αυτή του κινητού τηλεφώνου. Πατώντας το – εμφανίζεται στα δεξιά της οθόνης ένα κινητό τηλέφωνο με μενού. Μέσω αυτού μπορείτε να καλέσετε έναν αριθμό, να χρησιμοποιήσετε την κάμερα για να βγάλετε φωτογραφίες (αν κι αυτό δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο), να δείτε το GPS του κινητού σας και να ακούσετε τα μηνύματά σας τα οποία έρχονται συνήθως από την κόρη σας με τη μορφή voice mails. Παρατηρήσαμε ότι το GPS, το οποίο ουσιαστικά λειτουργεί ως χάρτης, είχε μόνο μία κόκκινη κουκίδα που απεικόνιζε εσάς, ενώ τα γύρω κτίρια εμφανίζονταν με τετράγωνα. Οι υπεύθυνοι της Climax συμφώνησαν με αυτή την παρατήρηση και μας είπαν ότι ενδέχεται στην τελική έκδοση ο χάρτης να αναβαθμιστεί.

 

Silent-Hill-Shattered-Memories-4.jpg

 

Το τηλέφωνο παίζει έναν ιδιαίτερο ρόλο, μιας και κατά καιρούς θα λαμβάνετε ξαφνικές κλήσεις τις οποίες θα πρέπει να απαντήσετε. Τότε θα χρειαστεί να βάλετε το Wiimote…στο αυτί σας και να ακούσετε αυτόν που σας καλεί, ακριβώς όπως ακούτε το κινητό σας τηλέφωνο (σ.σ. ο ήχος θα βγαίνει από το ηχείο του Wiimote). Επιπλέον, βρίσκοντας στο δρόμο σημειώσεις με αριθμούς τηλεφώνων, θα μπορείτε να αποθηκεύσετε τους αριθμούς αυτούς στο Phonebook του κινητού σας και να τους καλέσετε αργότερα.

 

Οι εφιάλτες

Κλείνοντας το μεγάλο κεφάλαιο gameplay, πάνω στο οποίο η Climax έχει δουλέψει αρκετά, θα κάνουμε μια αναφορά στους εφιάλτες. Σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού κι αφού έχετε περάσει από κάποιο σημείο, ο χαρακτήρας σας θα βιώνει διάφορους εφιάλτες στους οποίους θα τον ελέγχετε και κατ’ επέκταση θα πρέπει να τους περάσετε υποχρεωτικά. Οι εφιάλτες αυτοί θα σας προκαλούν να βιώσετε μια δυσκολότερη δοκιμασία μέσω της οποίας θα πρέπει να αντιμετωπίσετε περισσότερα τέρατα. Αυτό θα εντείνει την δράση και θα κάνει το gameplay πιο γρήγορο. Το κυνηγητό από τα τέρατα αυτά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα μπορέσετε να το αποφύγετε. Το μόνο που θα μπορείτε να κάνετε είναι να τρέξετε με το Z και να κοιτάξετε πίσω αν σας ακολουθεί κάποιος πατώντας το κάτω μέρος του D-pad. Αν κάποιο τέρας σας ορμήξει από τα πλάγια τότε θα πρέπει να το διώξετε από πάνω σας κινώντας το Wiimote και το Nunchuk απότομα από τα αριστερά προς τα δεξιά (ή αντίστροφα). Αν σας ορμήσει από πίσω τότε θα πρέπει να το αποβάλετε κινώντας τα χειριστήρια απότομα από κάτω προς τα πάνω. Όσο ο εχθρός θα βρίσκεται πάνω σας θα μπορείτε ταυτόχρονα να κινείστε. Βέβαια, αν δεχτείτε αρκετά χτυπήματα τότε θα αρχίσετε να κουτσαίνετε και στο τέλος θα πεθάνετε, επομένως ότι σας ορμάει θα πρέπει να τα ξεφορτώνεστε το συντομότερο δυνατό.

