Προς το περιεχόμενο

HOL online αιτηση - ερωτησεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδη η εξυπηρετηση πελατων δεν δουλευει ΣΚ και

τις υπολοιπες τρεις μερες δεν υπαρχει καθολου χρονος,

μερικες ερωτησεις:

 

1. Συμπληρωνουμε την αιτηση, την κατεβαζουμε, υπογραφουμε

τη σκαναρουμε, ενταξει μεχρι εδω.

2. Φωτο ταυτοτητας 2 οψεις, τις τυπωνουμε σε Α4 και μετα

σκαναρουμε, η τις στελνουμε οπως ειναι;

3. Λογαριασμος τηλεφωνου σκαναρουμε.

4. Σε τι μορφη τα σκαναρισμενα αρχεια; jpg;

5. Τα συμπιεζουμε ολα σε ενα zip η rar αρχειο η τα στελνουμε

μεμονομενα;

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Μπορεις να κανεις jpg η pdf. Επισης μπορεις να τα στειλεις συμπιεσμενα η οχι δεν εχει σημασια..

Δημοσ.
Μπορεις να κανεις jpg η pdf. Επισης μπορεις να τα στειλεις συμπιεσμενα η οχι δεν εχει σημασια..

 

Ευχαριστω για την απαντηση:-)

σχετικα με το 2, τι κανουμε;

ανεβαζουμε τις 2 jpg - 2 οψεις ταυτοτητας - ως εχουν, η αφου τις τυπωσουμε πρωτα σε μια σελιδα Α4, την σκαναρουμε και ανεβαζουμε το αποτελεσμα ως μια φωτο σε jpg μορφη;

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχω ΟΤΕ 4 mbps και αποφασισα προ μηνος να αλλαξω παροχο.

Στις 3 του μηνα (Μαιος 2009) εστειλα online τα δικαιολογητικα για

internrt 6 mbps/1mbps.

Την επομενη μου εστειλαν mail "Eπιτυχής υποβολή online αίτησης"...

επικοινωνησα και μου ειπαν οτι εχουν ηδη αποστειλει το αιτημα στον

ΟΤΕ.

Αφου περασαν δυο βδομαδες περιπου ειπα να τους ενοχλησω να δω τι γινεται.. μου απαντησαν οτι υπηρξε (απροσδιοριστο) λαθος στα δικαιολογητικα (?) και οτι ΘΑ με ειδοποιησουν να το διορθωσουμε.

Περασαν 4 μερες και τους ξαναπηρα εγω... ξανα "βρεθηκε λαθος θα σας

ειδοποιησουμε για διορθωση και θα ξαναστειλουμε το αιτημα στον ΟΤΕ"

Στο ερωτημα μου αν θα εχω ενεργοποιηθει μεχρι τον χειμωνα ο υπαλληλος

απαντησε με χιουμορ...

Εκτοτε καθε μερα τους ενοχλω "να με ειδοποιησουν να διορθωσουμε το

λαθος" και καθε μερα η απαντηση ειναι "αυριο ΘΑ..."

Μεχρι και σημερα που τους καλεσα, ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο, αυτο δεν εγινε και ετσι τα ακουσε ο υπαλληλος.. ζητησα ακυρωση και μου ειπε οτι ΘΑ με ειδοποιησουν απο το τμημα ακυρωσεων.

 

Επειδη προβλεπω οτι και για την ακυρωση θα περιμενω αρκετα, μπορω να κανω κατι εγω ο ιδιος ωστε με καποιο τροπο να το σιγουρεψω;

Δημοσ.

Με HOL εμπλεξες???????

Να ετοιμαζεις και τις καταγγελιες

Το πιο πιθανο να βρεθεις και κατηγορουμενος

Καλυτερα πηγαινε απο κει

Δημοσ.

Όταν είχα κάνει την ενεργοποίηση μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τηλεφώνου και φωτοτυπία ταυτότητας, υποθέτω οτι αν δεν τα έχεις στείλει δεν γίνεται να προχωρήσει η αίτηση. Στειλτους κ γραπτά το αίτημα σου. Πάντως εγώ όσες φορές χρειάστηκα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, ήταν εξυπηρετικότατοι.

Έλεος πια με τα δικαιολογητικά.... με όλους πρόβλημα έχουν...

