sugata Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Mε μια υποσημείωση: Τα προϊόντα μας διατίθενται από όλα τα καταστήματα Eurobank και Open 24 σε όλη την Ελλάδα και από επιλεγμένους συνεργάτες. http://www.eurolife.gr/
aformes Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Το ξερω, το ειχα δει κι εγω στη σελιδα τους και μου ειχε κανει ιδιαιτερη εντυπωση μαλιστα που ενα προιον σαν αυτο δεν υπαρχει στα καταστηματα. Και το παιδικο που δε θυμαμαι που λεγεται. Αλλα επειδη προοριζεται για συγκεκριμενο πελατολογιο (αποκλειουν οσους εχουν οφειλες κτλ) μαλλον για αυτο ειναι μονο τηλεφωνικα. Αν ρωτησετε σε ενα καταστημα θα σας πουν και περισσοτερα πιστευω για το λογο που δε διατιθεται απο εκει
pournaras Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Να σας ενημερωσω για το θεμα για το οποιο συζητατε ( η συζητουσατε καλυτερα αλλα παντα ειναι καλο να υπαρχουν καποιες διευκρινησεις) οτι το συγκεκριμενο τηλεφωνημα δεν ειναι fake. Το Easy Life ειναι ενα αποταμιευτικο προγραμμα της Eurobank που διατειθετε μονο μεσω του τηλεφωνικου της κεντρου. Απευθυνεται αποκλειστικα σε πελατες της τραπεζας, δεν υπαρχει περιπτωση να σας καλεσαν χωρις να συσχετιζεστε με καποιο λογαριασμο, καρτα, δανειο κτλ Η ενεργοποιηση του γινεται τηλεφωνικα και μονο για τον λογο οτι στοχευει σε συγκεκριμενο πελατολογιο, δεν ειναι ανοιχτο για ολους λογω των προνομιακων του αποδοσεων. Τυχαινει να δουλευει η αδερφη μου στο συγκεκριμενο τμημα οποτε τα ξερω με λεπτομερειες και μαλιστα το εχω ξεκινησει κι εγω. Η διαδικασια ταυτοποιησης των στοιχειων μου ειχε φανει περιεργο κι εμενα που γινεται μεσω τηλεφωνου αλλα επειδη η διαδικασια ειναι καταγραφικη δεν υπαρχει καποιος κινδυνος. Ο,τι λενε ειναι αυτο που ισχυει και μαλιστα απ'οσο ξερουν εφιστουν ιδιαιτερη προσοχη στους υπαλληλους ωστε να μην πουν κατι ανακριβες γιατι μετα κινδυνευουν με αγωγες απο τον πελατη. Αν σου πουν δλδ οτι το επιτοκιο ειναι 5% πχ και δε σου ξεκαθαρισουν οτι απο αυτο το 3% μονο ειναι εγγυημενο (ετσι το εχω εγω, δεν ξερω ακριβως τι ισχυει σημερα) και το υπολοιπο προκυπτει απο τις υπεραποδοσεις της τραπεζας που ειναι κυμαινομενες ομως, τοτε εχουν κανει φαουλ και αν θες τα διακοπτεις ολα κ τους τρεχεις κιολας αν εχεις την ορεξη. Οσον αφορα αυτο που λετε οτι τους ειπατε πως μενω εκει κ σας ειπαν "Α, ναι το βλεπω" γινεται επειδη πρεπει να επιβεβαιωσουμε μονοι μας τα στοιχεια μας και δε μπορουν να μας τα πουν οι ιδιοι. Κανονες της τηλεφωνικης καταγραφης. Ακομα κι εγω για να ενεργοποιησω το συγκεκριμενο προγραμμα μεσω της αδερφης μου επρεπε να με παρει τηλεφωνο και να μου μιλησει καθαρα επαγγελματικα σα να μη με ηξερε, να ταυτοποιησει τα στοιχεια μου κτλ για να ειναι κ αυτη αλλα κι εγω (κ ο αντιστοιχος πελατης ενιοτε) νομικα καλλυμενοι. Οποτε αν τυχει κ σας παρουν μη φοβηθειτε τη διαδικασια η για να αισθανθειτε πιο σιγουροι ζητηστε ονομα κ τηλεφωνο κ καλεστε τους επιτοπου. Πειτε ομως πως το κανετε για να ειστε