 

fixed_DSC02063.jpg

Γραφικά και Ήχος

Παρακολουθήσαμε προσεκτικά τα γραφικά του παιχνιδιού και τα βρήκαμε σχετικά μέτρια, ακόμα και για τα δεδομένα του Wii. Παίζοντας σε High Definition τηλεοράσεις, παρατηρήσαμε αρκετά «σκουπιδάκια» στην οθόνη. Επιπλέον, τα pixels είναι χοντροκομμένα –κι αυτό φαίνεται περισσότερο αν τα πλησιάσετε-, το lipsync προχειροφτιαγμένο και ο χαρακτήρας στρίβει σχεδόν ρομποτικά. Στην σκίαση η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη μιας και απεικονίζονται επιτυχώς όλες οι σκιές, όχι μόνο από τους χαρακτήρες αλλά και από τις νιφάδες του χιονιού που πέφτουν. Τα μόνα καλά σημεία των γραφικών είναι η ατμόσφαιρα και τα κινηματογραφικά cutscenes τα οποία παρεμβάλλονται σε συγκεκριμένα σημεία της πλοκής. Στον τεχνικό τομέα, η Climax υποσχέθηκε ότι θα βελτιώσει αρκετά την ποιότητα των γραφικών που είδαμε παίζοντας το παιχνίδι.

 

Το voice acting είναι ένα σημείο στο οποίο το Shattered Memories υπερτερεί. Μπορεί στο σπικάζ να μην χρησιμοποιήθηκαν κάποιοι απ’ τους ηθοποιούς του Silent Hill 1 αλλά το cast είναι γενικά αρκετά καλό και όλοι οι χαρακτήρες δίνουν καλές ερμηνείες. Πέρα από τον Harry και την τρομαγμένη φωνή της κόρης του, η οποία θα σας καθοδηγεί έως ότου να την βρείτε, στις αναζητήσεις σας θα συναντήσετε και διάφορα άλλα άτομα, όπως τον γνωστό ψυχολόγο που προαναφέραμε, ιδιοκτήτες καταστημάτων, αστυνομικίνες κτλ. Υπάρχουν ακόμα και μηνύματα τηλεφωνητών τα οποία θα συναντάτε μέσα στα εγκαταλελειμμένα κτίρια της πόλης.

 

Silent-Hill-Shattered-Memories-5.jpg

 

Η μουσική υπόκρουση έχει κάποιες έντονες στιγμές που προσδίδουν ατμόσφαιρα, ανάλογα με το πως εξελίσσεται η δράση. Υπάρχουν όμως και κάποιοι ήχοι στο background όπως χτύποι αντικειμένων, συναγερμοί αυτοκινήτων και κόρνες οι οποίοι ακούγονται διαρκώς και ακατάπαυστα, ενώ κάποια στιγμή θα έπρεπε να σταματήσουν.

 

Συνοψίζοντας

Το Silent Hill: Shattered Memories είναι ένας τίτλος που έχει ακόμα μπροστά του αρκετούς μήνες ανάπτυξης. Το gameplay του είναι κάτι το μοναδικό για τα δεδομένα του Wii, οπότε όσοι από εσάς είστε fans της σειράς (ή των Adventures γενικότερα) και κάτοχοι της κονσόλας της Nintendo θα πρέπει απαραίτητα να το εντάξετε στη συλλογή σας. Το ίδιο ισχύει κι αν είστε κάτοχοι PS2 ή PSP, μιας και η ποιότητα της έκδοσης του Wii θα μοιάζει αρκετά με αυτή των άλλων κονσολών. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2009, οπότε το αργότερο μέσα στο φθινόπωρο θα πρέπει να αναμένουμε κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας.

 

Aνταπόκριση από την Αγγλία: Μάνος Γρυπάρης

 

Πηγή: GameWorld.gr

Δημοσ.