Δημοσ.
Όταν είχα κάνει την ενεργοποίηση μου είχαν ζητήσει λογαριασμό τηλεφώνου και φωτοτυπία ταυτότητας, υποθέτω οτι αν δεν τα έχεις στείλει δεν γίνεται να προχωρήσει η αίτηση. Στειλτους κ γραπτά το αίτημα σου. Πάντως εγώ όσες φορές χρειάστηκα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, ήταν εξυπηρετικότατοι.

Έλεος πια με τα δικαιολογητικά.... με όλους πρόβλημα έχουν...

 

Εχω στειλει τα ολα τα δικαιολογητικα ΟΛΟΣΩΣΤΑ και μου το εχουν επιβεβαιωσει και οι ιδιοι.

Το θεμα ειναι οτι θελω να σιγουρευτω οτι θα με παρουν για την ακυρωση.

Δημοσ.
Με HOL εμπλεξες???????

Να ετοιμαζεις και τις καταγγελιες

Το πιο πιθανο να βρεθεις και κατηγορουμενος

Καλυτερα πηγαινε απο κει

 

Καλά, μη λέμε ό,τι θέλουμε.Σιγά μην πάει και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Υπάρχουν πολύ χειρότερες εταιρίες από τη HOL και το ξέρουμε όλοι μας αυτό. Πες μας εσύ ΜΙΑ εταιρία της οποίας ΚΑΝΕΝΑΣ πελάτης δεν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα. Εγώ πιστεύω ότι είναι μεμονομένες περιπτώσεις και μπορούν να συμβούν με όλους τους παρόχους.

 

Εγώ γιατί ενεργοποιούμαι ακριβώς σε 16 μέρες από την ημέρα υποβολής των δικαιολογητικών;

 

Πού να δείτε άλλες μεγάλες εταιρίες που σου λένε ότι το αίτημά σου για doubleplay απορρίπτεται από τον κακό ΟΤΕ ενώ δεν έχει "φύγει" ποτέ το αίτημά σου από αυτούς προς τον ΟΤΕ.

 

Στο φίλο που άνοιξε το thread, θα συμβούλευα, ως παθών από άλλη εταιρία, να στέλνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ μόνο με FAX. Ούτε ΤΥ, ούτε e-mail. Μόνο FAX με αποδεικτικό αποστολής, και να κρατά αρχείο. Κι αν δεν σου απαντούν, μετά από τις απαιτούμενες ημέρες αναμονής, έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πράγματα.:P Κάνε κι ενα post στο adslgr, που απ' ότι φαίνεται το διαβάζουν αυτοί που πρέπει (τουλάχιστον, έτσι έχω καταλάβει).

Δημοσ.

Εχτες το απογευμα με πηραν στο κινητο:

-Ειστε ο κυριος ταδε;

-ναι

-σας τηλεφωνουμε απο HOL για ενα προβλημα που εχει προκυψει.

-παρακαλω, σας ακουω

-ποιο ειναι το νουμερο τηλ. που εγινε η αιτηση;

-xxxxxxxxxx

-χμμμ...σε ποιο ονομα ερχεται ο λογαριασμος;

-στο ταδε

-χμμμ... αριθμος ταυτοτητας και ΑΦΜ;

-αυτο και αυτο.

-χμμμ...σωστα....

-τοτε που ειχε γινει το λαθος και σας τα γυρισαν πισω απο ΟΤΕ;

-...................

-τελικα για ποιο λογο με πηρατε;

-για να ελεγξουμε το λαθος και να ξαναστειλουμε τα δικαιολογητικα.

-Μετα απο 25 μερες; επειδη βιαζομαι αρκετα, το φθινοπωρο θα εχω ενεργοποιηθει;

-..... δεν γνωριζω.

-εγω πριν απο λιγο ζητησα νε με παρουν απο το τμημα ακυρωσεων

-εμεις ειμαστε, θελετε να ακυρωσετε;

-θα μου κανετε πολυ μεγαλη χαρη.

-ωραια, σας ακυρωνω την αιτηση.

-σας ευχαριστω πολυ.

