demp Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Αγαπητοί φίλοι, ετοιμάζομαι για αγορά αυτοκινήτου και αυτή τη στιγμή το βασικό υποψήφιο μοντέλο μου είναι το Kia Ceed XL 1.6. Προφανώς ενδιαφέρομαι για χώρους, ασφάλεια και αξιοπιστία. Θα με ενδιέφερε, βέβαια, και ένας συνδυασμός επιδόσεων και οδικής συμπεριφοράς, κυρίως στο μέτρο της ασφάλειας και της άνετης και ξένοιαστης οδήγησης και όχι της επιθετικής οδήγησης (ή της οδηγικής απόλαυσης). Με βάση τα παραπάνω θα ήθελα να μου καταθέσουν την εμπειρία τους κυρίως όσοι έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή όσοι έχουν λόγους να πιστεύουν ότι έχουν καλή γνώση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Το Cee'd XL εχεις υποψη σου οτι ειναι η Station εκδοση του Cee'd ετσι? Πολυ λιγα εχω δει να κυκλοφορουν (μη σου πω... ενα), οποτε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο δυσκολα θα βρεθει να σου πει καποιος με ιδία εμπειρια. Παντως, αυτο που ξερω απο τα "απλα" Cee'd ειναι οτι γενικα ειναι καλοστημενα και με δυνατους κινητηρες για τα κυβικα τους, ενω διατιθεται στις ακριβες εκδοσεις και ESP, κατι το οποιο πρεπει να κυνηγησεις.
demp Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Ναι, το ξέρω ότι το XL είναι η έκδοση station wagon. Επίσης, ξέρω ότι το XL δεν κυκλοφορεί σε πολλές εκδόσεις αλλά μόνο σε μία η οποία περιλαμβάνει και το ESP το οποίο και μένα με ενδιαφέρει ΠΟΛΥ. Προφανώς, αν κάποιος δεν έχει προσωπική εμπειρία (ή έστω καλή γνώση) από το XL αλλά από κάποιο άλλο Ceed, είναι κι αυτή ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ!
doctorkostis Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Δημοσ. 5 Μαΐου 2009 Γενικα θεωρω οτι το συγκεκριμενο ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,με σχετικα καλη τιμη για αυτα που προσφερει.Σαν εταιρεια εχει ανεβει αρκετα στα ματια μου με το ceed,πολυ καλη περιπτωση γενικα.Για οσους δεν εχουν κολλημα με μαρκες ειναι μια καλη λυση.Απ'οτι εχω διαβασει για το απλο ceed εχει και πολυ καλη οδικη συμπεριφορα(δεν το εχω οδηγησει). Εχω και μια ενσταση ομως.Απ'οτι βλεπω εχει βαρος 1330 κιλα αδειο.Απ'οτι καταλαβαινω το θες για να το φορτωνεις τα πραγματα της οικογενειας και σωστα,γιατι αυτη ειναι η χρηση του.Οποτε φορτωμενο με ατομα και αποσκευες πηγαινει πολυ πανω απο τα 1500 κιλα.Τα 126 αλογα μπορει να φαινονται αρκετα αλλα η ροπη του ειναι στα 15kgm που δεν επιτρεπουν και πολλα πολλα.Σε συνδυασμο με το αρκετα μεγαλο βαρος το κανουν λιγο αργο οταν ειναι φορτωμενο.Αν αυτο σε ενοχλει θα προτεινα να δεις καποιο μοντελο με turbo στα ιδια περιπου αλογα(παραδειγμα το Octavia5 1.4TSI) που δε συγκρινεται σε θεμα ροπης.Μονο αυτο βρισκω σαν μειονεκτημα,τιποτε αλλο....
NickTG Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Σε αυτή την κατηγορία τιμής θα σου πρότεινα να δεις και τα παρακάτω: Lancia Delta Seat Altea & Altea XL Skoda Octavia5 Combi Όλα με 1400 κυβικά και turbo με αρετή ροπή για ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι. Αφού τα δεις όλα και τα οδηγήσεις αποφασίζεις.
demp Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 @doctorkostis: είναι και για μένα η μόνη υπαρκτή επιφύλαξη αυτό που αναφέρεις. Ωστόσο, σκέφτομαι ότι δεν πρόκειται να φορτώνω πολύ βαρύτερα πράγματα, απλά πιο ογκώδη (π.χ. δεύτερο καρότσι μωρού) σε σχέση με αυτά που φορτώνω στο τωρινό μου αυτοκίνητο (Corolla 1.4), από τις επιδόσεις του οποίου είμαι απόλυτα καλυμμένος κι ας έχει 2 κιλά ροπής λιγότερα (13,3). @nickTG: από τα αυτοκίνητα που αναφέρεις, το Lancia δεν το κοιτάζω καν (ιταλικό και πολύ λιγότεροι χώροι), το απλό Altea δε με ικανοποιεί από χώρους. Τα άλλα δύο είναι υποψήφια και στη δική μου λίστα, κυρίως λόγω του κινητήρα τους. Από την άλλη πλευρά έχουν 2-3 χιλιάδες ευρώ το καθένα παραπάνω σε τιμή και εγγύηση μόνο 2 χρόνια. Είμαι αρκετά καλομαθημένος με τα 6 χρόνια εγγύηση της Toyota, από τα οποία μάλιστα είχα καλυφθεί και σε σοβαρή βλάβη της οποίας η επισκευή θα μου είχε κοστίσει >5000 και η οποία είχε παρουσιαστεί στα 5,5 χρόνια!!!
