Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για iTunes Store (Billing Information)


waves

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσπαθώ να δημιουργήσω ένα account στο iTunes Store, αλλά δε μου δέχεται το billing information (κάτι που έχει δεχτεί το mobile me) και δεν μπορώ να συνεχίσω στη δημιουργία του λογαριασμού. Oι πληροφορίες που δίνω είναι οι σωστές :-(

 

Ξέρετε κάτι;

Δημοσ.

ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ!!!

 

Με την εγγραφή στο iTunes Store και την ταυτόχρονη δήλωση της κάρτας το iTunes Store σε χρεώνει κοντά στα δύο ευρώ!!!! Κι αυτό το έμαθα από την τράπεζά μου!!!

 

Εγώ, που είχα prepaid κάρτα και μέσα είχε μόλις 1 ευρώ :P δε με άφηνε να συνεχίσω, λέγοντάς μου, ότι " my payment method was declined". Αντί να στο πει στα ίσια, ότι για να μπεις χρειάζονται 1,98 ευρώ (νομίζω τόσο είναι το ποσό), εγώ καθόμουν κι έψαχνα τί πληκτρολόγησα λάθος!!!!

 

Γουστάρω τα προϊόντα της Apple, αλλά νομίζω αυτό είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από την Αpple.

 

Θα ήθελα τις γνώμες σας!!

Δημοσ.

Αυτό πρώτη φορά του ακούω, είσαι σίγουρος ότι χρεώνεσαι; και αν ναι σίγουρα από το itunes; μήπως είναι κάποια χρέωση της τράπεζας;

Πως έβγαλες το συμπέρασμα για το 1,98 ευρώ;

Δημοσ.

Επειδή παρακολουθώ τη χρηματοπιστωτική μου κίνηση μέσω e-banking, είμαι σχεδόν σίγουρος οτι δεν χρεώθηκα για τη δημιουργία του λογαριασμού μου. Το ποσό βέβαια είναι μικρό κ ίσως μου διέφυγε, αλλά αμφιβάλλω..

Δημοσ.

τι να πω, κ γω τη δικια μου που ναι pre-paid δεν νομιζω να χα χρεωθει,γιατι θα το θυμονουν!:P

 

τωρα αυτο αν ειναι για τους καινουργιους που εγγραφονται στο iTunes Store, αυτο δεν το γνωριζω...

Δημοσ.

Κι όμως παιδιά η χρέωση ισχύει. Η τράπεζα μου είπε:

 

Το iTunes store προσπάθησε να χρεώσει το συγκεκριμένο ποσό

 

Αυτό είναι απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου.

 

Έχω στείλει mail στο support της Apple και περιμένω απάντηση...

 

Το ποσό είναι ανεπαίσθητο για αυτό δεν είναι εύκολα αντιληπτό.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω account στο iTunes και ουδέποτε μου χρεώθηκε οποιοδήποτε ποσό πέραν των ποσών για αγορά αγαθών και προϊόντων. Πρώτη φορά ακούω τέτοια χρέωση.

Δημοσ.

Θα περιμένω την απάντηση της Apple και θα σας ενημερώσω.

 

Διαβάζοντας αυτό, ίσως λύνεται η απορία μας...

 

I have a question about a $1 charge on my statement.

Like most merchants, iTunes places a $1 authorization hold to verify that your credit card is active when you update your billing information. This is not an actual charge and the bank will remove the hold.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...