σιγουροι οτι μιλατε με Eurobank αλλιως θα προσπαθησουν να σας αποτρεψουν νομιζοντας πως απλως τους αποφευγετε. Και τελος μια προσωπικη συμβουλη. Αν σας ενδιαφερουν τετοια προγραμματα, προτιμηστε αυτο απο το αντιστοιχο της τραπεζας που διατειθετε στα καταστηματα (Value λεγεται) γιατι δινει μεγαλυτερες αποδοσεις με καλυτερους ορους. Κ εγω το Value ηθελα να αρχισω, ασχετα με το τι προωθει η αδερφη μου, αλλα φυσικα κοιταξα το συμφερον μου και ειναι θετικο τελικα οτι συνεπεσε κ με αυτο της αδερφης μου Αυτα Μιας και οπως μας διευκρινιζεις οτι ολο αυτο ειναι αληθινο, οφειλω να σε πληροφορησω οτι ειναι τελειως λαθος τροπος προσεγγισης. Το προβλημα μας δεν ειναι αν θα μας πουν σωστα το επιτοκιο, η αν θα ειναι εγγυημενο, αλλα το πως ενας αγνωστος απο το πουθενα ερχεται και σου ζητα τα στοιχεια σου, λεγοντας οτι ειναι απο την ταδε τραπεζα. Μετα απο ολα οσα ακουμε καθημερινα, μετα απο τοσα fake emails που μας σπαμμαρουν καθε μερα, το να κατσω να ασχοληθω με το αν αυτος ο αγνωστος ειναι αληθινος ή ψευτικος, ειναι τουλαχιστον αφελες. Και αντε και σου εδωσε ενα τηλεφωνο, και το πηρες πισω, και βγηκε αυτος και λεει "Ταδε τραπεζα, Κωνσταντινος Ταδες, θεση 32, πως μπορω να εξηπηρετησω" θα τον πιστεψεις; Σορρυ αλλα, το ξαναλεω, λαθος τροπος προωθησης προγραμματος στις μερες μας.
gatoulis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Πήραν και το διευθυντή μου τηλ και του έκανε ο τρόπος που μιλούσε η υπάλληλος.σαν ηχογραφημένο μήνυμα.Σίγουρα, πωλήσεις με τέτοια προσέγγιση δεν θα κάνει. άλλα την ρώταγε άλλα του έλεγε...
aformes Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Εννοειται πως συμφωνω 100% μαζι σας. Κι εγω αν δεν ειχα αυτη την εσωτερικη πληροφορηση δεν υπηρχε περιπτωση καν να ασχοληθω αν με επαιρναν με τα τοσα που ακουμε. Απλα θεωρησα καλο το να αναφερω καποια πραγματα σχετικα με τον τροπο λειτουργιας του προγραμματος εφοσον τα γνωριζω για την περιπτωση που καποιος που θα εχει μια τετοια ενημερωση ενδιαφερθει για το προγραμμα.
elis88 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Βασικά είστε υπερβολικά καχύποπτοι, οι τράπεζες και άλλες εταιρίες όπως vodefone κλπ συνεργάζονται με τηλεφωνικά κέντρα είτε είναι για προώθηση προϊόντων είτε για collection, τεχνική υποστήριξη κλπ. Μην πανικοβάλεσαι, στη τελική αν έχεις την παραμικρή υποψία απάτης απλά αγνοείς το τηλεφώνημα. Δεν είναι κάτι δύσκολο αυτό.
aformes Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Απλα για το συγκεκριμενο προιον δεν καλουν για μια απλη ενημερωση αλλα για πωληση μεσω τηλεφωνου και μονο και αυτο που κυριως σχολιαζεται ειναι το γεγονος πως πρεπει να δωσουμε προσωπικα και τραπεζικα στοιχεια μας μεσω ενος οχι και τοσο ασφαλους μεσου. Ο καθενας μας βεβαια φυσικα κι εχει τη δυνατοτητα να κρινει οπως αυτος νομιζει καλυτερα για τον εαυτο του. Καλο ειναι να ειμαστε κι επιφυλακτικοι με τα τοσα που ακουμε αλλα φυσικα οχι στο σημειο του να ημαστε εξαρχης καθετα αρνητικοι.
