rodin002 Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Εχτες το πρωι παρατηρησα οτι εσταζε το μηχανακι μου βενζινη και λαδι(2 χρονο NRG) το αφησα ετσι οπως ηταν για καμια-2 ωρες και μετα το ξανακοιταξα και αφου αδειασε όλο το ντεπόζιτο σταματησε να σταζει. Οταν πήγα να δοκιμασω να το ανάψω για να δω αν αναβει(δεν αναψε), εφτυνε πολυ βενζίνη και λαδι απο την εξάτμιση...Μηπως ξέρετε τι φταίει; Υ.Γ το μηχανακι ειναι εντελως γνήσιο piaggio NRG 5 ετιας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Εχτες το πρωι παρατηρησα οτι εσταζε το μηχανακι μου βενζινη και λαδι(2 χρονο NRG) το αφησα ετσι οπως ηταν για καμια-2 ωρες και μετα το ξανακοιταξα και αφου αδειασε όλο το ντεπόζιτο σταματησε να σταζει. Οταν πήγα να δοκιμασω να το ανάψω για να δω αν αναβει(δεν αναψε), εφτυνε πολυ βενζίνη και λαδι απο την εξάτμιση...Μηπως ξέρετε τι φταίει; Υ.Γ το μηχανακι ειναι εντελως γνήσιο piaggio NRG 5 ετιας Αν και απο μηχανάκια δεν έχω την παραμικρή ιδέα, το γεγονός οτι βγάζει άκαφτη βενζίνη και λάδι (θεωρώ οτι είναι λογικό αφού είναι 2χρονο στο μείγμα του καυσίμου να έχει και λάδι) και δεν παίρνει μπροστά, θα κοίταζα α. τα ρεύματά σου (γυρίζει η μίζα -αν έχει- ?) β. τα μπουζί σου (είναι οκ οι ακίδες?) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rodin002 Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Αν και απο μηχανάκια δεν έχω την παραμικρή ιδέα, το γεγονός οτι βγάζει άκαφτη βενζίνη και λάδι (θεωρώ οτι είναι λογικό αφού είναι 2χρονο στο μείγμα του καυσίμου να έχει και λάδι) και δεν παίρνει μπροστά, θα κοίταζαα. τα ρεύματά σου (γυρίζει η μίζα -αν έχει- ?) β. τα μπουζί σου (είναι οκ οι ακίδες?) Ναι και τα 2 που αναφερες ειναι οκ, αποτι φαινεται ο κινητηρας εχει γεμισει βενζινη γιαυτο δεν παιρνει μπροστά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Αν το μηχνάκι σου δεν παίρνει μπρος,τότε θα πρέπει να ανοίξεις το καρμπυρατέρ και να το καθαρίσεις καλά.Καλή δουλειά καθαρισμού θα σου κάνει ένας μάστορας με ειδικό μηχάνημα. Αν πάλι θέλεις να το κάνεις μόνος σου καλό θα ήταν να άλλαζες τα μπεκ ψεκασμού και τις μεμβράνες.Μεμβράνες προτίμησε από carbon και όχι ατσάλινες.Στην περίπτωσή σου πολύ πιστεύω ότι κολλήσανε τα βαρελάκια μέσα στο καρμπυρατέρ από στάσιμη βενζίνη.Δες και το μπουζί.Πρέπει να έχει καφέ ανοιχτό χρώμα και χωρίς υπερβολικές αλλοιώσεις η ακίδα.Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θέλει ρύθμιση το μηχανάκι σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rodin002 Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2009 Οκ μαλλον θα το πάρω σε μηχανικό.. Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.