Προς το περιεχόμενο

Χρησιμοποιημένο προιόν απο το e-shop.gr και κακή συμπεριφορα-εξυπηρέτηση


nik-nik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους

 

Θέλοντας να δημιουργήσω ένα vpn δίκτυο παραγγέλνω απο το e-shop.gr τηλεφωνικώς δύο ίδιους ρούτερ αφου ενημερώνω τον πωλητή για ποιον σκοπό τα θέλω.

Ο πωλητής με ενημερώνει οτι αυτην την στιγμή υπαρχει ένα μόνο διαθέσιμο σε κατάστημα και του λέω να μου το κρατήσει και να το πάρω απο το κατάστημα και να προχωρήσει την παραγγελία των άλλων δύο.

Παραλαμβάνω το εν λογω ρούτερ απο το καταστημα e-shop.gr Μεταμόρφωσης την ίδια μέρα 30/4/2009.

 

Η συσκευασια δεν ήταν σφραγισμένη αλλα δεν έδωσα σημασία

'Οταν σύνδεσα το ρούτερ στο pc μου διαπίστωσα έκπληκτος οτι ήδη υπήρχε σετταρισμένος λογαριασμός internet otenet και ενα vpn δίκτυο.:confused:

 

Στις 5/5/09 ενημερώνομαι απο πωλητή του e-shop.gr οτι η παραγγελία μου για τα υπόλοιπα δυο ρουτερ δεν μπορει να πραγματοποιηθεί διότι τα προιόντα εξαντλήθηκαν και ζητώ να επιστρέψω το ρουτερ που έχω ήδη παραλάβει αφου δεν μπορω να κάνω vpn χωρίς να αναφέρω οτι το προιόν είναι χρησιμοποιημένο.

 

Πηγαίνω την ίδια μέρα στο κατάστημα Καλλιθέας τους εξηγω τι έχει συμβεί λέγοντας τους οτι συν της άλλης το ρούτερ ήταν χρησιμοποιημένο και οτι θελω τα χρήματα μου πίσω.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος άρχισε να με ειρωνεύται και να μου λεέι οτι αποκλείεται να είναι έτσι και οτι θα το παραλάβουν και θα με ενημερώσουν αν θα δεχτουν την επιστροφή αφου ελεγχθεί απο τεχνικό.

Εγώ του εξηγώ οτι έχω κρατήσει backup το configuration του ρούτερ αν δεν με πιστεύει.

 

Σήμερα 6/5/09 μου τηλεφωνεί ο τεχνικος τους και με ενημερώνει οτι για να κάνει δεκτή την επιστροφη θα πρέπει να τους επιστρεψω και το καλώδιο ethernet που λέει οτι έπρεπε να υπάρχει στην συσκευασία.

Τον ενημερώνω οτι το προιόν ήταν χρησιμοποιημένο και οτι δεν υπήρχε καλώδιο ethernet στην συσκευασία :mad: και αφου επέμεινε του είπα οτι προκειμένου να τελειώνουμε με αυτό το θέμα θα του δώσω ένα δικό μου καλώδιο ethernet και συμφωνεί.:confused:

 

Πήγα σήμερα και παρέδωσα το καλώδιο λέγοντας οτι θέλω τα χρήματα μου πίσω τα οποία δεν μου έδωσαν αφου επειμένουν να μου πιστώσουν το ποσο κάτι το οποίο εγώ δεν δέχτηκα.

 

Απο αυριο 7/5/09 θέλω να δώ τι θα κάνω

Ακούω τα σχόλια σαςκαι σας προειδοποιώ να μην αγοράζετε τίποτα απο το E-SHOP.GR αν δεν είναι σφραγισμένο

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Πρίν απο λίγο με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος του καταστήματος του Καλλιθέας

 

Μου ζήτησε συγγνώμη 100 φορές συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα και οτι μπορώ να περάσω απο οποιοδήποτε κατάστημα να πάρω τα χρήματα μου πίσω και απο το κατάστημα της Καλλιθέας για ναπάρω το κάλωδιο που τους έδωσα.

 

Βρέθηκε λέει απο το συστημα τους τελικά οτι το ρούτερ ήταν όντως χρησιμοποιημένο ενώ πρίν 'περιέργως' έδειχνε οτι ήταν 'καθαρό'.

 

Όταν τον ρώτησα γιατί με ειρωνεύτηκε αφου του έλεγα οτι έχω αποδείξεις για αυτά που του έλεγα μου απάντησε οτι έχουν δεί πολλά τέτοια και οτι προσπάθησαν να προστατέψουν την επιχείρηση που εργάζονται.

 

Για τον προστατέψουν τον πελάτη βέβαια που τους έχει κάνει τζίρο πάνω απο 3000 ευρώ ούτε λόγος.

 

Τελοσπάντων ας πούμε οτι λήγει εδώ το θέμα αλλά διατηρήστε τις επιφυλάξεις σας στις αγορές σας απο το συγκεκριμμένιο κατάστημα αφου προφανώς δεν ισχύει το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο' αλλα το ο 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν δεν διαφωνεί με το κατάστημα'

 

Πιστεύω πάντως πως αν δεν δημοσιοποιούσα το θέμα στο adslgr και στο insomnia δεν υπήρχε περίπτωση να βρώ το δίκιο μου γιατι κάτι μου λέει οτι 'κάποιος' το διάβασε και έσπευσε να μαζέψει τα σπασμένα.

 

Συστήνω σε οποιονδήποτε έχει τέτοια προβλήματα με τις αγορές του να κάνει το ίδιο γιατι άλλο ένας δυσαρεστημένος πελάτης και άλλο να το μάθει όλη η Ελλάδα με τις ανάλογες επιπτωσεις.

