million_voices Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 ρε συ εννοω στις προτιμησεις σου στα αυτοκινητα ελεος δλδ μην πορωνεστε ετσι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 ρε συ εννοω στις προτιμησεις σου στα αυτοκινητα ελεος δλδ μην πορωνεστε ετσι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα Το κατάλαβα. Γι' αυτό και απάντησα έτσι. Συνήθως οδηγάω ένα μεγάλο Γιαπωνέζικο και σπανιότερα ένα μεγάλο Ευρωπαϊκό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 16500 για ένα hyundai i30 1.6 auto ή 21000 για ένα volkswagen golf 1.4 dsg (με λιγότερο εξοπλισμό)??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Hyundai χαλαρα στα 1,4 auto δεν παιζει? η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Από ότι φαίνεται όχι δεν παίζει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 16500 για ένα hyundai i30 1.6 auto ή 21000 για ένα volkswagen golf 1.4 dsg (με λιγότερο εξοπλισμό)??? Golf αμα έχεις να τα δώσεις. Αμα μπείς σε Golf δυσκολα μετα αλλάζεις γνώμη. Και ο TSI 122 ειναι διαμαντάκι κινητήρας και το DSG κορυφή, καμια σχέση με τα απλά αυτόματα. ΓΙα λιγο ποιο φθηνα δές και το Leon TSI 1,4 αμα βγαίνει με DSG, απο αξοιοπιστία είναι σαν να παίρνεις WV αφου κινητηρας -πλαίσιο- αναρτήσεις είναι οι ίδιες, απλά τα υλικά του εσωτερικού είναι λιγο ποιο φθηνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Οι τιμές που έχει η volkswagen είναι είναι οι τελικές με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Hyundai χαλαρα στα 1,4 auto δεν παιζει? η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη Που το στηρίζεις αυτό το "χαλαρά" για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα; Το αυτόματο του Hyundai είναι συμβατικό με μετατροπέα ροπής που σημαίνει ότι σε μικρά ατμοσφαιρικά κυβικά είναι τάφος. Από την άλλη η ποιότητα του εσωτερικού του Golf (που στο καινούργιο είναι αναβαθμισμένη) απέχει πολή από του Hyundai. Ας μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το οδηγούμε από μέσα και το εσωτερικό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:19 ---------- Hyundai χαλαρα στα 1,4 auto δεν παιζει? η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη Ναι αλλά στην ροπή που παίζει μεγαλύτερο ρόλο, μεγαλύτερη. Τα 15,7 κιλά του 1,6 είναι λίγα για τέτοιο κιβώτιο, πόσο μάλλον τα 14 του 1,4. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 απο οτι καταλαβα το παλικαρι ψαχνει κατι οικονομικο να κανει την δουλεια του εδω φοραει αυτοματο το Honda Jazz με λιγοτερα cc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 απο οτι καταλαβα το παλικαρι ψαχνει κατι οικονομικο να κανει την δουλεια του εδω φοραει αυτοματο το Honda Jazz με λιγοτερα cc Εγώ πάντως βλέπω ότι ρωτάει για το Golf άρα τον ενδιαφέρει λίγο και τι αμάξι θα πάρει. Το Jazz φοράει αυτόματο CVT, όχι με torque converter. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 για πες τι διαφορα εχουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 για πες τι διαφορα εχουν http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter Η σύμπλεξη στο πρώτο, έστω και αν γίνεται με ιμάντα ή αλυσίδα είναι μηχανική. Στο δεύτερο η σύμπλεξη γίνεται με πτερωτές που κινούν ένα υγρό με αποτέλεσμα η απόκριση να είναι μικρότερη αλλά κυρίως οι απώλειες μεγάλες. Στο ξεκίνημα βέβαια ένα κλασσικό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ροπάτο κινητήρα σε κολάει στο κάθισμα πολύ άσχημα (λόγω του μετατροπέα ροπής που πολλαπλασιάζει