Και το Silent Hill Origins ήταν από την Climax και ήταν αρκετά καλό,όπως και το Homecoming.Και τα 2 με ξενέρωσαν για το ίδιο ακριβώς πράγμα,ήταν πολύ μικρά,το Origins μου πήρε 5 ώρες και το Homecoming γύρω στις 10.

Δημοσ.

Το shattered memories δεν ειναι "καινουργιο" σεναριο. Ειναι το πρωτο πρωτο σεναριο του Sillent Hill. Ενα βημα πριν την εξελιξη του παιχνιδιου που ολοι ξερουμε. Εκεινη την εποχη το sillent hill ειχε σκοπο να γινει adventure και οχι survival horror παιχνιδι και εχουν βγει παιχνιδια και στο GBA k DS που ειναι ακριβως αυτο, adventures στο ιδιο στυλ του "Ace atorney" για το DS.

 

Αρα αυτο το στορυ που θα δουμε ειναι ενα στορυ απο τους japan φιλους μας και οχι κατι που βγηκε μεσα απο την Climax. Βεβαια η εκτελεση του παιχνιδιου θα γινει απο αυτην και ειναι το μονο πραγμα που με χωλαινει μιας και το Origins k Sillent hill: homecoming δεν ηταν και υποδειγμα sillent hill. Για να μην γινομαι αδικος ομως ουτε το 4 ηταν τιποτα σπουδαιο περαν απο το φρικιαστικο look του παιχνιδιου και το στορυ που δεν καταλαβαινες τιποτα.

 

Η εποχη ειναι καταλληλη παντως για ενα τετιο παιχνιδι που πισω στην εποχη του PS1 θα εκανε παταγωδης αποτυχια (καθοτι adventure) και μιας και το πατωμα που βασιζεται το παιχνιδι προερχεται απο ανατολη μερια μαλλον θα δουμε καλα πραγματα. Το περιμενω πως και πως παντως.

Δημοσ.

Ειναι φοβερο, ειναι τελειο...αλλα γτ δν βλεπω τπτ για PC..??..αυτο σημαινει οτι δν θα το δουμε στις οθονες του υπολογιστη μας??..ενταξει ας το καταπιω αυτο..αλλα ουτε και στο PS3..??:fear:

Δημοσ.
Βεβαια η εκτελεση του παιχνιδιου θα γινει απο αυτην και ειναι το μονο πραγμα που με χωλαινει μιας και το Origins k Sillent hill: homecoming δεν ηταν και υποδειγμα sillent hill. Για να μην γινομαι αδικος ομως ουτε το 4 ηταν τιποτα σπουδαιο περαν απο το φρικιαστικο look του παιχνιδιου και το στορυ που δεν καταλαβαινες τιποτα.

 

Το Homecoming δεν είναι άσχημο, αρκετά πιο γρηγορο σαν παιχνίδι, λιγότερο adventure, περισσότερη δράση. Για μένα θα ήταν τρομερή ιδέα η ιστορία του Homecoming για ταινία

 

Το Silent Hill 4 είναι πολύ ξεχωριστό.

 

Το θέμα είναι πως ο ο Keiichirō Toyama του Team Silent έκανε το Fοrbidden Siren 1 και 2 πρόσφατα που είναι άλλο επίπεδο

Δημοσ.
Ειναι φοβερο, ειναι τελειο...αλλα γτ δν βλεπω τπτ για PC..??..αυτο σημαινει οτι δν θα το δουμε στις οθονες του υπολογιστη μας??..ενταξει ας το καταπιω αυτο..αλλα ουτε και στο PS3..??:fear:

 

Πολυ δυσκολο το κοβω να ερχεται στο PC.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:45 ----------

 

Το Homecoming δεν είναι άσχημο, αρκετά πιο γρηγορο σαν παιχνίδι, λιγότερο adventure, περισσότερη δράση. Για μένα θα ήταν τρομερή ιδέα η ιστορία του Homecoming για ταινία

 

Το Silent Hill 4 είναι πολύ ξεχωριστό.