atkp2 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 παιδια επειδη δουλευω στο συγκεκριμενο τμημα ειλικρινα δεν υπαρχει καμια απατη!δεν θα κανω διαφημιση του προιοντος,αλλα για το easy life για το οποιο μιλαμε δεν υπαρχει καποιο θεμα. απλως ετσι ειναι η προωθηση του προιοντος! και μενα αν με επαιρναν τηλ και μου ελεγαν ειμαστε απο την ταδε τραπεζα και σας καλεσαμε για ενημερωση ενος αποταμιευτικου προγραμματος δεν θα ασχολιομουν! αλλα να γνωριζετε οτι απο μονος του ο agent υποχρεουται να σας αφησει το ονοματεπωνυμο του και το τηλεφωνο του και σε περιπτωση που δεν το κανει πρεπει να του ζητησετε εσεις και καλο ειναι να το επιβεβαιωσετε! αλλα δεν υπαρχει καμια απατη για το συγκεκριμενο!
Integrator Δημοσ. 10 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2010 γεια και απο μενα.μολις το απογευμα με πηραν και μενα τηλεφωνο για το easylife.η τυπισσα μου λεγε,μου λεγε .οταν της ειπα θα το μελετησω και θα δω τι θα κανω,μου ειπε το γνωστο με την τηλεφωνικη διαθεση μονο.οταν της ειπα αφου εξεπλαγην πως δεν ενδιαφερομαι,ειπε πως αν θελω να το δω στο site και να μιλησουμε παλι αυριο.φυσικα και συνεχιζει να μην με ενδιαφερει το προγραμμα μιας και ειδα στο νετ πως στα κλεινουν για 15 χρονια η κανω λαθος?αυτη δν ειπε τπτ για κλειστα...και λεει πως αν το σταματησεις νωριτερα θα παρεις ενα μονο μερος του ποσου? και ερωτω.πως ρε παιδια εξακριβωνουν πως ειναι ο κατοχος του συγκεκριμενου λογαριασμου στο τηλεφωνο?αν συναινεσεις φανταζομαι να παρεις το easylife μετα πως στο διαολο κανουν την εξακριβωση πως εισαι αυτος που πηραν τηλεφωνο?αν καποιος δλδ θελει να σε γ%$#%^#ει και σηκωσει το τηλεφωνο αντι για σενα τι γινεται μετα?επισης γινεται να πεσεις σε παγιδα και να στο πουλησουν με διαφορα τρυκ χωρις να το καταλαβεις?η πρεπει να δωσεις αρκετα στοιχεια προκειμενου να γινει η πωληση του προιοντος?ξερει κανεις?γιατι με αυτες τις τραπεζες δν μπορεις να εισαι σιγουρος.
warewolf Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 παιδια επειδη δουλευω στο συγκεκριμενο τμημα ειλικρινα δεν υπαρχει καμια απατη! Τωρα εσενα μιας και δουλευεις εκει, θα σου πω αν ειναι απατη και που την κανετε την απατη, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ.!!! ειμαι παθων εδω και μερικες ημερες και εξηγουμαι... πριν απο καμια 10ρια μερες, δεχτηκα και εγω τηλεφωνημα και προσπαθωντας να αρνηθω ευγενικα (τι το ηθελα), οταν αρχισε απο το τηλεφωνο να μου λεει για το προγραμμα, ειπα οτι δεν εχω χρονο και οτι θα επισκευθω ενα καταστημα για πληροφοριες. Μου απαντησε η ευγενικη αλλα ΕΠΙΜΟΝΗ κυρια οτι το προγραμμα γινεται μεσω τηλεφωνου και μπλα μπλα, θα ερθει καποιος στο σπιτι να με ενημερωσει για το τι ειναι το προγραμμα και τυχον αποριες θα λυθουν επιτοπου. Της εξηγησα οτι απο εβδομαδα θα λειψω εκτος Αττικης για επαγγελματικες υποχρεωσεις που θα με κρατησουν αρκετο καιρο εκτος. Επεμενε, να μου κλεισει ραντεβου την προηγουμενη ημερα που θα εφευγα και θα με επαιρνε τηλ για να δει αν ειμαι σπιτι, να μην ερχεται ο ανθρωπος αδικα. Τωρα αρχιζει το καλο... Κατα την διαρκεια της κουβεντας