polakis21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Ο David Rutter μιλάει για το Fifa 10! Άρθρα - Συνεντεύξεις Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2009 00:02 Μιλήσαμε με τον David Rutter, επικεφαλή της προγραμματιστικής ομάδας του Fifa 10, ο οποίος μας ανέλυσε όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τον φετινό τίτλο της EA Sports, ενώ παράλληλα πέταξε και το...μπαλάκι προς την Konami για τα όσα έχουνε ακουστεί σχετικά με τα στοιχεία που έχει δανειστεί το Pro Evolution Soccer 2010. Είχαμε να μιλήσουμε τέσσερα ολόκληρα χρόνια με τον David Rutter και πολλά έχουν αλλάξει από εκείνη την σεζόν. Τότε ήταν επικεφαλής του Championship Manager. Τώρα είναι επικεφαλής του Fifa, στα γραφεία της EA Sports στον Καναδά. Κι όχι μόνο αυτό αλλά κατάφερε πέρυσι να κλέψει τις εντυπώσεις ανατρέποντας τα πάντα με το Fifa 09. Φέτος, έβαλε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με το Fifa 10, το ποδοσφαιράκι που ανακοίνωσε πρώτο απ' όλους το πρωτοποριακό σύστημα 360 μοιρών και πολλά άλλα νέα χαρακτηριστικά τα οποία σηκώνουν συζήτηση. Για όλα αυτά αλλά και πολλά περισσότερα, ο David Rutter μίλησε στο GameWorld.gr και με ντρίμπλα...360 μοιρών, δεν δίστασε να πει τα πράγματα με το όνομά τους! GameWorld: Γεια σου Dave. Χαιρόμαστε που σε έχουμε και πάλι κοντά μας. Η κατάσταση έχει πλέον αλλάξει και αυτή τη φορά είσαι πλέον επικεφαλής του Fifa, αντί για το Championship Manager. Πως νιώθεις; Έχεις πλέον περισσότερες ευθύνες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια της δουλειάς σου; David Rutter: Σε αυτά τα δύο χρόνια που συνεργάζομαι με το Fifa είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη δουλειά. Αισθάνομαι πολύ τυχερός που μπήκα στην ομάδα στο χρονικό σημείο όπου γινόντουσαν αλλαγές. Επωφελήθηκα από όλες τις θεμελιώδεις εργασίες που έγιναν δύο χρόνια πριν έρθω. Όσο για το θέμα των ευθυνών, το Fifa είναι σίγουρα ένα μεγαλύτερο παιχνίδι, πουλάει πολύ περισσότερο κι έχει μία βαρυσήμαντη βάση χρηστών που κάνει αισθητή την παρουσία της. Είμαι πολύ χαρούμενος και ταυτόχρονα τυχερός. GW: Λένε ότι πάντοτε θα πρέπει ο σωστός άνθρωπος να μπαίνει στη σωστή θέση. Ενώ με το Championship Manager δεν τα κατάφερες απέναντι στο Football Manager, πέρυσι κατάφερες με το Fifa 09 να έχετε καλύτερες κριτικές από το Pro Evolution Soccer κι ένα τεράστιο όφελος στις πωλήσεις. Πως το εξηγείς αυτό; DR: Όπως σου είπα και προηγουμένως, πριν από τέσσερα χρόνια η ομάδα του Fifa άλλαξε τελείως την gameplay engine κι αυτό που βλέπετε σήμερα είναι οι καρποί αυτής της δουλειάς. Αυτή ήταν μια πολύ έξυπνη απόφαση και ωφέλησε πραγματικά την ομάδα στο θέμα του προγραμματισμού, όπως επίσης και στην ποιότητα του παιχνιδιού απέναντι στους καταναλωτές. Είμαστε σε ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε να οδηγούμαστε όχι απλά σε ένα καλύτερο παιχνίδι, αλλά σε ένα παιχνίδι με μεγάλες καινοτομίες. "Λυπούμαστε που το ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχει ακόμη προστεθεί, αλλά το έχουμε στο νου μας σε κάθε έκδοση του Fifa." GW: Φέτος το Fifa 10 θα έχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μεγάλες αλλαγές. Ποιες είναι οι πιο αξιοσημείωτες κατά την άποψή σου; DR: Είναι αρκετές. Καταρχήν πρέπει να σου πω ότι ξοδέψαμε πολύ χρόνο στο forum της EA Sports. Πήραμε την απόφαση ακόμα και να φέρουμε ανθρώπους από το