 

Το θέμα είναι πως ο ο Keiichirō Toyama του Team Silent έκανε το Fοrbidden Siren 1 και 2 πρόσφατα που είναι άλλο επίπεδο

 

To Sillent hill homecoming ειναι καθαρη αντιγραφη της ταινιας Jacobs Ladder που βγηκε το 1990 και ναι μεν ειναι αξιολογο αρκετα σε καμια περιπτωση δεν ειναι sillent 1, 2, 3.

 

Το 4 οπως λες ειναι ξεχωριστο αλλα μονο απο αποψη ιστοριας. Δυστηχως το παιχνιδι ειχε τεχνικα προβληματα που δεν σε αφηναν να το απολαυσεις οπως επρεπε χωρια που η μεταφορα του στο PC ηταν τραγικη σε αντιθεση με το 2 και 3 που ηταν αψογες.

Δημοσ.

Παιδιά πάντως εμένα οι εικόνες αν είναι in-game δεν μου φαίνονται για γραφικά που μπορούν να βγάλουν οι κονσόλες στις οποίες αναφέρεται.

 

Το origins σε ποιες κονσόλες είχε βγεί;

Δημοσ.

To Sillent hill homecoming ειναι καθαρη αντιγραφη της ταινιας Jacobs Ladder που βγηκε το 1990 και ναι μεν ειναι αξιολογο αρκετα σε καμια περιπτωση δεν ειναι sillent 1, 2, 3

 

Έλα κόψε κάτι "καθαρη αντιγραφη", οι ίδιοι δημιουργοι των πρώτων Silent Hill έχουν πει σε συνεντευξεις πως το jacob's Ladder ήταν μια από τις εμπευσεις τους αλλά μεχρι εκεί, το να γυρνάει φαντάρος στην πόλη του μετα από καιρό ειδικά στην Αμερική δεν χρειάζεται να βασιστεί σε καμία ταινία

 

Ξεχνάς πως το να βγει ένα παιχνίδι με τόσο ιδιέτερο game play όπως το SH4 είναι πολύ τολμηρή κίνηση

 

Το Origins ήταν για PSP άλλα βρηκε και για PS2 νομίζω

Δημοσ.
Έλα κόψε κάτι "καθαρη αντιγραφη", οι ίδιοι δημιουργοι των πρώτων Silent Hill έχουν πει σε συνεντευξεις πως το jacob's Ladder ήταν μια από τις εμπευσεις τους αλλά μεχρι εκεί, το να γυρνάει φαντάρος στην πόλη του μετα από καιρό ειδικά στην Αμερική δεν χρειάζεται να βασιστεί σε καμία ταινία

 

Ξεχνάς πως το να βγει ένα παιχνίδι με τόσο ιδιέτερο game play όπως το SH4 είναι πολύ τολμηρή κίνηση

 

Το Origins ήταν για PSP άλλα βρηκε και για PS2 νομίζω

 

Αν δεις την ταινια και παιξεις και το homecoming θα δεις οτι μοιραζονται παρα πολλες ομοιοτητες σε σημειο μαλιστα που θα μπορουσαν να βαλουν και δικηγορους για τα δικαιωματα :lol:

 

Προσοχη, μιλαω καθαρα για το homecoming και οχι για τα πρωτα 3 sillent και origins (που οντως βγηκε για PS2 αν και δεν ειναι σε καμια περιπτωση ουτε στο ελαχιστο τοσο καλο οσο το 1,2,3).

 

Οσο για το sillent 4 δεν μιλησα για το gameplay του αλλα για σοβαρα τεχνικα προβληματα. Χειρισμος, bugs, αθλιο συστημα μαχης και αλλα τετοια κουφα που πραγματικα εκανες παλη με τα χειριστηρια παρα με τους αντιπαλους του παιχνιδιου. Ποιο πολυ ανυσηχουσα για να μη φαει κανενα "κολλημα" ο χαρακτηρας μου παρα για τα μαλακισμενα τα twoface babyface που εβρισκα.