μας με ρωτησε ποιος ηταν ο αριθμος ταυτοτητας και πατρωνυμο για να διαπιστωσει αν οντως ειμαι εγω, ωστε να μην της κανει καποιος φαρσα και κουβαλιεται αδικα ο εκπροσωπος που θα μου εκανε την ενημερωση. Επισης με το υφος στατιστικης ερευνας ταχα με ρωτησε, ΑΝ θα εκανα εγγραφη στο προγραμμα για τι ποσο θα με ενδιεφερε, και εγω ο βλακας της απαντησα. Αυτο ηταν, την ειχα πατησει ηδη. Εχτες, μπαινοντας στο e-banking μου για να δω τις κινησεις μου βλεπω ξαφνικα στο κατω μερος της σελιδας να γραφει: Τα ασφαλιστικα μου: αριθμος συμβολαιου χχχχχχχχχχχχ προιον easy life ημερομηνια εναρξης 17/02/2011 ημερομηνια ληξης 17/02/2026 και τα καταβληθεντα ποσά 0,00 Τωρα, πως απο μια ενημερωση κατ'οικον που δεν εγινε ποτε, βρεθηκα με προιον easylife 15 ετων και χωρις να εχω υπογραψει οτιδηποτε, αυτο και μονο μου δινει το δικαιωμα να μιλω για απατη, και ολοι καταλαβαινουμε που ειναι η απατη. Εντεχνα, σου αποσπουν τα προσωπικα δεδομενα και υστερα συντασουν καποιο συμβολαιο. Να επαναλαβω, (γνωριζοντας του τι λεω, μιας και γνωριζω οτι οι συνομιλια μου εχει ηχογραφηθει με την κυρια και αποδεικνυονται τα λεγομενα μου)οτι ΠΟΤΕ δεν συμφωνησα για συμβολαιο, παρα μονο επειδη ηταν παρα πολυ φορτικη για μια ενημερωση σπιτι μου, και αυτη η ενημερωση δεν εγινε ποτε, για να μαθω τι ηταν τελικα αυτο το προγραμμα. Η συνεχεια απο αυριο, οπου θα επισκευθω το τοπικο καταστημα eurobank για να ζητησω εξηγησεις. Και αν προβαλουν σαν δικαιολογια οτι το προγραμμα ηταν προσφορα λιγων ημερων και οτι η κυρια θελοντας να μου εξασφαλισει μια...θεση στον παραδεισο, το εκανε, ερωτω: Για οποιαδηποτε συνδιαλλαγη με τραπεζα, χρειαζεται η υπογραφη μας, εγω πως βρεθηκα με προγραμμα που τρεχει απο τις 17 του μηνα ? Συμβουλη μου, αν καποιος δεν εχει προθεση να κανει το οτιδηποτε, οταν θα τον παρουν τηλεφωνο να ξεχασει τον ευγενικο του εαυτο, και να τους το κλεισει καταμουτρα λεγοντας οτι δεν τον ενδιαφερει. Τους εκπαιδευουν για κατι τετοια (αληθεια, τα...σεμιναρια για τα...ψιλα γραμματα των ορων συμβολαιων σας τα κανουν ακομα καθε παρασκευη στη αιθουσα προβολων στα κεντρικα της συγγρου, ή εχετε αλλαξει ημερα ?) Ζητώ συγνωμη για το τυχον επιθετικο υφος μου, αλλα δεν θα τρεχω εγω απο αυριο, επειδη καποια υπαλληλος εκανε οτι ηταν δυνατον ΠΑΡΑΝΟΜΑ για να βγαλει προμηθεια.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Είναι κανόνας...στις τηλεπωλήσεις απαντάμε πάντα με αγένεια και το κλείνουμε στη μούρη...αλλιώς τη πάτησες! Δεν βγάζεις άκρη μαζί τους.
Crizzt Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Οταν παιρνει τηλεπωλητης, ο αλγοριθμος ειναι ο εξης: - Αν εχεις παρε δωσε με την εταιρια συνεχισε παρακατω, αν οχι κλεινεις το τηλεφωνο αυτοματα. - Ζητας αμεσως το ονομα αυτου που μιλας, πολυ ευγενικα για να στο δωσει. - Αμεσως μετα ζητας να βαλουν το νουμερο σου στη λιστα DO-NOT-CALL. - Αν αρνηθεί ή αρχισει τα μα-μου-σου-του, λες οτι αυριο κιολλας θα κλεισεις οτι λογαριασμους/συμβολαια εχεις με την εταιρια και σαν αιτιολογια θα δωσεις το ονομα τους. Ακολουθώντας τα παραπανω εχω βρει την ΗΣΥΧΙΑ μου.
