therock Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Τι συμφερον εχουν οι εταιριως πωλησης ηλεκτρονικων αγαθων στην διαθεση τους μεσω ιντερνετ? Δεν μπορω να καταλαβω κυριως γιατι τους συμφερει η παραδοση στο σπιτι και οχι στο καταστημα τους. Το πλαισιο κυριως γινεται ολοενα και ποιο ανταγωνιστικο, αλλα οι περισσοτερες προσοφρες του ειναι WEB-offer, που στην ουσια σε προτρεπει να δωσεις την παραγγελια μεσω ιντερνετ και να την παραλαβεις στο σπιτι. Γιατι αυτη η κινηση απο μερους τους? Ασε που μερικα προιοντα διατιθενται μονο μεσω ιντερνετ... Ειναι σαν να θελουν να μετατρεψουν τα καταστηματα σε βιτρινες.
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Ενας σημαντικος λογος προφανως ειναι οτι τα λειτουργικα εξοδα για μια ηλεκτρονικη πωληση ειναι πολυ μικροτερα απο αυτη της επισκεψης σε ενα καταστημα που και προσωπικο θα απασχολησεις και αλλα εξοδα εχει...Η δωρεαν παραδοση ειναι πανω απο καποιο ποσο , 85 ευρω για το Πλαισιο, οποτε ειναι πολυ μικροτερο απο αλλα εξοδα που εχει μια αμμεση πωληση.
Tigran Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Μα φυσικά επειδή καλύπτουν όλη την Ελλάδα, χωρίς να χρειάζεται να στήνουν καταστήματα. Καταστήματα=Απίστευτα έξοδα
therock Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Μα τους υπαλληλους τους πληρωνουν ετσι και αλλιως. Και ολες οι αγορες μεσω ιντερνετ να γινονται παλι θα εχουν να πληρωνουν τους υπαλληλους. Αντιθετως οταν στα φερνουν σπιτι πρεπει να μισθωσουν τις μεταφορικες. Δεν μπορω να πιστεψω πως το κοστος του υπαλληλου υπερκαλυπτει την μεταφορικη.
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Μα τους υπαλληλους τους πληρωνουν ετσι και αλλιως. Και ολες οι αγορες μεσω ιντερνετ να γινονται παλι θα εχουν να πληρωνουν τους υπαλληλους. Ναι αλλα οσες πιο πολλες πωλησεις κανουν σε καταστηματα τοσο πιο πολλους υπαλληλους χρειαζοντε. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:45 ---------- Μα φυσικά επειδή καλύπτουν όλη την Ελλάδα, χωρίς να χρειάζεται να στήνουν καταστήματα.Καταστήματα=Απίστευτα έξοδα Πολυ σημαντικο και αυτο.
disqualified Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Ειναι σαν να θελουν να μετατρεψουν τα καταστηματα σε βιτρινες. το πετυχες. Λειτουργουν ως εκθεσεις με λιγοτερο προσωπικο. Ταμεια και πωλητες λιγοτεροι δλδ. Επισης αυξηση πωλησεων σε ολη την Ελλαδα, αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να αυξησουν την πελατεια τους και τις πωλησεις τους.
MrWhite Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δεν είναι μόνο τα έξοδα υπαλλήλων, μπορείς να πεις ότι έχεις τους ίδιους υπάλληλους, αλλά βάλε τώρα σε ένα κατάστημα, ενοίκιο, ρεύματα, έκθεση κ.α. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν χρειάζεται να έχεις και stock πολλά, βλέπεις τι τσουλάει και το φέρνεις. Κάπως έτσι πάει η δουλεία, άσε που υπάρχει άμεση μηχανοργάνωση, και είναι όλα ποιο απλά και από λογιστικής άποψης.
PCharon Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Ειναι σαν να θελουν να μετατρεψουν τα καταστηματα σε βιτρινες. Σιγά τις βιτρίνες, εγώ δε βρίσκω και τόσα. Το ΠΛΑΙΣΙΟ προφανώς, τουλάχιστον στον τομέα των τεχνολογικών προΪόντων, φαίνεται πως καταλήγει σε e-κατάστημα (λιγότερα έξοδα, κόπος κτλ). Το θέμα είναι πως έχουμε μείνει πια χωρίς αληθινά πολυκαταστήματα, όπου να μπορείς να δεις τα προϊόντα με το μάτι σου, να χαζέψεις, να τα αγγίξεις, να γλυκαθείς βρε παιδί μου. Όσο περνούν τα χρόνια θα καταλήγουμε να αγοράζουμε μέσω διαδικτύου... ρούχα και προσωπικά είδη. Αλλά αυτό το virtual όπου μας οδηγεί η τεχνολογία είναι και λίγο ξενέρωτο, αν όχι κατάντια...
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 όπου να μπορείς να δεις τα προϊόντα με το μάτι σου, να χαζέψεις, να τα αγγίξεις, να γλυκαθείς βρε παιδί μου. Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο για καποια προϊοντα... Εχω ...χαλβαδιασει αυτο το πληκτρολογιο αλλα περιμενω να παει σε καταστημα να παω να το ακουμπησω πριν το παρω. Για ενα σκληρο δισκο ομως ή ενα αλλο εσωτερικο εξαρτημα υπολογιστη δεν υφισταται τετοια αναγκη.