την παρεχόμενη ροπή) αλλά κατά τα άλλα ψιλοαδικεί τον κινητήρα, ειδικά αν οι ροπή του αποδίδεται ψηλά και είναι μικρή (όπως σε μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες σας του Ceed). To CVT, ειδικά σε μικρότερους κινητήρες, επιταχύνει κρατώντας τον κινητήρα στην περιοχή της μέγιστης ροπής συνυνέχεια και μεταβάλλει συνέχεια τη σχέση. Αυτό δίνει καλές επιταχύνσεις και είναι και πιο οικονομικό αλλά ξενίζει και καταντάει και κουραστικό να ακούς ένα συνεχόμενο βουητό. Σε μεγαλύτερους κινητήρες και ειδικά σε turbo δε λειτουργεί τόσο συγκεκριμένα γιατί εκ των πραγμάτων η απόδοση της ροπής είναι σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Το DSG είναι απλά το καλύτερο κιβώτιο σε αυτοκίνητο μέχρι 60-70.000 ευρώ. Πιο γρήγορο από χειροκίνητο όταν θέλεις να το ελέγχεις, λειτουργεί και σαν 100% αυτόματο όταν δε θέλεις. http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Απριλίου 2009 thanks man ξηγξηγξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter Η σύμπλεξη στο πρώτο, έστω και αν γίνεται με ιμάντα ή αλυσίδα είναι μηχανική. Στο δεύτερο η σύμπλεξη γίνεται με πτερωτές που κινούν ένα υγρό με αποτέλεσμα η απόκριση να είναι μικρότερη αλλά κυρίως οι απώλειες μεγάλες. Στο ξεκίνημα βέβαια ένα κλασσικό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ροπάτο κινητήρα σε κολάει στο κάθισμα πολύ άσχημα (λόγω του μετατροπέα ροπής που πολλαπλασιάζει την παρεχόμενη ροπή) αλλά κατά τα άλλα ψιλοαδικεί τον κινητήρα, ειδικά αν οι ροπή του αποδίδεται ψηλά και είναι μικρή (όπως σε μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες σας του Ceed). To CVT, ειδικά σε μικρότερους κινητήρες, επιταχύνει κρατώντας τον κινητήρα στην περιοχή της μέγιστης ροπής συνυνέχεια και μεταβάλλει συνέχεια τη σχέση. Αυτό δίνει καλές επιταχύνσεις και είναι και πιο οικονομικό αλλά ξενίζει και καταντάει και κουραστικό να ακούς ένα συνεχόμενο βουητό. Σε μεγαλύτερους κινητήρες και ειδικά σε turbo δε λειτουργεί τόσο συγκεκριμένα γιατί εκ των πραγμάτων η απόδοση της ροπής είναι σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Το DSG είναι απλά το καλύτερο κιβώτιο σε αυτοκίνητο μέχρι 60-70.000 ευρώ. Πιο γρήγορο από χειροκίνητο όταν θέλεις να το ελέγχεις, λειτουργεί και σαν 100% αυτόματο όταν δε θέλεις. http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox Μάλλον πάω για GOLF λόγω του DSG. Έχω κάποιες απορείες: 1) Με την αντιπροσωπία παίζει διαπραγμάτευση ή είναι αυστηροί στις τιμές? Ειδικά τελευταία είναι ίσως η μόνη εταιρία που δεν κάνει προσφορές. 2) Αν πάρω τον κινητήρα με τα 160 άλογα, θα έχω μεγαλύτερο θόρυβο?? Γιατί βλέπω ότι έχει και τούρμπο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 ο ειδικος τυπος,τα φορα στο internet κλπ,μην κολλας στο ονομα,η Hyundai-Kia αυτη την στιγμη ειναι η 3η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια παγκοσμια και τα αυτοκινητα τους θεωρουνται πολυ αξιοπιστα,ποιοτικα και ως κυλιση εχουν κανει αλματα μπροστα με τα καινουργια τους μοντελα το μονο κακο που προσαπτουν στο i30-Ceed ειναι το με καπως λαστιχενια αισθηση κιβωτιο ταχυτητων,συνολικα ειναι απο τις αξιολογοτερες προτασεις αυτην την στιγμη στα μικρομεσαια,ειδικα ο κινητηρας στα 1400cc με 109hp ειναι ο καλυτερος ατμοσφαιρικος της αγορας Όλοι αυτοί λένε ότι είναι απλά τίμιο. Συνολικά σαν αυτοκίνητο είναι χειρότερο από ένα Focus ή ένα Leon πχ. Ο κινητήρας του χαμηλά είναι ψόφιος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.