 

Ελπιζω να τελειωσε... μιλαμε για ΤΟ μπαχαλο, πληρης ασυνεννοησια

μεταξυ ΑΣΧΕΤΩΝ με το αντικειμενο υπαλληλων... μια χαρα ειμαι ακομα στον (πανακριβο) ΟΤΕ.

Δημοσ.

Ότι πληρώνουμε παίρνουμε. Καλοί και χρυσοί οι εναλλακτικοί φορείς αλλά αν προκύψει κάποιο πρόβλημα... Δεν βγάζεις άκρη εύκολα.

 

Καλό είναι να ηχογραφείς πάντα τις συνομιλίες σου με τέτοιες εταιρίες.

Δημοσ.

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ με hol. Κάνω online αιτηση με την προσφορα που ίσχυε για 3 μήνες δωρεαν στο double play lite στις 25 μαιου. 27 στέλνω τα δικαιολογητικά με courier. Πέρνω τηλ μετά απο 3-4 μέρες για να δω τι έγινε. Απαντάει ένας τύπος και μου λεει θα με ενημερώσει. Μετά απο καμια βδομάδα με πέρνει ένας και μου λέει οτι τα δικαιολογητικά χάθηκαν και να τα ξαναστείλω.Πάω στην courier και μου λενε οτι έγινε παραλαβη 2 μέρες μετα την αποστολή...Τα ξαναστέλνω με φαξ σε εναν αριθμο που μου έδωσαν απο την ηλεφωνικη εξυπηρέτηση. Πέρνω στην Hol και μου λένε οτι αυτο το νουμερο αργεί... και οτι είναι καλύτερο να το στείλω με ενα αλλο... Μετά απο καμια βδομάδα με πέρνει τηλ μια κυρία και μου λέει οτι τα χαρτια βρέθηκαν και οτι το τμήμα με το οποιο μιλουσα δεν ήξερε!!! Μου λέει οτι πρέπει να ξαναστείλω μόνο τον λογαριασμο του οτε, είχα στείλει της φορθνετ,εχω adsl απο εκει. Εν το μεταξύ με το φαξ είχα στείλει και τον λογαριασμο του οτε..Τελος πάντων περιπου στις 27 απριλιου εστειλα ξανα με mail μονο τον λογαρασμο και απο τοτε περιμένω....

Δημοσ.
Καλά, μη λέμε ό,τι θέλουμε.Σιγά μην πάει και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Υπάρχουν πολύ χειρότερες εταιρίες από τη HOL και το ξέρουμε όλοι μας αυτό. Πες μας εσύ ΜΙΑ εταιρία της οποίας ΚΑΝΕΝΑΣ πελάτης δεν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα. Εγώ πιστεύω ότι είναι μεμονομένες περιπτώσεις και μπορούν να συμβούν με όλους τους παρόχους.

 

Εγώ γιατί ενεργοποιούμαι ακριβώς σε 16 μέρες από την ημέρα υποβολής των δικαιολογητικών;

 

Το οτι "ετυχες" καλης αντιμετωπισης ειναι εξαιρεση

Το οτι το 80% που εχουν παει στη HOL εχουν προβληματα ειναι ο κανονας

Οπως εχω πει και σε αλλο θεμα εκανα το λαθος και εβαλα μονο τηλεφωνια σε συγγενη μου

Αφου ενεργοποιηθηκε μετα απο 20 μερες κοπηκε

Για 1 μηνα τους παιρναμε τηλεφωνα απο κινητα και ακινητα περιμενοντας στην αναμονη επι ωρες με την αντιστοιχη χρεωση οπως επισης στελναμε email φαξ αλλα κανεις δεν εκανε τιποτα

Μονο καποια στιγμη μας πηρε ενας ασχετος και μας ελεγε ελεγξουμε το ρουτερ γιατι το ιντερνετ λειτουργουσε κανονικα (μονο τηλεφωνια ειχαμε!)