Δημοσ.
Αν δεις την ταινια και παιξεις και το homecoming θα δεις οτι μοιραζονται παρα πολλες ομοιοτητες

 

Χειρισμος, bugs, αθλιο συστημα μαχης και αλλα τετοια κουφα που πραγματικα εκανες παλη με τα χειριστηρια παρα με τους αντιπαλους του παιχνιδιου.

 

Εδώ θα επιμείνω, το Jacob's Ladder είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες και μπορώ να πω οτι βλέπω πολύ περισσοτερα στοιχεία στο SH1 παρά στο Homecoming

 

Αν εξαιρέσουμε το SH3 νομίζω πως όλα τα Silent Hill έχουν αθλιο συστημα μάχης, ίσως το SH4 έχει το χειρότερο

Δημοσ.
Εδώ θα επιμείνω, το Jacob's Ladder είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες και μπορώ να πω οτι βλέπω πολύ περισσοτερα στοιχεία στο SH1 παρά στο Homecoming

 

Αν εξαιρέσουμε το SH3 νομίζω πως όλα τα Silent Hill έχουν αθλιο συστημα μάχης, ίσως το SH4 έχει το χειρότερο

 

Μα ακριβως αυτο. Πως ειναι δυνατον το jacobs ladder (που επισης ειναι απο τις αγαπημενες μου ταινιες) να εχει περισσοτερες ομοιοτητες με το SH1 απο το homecoming απο τη στιγμη που το homecoming εχει πολλες φορες σχεδον αυτουσια σκηνες απο την ταινια "ελαφρως" παραλαγμενες για ευνοητους λογους?

 

Το SH1 ποτε δεν μου εδωσε την εντυπωση καποιας ταινιας οταν το ειχα παιξει τοτε. Το homecoming λες και ειναι ενα συνοθυλευμα ταινιων (και ειδικα tou jacobs ladder) βαλμενα ολα μαζι για να φτιαξουν ενα τεραστιο deja-vu.

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Silent_Hill_Shattered_Memories.jpg

 

Silent Hill: Shattered Memories

Μία “light” έκδοση του Silent Hill

 

Είδος: Adventure

Format: Wii, PS2, PSP

Εκδότης: Konami

Ανάπτυξη: Climax Group

Διάθεση: Zegetron (210-6856000)

Παίκτες: 1

 

Επίσημο Site: http://www.konami.com/games/shsm

Κυκλοφορία: 4/3/2010

 

 

Η σειρά Silent Hill είναι ένα από τα διασημότερα Survival horror games. Η Konami, συνηθίζει να κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα νέες εκδόσεις, οι οποίες είναι μονίμως προσανατολισμένες σε ένα πανομοιότυπο σενάριο. Τον εξαφανισμό ανθρώπων μέσα σε πόλεις-φαντάσματα. Κάπου εκεί, εσείς -ως από μηχανής Θεός- θα πρέπει να βρείτε την λύση του μυστηρίου. Το Silent Hill: Shattered Memories διαφέρει σημαντικά από τα προηγούμενα SH, διότι απευθύνεται σε μικρομεσαίους κατόχους κονσολών. Κυκλοφορεί δηλαδή μόνο για Wii, Playstation 2 και PSP. Δημιουργήθηκε κυρίως για να χαρούν οι χρήστες του Wii ένα παραδοσιακό Silent Hill με τη χρήση του Wiimote, ενώ δοθείσας της ευκαιρίας αναπτύχθηκαν και τα ports στις δύο κονσόλες της Sony. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το παίξουμε και στις τρεις πλατφόρμες, ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Οι εκδόσεις του Playstation 2 και του PSP είναι σχεδόν πανομοιότυπες μεταξύ τους και παρ’ ότι δεν προσφέρουν το πλεονέκτημα χρήστης του Wiimote, δεν στερούνται σχεδόν καθόλου στον τεχνικό τομέα, σε σχέση με την έκδοση του Wii.