forum μας εδώ, στα γραφεία της προγραμματιστικής ομάδας στο Βανκούβερ, για να δουλέψουν μαζί μας. Και πιστεύω ότι αυτό έχει κάνει τη διαφορά κι έτσι έχουμε πολύ πιο λεπτομερείς αλλαγές, λόγω του feedback που λαμβάνουμε από τους οπαδούς μας. Οι δύο μεγάλες αλλαγές στο φετινό gameplay είναι καταρχήν το νέο σύστημα ντρίμπλας 360 μοιρών -το οποίο δίνει στον παίκτη το ελεύθερο να κινηθεί όπου θέλει- και ο Set Piece editor, με τον οποίο μπορείτε να καταγράφετε τις κινήσεις των παικτών σας και να τις εφαρμόζετε μετά στον αγωνιστικό χώρο. Πέρα από το gameplay, μου αρέσει πολύ το Virtual Pro. Το να μπορείς να βάλεις τη φάτσα σου στο παιχνίδι και να αναπτύσσεις το είδωλό σου είναι κάτι το μοναδικό. Επίσης, το νέο Live Seasons mode με τίτλο “My Live Season” είναι εξαιρετικό, διότι σας επιτρέπει να ξαναγράψετε την δική σας ιστορία, αναλαμβάνοντας την ομάδα σας. GW: Τα γραφικά στην σειρά Fifa είχαν συνήθως καλά animations αλλά πάντοτε χρειάζονταν βελτίωση, ειδικά όσον αφορά στα πρόσωπα των παικτών. Τι σχεδιάζετε να κάνετε σε αυτή, αλλά και τις επόμενες εκδόσεις του Fifa; Να αναμένουμε κάποια στιγμή μία ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών; DR: Δουλεύουμε πάντοτε πάνω στα γραφικά του παιχνιδιού. Φέτος θα δείτε ένα νέο σύστημα φωτισμού, όπως επίσης και βελτιωμένα textures, καθώς και πολλά νέα animations. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τα γραφικά από όλες τις πλευρές και φυσικά υποσχόμαστε ότι την ερχόμενη χρονιά θα γίνει δουλειά τόσο στα κεφάλια όσο και στα πρόσωπα των ποδοσφαιριστών. GW: Φέτος έχει ακουστεί ότι θα προστεθεί το Ρωσικό πρωτάθλημα. Ισχύει; DR: Δυστυχώς φέτος δεν προσθέσαμε νέα πρωταθλήματα. Είναι σίγουρα κάτι το οποίο κοιτάμε κάθε χρόνο και που θα συνεχίσουμε να τσεκάρουμε σε κάθε έκδοση. GW: Υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε το ελληνικό πρωτάθλημα σε κάποια από τις επόμενες εκδόσεις του Fifa; Ξέρουμε ότι οι πωλήσεις του παιχνιδιού είναι χαμηλές λόγω της πειρατείας στη χώρα μας, αλλά είμαστε σίγουροι ότι το πρωτάθλημά μας είναι κατά πολύ καλύτερο από κάποια άλλα που υπάρχουν ήδη στο παιχνίδι! DR: Το ελληνικό πρωτάθλημα όπως ξέρεις δεν θα υπάρχει στο φετινό Fifa, αλλά είναι ένα πρωτάθλημα το οποίο έχουμε στο νου μας κάθε χρόνο. Λυπάμαι πάντως για το ότι δεν έχει ήδη προστεθεί. GW: Έχετε κάνει αρκετές αλλαγές στο φετινό Manager Mode. Φοβάστε μήπως αυτές οι αλλαγές θα βλάψουν -στο θέμα του ανταγωνισμού- έναν άλλο τίτλο της EA Sports, το Fifa Manager; Υπάρχει κάποιο όριο στις αλλαγές του Fifa ώστε να μην επηρεαστούν οι πωλήσεις του άλλου τίτλου ή δουλεύετε τελείως ανεξάρτητα χωρίς να επηρεάζεστε; DR: Όχι, δεν υπάρχει κανένα όριο. Είμαστε αποφασισμένοι να βελτιώσουμε το Manager Mode κάθε χρόνο και φέτος κάναμε το πρώτο μας βήμα σε αυτό το εγχείρημα. GW: Πως θα επηρεάσει το gameplay το σύστημα 360 μοιρών; Ανησυχείτε μήπως οι επιθετικοί φτάσουν στο σημείο να προσπερνούν τους αντίπαλους αμυντικούς εύκολα; DR: Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το νέο σύστημα ντρίμπλας. Φέτος θα μπορείτε να νικήσετε τους αντίπαλους αμυντικούς με την κλασική ντρίμπλα (και όχι με ειδικές κινήσεις) πολύ πιο εύκολα από το Fifa 09, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ώστε να βλάπτεται το παιχνίδι. Αυτό το καταφέραμε όχι μόνο βελτιώνοντας την ανταπόκριση του χειρισμού της ντρίμπλας, αλλά ταυτόχρονα