black_widow Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 warewolf πέρα του ότι δεν έχεις υπογράψει τίποτα , στα ασφαλιστικά προγράμματα ( γιατί ουσιαστικά για συνταξιοδοτικό πρόγραμμα μιλάμε , μην παίζουμε με τις λέξεις ) υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή εναντίωσης εντός 30 ημερών. Δεν έχεις υπογράψει τίποτα , δεν έχεις δώσει προκαταβολή , εδώ χρησιμοποίησαν προσωπικά σου δεδομένα παράνομα για να εκδώσουν συμβόλαιο . Μη μασάς ! Ζητάς να συμπληρώσεις το έντυπο της εναντίωσης απλά για να ακυρωθεί το συμβόλαιο. Αυτοί συμπλήρωσαν αίτηση χρησιμοποιώντας προσωπικά σου δεδομένα και προφανώς υπέγραψαν εκείνοι αντί για εσένα για να εμφανίζουν παραγωγή στους manager τους ( προφανώς αυτός που σε πήρε ήταν " ασφαλιστικός σύμβουλος " της Eurolife όχι τηλεφωνητής της Eurobank , έχουνε τα στοιχεια των πελατών της Eurobank από την τράπεζα και το χρησιμοποιούν προσπαθώντας να κάνουν πωλήσεις ). Mε έχουν πάρει δύο - τρεις φορές τηλέφωνο από την ίδια ασφαλιστική ( για την ασφαλιστική της Eurobank μιλάμε ) χωρίς να διευκρινίσουν ποτέ ότι πρόκειται για συνταξιοδοτικό ( το παρουσίαζαν και καλά ως έναν αποταμιευτικό λογαριασμό )και τους γείωνα με τη μία λέγοντας ότι είναι η μητέρα μου ασφαλιστικός σύμβουλος. Nα τονίσω για αποφυγή παρεξηγήσεων ότι όλοι αυτοί οι απατεωνίσκοι δεν έχουν καν άδεια ασφαλιστικού συμβούλου ( πιστοποίηση ) , δεν έχουν δώσει για εξετάσεις δηλαδή , δεν έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης . Κοινώς είναι παράνομοι , ο νόμος πλέον είναι σαφής , το επάγγελμα ασκείται μόνο από τους πιστοποιημένους , ακόμα και οι υπάλληλοι τραπεζών πρέπει να έχουν την πιστοποίηση . Είναι πολύ απλό για το πώς μπορείτε να διαπιστώσετε αν κάποιος είναι ασφαλιστικός σύμβουλος , ζητάτε να δείτε το καρτελάκι που έχει από το επιμελητήριο , σημειώνετε τα στοιχεία του και τον αριθμό μητρώου του στο επιμελητήριο και ελέγχετε ότι είναι ενεργή η άδεια του ( μη σας παρουσιάσει καρτελάκι με άδεια που έχει λήξει π.χ. το 2009 ). Οι πολιτικές του agency των ασφαλιστικών ( όταν υπάγεσαι δηλαδή σε μία μόνο ασφαλιστική ) είναι να πιέζουν τους ασφαλιστικούς συμβούλους να κάνουν παραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο συνταξιοδοτικών προγραμμάτων με μία ελλιπέστατη εκπαίδευση ( όσο πιο λίγα ξέρεις , τόσο μεγαλύτερη άγνοια έχεις , τόσο πιο πειστικός φαίνεσαι ) . Η μητέρα μου έφυγε από το agency και ηρέμησε ( με τα συνταξιοδοτικά δεν ασχολείται καθόλου πλέον μετά το κλείσιμο των ΑΣΠΙΣ , Commercial Value και VDV LEBEN ) .