 

'Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ INTERNET'

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

σαν πολλα να εχουν γινει με αυτο το μαγαζακι. πρεπει να γινουν μερικες καταγγελιες για να ηρεμησουν.

Δημοσ.

Πρίν απο λίγο με πήρε τηλέφωνο ο υπεύθυνος του καταστήματος του Καλλιθέας

 

Μου ζήτησε συγγνώμη 100 φορές συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα και οτι μπορώ να περάσω απο οποιοδήποτε κατάστημα να πάρω τα χρήματα μου πίσω και απο το κατάστημα της Καλλιθέας για ναπάρω το κάλωδιο που τους έδωσα.

 

Βρέθηκε λέει απο το συστημα τους τελικά οτι το ρούτερ ήταν όντως χρησιμοποιημένο ενώ πρίν 'περιέργως' έδειχνε οτι ήταν 'καθαρό'.

 

Όταν τον ρώτησα γιατί με ειρωνεύτηκε αφου του έλεγα οτι έχω αποδείξεις για αυτά που του έλεγα μου απάντησε οτι έχουν δεί πολλά τέτοια και οτι προσπάθησαν να προστατέψουν την επιχείρηση που εργάζονται.

 

Για τον προστατέψουν τον πελάτη βέβαια που τους έχει κάνει τζίρο πάνω απο 3000 ευρώ ούτε λόγος.

 

Τελοσπάντων ας πούμε οτι λήγει εδώ το θέμα αλλά διατηρήστε τις επιφυλάξεις σας στις αγορές σας απο το συγκεκριμμένιο κατάστημα αφου προφανώς δεν ισχύει το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο' αλλα το ο 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο όταν δεν διαφωνεί με το κατάστημα'

 

Πιστεύω πάντως πως αν δεν δημοσιοποιούσα το θέμα στο adslgr και στο insomnia δεν υπήρχε περίπτωση να βρώ το δίκιο μου γιατι κάτι μου λέει οτι 'κάποιος' το διάβασε και έσπευσε να μαζέψει τα σπασμένα.

 

Συστήνω σε οποιονδήποτε έχει τέτοια προβλήματα με τις αγορές του να κάνει το ίδιο γιατι άλλο ένας δυσαρεστημένος πελάτης και άλλο να το μάθει όλη η Ελλάδα με τις ανάλογες επιπτωσεις.

 

'Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ INTERNET'

  • Super Moderators
Δημοσ.

τραγικές καταστάσεις, τουλάχιστον ζήτησαν και συγγνώμη αυτή την φορά...

Δημοσ.

...κλασικές λαμογιές του e-shop (όχι ότι είναι και το μόνο), μπράβο στον nik-nik που διεκδίκησε το δίκιo του. Προσωπικά, με πειράζει περισσότερο ένας καταναλωτής που κάθεται να τον κοροϊδεύουν με την συγκατάθεσή του παρά μια επιχείρηση που προσπαθεί να σε "κλέψει"... Well done nik-nik ;)

 

 

 

Ααα και όπως έχω ξαναπεί, σε τέτοιες περιπτώσεις, πάνω από όλα, πολιτισμός...

Chainsaw2.jpg

Δημοσ.

Κι εμένα μου πούλησαν ολοκαίνουρια μητρική σφραγισμένη με σελοτέιπ και ίχνη φθοράς(είχε γύρω γύρω από το cpu socket θερμοαγώγιμη πάστα η οποία είχε πασαλείψει για τα καλά τη μητρική).Τους έστειλα email και φυσικά δεν πήρα απάντηση,επειδή βιαζόμουν και η μητρική δούλευε σωστά δεν το προχώρησα το θέμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

τουλάχιστον το eshop πούλαγε εξαρχής του σκληρούς δίσκους σφραγισμένους στα σακουλάκια τους...όχι σαν το Πλαίσιο που τους έδινε ανοιχτούς πριν από μερικά χρόνια...

 

ουκ ολίγες οι φορές που βρέθηκαν data μέσα στους "καινούριους" δίσκους :o

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους

 

Παραλαμβάνω το εν λογω ρούτερ απο το καταστημα e-shop.gr Μεταμόρφωσης την ίδια μέρα 30/4/2009.

Μηπως εκανες καποιο λαθος?

Δημοσ.

φιλε και εγω ειχα προβλημα με το e-shop - μικροτερη πιστωση σε λογαριασμο - πριν χροινια οταν εβαλα στο insomnia post με πηραν τηλ και σε μερικα λεπτα ειχε επιστραφει το ποσο στο τραπεζικο μου λογαριασμο, φαινεται οτι καποιοι παρακολουθουν το site και διορθωνουν μ...ες υπαλλήλων τους

Δημοσ.
τουλάχιστον το eshop πούλαγε εξαρχής του σκληρούς δίσκους σφραγισμένους στα σακουλάκια τους...όχι σαν το Πλαίσιο που τους έδινε ανοιχτούς πριν από μερικά χρόνια...

 

ουκ ολίγες οι φορές που βρέθηκαν data μέσα στους "καινούριους" δίσκους :o

 

confirmed.

 

Έχω πετύχει σε καινούριο (τοτε) WD80άρη περασμένο λειτουργικό μέσα.

Η συσκευασία κλειστή με ...σελοτέιπ.

 

:whistle:

Δημοσ.

Εστειλα στο service τους εναν δισκο για αντικατασταση επειδη εβγαζε error κατα το boot και μετα ενα μηνα μου στειλαν (καινουργιο) με αρχεια windows ...:D

Δημοσ.

Όταν όλοι πλέον τρέχουν να προλάβουν το e-shop/Πλαίσιο δε γίνεται να μείνει πίσω στις εξελίξεις...

Εξοικονόμηση χρόνου γτν!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...