δουλεύοντας αρκετά και στη σωστή φόρα στην οποία θα πρέπει να κινούνται οι αμυντικοί για να κάνουν τάκλιν. Πιστεύω ότι φέτος θα είναι πιο εύκολο να ξεγελάσεις έναν αμυντικό και να τον προσπεράσεις, αν η φόρα του οδεύει προς λάθος κατεύθυνση. Πέρυσι, ο αμυνόμενος παίκτης δεν είχε αυτό το μειονέκτημα και -ανεξάρτητα από τις κινήσεις του- πραγματοποιούσε κάποια μη ρεαλιστικά τάκλιν, τα οποία χαλούσαν την ισορροπία του “ένας εναντίον ενός” προς όφελος του αμυντικού. Αυτό φέτος δεν υπάρχει. "Απορώ πως κατάφερε η Konami να εισάγει το σύστημα 360 μοιρών και να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπισαμε κι εμείς. Επίσης, απ' ότι είδα το σύστημα τακτικών του νέου PES έχει πολλές ομοιότητες με το περυσινό δικό μας." Πέραν αυτού, έχουμε κάνει αρκετή δουλειά στο σύστημα τζαρτζαρίσματος των παικτών, ώστε η διεκδίκηση της μπάλας στην κόντρα ώμο με ώμο να είναι πιο φυσική. Πέρυσι, ήταν δύσκολο να ντριμπλάρεις με αδύναμους παίκτες, γιατί μόλις ένας αμυντικός τους πλησίαζε, οι παίκτες αυτοί απομακρύνονταν από την μπάλα. Η δουλειά που έχει γίνει φέτος στα τζαρτζαρίσματα, δίνει στις ντρίμπλες με τους αδύναμους παίκτες μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων. Αυτό σε συ νδυασμό με την δυνατότητα αποφυγής τζαρτζαρίσματος -λόγω του συστήματος 360 μοιρών-, κάνει το σύστημα ντρίμπλας πολύ πιο φιλικό. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι θα προσπερνάτε τους αμυντικούς πιο άνετα. Υπάρχουν απ' την άλλη βελτιώσεις στα τάκλιν, τις διεκδικήσεις με ή χωρίς τρέξιμο, την πίεση, την πίεση διεκδίκησης κ.ο.κ. Γενικά είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισορροπία που έχει το σύστημα ντρίμπλας στο Fifa 10. GW: Ανακοινώσατε πρώτοι από την αρχή της σεζόν το σύστημα ελέγχου 360 μοιρών, ενώ η Konami το ανακοίνωσε μόλις τον Αύγουστο. Ποια είναι η άποψή σου γι’ αυτό; Σχεδιάζετε να αλλάξετε την τακτική σας στο μέλλον ανακοινώνοντας τα νέα χαρακτηριστικά λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού; DR: Θέλω να παίξω το demo του Pro Evolution Soccer για να δω πως θα δουλέψει και το σύστημα 360 μοιρών της Konami. Ξέρω πόσο δύσκολο ήταν να υλοποιηθεί το δικό μας σύστημα κι έχω σκανδαλιστεί για το πως κατάφεραν να λύσουν τα ίδια προβλήματα που είχαμε κι εμείς. Επίσης, πέρυσι παρουσιάσαμε στο Fifa 09 τα Custom Team Tactics (σ.σ. τακτικές αγώνα που δημιουργούνται απ’ τον χρήστη) τα οποία σας επιτρέπουν να αλλάξετε τελείως τον τρόπο που παίζει η ομάδα σας στο γήπεδο. Απ’ ότι έχω δει κι απ’ όσα έχω ακούσει από το PES, φέτος το σύστημα τακτικών τους έχει πολλές ομοιότητες με το περυσινό δικό μας. GW: Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι στο Fifa 10 αλλά δεν είχατε τον χρόνο να το κάνετε; DR: Ναι, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες, γιατί το πιθανότερο είναι να το εισάγουμε στο Fifa 11! GW: Τέλος, πες μας τι περιμένεις γενικά από το Fifa 10 την φετινή σεζόν. DR: Περιμένω οι χρήστες να το ευχαριστηθούν. Αναμένω επίσης μεγάλο feedback από το forum μας και μέσω του twitter (σ.σ. nickname: ruttski). Τέλος, περιμένω φυσικά να μαζέψω όλες αυτές τις πληροφορίες και να φροντίσω έτσι ώστε το Fifa 11 να είναι πολύ καλύτερο από το Fifa 10. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο τα άτομα είναι πολύ μπροστά από Κονάμι. Γιατί παίρνουν live feedback από το κοινό στα φόρουμ...Απλά και όμορφα...