DooKoo Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Οταν παιρνει τηλεπωλητης, ο αλγοριθμος ειναι ο εξης: - Αν εχεις παρε δωσε με την εταιρια συνεχισε παρακατω, αν οχι κλεινεις το τηλεφωνο αυτοματα. - Ζητας αμεσως το ονομα αυτου που μιλας, πολυ ευγενικα για να στο δωσει. - Αμεσως μετα ζητας να βαλουν το νουμερο σου στη λιστα DO-NOT-CALL. - Αν αρνηθεί ή αρχισει τα μα-μου-σου-του, λες οτι αυριο κιολλας θα κλεισεις οτι λογαριασμους/συμβολαια εχεις με την εταιρια και σαν αιτιολογια θα δωσεις το ονομα τους. Ακολουθώντας τα παραπανω εχω βρει την ΗΣΥΧΙΑ μου. Αυτό δεν παίζει σε καμιά περίπτωση. Δούλευα στην τελλάς πρίν μερικά χρόνια στις τηλεπωλήσεις (δεν μπορούσα να βρώ δουλειά-και μενα μουθ την δίνουν οι τηλεπωλήσεις) και έχει ώς εξής.όλοι οι τηλεφωνητές δεκάρα δεν δίνουν ας είναι και οι ίδιοι "παθών" στον σπίτι τους απο συναδέλφους.Τα αφεντικά δίνουν σε χαρτί λίστες με τηλέφωνα και αρχίζεις να παίρνεις έναν έναν.Είχα πετύχει πάρα πολλούς όπου τους είχαν ξαναπάρει απο την τελλάς και μου την λέγανε διότι είχαν οι ίδιοι πεί μην τους ξαναπάρουνς τηλέφωνο. Και γενικά η δουλειά αυτή είναι για γερά νεύρα.Θα ακούσεις και πολύ αστεία πράματα απο πολλούς ανθρώπους διαφορετικής "ψυχοσύνθεσης". Να πώ και ένα αστείο τηλέφωνημα σε κάποια μεγάλη κυρία. Ε=Εγώ Κ=Κυρία Κ:Παρακαλώ?! Ε:Καλημέρα σας.Τηλεφωνώ απο την Τελλάς.Θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια προσφορά... (Με διακόπτει) Κ:Αγόρι μου να σε φιλήσω, και η κόρη μου στην Τελλάς είναι και κάνει το ίδιο με σένα. (μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα....μου μίλαγ επολύ ώρα με πολύ ευγενικό τρόπο) Η πιο ευγενική ομιλία που είχα ποτέ. Επίσης έχω πετύχει πολύ αστείους αυτόματους τηλεφωνητές.Με γονείς που βάζουν τα παιδάκια τους να αφήνουν μήνυμα ,ή κατι περίεργα χαρωπά τραγουδάκια.... Anyway.Αρκετά είπα....μακρυά απ αυτή τη δουλειά.Είναι χάσιμο χρόνου.
black_widow Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Eίχα πάει μερικές φορές σε ενημερώσεις για τέτοιες δουλειές τηλεπωλήσεων ( συνήθως μη γνωρίζοντας ότι πρόκειται για τηλεπωλήσεις , μου έχει τύχει π.χ. να έχω στείλει για γραμματειακή υποστήριξη ή για εισερχόμενες ) . Το κλασικό παραμύθι για το πόσο μεγάλες εταιρείες είναι, με κάτι αίθουσες που έχουν στριμωγμένους τους τηλεφωνητές σαν ζώα και μία μικρή αίθουσα το meeting room μη χέσω , πάντα ξεκινάς με 4 -5 ημέρες αμισθί ( ωραίος τρόπος για να βγάζει τη δουλειά με τσάμπα υπαλλήλους ) και πάντα ψάχνουν υπαλλήλους , ένα μυστήριο πράγμα... Μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει ένας πίνακας που έχουν : τους χωρίζουν σε ομάδες , κάθε υπάλληλος όταν κλείνει αίτηση σηκώνει το χέρι και το σημειώνει ο team - leader με μία γραμμή ( πώς σημειώναμε στο σχολείο όταν είχαμε εκλογές για πενταμελή κ.λ.π. , το ίδιο πράγμα ) . Δεν παίζει να δούλευα εκεί και να μη με έπιανε νευρικό ή μη τους έχωνα κανα μπινελίκι και είμαι πολύ υπομονετικος άνθρωπος. Στα in - store promotion ναι μεν είχα ορθοστασία ( είναι πολύ σπαστικό όταν πρέπει να στέκεσαι σε συγκεκριμένο σημείο επί ώρες ) αλλά πόσο κακό μπορεί να προκαλούσα σε κάποιον που επέλεγε να πάρει ένα παγωτό επειδή είχα εκπτωτικό κουπόνι ας πούμε. Και πληρώνεσαι και από την πρώτη μέρα χωρίς δοκιμαστικές και βλακείες .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.