doctorkostis Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Σε κατανοω και ειναι λογικο αυτο που λες.Δυστυχως ομως τα καινουρια αυτοκινητα εχουν ξεφυγει στο θεμα του βαρους.Δε βρισκεις μικρομεσαιο κατω απο τα 1300 κιλα...Φαντασου να μπουν και ατομα για ταξιδι δηλαδη τι γινεται...Δεν προσπερνας ποτε. Καλο θα ηταν αν μπορεις να το οδηγησεις κιολας το αυτοκινητο.Παντως εγω θα επιμεινω για το Octavia5,στη βασικη εκδοση με τον 1.4TSI ειναι γυρω στα 17000,με 550 λιτρα χωρο αποσκεων.Ειναι μεγαλη υποθεση η τουρμποροπη και μαλιστα στα ιδια χρηματα με το ceed 1.6XL.Ασε που με το 6αρι σαζμαν του σκοντα εχεις πιο ανετο και πιο οικονομικο ταξιδι.Επειδη εχω μπει και μεσα,ειναι και πολυ ωραιο σχεδιαστικα,αν και λιγο συντηρητικο για τα γουστα μου... Οσο για το Lancia που προτεινε ο φιλος NickTG,μην κανεις το λαθος και μπεις μεσα.Αν μπεις πιθανοτατα θα το ερωτευτεις και θα ξενερωσεις με ολα τα αλλα.Ειναι πανεμορφο και εχει σουπερ χωρους.Αν ηθελα χωρους θα ηταν απο τις πρωτες μου επιλογες(αλλα με 150 αλογα,οχι λιγοτερα).Απο τη στιγμη που δεν το γουσταρεις ομως,δεν εχει νοημα η συζητηση...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Οσο για το Lancia που προτεινε ο φιλος NickTG,μην κανεις το λαθος και μπεις μεσα.Αν μπεις πιθανοτατα θα το ερωτευτεις και θα ξενερωσεις με ολα τα αλλα.Ειναι πανεμορφο και εχει σουπερ χωρους.Αν ηθελα χωρους θα ηταν απο τις πρωτες μου επιλογες(αλλα με 150 αλογα,οχι λιγοτερα).Απο τη στιγμη που δεν το γουσταρεις ομως,δεν εχει νοημα η συζητηση... Αυτο ισχυει, ετσι ακριβως οπως το λεει ο doctor. Τα ιταλικα, και ειδικα η Delta, δεν εχουν τιποτα να ζηλεψουν απο τους "αλλους". Μη σου πω οτι οι αλλοι εχουν να ζηλεψουν απο τη Delta... Παντως, γενικα στην Ελλαδα δεν εχουν "πέραση" τα Station Wagon αυτοκινητα. Προφανως και ο "ογκος" αποσκευων που χωραει ενα station και η ευκολια προσβασης σε αυτον δε συγκρινεται με ενος sedan. Αν δε κανω λαθος ομως και στο Octavia σηκωνεται ολοκληρο το πορτ μπαγκαζ, οποτε δες τι κι αυτο... Πραγματι.
demp Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2009 Έχω μπει σε Delta αλλά μάλλον γλίτωσα από τον έρωτά της. Μου φάνηκε πως ήμουν κάπως "χωμένος" σε πολύ και "σκοτεινό" μέταλλο. Όσο για το πορτ-μπαγκάζ, μου φάνηκε πως ήταν απλά στο άνω άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας και όχι αντίστοιχο ενός στέισιον βάγκον ή του Octavia. Το εσωτερικό του ήταν όμορφο αλλά δε με άφησε άναυδο. Όσο για το Octavia, προφανώς δεν έχει πάψει να είναι μέσα στη λίστα μου και δε θα πάψει μέχρι να δώσω προκαταβολή για άλλο αυτοκίνητο. Η τιμή των 17000, πάντως, ισχύει για τη βασική μόνο έκδοση, χωρίς πολύ πλούσιο εξοπλισμό και, κυρίως, χωρίς ESP το οποίο με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Πάντως, όπως και να έχει το πράγμα, κανένα αυτοκίνητο δεν πρόκειται να κερδίσει την παραγγελία μου χωρίς ένα καλό test-drive. Μου κάνει εντύπωση, πάντως, που δεν έχει βρεθεί ως τώρα κανείς να μιλήσει για το Ceed από προσωπική του εμπειρία.
million_voices Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 Δημοσ. 7 Μαΐου 2009 τα mazda 3 ειναι σε προσφορα λογω αντικαταστασης του μοντελου,λογικα θα σε ενδιαφερει το sedan
demp Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Αντιθέτως, σεντάν είναι που δεν παίρνω με τίποτα: μηδέν πρακτικότητα και ακόμη και όποιο πορτ-μπαγκάζ μπορεί να έχουν, δεν είναι καθόλου εκμεταλλεύσιμο. Έχω συμβιώσει τα τελευταία 9 χρόνια με σεντάν και πλέον έχω πάρει το μάθημά μου.
million_voices Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 Δημοσ. 8 Μαΐου 2009 συμφωνω hatch,ποιο ματζοβολα-ομορφα (σε γενικες γραμμες)
demp Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Πρέπει να σας πω ότι το έκλεισα χθες το ΚΙΑ (αφού πρώτα το οδήγησα) και μετράω αντίστροφα 3 εβδομάδες για την παραλαβή. Για να δούμε...
doctorkostis Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Πρέπει να σας πω ότι το έκλεισα χθες το ΚΙΑ (αφού πρώτα το οδήγησα) και μετράω αντίστροφα 3 εβδομάδες για την παραλαβή. Για να δούμε... Καλοριζικο και καλοταξιδο.Οταν παραλαβεις περιμενουμε εντυπωσεις και φοτο.Κανε ενα μινι-review να υπαρχει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.