Αφου τους εκανα καταγγελια στην ΕΕΤ και αιτηση διακοπης ειχαν το θρασος να πουν ψεματα οτι χαλασε το τηλεφωνο επειδη μετακομισαμε ???!!@@ (ψεμα) και καλα ειχαν κανονισει να ερθει τεχνικος αλλα εμεις δεν τον δεχτηκαμε γιατι ειχαμε φυγει απο το σπιτι και ειχαμε μετακομισει αλλου και θελουν 70ε τελος διακοπης

Η ΕΕΤ καταλαβε οτι λεγανε @@ιες και τους εστειλε επιστολη να κοψουν τα ψεματα και να δωσουν εξηγησεις

 

Σε αλλο γνωστο μου που ειχε DSL με πολλα προβληματα ενω ειχε κανει αιτηση διακοπης τους εστελναν για μηνες λογαριασμους

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

καλησπερα, απαναφερω το θεμα να πω τον πονο μου

 

εχω οτε adsl εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα.λιγο η τιμη αλλα οκ.

 

χθες επισκεφθηκε το σπιτι μου ενα παιδι απο την hol για να μασ πεισει να αλλαξουμε κτλ. ηταν ο αδερφος μου σπιτι εγω ελειπα. με πηραν τηλεφωνο κτλ κτλ , εκανε αδερφος μου αιτηση , εδωσε λογαριασμο υπεγραψε για μενα.ομως δεν ειχαν ταυτοτητα μου.σημερα ξαναπερασε αυτος για την τυατοτητα, και ο χαζος εγω τον αφησα να βγαλει φωτογραφια αλλα νομιζω μονο απ'την μια πλευρα ενω ομως του ειπα οτι δεν ενδιαφερομαι τελικα να βαλω. μετα τον βρηκα στη γειτονια και του ζητησα να διαγραψει την φωτογραφια το οποιο και εκανε.

 

ο λογος που δεν αλλαζω ειναι οτι μαλλον προκειται για δεσμευτικο 12μηνο ενω εγω θελω σε κανα 2μηνο να το κοψω εντελως το ADSL.αυτος με διαβεβαιωσε οτι δεν ειναι 12μηνο το double paly lite.

 

τελος παντων, πως μπορω να σιγουρευτω οτι δεν εχει κρατησει τπτ αντιγραφα αυτος και δε θα στειλει τις αιτησεις? δεν εχω και τπτ στοιχεια του κτλ να ξερω ποιον να κυνηγησω.

 

συμβουλες? να ξεκινησω με το 134 του ΟΤΕ για ερωτησεις? η με τηλεφ.εξυπηρετηση hol???

Δημοσ.
καλησπερα, απαναφερω το θεμα να πω τον πονο μου

 

εχω οτε adsl εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα.λιγο η τιμη αλλα οκ.

 

χθες επισκεφθηκε το σπιτι μου ενα παιδι απο την hol για να μασ πεισει να αλλαξουμε κτλ. ηταν ο αδερφος μου σπιτι εγω ελειπα. με πηραν τηλεφωνο κτλ κτλ , εκανε αδερφος μου αιτηση , εδωσε λογαριασμο υπεγραψε για μενα.ομως δεν ειχαν ταυτοτητα μου.σημερα ξαναπερασε αυτος για την τυατοτητα, και ο χαζος εγω τον αφησα να βγαλει φωτογραφια αλλα νομιζω μονο απ'την μια πλευρα ενω ομως του ειπα οτι δεν ενδιαφερομαι τελικα να βαλω. μετα τον βρηκα στη γειτονια και του ζητησα να διαγραψει την φωτογραφια το οποιο και εκανε.

 

ο λογος που δεν αλλαζω ειναι οτι μαλλον προκειται για δεσμευτικο 12μηνο ενω εγω θελω σε κανα 2μηνο να το κοψω εντελως το ADSL.αυτος με διαβεβαιωσε οτι δεν ειναι 12μηνο το double paly lite.

 

τελος παντων, πως μπορω να σιγουρευτω οτι δεν εχει κρατησει τπτ αντιγραφα αυτος και δε θα στειλει τις αιτησεις? δεν εχω και τπτ στοιχεια του κτλ να ξερω ποιον να κυνηγησω.

 

συμβουλες? να ξεκινησω με το 134 του ΟΤΕ για ερωτησεις? η με τηλεφ.εξυπηρετηση hol???

 

Σε καθε περιπτωση θα σου ερθει ενημερωτικο απο τον Οτε οτι υπαρχει αιτηση στο ονομα σου απο εναλακτικο παροχο και οτι αν εχεις εξαπατηθει μπορεις να κανεις καταγγελια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...