jkont Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Η HOL με έχει φέρει στο σημείο καταρχήν να ζητάω τη βοήθειά σας (δηλαδή τη γνώμη σας) και φυσικά να μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ήμουν συνδρομητής της εταιρίας από το Δεκέμβριο του 2005 , στην αρχή με προπληρωμένο πακέτο 6+6 μήνες το αποίο ανανέωσα και για άλλον έναν χρόνο και στη συνέχεια χωρίς να κάνω καμία ενέργεια (αφού δεν είχα κάποιο πρόβλημα) έμεινα επ'αόριστον συνδρομητής πληρώνοντας κάθε μήνα το πάγιό μου. Εδώ και ενάμιση χρόνο όμως ενώ πλήρωνα πάγιο 21,30 ευρώ για να έχω 4 Μbps σύνδεση (στην περιοχή μου δεν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο) με είχαν "κλειδώσει" στην ταχύτητα των 2 Μbps , (που δεν υπήρχε σαν option, υπήρχε η 1Mbps με 16,50ευρώ και η 4Mbps με 21,30ευρώ). Ζητούσα λοιπόν το αυτονόητο να με βάλουν στη σωστή ταχύτητα για την οποία και πλήρωνα. Με "έγραφαν" κανονικά λέγοντας μου "εντάξει θα ρυθμιστεί "κλπ χωρίς ποτέ να διορθωθεί το πρόβλημά μου. Κάποιος από την εξυπηρέτηση πελατών της HOL μετά από ΔΕΚΑΔΕΣ οχλήσεις μου να τους δώσω να καταλάβουν , μου πρότεινε να τους κάνω γραπτή αίτηση που να ζητάω τη σωστή ταχύτητα αφού προφορικώς με τα τηλεφωνήματα δεν έβρισκα άκρη. Έτσι και έκανα αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημά μου. Γι'αυτό και κουρασμένος από την ανυπαρξία υποστήριξής τους μετά από τία χρόνια συνεχούς παρουσίας μου ως πελάτης τους διέκοψα μαζί τους ώστε ναπάω σε άλλη εταιρία που είχε αντίστοιχο πάγιο και φυσικά με κλείδωσε κατ'ευθείαν στη σωστή ταχύτητα των 4Mbps. Όμως εδώ και τέσσερις μήνες η HOL μου ζητάει 70 ευρώ διότι επικαλείται πως ΔΙΕΚΟΨΑ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΣ και μου επιβάλλουν ποινή διακοπής. Φυσικά αρνούμαι να πληρώσω τα 70 ευρώ γιατί είμουν πελάτης πολύ περισσότερο από έναν χρόνο , αλλά έχω πάρει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές τηλέφωνο στο 13844 , έχω μιλήσει με ΑΠΕΙΡΟΥΣ υπαλλήλους τους οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ξεκίνησα τη συνεργασία μου μαζί τους τον Οκτώβριο του 2008 τότε δηλαδή που είχα κάνει την γραπτή αίτηση για να διορθωθεί το πρόβλημα μου της μισής ταχύτητας που με είχαν κλειδώσει. Έχω ζητήσει να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο 14 φορές και όλοι της HOL μου λένε να αφήσω το κινητό μου για να με πάρει ο ...προϊστάμενος όταν μπορέσει και φυσικά αυτό δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ !!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; Αυτόι έτσι που πάνε θα μου στείλουν και κανένα εξώδικο. Να τους κάνω μύνηση εγώ ; ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ και πάνε να μου φάνε ετσιθελικά τα εβδομήντα ευρώ και δεν είμαι διατεθιμένος να ανεχθώ την κοροϊδία τους , χώρια ότι ήδη έχω δώσει στην γραμμή τους ένα κάρο λεφτά για να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια και τίποτα να μην γίνεται. Γνωρίζει κάποιος σχετικά;
basilis5 Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 ζητα απο την hol να σου στειλει αντιγραφο του συμβολαιου που υπεγραψες πριν απο λιγοτερο απο ενα ετος,οπως ισχυριζεται,γιατι εσυ δεν εχεις τετοιο εγραφο στην κατοχη σου.. φυσικα ουτε η hol εχει...
xetasa Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Η πιο σωστή λύση είναι να τους κοινοποιήσεις ένα εξώδικο με δικαστικό επιμελητή. Το εξώδικο δεν είναι ανάγκη να το έχει συντάξει δικηγόρος. Μπορείς και εσύ μόνος σου να το γράψεις. Μέσα στο εξώδικο όμως θα πρέπει να γράφεις αναλυτικά τι έχει συμβεί, γιατί δεν πρέπει να πληρώσεις τα 70 Ευρώ και τέλος πως αν σε ξαναενοχλήσουν θα τους κάνεις αγωγή και θα ζητήσεις και αποζημίωση. Ετσι είσαι απόλυτα καλυμένος σε περίπτωση που η HOL θελήσει να κινηθεί δικαστικά για τα 70 Ευρώ. Το μόνο σου έξοδο είναι ο δικαστικός επιμελητής, ο οποίος για να πάει στην Ανδριανείου θα σου ζητήσει 25-30 Ευρώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.