nzeppos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Όχι ρε παιδιά, μην το θάβετε έτσι το καημένο το Pro, δώστε του μια ευκαιρία. Θα το φτιάξουν. Μας το έχουν τάξει. Από το 2007 μας το τάζουν κάθε χρόνο, πού θα πάει! Φέτος θα το πετύχουν. Μη βλέπετε που το demo είναι μια απίστευτη μ@λ@κία και μόνο κάτι κολλημένοι το γουστάρουν, οι οποιοι όλως παραδόξως δεν γουστάρουν καθόλου το Fifa ή απλώς δεν έχουν κονσόλα και σου λένε "Ναι ρε φίλε, αλλά στα PC δεν υπάρχει άλλη επιλογή". Να κάνουμε έρανο, να δώσουμε στα παλικάρια 220 ευρώ να πάρουν ένα 360 και το Fifa10, να ξεστραβωθούν. Αλλά δεν ανησυχώ. Μέχρι την τελική έκδοση του PES2010 θα τα έχουν διορθώσει όλα. ΟΛΑ. Αμέ, μέχρι και το Spacebar θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις για κουμπί, τα έχει προβλέψει όλα ο Τσακατσούκας. Περνάει όλη τη μέρα του στα φόρουμ της Konami, για να βρει τρόπους να βελτιώσει το παιχνίδι. Το πρόβλημα είναι ότι στα φόρουμ όλοι του λένε ότι το παιχνίδι είναι γ@μάτο, είναι wow, είναι σουπερμέγιστο, είναι Μπρο. Ε, και σου λέει ο άνθρωπος για να τους αρέσει, κάτι θα ξέρουν αυτοί.
anamenos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Το πρόβλημα είναι ότι στα φόρουμ όλοι του λένε ότι το παιχνίδι είναι γ@μάτο, είναι wow, είναι σουπερμέγιστο, είναι Μπρο. Ε, και σου λέει ο άνθρωπος για να τους αρέσει, κάτι θα ξέρουν αυτοί. :lol::lol::lol: αυτά είναι!!!