 

SH_04.jpg

 

Σενάριο

Το Shattered Memories είναι ουσιαστικά ένα remake του πρώτου Silent Hill. Όπως τότε, έτσι και τώρα, κεντρικός πρωταγωνιστής είναι ο Harry Mason. Οδηγώντας με το αυτοκίνητό του και έχοντας μαζί την κόρη του, ένα δυνατό ατύχημα τον αφήνει αναίσθητο και όταν ξυπνάει η κόρη του έχει εξαφανιστεί. Τότε, συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται στην πόλη-φάντασμα Silent Hill και ξεκινάει την αναζήτηση, με μόνο σκοπό την εύρεση της κόρης του.

 

Το Shattered Memories έχει την εξής διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα. Χρονικά, υποτίθεται ότι έχετε ήδη βιώσει όλα όσα σας συνέβησαν και ξεκινάτε θεραπεία στο γραφείο ενός ψυχολόγου, στον οποίο και αφηγείστε την ιστορία σας.

 

Η ιστορία του Silent Hill…

Καθήμενοι στην καρέκλα του ασθενή, θα κληθείτε αρχικά να συμπληρώσετε ένα ερωτηματολόγιο, ώστε να μπορέσει ο ψυχολόγος να μάθει κάποια πράγματα για εσάς. Η αρχική αίσθηση που είχαμε αποκομίσει από την beta έκδοση του παιχνιδιού (όταν επισκεφθήκαμε τα γραφεία της Climax στο Portsmouth) ήταν ότι οι απαντήσεις σας προς τον ψυχολόγο θα έπαιζαν κάποιο ρόλο. Στην πράξη όμως, αποδεικνύεται ότι το πόρισμα που θα βγάλει ο γιατρός σχετικά με την ψυχοσύνθεσή σας, θα παίξει μικρό ρόλο στη συνέχεια του παιχνιδιού. Γενικά οι πιθανές αντιδράσεις του ψυχιάτρου στις απαντήσεις που του δίνετε, είναι αρκετά περιορισμένες.

 

SH_10.jpg

 

Το σημείο απ’ όπου ξεκινάει η δράση είναι λίγο έως πολύ γνωστό από το πρώτο Silent Hill. Ξυπνάτε μετά από το τρακάρισμα, γύρω σας χιονίζει, ελέγχετε το αυτοκίνητο για να βρείτε την κόρη σας, δεν την βρίσκετε και έχοντας μόνο έναν φακό, ξεκινάτε την αναζήτηση στην πόλη Silent Hill.

 

Το περιβάλλον γύρω σας είναι μονίμως σκοτεινό και καθ’ ότι ηλεκτρικό ρεύμα δεν υπάρχει στα (εγκαταλελειμμένα) σπίτια, οι περιπλανήσεις σας με τον φακό συνήθως δεν σας δίνουν παρά ελάχιστη ορατότητα. Αυτό αφενός μεν αυξάνει τον χρόνο που χρειάζεστε για να βρείτε τα απαιτούμενα αντικείμενα και να λύσετε τους γρίφους, αφετέρου σας τρομάζει, καθώς ποτέ δεν ξέρετε ποιος δαίμονας θα ξεπεταχτεί από μπροστά σας.

 

Ένα σύγχρονο remake του πρώτου Silent Hill.

