Anastasia33 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά σε όλους, Έχετε καμια ιδέα για τραπεζαρία? Κάτι που να διαφέρει από τις αδιάφορες κλασσικές ή τις τόσο συνηθισμένες μοντέρνες με τα σκούρα χρώματα και τα χοντρά πόδια? Ψάχνω για κάτι προτότυπο, ανάλαφρο και ταυτόχρονα νεανικό. Ίσως κάτι σε οβάλ, που να μπορεί να σταθεί απέναντι από δρύινη ανοιχτόχρωμη κουζίνα με πάσο. Σκεφτόμουν την εκδοχή μιας μπαμπού τραπεζαρίας, συνδυασμένης με ταιριαστό μπουφέ... Το τζάμι με ίνοξ λεπτομέρειες δε μου ταιριάζει, καθώς στο χώρο κυριαρχεί ο μπρούτζος. Έχω δόσει περιουσία ολόκληρη σε περιοδικά σπιτιού και διακόσμησης μα δε βρήκα κάτι που να κάνει το "κλικ"...
Anastasia33 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Αυτή είναι η κουζινα... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:58 ---------- Μάλλον δεν τα κατάφερα να την ανεβάσω, θα προσπαθήσω ξανά... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:07 ---------- Αν και είμαι άσχετη από τέτοιες λειτουργίες, μου βγαίνει το εξής μήνυμα : Το αρχείο σας με 771.3 KB bytes υπερβαίνει το όριο του forum των 488.3 KB για αυτό το τύπου αρχείου. Υπάρχει άλλος τρόπος να ανεβάσω τη φώτο? Μήπως μπορώ να σου τη στείλω με μέιλ?
Lucifer Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δοκίμασε να την ανεβάσεις εδώ: http://imageshack.us/
Anastasia33 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Σ΄ευχαριστώ, νομίζω πως κατάφερα να την περάσω : http://img404.imageshack.us/img404/6615/smdc0014.jpg