__D3mIaN__ Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Όχι ρε παιδιά, μην το θάβετε έτσι το καημένο το Pro, δώστε του μια ευκαιρία. Θα το φτιάξουν. Μας το έχουν τάξει. Από το 2007 μας το τάζουν κάθε χρόνο, πού θα πάει! Λοιπον αρχικα να σου πω οτι εγω προσωπικα οχι εδωσα 220 ευρω να παρω xbox αλλα αγορασα και hd tv 32" παραλληλα, μονο για το fifa09. Απο κει και περα, κατεβασα το pes 10 στο pc (demo ofc). Και η πρωτη εντυπωση μου θυμισε ευκολα τα συναισθηματα που με κατελαβαν οταν επαιξα γα πρωτη φορα adidas power soccer στο playstation 1. Ειδα με λιγα λογια ενα τοσο arcade gameplay που θα μπορουσε ευκολα στο τελος του αγωνα να γραφει "insert coin". AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! Και αρχιζω με αποδειξεις..πολυ γρηγορο gameplay που δεν αφηνει δυστυχως περιθωρια στον ρεαλισμο να αναδειξει κατι... κατι τοσο δα μικρο ας πουμε. Η κινηση της μπαλας εινα γρηγορη, αχαρη, το ποδι του ποδοσφαιριστη με κατοχη δε κοντρολαρει τη μπαλα, αλλα κατα καποιο τροπο λες και ειναι μαγνητικα κολλημενη στο ποδι του ακολουθει την κατευθυνση του παικτη επειδη εστριψες το μοχλο προς τα καπου.. fail! Παρακατω... επαιζα στο τελευταιο επιπεδο (οπως παντα), ολα μα ολα τα σουτ, πανε μεσα... τοσο ευκολο ρε παιδι μου, ιχνος προκλησης.... αλλα το ξεχασα, arcade, τι konami τι sega Γραφικα..... καλα αλλα οχι για το ετος 2009. Πλαστικη αισθηση των ποδοσφαιριστων, καλα αλλα οχι ρεαλιστικα γραφικα, γρασιδι θολο, χωρις detail, βαθος απλο χωρις λεπτομερειες που δε δινουν μια ρεαλιστικη αισθητικη και οπτικη ευχαριστηση. Κατι που το fifa 09 και ποσο μαλλον το 10, εχουν σαν ατου. Ελληνικα μενου.... οκ ειπαμε, καινοτομιες, αλλα μετα το 90στο λεπτο να βλεπεις ενα μακρυναρι πανω αριστερα στην οθονη "Καθυστερησεις"? υπερλολεν!!! Η οταν μπεις στο μενου την ωρα του αγωνα να βλεπεις στα στατιστικα των παιχτων "αντοχη, καλο ποδι, δεξιοτεχνια, δυναμη, κεφαλια, κατι δε μου παει καλα στο ματι ρε παιδι μου, ισως γιατι δεν ειμαι ο μονος στην ελλαδα που για 15 χρονια που παιζω ποδοσφαιρακια δεν ειχα προβλημα με τα αγγλικα για να πω οτι ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ.... οκ, το προσπερναω ΚΑΙ αυτο..... Το pro 10 δεν ειναι καλο, δεν ειναι καλυτερο απο το fifa 09 και ποσο μαλλον απο το fifa 10. Και μην ακουσω τις ιδιες ανοησιες "ε γουστα ειναι αυτα", γιατι εκει που σταματαει το αντικειμενικο ξεκιναει το γουστο, και ανικειμενικα το fifa εχει σαφεστατα μια simulation αισθητικη σε απολυτη συναρτηση με τον ρεαλισμο, εν αντιθεση του το pro που δειχνει εναν fun arcade χαρακτηρα που θα προσελκυε τους λιγοτερο απαιτητικους gamers η ενδεχομενως αυτους που δεν αντεχουν την προκληση στη δυσκολια του παιχνιδιου. Afterall this.... its just your choice, για μενα fifa>pro end.
dp@pa Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-sony-playstation-3-micro$oft-xbox-360/812428-indepth-review-pes-2010-demo-vs-fifa-10-demo.html μπορει να ειναι απο ΕΑ φορυμς, αλλα δεν εχει σχεση, το παιδι τα λεει οπως πρεπει, και για τα 2, και πολυ FAIR. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:55 ---------- επισης απο το αρθρο που εβαλε ο πολακις, ενα πραγμα μου αρεσε..."Απορώ πως κατάφερε η Konami να εισάγει το σύστημα 360 μοιρών και να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπισαμε κι εμείς. Επίσης, απ' ότι είδα το σύστημα τακτικών του νέου PES έχει πολλές ομοιότητες με το περυσινό δικό μας." Πέραν αυτού, έχουμε κάνει αρκετή δουλειά στο σύστημα τζαρτζαρίσματος των παικτών, ώστε η διεκδίκηση της μπάλας στην κόντρα ώμο με ώμο να είναι πιο φυσική. Πέρυσι, ήταν δύσκολο να ντριμπλάρεις με αδύναμους παίκτες, γιατί μόλις ένας αμυντικός τους πλησίαζε, οι παίκτες αυτοί απομακρύνονταν από την μπάλα. Η δουλειά που έχει γίνει φέτος στα τζαρτζαρίσματα, δίνει στις ντρίμπλες με τους αδύναμους παίκτες μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων. Αυτό σε συ νδυασμό με την δυνατότητα αποφυγής τζαρτζαρίσματος -λόγω του συστήματος 360 μοιρών-, κάνει το σύστημα ντρίμπλας πολύ πιο φιλικό. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι θα προσπερνάτε τους αμυντικούς πιο άνετα. Υπάρχουν απ' την άλλη βελτιώσεις στα τάκλιν, τις διεκδικήσεις με ή χωρίς τρέξιμο, την πίεση, την πίεση διεκδίκησης κ.ο.κ. Γενικά είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισορροπία που έχει το σύστημα ντρίμπλας στο Fifa 10. ΘΕΙΚΟ! και εδω μπαινει η φαση, ΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 360 που λεει η ΚΟΝΑΜΙ!