 

Γρίφοι-Δράση

Όλοι οι γρίφοι του Silent Hill: Shattered Memories, απαιτούν συνήθως αναζήτηση κοντά στο σημείο όπου χρειάζεται να επιλυθούν. Αν για παράδειγμα θέλετε να ανοίξετε μια πόρτα, τότε το κλειδί θα βρίσκεται κοντά στον χώρο που είναι η πόρτα. Το βασικό στοιχείο των γρίφων είναι η κοινή λογική αλλά και το ψάξιμο. Θα χρειαστεί να ανοίξετε πόρτες αναζητώντας κλειδιά, να ερμηνεύσετε βοηθητικά σημειώματα, να ακούσετε μηνύματα από τηλεφωνητές, να αλληλεπιδράσετε με το περιβάλλον για να ξεπεράσετε τα φαντάσματα που σας κυνηγούν ή να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο με διάφορες μεθόδους.

 

SH_8.jpg

 

Η αλληλεπίδρασή του Harry Mason με τα τερατώδη πλάσματα που εμφανίζονται μπροστά του είναι καθαρά παθητική. Στην πράξη, δυστυχώς δεν μπορείτε να σκοτώσετε κανένα από τα τέρατα που σας περιτριγυρίζουν. Μπορείτε μόνο να ξεφύγετε, να παρεμβάλετε εμπόδια ανάμεσά σας, να κρυφτείτε ώσπου να φύγουν ή να τα τυφλώσετε προσωρινά κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Κι εδώ έχουμε την πρώτη διαφορά χειρισμού μεταξύ των εκδόσεων. Όταν κάποιο τερατάκι σας… καβαλήσει κι αρχίσει να σας αφαιρεί ενέργεια, στο Wii, θα πρέπει να μετακινήσετε το Wiimote απότομα προς μία κατεύθυνση, είτε πλάγια, είτε κάθετα, ανάλογα με το σημείο όπου έχει «γαντζωθεί» επάνω σας. Σε Playstation 2 και PSP δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, όμως η κατάσταση λειτουργεί υπέρ σας, καθώς θα μπορέσετε να απωθήσετε τα αιμοβόρα gremlins, πολύ πιο εύκολα.

 

Μία ακόμη διαφορά της έκδοσης του Wii, είναι ότι το Wiimote ουσιαστικά λειτουργεί σαν κινητό τηλέφωνο. Φέροντας το Wiimote στο αυτί σας, ακούτε από το μεγαφωνάκι του τόσο την φωνή της κόρης σας Sheryl, όσο και διάφορους άλλους ήχους. Επιπλέον, ο διαρκής χειρισμός του φακού με το Wiimote και η αλληλεπίδραση με διάφορα μικροαντικείμενα τα οποία θα πρέπει να μετακινήσετε για να λύσετε γρίφους, σας κάνουν να ζείτε το παιχνίδι πολύ περισσότερο σε σχέση με τις εκδόσεις του PS2 και του PSP.

 

Η βοήθεια του κινητού τηλεφώνου σας χρειάζεται πολλές φορές, για να καταφέρετε να λύσετε γρίφους. Θα χρειαστεί να απαντήσετε κλήσεις από την κόρη σας, να διαβάσετε μηνύματα, αλλά και να χρησιμοποιήσετε, τόσο το GPS του κινητού σας, όσο και την λειτουργία της φωτογραφικής μηχανής, η οποία αποθανατίζει εικόνες που το γυμνό μάτι δεν μπορεί να δει.

 

SH_9.jpg

 

Τα αρνητικά

Τα βαρετά σημεία στο gameplay του παιχνιδιού έχουν να κάνουν κυρίως με τις περιορισμένες ενέργειές σας, οι οποίες επαναλαμβάνονται. Τέτοιες είναι για παράδειγμα οι αναζητήσεις του κλειδιού για να ανοίξει η εκάστοτε πόρτα. Συν τις άλλοις, οι παγίδες που σας στήνονται από τους εχθρούς μπορούν να αποβούν μοιραίες, εξαιτίας τόσο του αριθμού των εχθρών, όσο και των ενεργειών που πρέπει να κάνετε μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Ένας μέσος χρήστης θα χρειαστεί να επαναλάβει πολλές φορές τις ίδιες σκηνές κι αυτό είναι ότι χειρότερο για όσους αποζητάτε την ποικιλία. Εν κατακλείδι, η συνολική διάρκεια του παιχνιδιού για έναν έμπειρο χρήστη, υπολογίζεται γύρω στις έξι ώρες.

