Προς το περιεχόμενο

Απορία ονομασίας μεταβλητής και κλάσης σε java

mm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά, είμαι τελείως αρχάριος στην java και θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.

1ον Θέλω να είμαι σίγουρος για το πως δηλώνουμε μια μεταβλητή και μετα μια κλάση.

Για μεταβλητές ισχύει οτι μπορούμε να ξεκινήσουμε με _ ή $ και να συνεχίσουμε με αλφαρηθμητικό unicode. Μπορούμε να τελειώσουμε όμως με _ ή $ ή με άλλους χαρακτήρες (!@#$%^&*()-/\[]{ }+=) ??

Πείτε μου ποιες απο τις παρακάτω ονομασίες θα ήταν έγκυρες και όσες δεν είναι που είναι το/τα λάθος/η:

(τις έχω αριθμήσει για να μπορείτε εύκολα να αναφερθείτε στην καθεμία)

1. _myVar_

2. $var2#

3. x*yz)

4. s`1"2"3

5. $fme?ta$

6. my.Var

7. my+var

8. η[μεταβλητή]\μ(ο)υ

9. εδω-οι-κα'λ'ες-τιμες

10. a<b>c-

Τα ίδια ισχύουν και για τις ονομασίες κλάσεων;

2ον Θα ήθελα να μου δώσετε απο ενα ή παραπάνω παραδείγματα για μεταβλητές κλάσεων,μεταβλητές υποστάσεων και τοπικές μεταβλητές (έχω διαβάσει θεωρία,παραδείγματα θα ήθελα)

thnx :D

Δημοσ.

Δεν σε κατάλαβα ,αν θέλεις απάντησε στην ερωτησή μου και ασε τις υποθέσεις για το αν είμαι ειλικρινής ή όχι. Είναι καθαρά δικές μου απορίες και οι δηλώσεις μεταβλητών είναι τελείως τυχαίες-ότι μου ήρθε εκείνη την ώρα. Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να δικαιολογηθώ γι'αυτό τώρα αλλα τέλος πάντων.

Δημοσ.

Στη C#, μόνο το 1. στέκει.

Γενικά, αν κ από java δεν κατέχω πολύ, επειδή είναι oo, φαντάζομαι πως κλάσεις κ μεταβλητές θα υπόκεινται στους ίδιους περιορισμούς ονοματοδοσίας.

Κι αν έχεις ένα java compiler εγκατεστημένο, μπορείς κάλλιστα και τάχιστα να τσεκάρεις την ορθότητα και αυτών και άλλων

Δημοσ.

Οκ θα απαντήσω στην πρώτη μου ερώτηση,εκανα τεστακια και απο ότι είδα επιτρέπονται μόνο οι χαρακτήρες _ και $ στην αρχή ή το τέλος της ονομασίας.Οποιοσδήποτε άλλον χαρακτήρας για αρχή μέση τέλος μου χτυπάει error.Σωστά;

Διαβάζω μόνος μου ενα βιβλιαράκι java και έχω αρκετές απορίες γενικά.

Δημοσ.

1. Αυτό είναι ΟΚ

>_myVar_