Galis Δημοσ. 16 Μαΐου 2009 Δημοσ. 16 Μαΐου 2009 ειναι japan made σειρα παιχνιδιων anime style με πολυ ξυλο και απιστευτα bosses.Tωρα μαλλον δεν ειναι αυτο που ψαχνεις παντως αν θες δοκιμασε.Εχουν μεταφραστει μεχρι τωρα το Ys oath in Felghana και το Ys ark of naphishtim.Τσεκαρε τα στο youtube.
kamui Δημοσ. 16 Μαΐου 2009 Δημοσ. 16 Μαΐου 2009 Αλήθεια τώρα που λέμε για jRPGs γνωρίζει κανείς κανένα τέτοιο να παίζει σε LAN (καθένας τον χαρακτήρα του κλπ κλπ). Να μην είναι ΜΜΟ βέβαια
shadowfax-1- Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 ειναι japan made σειρα παιχνιδιων anime style με πολυ ξυλο και απιστευτα bosses.Tωρα μαλλον δεν ειναι αυτο που ψαχνεις παντως αν θες δοκιμασε.Εχουν μεταφραστει μεχρι τωρα το Ys oath in Felghana και το Ys ark of naphishtim.Τσεκαρε τα στο youtube. Θυμιζει λιγο Zelda:link's awaking ετσι οπως το ειδα στο video(σαφως με γραφικα τρομερα κτλ).Αν και θα δοκιμασω πρωτα το last remant Το dragonage μου φενεται απιστευτα δυσκολο σε θεμα χειρισμου.Αλλα ισως να το δω λιγο αργοτερα και αυτο.
ikaruga24 Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Θυμιζει λιγο Zelda:link's awaking ετσι οπως το ειδα στο video(σαφως με γραφικα τρομερα κτλ).Αν και θα δοκιμασω πρωτα το last remant Το dragonage μου φενεται απιστευτα δυσκολο σε θεμα χειρισμου.Αλλα ισως να το δω λιγο αργοτερα και αυτο. Το ΥS δεν εχει καμια σχεση με το ζελντα. Το ζελντα ειναι κατα κυριο λογο adventure ενω το YS ειναι καθαρα hack & slash.
Galis Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 Δημοσ. 17 Μαΐου 2009 hack & slash με platform στοιχεια ειναι το YS.Σκεψου μια μιξη Super mario με diablo
mits@kos Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Το Neverwinter Nights 2 είναι η καλύτερη πρόσφατη επιλογή για Mac.
DeareN Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 Δημοσ. 18 Μαΐου 2009 ένα απο τα καλύτερα που έπαιξα πρόσφατα είναι το last remnant απο την square enix. Aπίστευτο adventure-rpg.
Atreas21 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Από νέας γενιάς θεωρώ το NWN2: Mask of the betrayer το κορυφαίο rpg (από πλευράς ιστορίας). Για εμένα είναι ότι πιο καλογραμμένο story υπάρχει μετά το planescape torment (και θα βλαστημήσω, λίγο καλύτερο από το BG2). Το Mass effect μου άρεσε εξίσου και το προτείνω ανεπιφύλακτα (αλλά είναι μικρό γμτ).
ikaruga24 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Από νέας γενιάς θεωρώ το NWN2: Mask of the betrayer το κορυφαίο rpg (από πλευράς ιστορίας). Για εμένα είναι ότι πιο καλογραμμένο story υπάρχει μετά το planescape torment (και θα βλαστημήσω, λίγο καλύτερο από το BG2). Το Mass effect μου άρεσε εξίσου και το προτείνω ανεπιφύλακτα (αλλά είναι μικρό γμτ). Να μην ειχε το σκασμενο αυτο συστημα με το hunger ομως...... Πραγματικα με περιοριζε ως προς τον τροπο που ηθελα να παιξω το παιχνιδι. Με εκνευρισε τοσο πολυ που πραγματικα δεν το τελειωσα (το παρατησα στον λαβυρινθο με το που μιλησα στις hags). Αν βρω κανενα cheataki για να βγαλω αποκλειστικα και μονο αυτο το μαλακισμενο hunger meter πραγματικα χαλαρα το ξαναπαιζω.
Atreas21 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Βασικά το hunger ήταν ένα από τα στοιχεία που μου άρεσαν και ήταν η πεμπτουσία της ιστορίας. Η αλήθεια είναι ότι εκνεύρισε πολύ κόσμο γιατί κατά την άποψη μου το είδαν τελείως λάθος. Δεν ήταν κάτι που θα έκανε τον ήρωα σου ένα βαμπίρ των πνευμάτων αρχικά και των ψυχών αργότερα αλλά κάτι από το όποιο έπρεπε να απαλλαγείς (η obsidian το παρομοίαζε πάντα με τα ναρκωτικά).
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 NWN2: Mask of the betrayer Για εμένα είναι ότι πιο καλογραμμένο story υπάρχει μετά το planescape torment Με προβλημάτισες βαθύτατα...
SilverCloak Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Εντάξει, το MotB ήταν φοβερό. Συγκριτικά πάντα. Αυτά τα epic level είναι πάντα επίφοβα. Και δεν έχουν ξεφύγει από κάποιες παραφωνίες. Α, όσο για το hunger, είναι το βασικό στοιχείο του παιχνιδιού!!! Σχεδιάστηκε ως ένα mechanic να αποφύγει κανείς το abuse του rest, αλλά έγινε ένα φανταστικό RPG Tool. Είχες αγωνία βρε παιδί μου!! Συνιστάται σε όλους τους παλιούς RPGαδες (planescape, BG,...) Εντάξει καλύτερο σενάριο από το BG δεν έχει. Και αυτό το Mass Effect με έχει κάψει λίγο. Τώρα το ανακάλυψα!
ikaruga24 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Βασικά το hunger ήταν ένα από τα στοιχεία που μου άρεσαν και ήταν η πεμπτουσία της ιστορίας. Η αλήθεια είναι ότι εκνεύρισε πολύ κόσμο γιατί κατά την άποψη μου το είδαν τελείως λάθος. Δεν ήταν κάτι που θα έκανε τον ήρωα σου ένα βαμπίρ των πνευμάτων αρχικά και των ψυχών αργότερα αλλά κάτι από το όποιο έπρεπε να απαλλαγείς (η obsidian το παρομοίαζε πάντα με τα ναρκωτικά). Βασικα με εκνευρισε οσο τιποτε αλλο οχι γιατι δεν μου αρεσε σαν ιδεα αλλα γιατι ο σχεδιασμος του δεν ηταν ο καλυτερος. Υπηρχαν περιπτωσεις που δεν εβλεπες φαντασμα για φαντασμα για αρκετο χρονικο διαστημα και το meter σου κατεβαινε με ταχυς ρυθμους για να μην πουμε οτι αν εκανες καποιον melee χαρακτηρα θα επρεπε να εισαι παντα σε TOP κατασταση για να εισαι ικανος στη μαχη μιας και οι εχθροι στο Mask δεν ηταν ευκολοι. Το εμαθα αυτο απο την αρχη που μπαινεις στην shadow πλευρα στην πολη και βρισκεις μια ομαδα σαν τη δικη σου να συνομοτουν για κατι και μετα γινεται μακελιο. Πρεπει να εχασα εκει τουλαχιστον 5 φορες πριν καταφερω να τους φαω. Εμαθα οτι υπαρχει καποιο quest που αν εισαι "καλος" το κανεις και παιρνεις μια δυναμη που σταματαει το hunger meter να κατεβαινει μονο του η κατι τετιο οποτε μαλλον θα του ριξω παλι μια ματια μολις βρω το κουραγιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.