 

Γραφικά-Ήχος

Μία έκδοση που δεν απευθύνεται στις κονσόλες νέας γενιάς, ήταν λογικό να μην διαθέτει και τα ανάλογα σύγχρονα γραφικά. Το Shattered Memories απεικονίζει το περιβάλλον του με χοντροκομμένα pixels και αρκετή «θολούρα». Τα physics, κυρίως στον σχεδιασμό των ανθρώπων, είναι προχειροφτιαγμένα, όπως επίσης και το lipsync. Αν κάτι θα μπορούσε να διασωθεί απ’ την δουλειά της Climax, αυτό είναι η αποπνικτική ατμόσφαιρα που αποδίδεται άριστα, τόσο μέσω των cutscenes, όσο και κατά την διάρκεια της κυρίως δράσης.

 

Στο voice-acting έχει γίνει σχετικά καλή δουλειά, η οποία όμως προστατεύεται αρκετά από το feeling ενός μουντού κινηματογραφικού θρίλερ. Οι διάλογοι με άλλα πρόσωπα είναι ελάχιστοι, κυρίως λόγω του ύφους του παιχνιδιού. Την φωνή του Harry Mason υποδύεται ο (έμπειρος σε θέματα σπικάζ) Kirk Thorton, αποδίδοντας άριστα τον φόβο και την ανησυχία του πατέρα που αναζητεί την κόρη του. Στους υπόλοιπους τομείς, τα ηχητικά εφέ είναι λεπτομερή και ορισμένες φορές ανατριχιαστικά, αν και πολλά από αυτά στερούνται της ανάλογης ποιότητας. Τέλος, η μουσική που σας συνοδεύει στο background, εναρμονίζεται σωστά με την δράση, παρά τις όποιες μονότονες επαναλήψεις της.

 

SH_screen006.jpg

 

Back to basics

Το Silent Hill: Shattered Memories δεν έχει κάτι το καινούργιο να προσφέρει στη σειρά Silent Hill, πέρα από το στοιχείο της ελαφρώς βελτιωμένης αλληλεπίδρασης του χρήστη. Στο θέμα γραφικών αλλά και της διάρκειας, κινείται χωρίς αμφιβολία στην μετριότητα. Ο τίτλος άλλωστε, φτιάχτηκε ώστε να ταιριάζει περισσότερο στα δεδομένα του Wii (από πλευράς χειρισμού), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έγιναν αξιόλογα port στο Playstation 2 και το PSP. Φυσικά δεν πρόκειται για Adventure πρώτης γραμμής, ωστόσο μπορεί να σας προσφέρει συγκινητικές στιγμές, ανάλογες του Silent Hill 1.

 

Θετικά:

- Εκρηκτική ατμόσφαιρα

- Πολλές στιγμές έντασης

- Καλό voice acting

 

Αρνητικά:

- Κακή ποιότητα γραφικών

- Πολύ σύντομο σε διάρκεια

- Οι γρίφοι διαρκώς επαναλαμβάνονται

- Ορισμένα σημεία στον ήχο θα μπορούσαν να ήταν πιο προσεγμένα

 

Βαθμολογία Wii

Γραφικά: 6.5

Ήχος: 8

Gameplay: 8

Αντοχή: 6.5

Γενικά: 7.5

 

Βαθμολογία PS2 και PSP

Γραφικά: 6.5

Ήχος: 8

Gameplay: 7

Αντοχή: 6.5

Γενικά: 7

 

Ένας τίτλος που απευθύνεται στους ρομαντικούς gamers της σειράς Silent Hill.

 

Μάνος Γρυπάρης

 

Πηγή: GameWorld.gr

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...