PCharon Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Ειδικά πληκτρολόγιο, αν δεν το ακουμπήσεις και δεν πατήσεις μερικά πλήκτρα να δεις τί αίσθηση δίνει και τί ψάρια πιάνει, δεν είναι δυνατόν να το επιλέξεις από φωτογραφία. Οθόνες επίσης δεν είναι δυνατόν να επιλέξεις από φωτό, πρέπει να τη δεις σε λειτουργία πλάι σε άλλες. Πολλοί βλέπουν μια οθόνη σε καλή τιμή σε μια σελίδα, την αγοράζουν και νομίζουν πως πέτυχαν την ευκαιρία του μήνα, αλλά αν την έβλεπαν δίπλα από μία άλλη ίσως να είχαν άλλη γνώμη. Παρόμοια και με άλλα (εντάξει ξεχνάμε τους δίσκους και τα καλώδια). Πολλές φορές το να το δεις από κοντά σου δίνει κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα για την ποιότητα κατασκευής/υλικών. Πόσο μάλλον αν μπορείς να το λειτουργήσεις κιόλας σε μια έκθεση, δεν έχει καμία σχέση με το να το βλέπεις σε φωτογραφία. Πολλά αντικείμενα που μοιάζουν εντυπωσιακά στις φωτό και στς περιγραφές, αν τα δεις από απόσταση αναπνοής και σε λειτουργία δίνουν άλλη εντύπωση αξίας/χρηστικότητας/χρησιμότητας.
nickolas Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Όταν ήμουν Νέα Υόρκη πριν από λίγους μήνες, οι τιμές σε σκληρούς δίσκους σε καταστήματα τύπου "Πλαίσιο" ήταν περίπου 40% ακριβότερες από τα e-shop! Δε μπορούσα να το πιστέψω αν και ίσχυε γενικά για τους σκληρούς δίσκους που κοιτούσα κάπου. Από την άλλη όντως είναι ένα ερώτημα το κόστος των κούριερ. Ειδικά όταν φέρνεις πράγματα από το εξωτερικό. Βασικά απορώ πως δεν έχει επεκταθεί ο θεσμός του e-shop και σε άλλα είδη πλην των ηλεκτρονικών στην Ελλάδα... όπως τα είδη ρουχισμού για παράδειγμα! Είναι σπάσιμο να βρίσκεις κάτι στο Amazon στο 1/3 της τιμής στην Ελλάδα και να πρέπει να πληρώσεις άλλα τόσα στη μεταφορική για να στο φέρει.
PCharon Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Είναι σπάσιμο να βρίσκεις κάτι στο Amazon στο 1/3 της τιμής στην Ελλάδα και να πρέπει να πληρώσεις άλλα τόσα στη μεταφορική για να στο φέρει. Δηλαδή νομίζεις πως αν το ίδιο το έβρισκες σε e-shop με έδρα τον Ελλαδικό χώρο, θα είχε το 1/3 τις τιμής? Μισό λεπτό να πάρω φόρα... :lol:
Tigran Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δεν γίνεται να επιλέξεις ένα ρούχο από μερικές φωτογραφίες ή ακόμα κι από μια 3D προεπισκόπηση. Πρέπει να το αγγίξεις να δεις αν είναι καλό το ύφασμα, αν στρώνει καλά στο σώμα σου, αν το νούμερο είναι σωστό κτλ κτλ. Τα μόνα σε αυτό το είδος που δείχνουν να δουλεύουν μέσω ιντερνετ, είναι τα παπούτσια, τα καπέλα και τα t-shirts.
vdanasto Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 To e-shop είχε ξεκινήσει μόνο σαν ηλεκτρονικό κατάστημα, έχοντας μία μόνο αποθήκη, και δεχόταν παραγγελίες μόνο ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια άρχισε να ανοίγει τα e-shop Points. Το πλαίσιο άρχισε τις προσφορές μέσω internet για να χτυπήσει προφανώς το e-shop, γι αυτό αν παρατηρήσεις οι τιμές web του πλαίσιου είναι σχεδόν πάντα ολόιδιες με του e-shop. Έτσι, αυτός που θα κάνει αγορά μέσω internet θα προτιμήσει το Πλαίσιο (λόγω καλύτερου after-sales support), και αυτός που δεν χρησιμοποιεί Internet θα πάει στο κατάστημα και θα σκάσει παραπάνω.
PCharon Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 και αυτός που δεν χρησιμοποιεί Internet θα πάει στο κατάστημα και θα σκάσει παραπάνω. Ποιό κατάστημα? Εκτός αν μιλάς γενικά (σωστά το θέτεις τότε) στο ΠΛΑΙΣΙΟ εγώ τις τελευταίες φορές που πήγα δε βρήκα αυτά που ήθελα (έχουμε αναφερθεί σχετικά κάπου σε άλλο θέμα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.