G_Zisis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Γιατί δεν το ποστάρεις καλύτερα στο vs thread ρ συ?
nzeppos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Το 'φαγα στο 90φεύγα και ησύχασα. Και πάνω που είχα λυσσάξει να νικήσω με τη Bayern σε World Class. http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9394193
ACMILANGR Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Λοιπον αρχικα να σου πω οτι εγω προσωπικα οχι εδωσα 220 ευρω να παρω xbox αλλα αγορασα και hd tv 32" παραλληλα, μονο για το fifa09. Απο κει και περα, κατεβασα το pes 10 στο pc (demo ofc). Και η πρωτη εντυπωση μου θυμισε ευκολα τα συναισθηματα που με κατελαβαν οταν επαιξα γα πρωτη φορα adidas power soccer στο playstation 1. Ειδα με λιγα λογια ενα τοσο arcade gameplay που θα μπορουσε ευκολα στο τελος του αγωνα να γραφει "insert coin". AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! Και αρχιζω με αποδειξεις..πολυ γρηγορο gameplay που δεν αφηνει δυστυχως περιθωρια στον ρεαλισμο να αναδειξει κατι... κατι τοσο δα μικρο ας πουμε. Η κινηση της μπαλας εινα γρηγορη, αχαρη, το ποδι του ποδοσφαιριστη με κατοχη δε κοντρολαρει τη μπαλα, αλλα κατα καποιο τροπο λες και ειναι μαγνητικα κολλημενη στο ποδι του ακολουθει την κατευθυνση του παικτη επειδη εστριψες το μοχλο προς τα καπου.. fail! Παρακατω... επαιζα στο τελευταιο επιπεδο (οπως παντα), ολα μα ολα τα σουτ, πανε μεσα... τοσο ευκολο ρε παιδι μου, ιχνος προκλησης.... αλλα το ξεχασα, arcade, τι konami τι sega Γραφικα..... καλα αλλα οχι για το ετος 2009. Πλαστικη αισθηση των ποδοσφαιριστων, καλα αλλα οχι ρεαλιστικα γραφικα, γρασιδι θολο, χωρις detail, βαθος απλο χωρις λεπτομερειες που δε δινουν μια ρεαλιστικη αισθητικη και οπτικη ευχαριστηση. Κατι που το fifa 09 και ποσο μαλλον το 10, εχουν σαν ατου. Ελληνικα μενου.... οκ ειπαμε, καινοτομιες, αλλα μετα το 90στο λεπτο να βλεπεις ενα μακρυναρι πανω αριστερα στην οθονη "Καθυστερησεις"? υπερλολεν!!! Η οταν μπεις στο μενου την ωρα του αγωνα να βλεπεις στα στατιστικα των παιχτων "αντοχη, καλο ποδι, δεξιοτεχνια, δυναμη, κεφαλια, κατι δε μου παει καλα στο ματι ρε παιδι μου, ισως γιατι δεν ειμαι ο μονος στην ελλαδα που για 15 χρονια που παιζω ποδοσφαιρακια δεν ειχα προβλημα με τα αγγλικα για να πω οτι ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ.... οκ, το προσπερναω ΚΑΙ αυτο..... Το pro 10 δεν ειναι καλο, δεν ειναι καλυτερο απο το fifa 09 και ποσο μαλλον απο το fifa 10. Και μην ακουσω τις ιδιες ανοησιες "ε γουστα ειναι αυτα", γιατι εκει που σταματαει το αντικειμενικο ξεκιναει το γουστο, και ανικειμενικα το fifa εχει σαφεστατα μια simulation αισθητικη σε απολυτη συναρτηση με τον ρεαλισμο, εν αντιθεση του το pro που δειχνει εναν fun arcade χαρακτηρα που θα προσελκυε τους λιγοτερο απαιτητικους gamers η ενδεχομενως αυτους που δεν αντεχουν την προκληση στη δυσκολια του παιχνιδιου. Afterall this.... its just your choice, για μενα fifa>pro end. καιρό έχω να διαβάσω ενα τέτοιο άρθρο, τα λές όλα ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ εγώ μπορώ να πω με σιγουργιά πως στα μάτια μου το FIFA 08 ειναι πολύ πιο ωραίο και ρεαλιστικό απο το PES 2010!!! έχετε στρίψει σε 90 μοίρες με πατημένο το LT; εχετε δεί τι ΓΕΛΙΟ animation έχει; έχετε δεί στο Cancel-shot το animation; είναι δυνατόν στις πάσες να μην έχει ενέργεια;;;;;!!!! Είναι δυνατόν τα κοντρόλ να ειναι απο μαγνήτη;; είναι δυνατόν ο messi εν έτη 2010 να περπατάει με το κεφάλι κάτω και με σώμα σαν γρήγορο ρομπότ;;; που ειναι το Motion capture;; λέγαμε για τους τερματοφύλακες στο DEMO του FIFA..μα στο PRO ειναι 10 φορές χειρότεροι!!! ασε που τα σούτ πάνε βολίδα, τι να πιάσει ο καήμένος; απορώ πως δεν σκίζονται τα δύχτια!!! [ame] [/ame] ξαναδείτε το βίντεο που έφτιαξα με animations φωτιά!! όσοι το έχουν δεί παραδέχτηκαν το μεγαλείο του!!
anamenos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Το 'φαγα στο 90φεύγα και ησύχασα. Και πάνω που είχα λυσσάξει να νικήσω με τη Bayern σε World Class. http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9394193 σέντρα είναι αυτό?? αν ναι?? μου θύμισε ένα goal που μπήκε την προυγούμενη αγωνιστική στην Κύπρο " frameborder="0" allowfullscreen> δείτε το goal στο 0:57...
Tilemaxx Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 σέντρα είναι αυτό?? αν ναι?? μου θύμισε ένα goal που μπήκε την προυγούμενη αγωνιστική στην Κύπρο " frameborder="0" allowfullscreen> δείτε το goal στο 0:57... Μία στις 100 γίνονται αυτά.
nzeppos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Χαχαχα, όντως απίστευτο γκολ. Και το δικό μου από σέντρα ήταν, αλλά των Κύπριων ήταν ακόμα χειρότερο!! Ούτε καν κοίταξε ο τύπος.
dinosg13 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 ΑΝ κ δεν παιζω φιφα το ντεμο μου αρεσε πολι ... φετος ειναι η προτη χρονια που οντοσ το φιφα ειναι καλιτερο απο το προ...περιση πχ ηταν εντελοσ μονοτονο αλα φετοσ εχει αλακσει κ λεω να το τιμισω... το μονο που δεν μοθ αρεσε ειναι αισθιση οτι οι πεχτεσ δεν πατανε στο χορταρι σαν να γλιστρανε αιοροθντε καποσ....ελπιζω να το βελτιοσουν! α κ η εσθιση του σουτ...
nzeppos Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Βασικά φέτος είναι η ΤΡΙΤΗ συνεχόμενη χρονιά που το Fifa είναι -πολύ- καλύτερο από το Pro.
ACMILANGR Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Βασικά φέτος είναι η ΤΡΙΤΗ συνεχόμενη χρονιά που το Fifa είναι -πολύ- καλύτερο από το Pro. ακριβώς!!!
__D3mIaN__ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Εγω ελπιζω ρε παιδια να δω διαφορες στα σουτ, δλδ το fifa νομιζω αν του εβαζα καπου ενα πλην θα ηταν στα σουτ, δεν ειναι ασχημα αλλα δεν υπαρχει ποικιλια, και κυριως στα μαρκινα δυνατα σουτ, η σουτ στην κινηση. Παιρνει η μπαλα γρηγοροτερα υψος απο οτι δυναμη και ως εκ τουτου σπανια τα μακρινα ευθυβολα δυνατα σουτ εξω απο τη περιοχη. Παρολο που στα promo videos του fifa 10 ειδα αρκετα καλα μακρυνα σουτ, θελω να δω και απο κοντα για να μου φυγει το βαρος... μακαρι, αυτο αν φτιαξουν θα ειμαι ακτι παραπανω απο ευχαριστημενος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.